abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141828333
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 22:53 schreef hoink581 het volgende:
Ik word gewoon agressief van die enorme passieve jankverhalen, dima.
  woensdag 2 juli 2014 @ 20:59:01 #127
414200 RobbieSchuurmans
RobbieSchuurmans
pi_141828575
heb je ooit met haar gepraat?
pi_141828584
quote:
11s.gif Op woensdag 2 juli 2014 20:45 schreef Dimachaerus het volgende:
Kwam haar vanavond nog tegen... Ze moest dezelfde vak herkansen, ik was mezelf aan het legitimeren bij de docent bij deurpost en toen zag ze mij en ik haar, ze herkende me ook. Even later ging ik mijn tas en jas voorin het lokaal leggen en toen ik me omdraaide zag ik dat ze keek vanuit mijn ooghoek. Ze zat vooraan helemaal en ik ging midden-rechts van het lokaal zitten, ze keek 2 keer achterom over haar rechterschouder, ik keek gewoon naar de man voor me. Ik was 20 minuten voor het einde klaar en ik twijfelde om nog even de tijd uit te zitten zodat we samen naar huis konden treinen maar ik bedacht me toen: straks gaat ze wel eerder weg en als ik dan ook opeens klaar ben is raar, dus toen heb ik maar mijn tentamen ingeleverd. Vrijdag laatste tentamen van een vak dat weinig mensen in één keer halen, had de reguliere tentamen geskipped, dus misschien zie ik haar vrijdag nog.
En dan ga je weer niks ondernemen?
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
pi_141830558
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 20:59 schreef Pizzalucht het volgende:

[..]

En dan ga je weer niks ondernemen?
Het enige dat hij zal ondernemen is jankverhalen posten op dit forum.
  woensdag 2 juli 2014 @ 21:40:56 #130
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_141830715
Het is een stap Dima! Oogcontact maken is belangrijk _O_

Keep up to good work
pi_141830839
Wat is dit voor kansloze dagboek gejank. Een man die overvloed is door zijn hormonen en intellectueel compleet de weg kwijt is.

:')
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
  woensdag 2 juli 2014 @ 21:57:18 #132
428714 ikeahotdog
Nu ook op Blueray en dvd
pi_141831633
te lui om OP te lezen, maar ik zou ervoor gaan!
Aids is een keuze
pi_141832804
jongens, wie heeft nog meer last van een aura van genetisch afval ?
hallo
  woensdag 2 juli 2014 @ 22:43:43 #134
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_141834156
wat een hoer joh!! :o :P :'( >:O
Dying whore's cancer heater!!!!!!
  woensdag 2 juli 2014 @ 23:25:21 #135
375191 foknerd
FokkerdeFok!
pi_141836358
OW damn, ik hoop toch dat je een geintje maakt? :o
  woensdag 2 juli 2014 @ 23:44:32 #136
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_141837441
Dima, je typt als een Marokkaan :').
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
pi_141837539
dima ,
fucking loser.
Lever je ballen in.

:r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r
pi_141837760
Dimachaerus wordt later een dikke player geloof mij.
pi_141877355
dima uit welk land kom je
hallo
pi_141878403
Ze zt in rij voor me zometeen overstappr
pi_141878580
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 07:28 schreef Dimachaerus het volgende:
Ze zt in rij voor me zometeen overstappr
Psycho
  zaterdag 19 juli 2014 @ 09:01:09 #142
407389 Klokov
Ya Bogatyr
pi_142470904
Hoe ging het Dima?
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
pi_142470949
Dus.. hij is gewoon een enge stalker?
pi_142470952
Stalker :')
Heb je al een haarpoppetje van haar gemaakt? En een altaar in je kelder vol met sneaky genomen foto's ?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_142472682
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 21:08 schreef deadprez het volgende:

[..]

Sorry, ze heeft mij ongelofelijk gepijpt gister
pi_142473271
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 22:50 schreef Dimachaerus het volgende:
Nou ik ben haar dus vanochtend niet tegengekomen.... mijn wereld stortte in, ik had nog gister masterbatie dagje overgeslagen :D. Tentamen ook niet goed geleerd voor niks naar school ga ik dacht ik toen.

Dus ik mijn klasgenoten gejoined om nog even beetje de stof door te nemen. Na een half uurtje leren zetten we pas richting het lokaal. Ik sta dus zo in de rij bij de deur van het lokaal, geloof het of niet, zie ik haar zitten. :') Ze had dus die laatste trein gepakt...

Maar goed, ik stond dus bij de deur en zij zat een kwartslag naar rechts gedraaid waardoor ze precies richting de deur keek, ik zag dat ze mij zag en ze wist niet hoe snel ze zich moest omdraaien :') binnen 0,1 seconde draaide ze een kwartslag naar links. Ik dacht toen echt: "shiiiiiit" ik heb zo'n aura van genetisch afval om me heen hangen waardoor ik haar afstoot. Maar even later dacht ik, ze herkende me en schrok en werd gewoon beetje verlegen, denk ik. :@ Dit heb ik soms ook, zie je een meisje opeens waar je al een oogje op had, dan kijk je van schrik maar weg, stel dat ze me ziet kijken denk ik dan.

Ze doet me echt aan mezelf denken, haar uitstraling alles, behalve dat zij geen genetisch afval is zegmaar, meer qua rustigheid, autistisch, lach, ik heb haar stem niet eens gehoord, laag volume heeft ze.

Ik moet wel zeggen dat de keren dat ik haar op het station ben tegengekomen nooit face to face eyecontact heb gehad, ik heb nooit haar kant op gekeken enzo, altijd geprobeerd haar te vermijden door bij andere ingang in trein in te stappen etc. Ook bij overstap station nam ik shortcut zodat ik haar kon inhalen voordat we op overstap perron aankwamen. Ik loop bij overstap station altijd helemaal naar het eind, dan kom ik precies goed uit bij de roltrappen van school station. Ik weet dat zij altijd bij begin staat, ik zat dus daar op bankje. 5 min later kwam trein aan, ik sta zo, trein stopte, en ik nam dus plaatst in achterste wagon, echt 30 seconden later stapt zij precies die laatste wagon in!!, ik keek toevallig naar mijn weerspiegeling aan de overkant raam, toen gingen de deuren open en ik keek wie het was, was zij het lol. Dus is wel terecht haar actie als het was om mij gewoon niet te zien enzo, want als een meisje zou doen zoals mijn gedrag jegens haar, dan zou ik echt denken damn zij haat me echt ofzo. :')

Ik nam schuin achter haar plaats, ik kan haar vanaf mijn positie niet zien. Tentamen bleek een eitje te zijn, ik ben echt goed in die bedrijfskundige shizzle. Ik ging vlot door het tentamen heen en ik weet toevallig dat zij vaak vroeg klaar is met haar tentamens omdat ik normaal gesproken altijd de volle 2 uren benut en ik haar dus bijna nooit op de terugweg tegenkom, slechts 1 keer (dit was in de avond, ik liep door treinwagon, speurend naar lege zitplek, toen zag ik haar in mijn rechterooghoek vlak voordat ik voorbij haar liep, ze had mij al eerder in de gaten en toen ik mijn hoofd dus ietsjes naar rechts draaide, draaide ze haar hoofd gelijk weer om alsof ze niet keek, naast haar was plek ook, ik liep gewoon door). Ik was na 45 minuten al klaar, mooi dacht ik, misschien zijn we wel tegelijkertijd klaar, maar was helaas niet zo. Ik liep naar voren om mijn tentamen in te leveren en toen ik voorin de klas stond zag ik vanuit mijn linksachterlinkerooghoek haar heel snel opkijken en wegdraaien zeg maar, alsof ze nooit gekeken heeft, ze heeft zulke trekjes wel vaker, zie avond terugweg wagon verhaal.

Misschien kom ik haar nog bij een herkansing tegen, hele kleine kans, maar ik ga wss dan niet met de trein naar school dus zal haar dan heel misschien alleen op school tegenkomen, maar ik durfde haar al niet aan te spreken op een leeg station :') laat staan volle lokaal met eventuele klasgenoten van haar om haar heen.

Ze lijkt trouwens erg veel op dit meisje in op deze foto vanuit deze hoek vanuit deze gezichts mimiek, op andere foto's zien ze er veel meer verschillend uit, impressie:

Zelfde schedel structuur, kin, kaak, jukbeenderen, mooie lippen, glimlach, die fonkeling in die ogen (wel ander kleur ogen heeft ze) en ze is mooier ofc. maar impressie

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie op deze foto echt treinmeisje, wauw.

Ik heb nu dit filmpje gekeken om haar proberen uit mn hoofd te zetten, echt alles wat deze man zegt herken ik mezelf in.

:') Ziek dit _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-07-2014 11:46:12 ]
  zaterdag 19 juli 2014 @ 12:31:51 #148
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_142474251
Dima _O_

Ga zo door man, je komt er wel
Malheureusement le fromage de cacahouète.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 12:54:31 #149
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_142474938
Lol merkte pas bij de eerste reactie dat de OP van Dima was.
Ik gun Dima het wel ondanks dat ik hem een megooltje vind.

Grappige is dat ik misschien weet wie die meid is aangezien zijn school de HES naast mijn school lag waar ik ben afgestudeerd de Roc Va en bij haar dacht lekker wijf.

Laten we hopen dat Dima eindelijk eens ballen heeft, niet bang is om te falen, het wederzijds is en hem een kans geeft en toelaat.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:43:21 #150
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_142476484
Haha. Zo verliefd zijn op een meisje dat je alles wat ze doet interpreteert als dat ze je leuk vindt :D .

Maar ik herken het hoor...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')