oh ja, smalltalk mag hier niet hequote:
was het maar zo'n feestquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:45 schreef Chloroform het volgende:
Ik was om half 9 uit bed gegaan, maar bedacht me dat m'n bed wel lekker lag en nu lig ik nog steeds in bed. :$
Verkopen natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:49 schreef Salatrel het volgende:
wat moet krio met honderden erectiepillen?
verkoopt goed onder fitness fanaten schijnbaarquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:49 schreef Salatrel het volgende:
wat moet krio met honderden erectiepillen?
Dat zijn de betere dagen jaquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:45 schreef Chloroform het volgende:
Ik was om half 9 uit bed gegaan, maar bedacht me dat m'n bed wel lekker lag en nu lig ik nog steeds in bed. :$
Ja echt. En 1 keer per week mag dat. Mijn zondag valt pas laat altijd.quote:
Als het standaard in de arbeidsvoorwaarde zou staan van alle werkende zou de wereld zoveel mooier zijn. 'Ondergetekende verklaard één keer per week weer het bed in te mogen duiken omdat het zo lekker lag'.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja echt. En 1 keer per week mag dat. Mijn zondag valt pas laat altijd.
Toch wel met je katten in bed kroelen hé ?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het is pas echt fijn als je weet dat je toch niet per se je bed uit hoeft. Als je twee uur later alsnog eruit kunt, dan verpest dat het alsnog.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als het standaard in de arbeidsvoorwaarde zou staan van alle werkende zou de wereld zoveel mooier zijn. 'Ondergetekende verklaard één keer per week weer het bed in te mogen duiken omdat het zo lekker lag'.
Nee, ze mogen niet in bed.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Toch wel met je katten in bed kroelen hé ?
ik heb dat standaardquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Paar jaar geleden had ik dat ook. Dan moest ik m'n wekker zetten als ik om 12.30 college had.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:04 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb dat standaardsoms moet ik al om 13:00 beginnen dat zet ik voor de zekerheid de wekker
Ja nou. Ze verharen echt heel erg en wil dat gewoon niet in de slaapkamer of in bed hebben. :squote:
Gewoon kaal scheren, of in van die mini hazmat suits doenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja nou. Ze verharen echt heel erg en wil dat gewoon niet in de slaapkamer of in bed hebben. :s
Jij hebt nog nooit een kat gehad ofwel?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:11 schreef 2NutZ het volgende:
Katten in beddie beesten zitten overal in en daarna bij jou in bed
![]()
kkranzig.
Jawel. Niet dat dat iets te maken heeft met mijn stelling want die blijft gewoon staan, maar goed.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit een kat gehad ofwel?
Die kat die van jouw had downsyndroom volgens mij, dat beest hier is kk proper.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jawel. Niet dat dat iets te maken heeft met mijn stelling want die blijft gewoon staan, maar goed.
En kom niet aan met KATETNZ ZIJNE CHT HUGEENISCHE BEESTUN HOOWER!!nee beesten zijn vies.
Nee adhd... tuurlijk, iedereen vind zijn of haar eigen kat heel proper en leuk enzoquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Die kat die van jouw had downsyndroom volgens mij, dat beest hier is kk proper.
Beetje hetzelfde als bij baby's.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee adhd... tuurlijk, iedereen vind zijn of haar eigen kat heel proper en leuk enzo
Denk chloro ook van haar poesquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee adhd... tuurlijk, iedereen vind zijn of haar eigen kat heel proper en leuk enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dit tegen mij? nee mijn kat kwam niet buiten. Huisdierquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:13 schreef Gridlok het volgende:
Dat was toch die kat die z'n eigen stront in een kuiltje duwde als een mestkever?
Ben je gek ofzo.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon kaal scheren, of in van die mini hazmat suits doen![]()
Ja dat, snap ik wel maar als je baby er ook uit ziet als jabba jr. dan is dat niet schattig en knapquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als bij baby's.
Geen tuin?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is dit tegen mij? nee mijn kat kwam niet buiten. Huisdier
Jawel, maar geen grond.... tegels.quote:
Jij bent pas vies. :squote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jawel. Niet dat dat iets te maken heeft met mijn stelling want die blijft gewoon staan, maar goed.
En kom niet aan met KATETNZ ZIJNE CHT HUGEENISCHE BEESTUN HOOWER!!nee beesten zijn vies.
#teamviezequote:
Wow. Onverwachts dit.quote:
Ja gvd daar gaat m'n handel.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:48 schreef Chloroform het volgende:
NWS / Tilburger gepakt met honderden erectiepillen
Krio. :s
#TeamNormaalquote:
wish i couldquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
2NutZ likt zichzelf ook gewoon schoon hoor.
'normaal' hehe ;Pquote:
Rip in peacequote:
Hahahaha ;p so goeie haha lol ;ppquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |