HET IS GEEN GOALquote:
quote:
hont*quote:Op maandag 16 juni 2014 22:03 schreef Shreyas het volgende:
Even ter zijde: Waar haalt de NOS het gore lef vandaan om die hond Arno Vermeulen nogmaals het commentaar bij een WK wedstrijd te laten blaffen?
Neuhquote:Op maandag 16 juni 2014 22:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je lijkt iets tegen Hugo te hebben, vertel!
Waar haal jij het gore lef vandaan om dit forum te bevuilen met je gezwets?quote:Op maandag 16 juni 2014 22:03 schreef Shreyas het volgende:
Even ter zijde: Waar haalt de NOS het gore lef vandaan om die hond Arno Vermeulen nogmaals het commentaar bij een WK wedstrijd te laten blaffen?
Morgen kan ik helaas alleen de wedstrijd van 00.00 zienquote:Op maandag 16 juni 2014 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen België en Brazilië in actie. Genot.
Juist als je gokt op verassingen levert dat je meestal weinig op.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:00 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ligt wel voor de hand. Ik had Zwitserland - Ecuador ook gelijkspel
België mis ik. Nederland woensdag ookquote:Op maandag 16 juni 2014 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen België en Brazilië in actie. Genot.
Ja je hebt echt wat gemist, tiki taka hier, kansen te over. Ik zou hem terugkijken op wedstrijdgemist.nlquote:Op maandag 16 juni 2014 22:04 schreef Sound.Cloud het volgende:
Was de eerste helft een beetje de moeite waard?
Ik durf nogal veelquote:Op maandag 16 juni 2014 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar haal jij het gore lef vandaan om dit forum te bevuilen met je gezwets?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
Mwah, die van Zwitserland was meer omdat ik Ecuador niet slecht vond tegen ons laatst.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:03 schreef Vasion het volgende:
[..]
Juist als je gokt op verassingen levert het dat je meestal weinig op.
Weer een speltip voor je voor de volgende keer.
quote:Op maandag 16 juni 2014 22:04 schreef BB-King het volgende:
Kennen jullie die mop van Iran en Nigeria op het WK?Jij verdient echt je hele leven tegenwind.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou toen de scheidsrechter een hartaanval kreeg was wel ff een hachelijk moment, maar gelukkig kon ie weer verder.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:04 schreef Sound.Cloud het volgende:
TR gemaaktquote:Op maandag 16 juni 2014 22:05 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij verdient echt je hele leven tegenwind.
Waarom doet hij dan het commentaar?quote:Op maandag 16 juni 2014 22:05 schreef alors het volgende:
[..]
Het is moeilijk kijken door spleetogen.
Post jij ooit wel eens positieve dingen?quote:Op maandag 16 juni 2014 22:06 schreef Saekerhett het volgende:
Rol anders tien keer om je as als je koppijn hebt.
Racisme.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:05 schreef alors het volgende:
[..]
Het is moeilijk kijken door spleetogen.
Nee. Heel in het begin deed Nigeria het nog wel aardig. Of nou ja, er waren kansen.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:04 schreef Sound.Cloud het volgende:
moar 666 roakquote:Op maandag 16 juni 2014 22:05 schreef Zipportal het volgende:
Iran: 40-45 aanslagen per minuut voor de kool.
volgende vriend wordt een fitness coach?quote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 22:06 schreef alors het volgende:
[..]
Hij ligt nogal goed bij de Chef Voetbal blijkbaar.
mooie stad, achter de duinenquote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 22:06 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
volgende vriend wordt een fitness coach?
Wat print je?quote:Op maandag 16 juni 2014 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Nog 47 bladzijdes te gaan.
Ik streef er naar om voor het einde van de wedstrijd klaar te zijn met de printer.
Hoiquote:
Heeft ie van Rudi Völler geleerdquote:Op maandag 16 juni 2014 22:07 schreef Perox het volgende:
Die Nigerianen zijn van het slechtse aanstellen ooit. Eerste helft die goser die eerst kermt van de pijn en dan opspringt om boos te doen. chanant.
Die hongaar van tv.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:06 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
volgende vriend wordt een fitness coach?
Heb je een mooi werkstuk gemaakt Stijn?quote:Op maandag 16 juni 2014 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Nog 47 bladzijdes te gaan.
Ik streef er naar om voor het einde van de wedstrijd klaar te zijn met de printer.
Echte liefdequote:
Nee.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Post jij ooit wel eens positieve dingen?
Is dat niet gewoon een boekverslag?quote:Op maandag 16 juni 2014 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Literatuurervaringsverslagen. Stiekem vind ik dat nog boeiender dan deze wedstirjden.
Het boek van Maarten 't Hart kostte nogal veel bladzijdes.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:08 schreef alors het volgende:
[..]
Heb je een mooi werkstuk gemaakt Stijn?
Ik vertel het ingewikkeld. Boekverslagen klinkt zo groep achterig.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een boekverslag?
Je klonk inderdaad wel slimmer ja.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vertel het ingewikkeld. Boekverslagen klinkt zo groep achterig.
quote:Op maandag 16 juni 2014 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vertel het ingewikkeld. Boekverslagen klinkt zo groep achterig.
Ze spelen nu niet in een moordend tempo inderdaad.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:07 schreef alors het volgende:
Nigeria mist wel een echt afmaker voorin. Ze hadden beter Boko Haram kunnen opstellen.
The killers die normaal voorin de show stelen verlekkeren zich nu aan de ontvoerde Nigeraanse meisjes in het noorden van het land.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:08 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Nigeria why you fail in the front part
Een vlucht regenwulpen?quote:Op maandag 16 juni 2014 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het boek van Maarten 't Hart kostte nogal veel bladzijdes.
Ik ga z'n moestuin in Warmond maar eens bestormen.
Het gaat wel, alleen is het een slag op het middenveld. Iran valt me nog mee, ondanks hun voetballend onvermogenquote:Op maandag 16 juni 2014 22:09 schreef Caland het volgende:
Ik ben de enige die zich wel vermaakt met dit potje geloof ik.
Daarom Het Gouden Ei, mooi dun boekie.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
juffen en meesters*quote:Op maandag 16 juni 2014 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het probleem is dat de docenten het zo noemen.
Ik vind het ook wel prima te doen eigenlijk.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:09 schreef Caland het volgende:
Ik ben de enige die zich wel vermaakt met dit potje geloof ik.
quote:Op maandag 16 juni 2014 22:09 schreef Grifte het volgende:
[..]
The killers die normaal voorin de show stelen verlekkeren zich nu aan de ontvoerde Nigeraanse meisjes in het noorden van het land.
officiele of arno-goals?quote:Op maandag 16 juni 2014 22:10 schreef S0nic het volgende:
Trouwens hoeveel goals zijn er nou al onterecht afgekeurd?
You wanna know what I did when I saw a nigger coming at me?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 juni 2014 22:09 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik hoop dat Alireza er nog in mag, daar kijk ik eigenlijk voor.
Ik had dat ene over een moord ofzoquote:Op maandag 16 juni 2014 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
U bent ram?quote:Op maandag 16 juni 2014 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik moest een bepaald puntenaantal hebben gelezen. Gouden Ei zit er ook bij.
Ah bah.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
De volgende wedstrijd die Arno becommentarieert is Spanje v Chili.
Ah mooi, die kijk ik toch zonder geluid.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
GVDquote:Op maandag 16 juni 2014 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
dat zou wel leuk zijn jaquote:
Dat wordt een heerlijke wedstrijd. Kijk ik echt naar uit.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah mooi, die kijk ik toch zonder geluid.
quote:Op maandag 16 juni 2014 22:10 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
You wanna know what I did when I saw a nigger coming at me?ouwe racistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ga ik die wedstrijd zeker doen jaquote:Op maandag 16 juni 2014 22:12 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Op de BBC of Duitser kijken is toch veel leuker. Dus boeit toch weinig?
okquote:
Ik niet echt, maar dat komt ook omdat ik tegen die tijd toch wel bezopen ben en weinig van het potje meekrijg.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat wordt een heerlijke wedstrijd. Kijk ik echt naar uit.
kijk dan rtl 7quote:
Laat hem gaan. Anders is zijn grap niet grappig.quote:
Fittie.quote:
Wat zeg jequote:
Die vind ik juist prima.quote:
Ja wordt BBC dan waarschijnlijk. Met Engels commentaar klinkt bijna elke wedstrijd beter.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:12 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Op de BBC of Duitser kijken is toch veel leuker. Dus boeit toch weinig?
Je hoeft je voorspelling niet op die van mij aan te passen.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:05 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Mwah, die van Zwitserland was meer omdat ik Ecuador niet slecht vond tegen ons laatst.
Van deze pot had ik gewoon geen idee wat in te vullen
Maar wat voorspel jij voor Ghana - VS? Dan zal ik dat even aanpassen
Dat heb ik ookquote:Op maandag 16 juni 2014 22:14 schreef Vasion het volgende:
[..]
Je hoeft je voorspelling niet op die van mij aan te passen.
Kies gewoon de ploeg waarvan jij denkt die kwalitatief en kwa vorm sterker is.
Maar mocht het je interesseren, ik had 0-1 voor de VS.
TR gemachtquote:Op maandag 16 juni 2014 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zonder jou is het veel gezelliger.
als CookieSlikkerquote:
93e minuutquote:Op maandag 16 juni 2014 22:16 schreef Perox het volgende:
Het wachten is op een goal line teknologie momentje
quote:Op maandag 16 juni 2014 22:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik niet meer. Heb even wat slaap nodig.
Faal opmerking van de avondquote:
Gelukkig ben jij daar om het niveau nog verder naar beneden te helpen.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:17 schreef Shreyas het volgende:
Hoe slechter de wedstrijd, hoe meer het ge(k)leuter hier toeneemt
quote:Op maandag 16 juni 2014 22:17 schreef Hallojo het volgende:
Ik had mijn geld op 3-2 gezet voor deze wedstrijd
Jep present!quote:Op maandag 16 juni 2014 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij daar om het niveau nog verder naar beneden te helpen.
gecondoleerdquote:Op maandag 16 juni 2014 22:17 schreef Hallojo het volgende:
Ik had mijn geld op 3-2 gezet voor deze wedstrijd
Kom dan jonguh.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:17 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij geïnteresseerd in een klap.
Ik godzijdank niet.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:18 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jep present!
En ik zal je geruststellen, tijdens VS-Ghana ben ik ook weer van de partij
picsquote:Op maandag 16 juni 2014 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik doe een saucijzenbrooodje in de oven
Achja, dit soort landen horen er ook een beetje bij. In de poule fase.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:17 schreef Badr_Harry het volgende:
22 tactische autisten op het veld.
Beter volgende wk deze autisten naar een autistendisco sturen ipv het wk
Ik zou haar UI nog wel gevenquote:
Zwakquote:
Voor hem kennelijkquote:
Van mij part in eigen doelquote:
Lekker!quote:Op maandag 16 juni 2014 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik doe een saucijzenbrooodje in de oven
wie is er dood?quote:Op maandag 16 juni 2014 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Laatste aflevering van GoT is genot.
Einde bericht.
Ik ben er al. Ik zal weg bij de Starbucks wachten. Wil je wat?quote:
Wat heb jij voor een slome printer?quote:Op maandag 16 juni 2014 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
21 van de 60 bladzijdes.
Nog 39 bladzijdes tegen 31 minuten.
Wat een strijd.
Die ene waar Tywin dood gaat?quote:Op maandag 16 juni 2014 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Laatste aflevering van GoT is genot.
Einde bericht.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Nog fucking half uur.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:19 schreef Pascalus het volgende:
Ik heb het gevoel dat deze wedstrijd al drie uur aan de gang is. Mozes wat saai.
Ik kijk niet.quote:
Ja, lekker. Cookie Crumble graag.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ben er al. Ik zal weg bij de Starbucks wachten. Wil je wat?
quote:Op maandag 16 juni 2014 22:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 juni 2014 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Dat nemen alleen gordons.quote:
Wat heb jij voor printerquote:Op maandag 16 juni 2014 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
21 van de 60 bladzijdes.
Nog 39 bladzijdes tegen 31 minuten.
Wat een strijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |