quote:
Op zaterdag 19 juli 2014 15:23 schreef Dimachaerus het volgende:[..]
In de klas nam ik plaats achter haar

. Was niet echt veel ruimte meer maar normaal gesproken zou ik dan heel ergens anders zitten maar ik vond het al dapper zat dat ik achter haar plaats durfde te nemen.
Kwam haar later op de terugweg nog tegen ze zat in dezelfde wagon en bij het uitstappen niet aangesproken.
Ben je dit soort verhalen niet zat Dima? Al jaren hetzelfde liedje.
Je praat er ook trots over telkens, ik keek naar een meisje, ik zat achter een meisje, jij, ik en de rest weten dat dit het niet is wat jij wilt, jij wilt meer zoals elke man dus lieg je niet voor en forceer jezelf is een keer tot een actie al is dat alleen maar van hoi en dat je ze negeert dan pas mag je trots zijn en niet omdat je iets hebt gewonnen of gescoord maar omdat je een stap hebt gemaakt.
Al jaren lieg je jezelf voor dat dit het is, je ziet andere mannen het 2000x makkelijker hebben en scoren maar die zijn ooit ook ergens begonnen en hebben geleerd van hun fouten, bovenal hebben die waarschijnlijk nooit hun zelf voorgelogen, althans niet jaren.
Dat is jouw kracht en die van hun en dat is wat het verschil maakt.
En voor je weer met het kutsmoesje komt dat mensen zoals ik altijd andere mensen pesten zoals jou wat verre van echt is zodat jij de harde waarheid niet hoeft in te zien en weer in dezelfde gefrustreerde cyclus komt nadat je van deze verliefdheid af bent die bovenal een illusie is van je eigen gedachtegang is. Dat soort Calimero gedrag hoor ik vaker van mensen zoals jou.
Jouw keuze ga je jezelf weer jaren voorliegen, trots vertellen over dat je ergens bij een meisje zat, stond in de buurt van 1 KM en gefrustreerd in je cyclus blijven terugkomen of ga je ballen eens laten spreken, contact maken met een meisje op de manier zover jij dat lukt en trots zijn daarop, dat je een stap hebt gemaakt, iets lukte en ervan hebt geleerd.
Meisjes zijn net mannen, het zal je leven 100 keer leuker maken als je makkelijk contact kan maken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.