ondanks mijn gevoel vind ik het verstandig om niet nog een kleine erbij te nemenquote:Op maandag 16 juni 2014 21:14 schreef Carooltje79 het volgende:
Nou ik was net bij mijn nichtje die is zwanger en staat op het punt van poppen, vond het geweldig, ik zou nog wel een keertje zwanger willen worden hoor
ik wordtquote:Op maandag 16 juni 2014 21:15 schreef S95Sedan het volgende:
Ik wordt liever helemaal niet zwanger nee.
Ik zou het echt wel heel leuk vinden om er nog eentje bij te krijgen, alleen is ook maar alleen tochquote:Op maandag 16 juni 2014 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ondanks mijn gevoel vind ik het verstandig om niet nog een kleine erbij te nemen
Wil je een half Nederlands/Marokkaanse kindje?quote:Op maandag 16 juni 2014 21:14 schreef Carooltje79 het volgende:
Nou ik was net bij mijn nichtje die is zwanger en staat op het punt van poppen, vond het geweldig, ik zou nog wel een keertje zwanger willen worden hoor
Hai ben je er weerquote:Op maandag 16 juni 2014 21:18 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Wil je een half Nederlands/Marokkaanse kindje?
quote:Op maandag 16 juni 2014 21:19 schreef JJH het volgende:
Ik word het niet, maar zou wel nog een tweede willen.
Goedquote:
ik zou wel een meisje willen maar om het daar nou op te gokkenquote:Op maandag 16 juni 2014 21:19 schreef JJH het volgende:
Ik word het niet, maar zou wel nog een tweede willen.
quote:Op maandag 16 juni 2014 21:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik zou wel een meisje willen maar om het daar nou op te gokken
en praktisch gezien is het erg onhandig dus nee eind dit jaar is het ook bij mij knipknip
Owquote:
Dat is ook gelijk wel heel definitiefquote:Op maandag 16 juni 2014 21:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en praktisch gezien is het erg onhandig dus nee eind dit jaar is het ook bij mij knipknip
Best wel hequote:Op maandag 16 juni 2014 21:22 schreef JJH het volgende:
[..]
En dat is tocch best wel een bepalende factor.
Bij een meneer is het toch een minder zware ingreep?quote:Op maandag 16 juni 2014 21:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niks mis mee inderdaadquote:Op maandag 16 juni 2014 21:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 juni 2014 21:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
onverwachts zwanger worden is nog onhandiger
Met een essure behandeling niet, en papa krijgt het al benauwd bij de gedachtequote:Op maandag 16 juni 2014 21:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Bij een meneer is het toch een minder zware ingreep?
Ik zou dat mooi aan meneer Papa overlaten
Ik heb het gelijk al geopperd toen we het erover hadden, maar dat was allemaal niet nodig.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Met een essure behandeling niet, en papa krijgt het al benauwd bij de gedachte![]()
kuch mietje kuch
wat is een essure behandeling?quote:Op maandag 16 juni 2014 21:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Met een essure behandeling niet, en papa krijgt het al benauwd bij de gedachte![]()
kuch mietje kuch
Zat even te lezen en dat is inderdaad niet een hele grote ingreep zo te zienquote:Op maandag 16 juni 2014 21:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kuch mietje kuch
Ik vind het geen probleem, als het een beetje mee zit is het vergelijkbaar met een spiraal zetten, binnen 20 minuten sta je weer buiten, pijnstillertje dit dat.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb het gelijk al geopperd toen we het erover hadden, maar dat was allemaal niet nodig.
http://www.isala.nl/patie(...)-sterilisatiemethodequote:Op maandag 16 juni 2014 21:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wat is een essure behandeling?
Pfff. Mannen hebben het altijd al makkelijk. Die worden ook niet lek enzo
quote:Op maandag 16 juni 2014 21:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind het geen probleem, als het een beetje mee zit is het vergelijkbaar met een spiraal zetten, binnen 20 minuten sta je weer buiten, pijnstillertje dit dat.
En ik heb er echt geen problemen mee eigenlijk om het te laten doen
Je komt het in Zwolle laten doen?quote:Op maandag 16 juni 2014 21:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
http://www.isala.nl/patie(...)-sterilisatiemethode
Nee maar waarom zou ik dat willen?quote:Op maandag 16 juni 2014 21:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Is het onomkeerbaar?
Ik heb wel eens gehoord dat ze bij mannen weer het knoopje eruit kunnen halen.
Ja dat klopt, maar de kans dat je een daarna nog goed zaad hebt is wel kleinerquote:Op maandag 16 juni 2014 21:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Is het onomkeerbaar?
Nee maar niet vergoed enzo en niet 100%quote:Op maandag 16 juni 2014 21:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Is het onomkeerbaar?
Ik was nieuwsgierig of het kon.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee maar waarom zou ik dat willen?
Nou je klinkt er iig zeker genoeg overquote:Op maandag 16 juni 2014 21:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind het geen probleem, als het een beetje mee zit is het vergelijkbaar met een spiraal zetten, binnen 20 minuten sta je weer buiten, pijnstillertje dit dat.
En ik heb er echt geen problemen mee eigenlijk om het te laten doen
Stom toeval dus.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee man dit is gewoon een linkje die ik als eerste vond op google
Nog steeds van mening dat meneer Papa er ook maar eens wat voor over zou moeten hebben .. Brr.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
http://www.isala.nl/patie(...)-sterilisatiemethode
Ja zo denk ik er ook wel overquote:Op maandag 16 juni 2014 21:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nog steeds van mening dat meneer Papa er ook maar eens wat voor over zou moeten hebben .. Brr.
quote:Op maandag 16 juni 2014 21:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nog steeds van mening dat meneer Papa er ook maar eens wat voor over zou moeten hebben .. Brr.
Mja het liefst zou ik maar helemaal niet ongesteld willen worden natuurlijkquote:Op maandag 16 juni 2014 21:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Welke vrouw niet..quote:Op maandag 16 juni 2014 21:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja het liefst zou ik maar helemaal niet ongesteld willen worden, Maar paps is gewoon niet zo'n held van ziekenhuizenen operaties.
Ik ben het verder met je eens maar ik heb er geen moeite mee... om het te laten doen
De zaadleiders door knippen klinkt nu ook niet echt prettigquote:Op maandag 16 juni 2014 21:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Welke vrouw niet..
Mja, paps is een grote vent. Niet slechts een onschuldig, zwak, klein, lieflijk vrouwtje
Mja, ik zou het zo... Definitief .. vinden .. Weet niet, vind het een heel naar idee dat je eileiders dichtgroeien
Zolang ze maar niet aan andere dingen knippen.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De zaadleiders door knippen klinkt nu ook niet echt prettig
Ga maar hard candy kijkenquote:Op maandag 16 juni 2014 21:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De zaadleiders door knippen klinkt nu ook niet echt prettig
Mja het is ook definitief.. maar ik ben er klaar mee. En dit klinkt echt heel stom: de kinderen zijn beide ongelukjes geweest (maar wel gewenst enzo, ik zou ze voor geen goud willen missenquote:Op maandag 16 juni 2014 21:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Welke vrouw niet..
Mja, paps is een grote vent. Niet slechts een onschuldig, zwak, klein, lieflijk vrouwtje
Mja, ik zou het zo... Definitief .. vinden .. Weet niet, vind het een heel naar idee dat je eileiders dichtgroeien
Dan ben je opeens een meisjequote:Op maandag 16 juni 2014 21:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Zolang ze maar niet aan andere dingen knippen.
Beetje hetzelfde als hier dus.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja het is ook definitief.. maar ik ben er klaar mee. En dit klinkt echt heel stom: de kinderen zijn beide ongelukjes geweest (maar wel gewenst enzo, ik zou ze voor geen goud willen missen)
en het is een wonder (denk ik) dat het tot nu toe goed gegaan is....
Mja, neem aan dat hij er dan ook klaar mee is.. Oke, ik ben nog geen mama dus die eileiders zijn me nog even heilig, maar ik vind echt dat je als vrouw al genoeg te verduren hebt omtrent voortplanting en anticonceptie e.d. ... Wat heeft een man? Dat ie af en toe een nieuw pakje rubbers moet halen en om moet rollen?quote:Op maandag 16 juni 2014 21:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja het is ook definitief.. maar ik ben er klaar mee. En dit klinkt echt heel stom: de kinderen zijn beide ongelukjes geweest (maar wel gewenst enzo, ik zou ze voor geen goud willen missen)
en het is een wonder (denk ik) dat het tot nu toe goed gegaan is....
Jij pakt liever zelf een mes en gaat aan de slag met het klokkenspel van je wederhelft?quote:Op maandag 16 juni 2014 21:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mja, neem aan dat hij er dan ook klaar mee is.. Oke, ik ben nog geen mama dus die eileiders zijn me nog even heilig, maar ik vind echt dat je als vrouw al genoeg te verduren hebt omtrent voortplanting en anticonceptie e.d. ... Wat heeft een man? Dat ie af en toe een nieuw pakje rubbers moet halen en om moet rollen?
Snap dat je er niet meer wilt, en dat je dat best voor je vent over hebt.. Ik zou het iig niet hebben
Idem dito.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mja, neem aan dat hij er dan ook klaar mee is.. Oke, ik ben nog geen mama dus die eileiders zijn me nog even heilig, maar ik vind echt dat je als vrouw al genoeg te verduren hebt omtrent voortplanting en anticonceptie e.d. ... Wat heeft een man? Dat ie af en toe een nieuw pakje rubbers moet halen en om moet rollen?
Snap dat je er niet meer wilt, en dat je dat best voor je vent over hebt.. Ik zou het iig niet hebben
Oh nee, maar dan mag ie gewoon weer naar rubbers tot ie zichzelf "heeft laten helpen"... Slik ik nog wel de pil en dan krijgt ie daar op den duur zo de schijt van dat ie het gaat doenquote:Op maandag 16 juni 2014 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij pakt liever zelf een mes en gaat aan de slag met het klokkenspel van je wederhelft?
waar?quote:
Goed opgelet bij biologie.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:46 schreef S95Sedan het volgende:
Gewoon niet slikken, kan je ook niet zwanger worden.
quote:Op maandag 16 juni 2014 21:46 schreef S95Sedan het volgende:
Gewoon niet slikken, kan je ook niet zwanger worden.
Of als ze de mannenpil voor die tijd hebben uitgevondenquote:Op maandag 16 juni 2014 21:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oh nee, maar dan mag ie gewoon weer naar rubbers tot ie zichzelf "heeft laten helpen"... Slik ik nog wel de pil en dan krijgt ie daar op den duur zo de schijt van dat ie het gaat doen
Wist je dat vrouwen het sneller koud hebben omdat het bloed bij hun eerst naar de organen gaat. ipv aderenquote:
Hell noquote:Op maandag 16 juni 2014 21:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of als ze de mannenpil voor die tijd hebben uitgevondenof vertrouw je mannen daar niet genoeg voor?
Dit dus!quote:Op maandag 16 juni 2014 21:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hell no
Mannen zijn niet te vertrouwen.
quote:Op maandag 16 juni 2014 21:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hell no
Bij mij gaat er ook wel eens bloed naar een orgaan, maar dat is omdat ik het heet heb, ofzo.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wist je dat vrouwen het sneller koud hebben omdat het bloed bij hun eerst naar de organen gaat. ipv aderen
Dat was laatst op tv
Jij hoeft niet met die bolle buik rond te lopen of het kind te accepterenquote:
Het zijn net vrouwen.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Hell no
Mannenprikpil.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hell no
Da's goed voor de mamma-bandquote:Op maandag 16 juni 2014 21:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jij hoeft niet met die bolle buik rond te lopen of het kind te accepteren
quote:Op maandag 16 juni 2014 21:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Bij mij gaat er ook wel eens bloed naar een orgaan, maar dat is omdat ik het heet heb, ofzo.
Inderdaad, is laatst wetenschappelijk bewezen.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hell no
Toch niet recht in het zaakje zelf hoop ikquote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 21:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Bij mij gaat er ook wel eens bloed naar een orgaan, maar dat is omdat ik het heet heb, ofzo.
Veel vrouwen zijn inderdaad kuthoeren op dat gebiedquote:
Gewoon bovenarm ofzo.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Toch niet recht in het zaakje zelf hoop ik![]()
Brrrr naaldenquote:
Aangezien ik niet naar naalden kan kijken ook geen goed ideequote:
eindelijkquote:Op maandag 16 juni 2014 21:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad, is laatst wetenschappelijk bewezen.
Hai Faxiequote:
Ook voor de buikbandenverkoperquote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 21:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Aangezien ik niet naar naalden kan kijken ook geen goed idee
quote:
Dan nog, alleen denken aan naalden brrrrquote:
Je denkt dat ik er dan niet bovenop wil zitten om te zien dat het ook echt gebeurd?quote:
Pas op, straks wordt Hups boosquote:Op maandag 16 juni 2014 21:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je denkt dat ik er dan niet bovenop wil zitten om te zien dat het ook echt gebeurd?
Vast door een vrouw onderzocht. En die zijn weer niet te vertrouwen.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:52 schreef Fascination het volgende:
Inderdaad, is laatst wetenschappelijk bewezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |