hmm, wel al eens het vuur aan laten staan terwijl ik al aan het eten was. vond de lege pan die er op stond niet zo leukquote:Op dinsdag 17 juni 2014 08:35 schreef Murdera het volgende:
Kk al 2 keer gas aan laten staan. Gelukkig terug naar binnen gegaan om ff te checken. Ik blaas mezelf Nog een keer op![]()
Durf te wedden dat iedereen die me Kent wel denkt "mur zich opgeblazen? Mwoah, not surprised"
hehe. Gisteravind heeft het zon 4 uur staan branden. Gelukkig zonder pan eropquote:Op dinsdag 17 juni 2014 08:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, wel al eens het vuur aan laten staan terwijl ik al aan het eten was. vond de lege pan die er op stond niet zo leuk
lekker warm welquote:Op dinsdag 17 juni 2014 08:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
hehe. Gisteravind heeft het zon 4 uur staan branden. Gelukkig zonder pan erop
He?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 08:35 schreef Murdera het volgende:
Kk al 2 keer gas aan laten staan. Gelukkig terug naar binnen gegaan om ff te checken. Ik blaas mezelf Nog een keer op![]()
Durf te wedden dat iedereen die me Kent wel denkt "mur zich opgeblazen? Mwoah, not surprised"
Het zon ja??quote:Op dinsdag 17 juni 2014 08:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
hehe. Gisteravind heeft het zon 4 uur staan branden. Gelukkig zonder pan erop
Heb je een lichte vorm van jeugddementie ofzo?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 08:35 schreef Murdera het volgende:
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het gaat hier over 27 jarigen die het bed delen met 70 jarigen![]()
Hoe dan?
Lekker gek.quote:
In bed dus.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoe dan?
Als twee volwassen mensen heel veel van elkaar houden gaan ze soms naakt op elkaar liggen en zoenen ze. De penis van de man gaat dan in de schede van de vrouw (dit noemen we ook wel vrijen) en na een ejaculatie kan het zo zijn dat een zaadcel een eicel bevrucht.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoe dan?
Hey gio.quote:
Fine, how about you?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |