ondanks mijn gevoel vind ik het verstandig om niet nog een kleine erbij te nemenquote:Op maandag 16 juni 2014 21:14 schreef Carooltje79 het volgende:
Nou ik was net bij mijn nichtje die is zwanger en staat op het punt van poppen, vond het geweldig, ik zou nog wel een keertje zwanger willen worden hoor
ik wordtquote:Op maandag 16 juni 2014 21:15 schreef S95Sedan het volgende:
Ik wordt liever helemaal niet zwanger nee.
Ik zou het echt wel heel leuk vinden om er nog eentje bij te krijgen, alleen is ook maar alleen tochquote:Op maandag 16 juni 2014 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ondanks mijn gevoel vind ik het verstandig om niet nog een kleine erbij te nemen
Wil je een half Nederlands/Marokkaanse kindje?quote:Op maandag 16 juni 2014 21:14 schreef Carooltje79 het volgende:
Nou ik was net bij mijn nichtje die is zwanger en staat op het punt van poppen, vond het geweldig, ik zou nog wel een keertje zwanger willen worden hoor
Hai ben je er weerquote:Op maandag 16 juni 2014 21:18 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Wil je een half Nederlands/Marokkaanse kindje?
quote:Op maandag 16 juni 2014 21:19 schreef JJH het volgende:
Ik word het niet, maar zou wel nog een tweede willen.
Goedquote:
ik zou wel een meisje willen maar om het daar nou op te gokkenquote:Op maandag 16 juni 2014 21:19 schreef JJH het volgende:
Ik word het niet, maar zou wel nog een tweede willen.
quote:Op maandag 16 juni 2014 21:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik zou wel een meisje willen maar om het daar nou op te gokken
en praktisch gezien is het erg onhandig dus nee eind dit jaar is het ook bij mij knipknip
Owquote:
Dat is ook gelijk wel heel definitiefquote:Op maandag 16 juni 2014 21:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en praktisch gezien is het erg onhandig dus nee eind dit jaar is het ook bij mij knipknip
Best wel hequote:Op maandag 16 juni 2014 21:22 schreef JJH het volgende:
[..]
En dat is tocch best wel een bepalende factor.
Bij een meneer is het toch een minder zware ingreep?quote:Op maandag 16 juni 2014 21:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niks mis mee inderdaadquote:Op maandag 16 juni 2014 21:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 juni 2014 21:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
onverwachts zwanger worden is nog onhandiger
Met een essure behandeling niet, en papa krijgt het al benauwd bij de gedachtequote:Op maandag 16 juni 2014 21:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Bij een meneer is het toch een minder zware ingreep?
Ik zou dat mooi aan meneer Papa overlaten
Ik heb het gelijk al geopperd toen we het erover hadden, maar dat was allemaal niet nodig.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Met een essure behandeling niet, en papa krijgt het al benauwd bij de gedachte![]()
kuch mietje kuch
wat is een essure behandeling?quote:Op maandag 16 juni 2014 21:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Met een essure behandeling niet, en papa krijgt het al benauwd bij de gedachte![]()
kuch mietje kuch
Zat even te lezen en dat is inderdaad niet een hele grote ingreep zo te zienquote:Op maandag 16 juni 2014 21:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kuch mietje kuch
Ik vind het geen probleem, als het een beetje mee zit is het vergelijkbaar met een spiraal zetten, binnen 20 minuten sta je weer buiten, pijnstillertje dit dat.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb het gelijk al geopperd toen we het erover hadden, maar dat was allemaal niet nodig.
http://www.isala.nl/patie(...)-sterilisatiemethodequote:Op maandag 16 juni 2014 21:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wat is een essure behandeling?
Pfff. Mannen hebben het altijd al makkelijk. Die worden ook niet lek enzo
quote:Op maandag 16 juni 2014 21:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind het geen probleem, als het een beetje mee zit is het vergelijkbaar met een spiraal zetten, binnen 20 minuten sta je weer buiten, pijnstillertje dit dat.
En ik heb er echt geen problemen mee eigenlijk om het te laten doen
Je komt het in Zwolle laten doen?quote:Op maandag 16 juni 2014 21:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
http://www.isala.nl/patie(...)-sterilisatiemethode
Nee maar waarom zou ik dat willen?quote:Op maandag 16 juni 2014 21:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Is het onomkeerbaar?
Ik heb wel eens gehoord dat ze bij mannen weer het knoopje eruit kunnen halen.
Ja dat klopt, maar de kans dat je een daarna nog goed zaad hebt is wel kleinerquote:Op maandag 16 juni 2014 21:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Is het onomkeerbaar?
Nee maar niet vergoed enzo en niet 100%quote:Op maandag 16 juni 2014 21:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Is het onomkeerbaar?
Ik was nieuwsgierig of het kon.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee maar waarom zou ik dat willen?
Nou je klinkt er iig zeker genoeg overquote:Op maandag 16 juni 2014 21:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind het geen probleem, als het een beetje mee zit is het vergelijkbaar met een spiraal zetten, binnen 20 minuten sta je weer buiten, pijnstillertje dit dat.
En ik heb er echt geen problemen mee eigenlijk om het te laten doen
Stom toeval dus.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee man dit is gewoon een linkje die ik als eerste vond op google
Nog steeds van mening dat meneer Papa er ook maar eens wat voor over zou moeten hebben .. Brr.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
http://www.isala.nl/patie(...)-sterilisatiemethode
Ja zo denk ik er ook wel overquote:Op maandag 16 juni 2014 21:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nog steeds van mening dat meneer Papa er ook maar eens wat voor over zou moeten hebben .. Brr.
quote:Op maandag 16 juni 2014 21:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nog steeds van mening dat meneer Papa er ook maar eens wat voor over zou moeten hebben .. Brr.
Mja het liefst zou ik maar helemaal niet ongesteld willen worden natuurlijkquote:Op maandag 16 juni 2014 21:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |