Op dinsdag 17 juni 2014 22:50 schreef Dimachaerus het volgende:Nou ik ben haar dus vanochtend niet tegengekomen.... mijn wereld stortte in, ik had nog gister masterbatie dagje overgeslagen

. Tentamen ook niet goed geleerd voor niks naar school ga ik dacht ik toen.
Dus ik mijn klasgenoten gejoined om nog even beetje de stof door te nemen. Na een half uurtje leren zetten we pas richting het lokaal. Ik sta dus zo in de rij bij de deur van het lokaal, geloof het of niet, zie ik haar zitten.

Ze had dus die laatste trein gepakt...
Maar goed, ik stond dus bij de deur en zij zat een kwartslag naar rechts gedraaid waardoor ze precies richting de deur keek, ik zag dat ze mij zag en ze wist niet hoe snel ze zich moest omdraaien

binnen 0,1 seconde draaide ze een kwartslag naar links. Ik dacht toen echt: "shiiiiiit" ik heb zo'n aura van genetisch afval om me heen hangen waardoor ik haar afstoot. Maar even later dacht ik, ze herkende me en schrok en werd gewoon beetje verlegen, denk ik.

Dit heb ik soms ook, zie je een meisje opeens waar je al een oogje op had, dan kijk je van schrik maar weg, stel dat ze me ziet kijken denk ik dan.
Ze doet me echt aan mezelf denken, haar uitstraling alles, behalve dat zij geen genetisch afval is zegmaar, meer qua rustigheid, autistisch, lach, ik heb haar stem niet eens gehoord, laag volume heeft ze.
Ik moet wel zeggen dat de keren dat ik haar op het station ben tegengekomen nooit face to face eyecontact heb gehad, ik heb nooit haar kant op gekeken enzo, altijd geprobeerd haar te vermijden door bij andere ingang in trein in te stappen etc. Ook bij overstap station nam ik shortcut zodat ik haar kon inhalen voordat we op overstap perron aankwamen. Ik loop bij overstap station altijd helemaal naar het eind, dan kom ik precies goed uit bij de roltrappen van school station. Ik weet dat zij altijd bij begin staat, ik zat dus daar op bankje. 5 min later kwam trein aan, ik sta zo, trein stopte, en ik nam dus plaatst in achterste wagon, echt 30 seconden later stapt zij precies die laatste wagon in!!, ik keek toevallig naar mijn weerspiegeling aan de overkant raam, toen gingen de deuren open en ik keek wie het was, was zij het lol. Dus is wel terecht haar actie als het was om mij gewoon niet te zien enzo, want als een meisje zou doen zoals mijn gedrag jegens haar, dan zou ik echt denken damn zij haat me echt ofzo.

Ik nam schuin achter haar plaats, ik kan haar vanaf mijn positie niet zien. Tentamen bleek een eitje te zijn, ik ben echt goed in die bedrijfskundige shizzle. Ik ging vlot door het tentamen heen en ik weet toevallig dat zij vaak vroeg klaar is met haar tentamens omdat ik normaal gesproken altijd de volle 2 uren benut en ik haar dus bijna nooit op de terugweg tegenkom, slechts 1 keer
(dit was in de avond, ik liep door treinwagon, speurend naar lege zitplek, toen zag ik haar in mijn rechterooghoek vlak voordat ik voorbij haar liep, ze had mij al eerder in de gaten en toen ik mijn hoofd dus ietsjes naar rechts draaide, draaide ze haar hoofd gelijk weer om alsof ze niet keek, naast haar was plek ook, ik liep gewoon door). Ik was na 45 minuten al klaar, mooi dacht ik, misschien zijn we wel tegelijkertijd klaar, maar was helaas niet zo. Ik liep naar voren om mijn tentamen in te leveren en toen ik voorin de klas stond zag ik vanuit mijn linksachterlinkerooghoek haar heel snel opkijken en wegdraaien zeg maar, alsof ze nooit gekeken heeft, ze heeft zulke trekjes wel vaker, zie avond terugweg wagon verhaal.
Misschien kom ik haar nog bij een herkansing tegen, hele kleine kans, maar ik ga wss dan niet met de trein naar school dus zal haar dan heel misschien alleen op school tegenkomen, maar ik durfde haar al niet aan te spreken op een leeg station

laat staan volle lokaal met eventuele klasgenoten van haar om haar heen.
Ze lijkt trouwens erg veel op dit meisje in op deze foto vanuit deze hoek vanuit deze gezichts mimiek, op andere foto's zien ze er veel meer verschillend uit, impressie:
Zelfde schedel structuur, kin, kaak, jukbeenderen, mooie lippen, glimlach, die fonkeling in die ogen (wel ander kleur ogen heeft ze) en ze is mooier ofc. maar impressie
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie op deze foto echt treinmeisje, wauw.
Ik heb nu dit filmpje gekeken om haar proberen uit mn hoofd te zetten, echt alles wat deze man zegt herken ik mezelf in.

Ziek dit
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-07-2014 11:46:12 ]