Is UFC wel het geld waard...quote:Op maandag 16 juni 2014 20:46 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja vond het best geinig. Wel moeilijk die grapples
gewoon doenquote:Op maandag 16 juni 2014 20:00 schreef elshaarawy92 het volgende:
59,99 ¤
43,75 ¤
http://www.yourgamezone.n(...)ViewProductViaPortal
Goedkoopste van alles nu topquote:Op maandag 16 juni 2014 21:52 schreef Zuivelkoe het volgende:
Hmm last of us is 50e incl verzenden bij bol.com in de preorder. Denk niet dat ie veel lager te krijgen is bij release..
Why not both?quote:Op maandag 16 juni 2014 22:29 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Twijfel of ik de Destiny bundel zal bestellen of gewoon een PS4 zonder Destiny. Sowieso een zwarte
Mooi, kan ik je eindelijk inelkaar ramenquote:Op maandag 16 juni 2014 22:26 schreef Lastpost het volgende:
UFC ga ik ook halen, vond die demo echt tof. Al is het echt lastig om een keer een potje langer dan 1 ronde vol te houden.
Halo 3 was echt leuk!quote:Op maandag 16 juni 2014 23:29 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Maar Destiny lijkt veel op Halo las ik ergens? Dat vond ik ook niet zo boeiend namelijk.
anders lees je de preview van me op de gamesitequote:Op maandag 16 juni 2014 23:29 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Maar Destiny lijkt veel op Halo las ik ergens? Dat vond ik ook niet zo boeiend namelijk.
kan ik die via de frontpage vinden?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 02:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
anders lees je de preview van me op de gamesite
Nee, de fp ondersteunt geen previews. Al staat ie wel in de carrousselquote:Op dinsdag 17 juni 2014 07:09 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
kan ik die via de frontpage vinden?
Ik link m wel ffquote:Op dinsdag 17 juni 2014 07:09 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
kan ik die via de frontpage vinden?
Thnx, ga ik straks ff lezen tussen het werk doorquote:Op dinsdag 17 juni 2014 08:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik link m wel ff
http://games.fok.nl/preview/656459/1/1/100/destiny.html
Of je maakt een US account aan en download MLB.tv dat dan ook werkt op je EU account?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:38 schreef emokid het volgende:
Geen MLB.tv app.US only, op de Xbox 360 wel beschikbaar in Nederland. Moet ik alsnóg twee consoles blijven gebruiken.
Het schijnt te werken als je een US account aanmaakt, maar die app is dus ook op andere accounts zichtbaar? In dat geval even checken..quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Of je maakt een US account aan en download MLB.tv dat dan ook werkt op je EU account?
Yep!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:40 schreef emokid het volgende:
[..]
Het schijnt te werken als je een US account aanmaakt, maar die app is dus ook op andere accounts zichtbaar? In dat geval even checken..
Geldt dit ook op de games? Zijn games gekocht in de US store speelbaar op mijn Nederlandse PSN ID? Vaak zijn games daar goedkoper..quote:
Yep!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:05 schreef emokid het volgende:
[..]
Geldt dit ook op de games? Zijn games gekocht in de US store speelbaar op mijn Nederlandse PSN ID? Vaak zijn games daar goedkoper..
25 euro zou niet verkeed zijn.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:44 schreef Yi-Long het volgende:
Voor de XBO owners met ene gold-abo is deze week trouwens Tomb Raider voor zo'n 25 euro te koop op Marketplace...
... oftewel, dat zal hoogstwaarschijnlijk ook wel betekenen dat Tomb Raider voor de PS4 ook wel binnen een paar weken richten 25 euro zal gaan...
Dat kan, maar misschien wacht ik dan gewoon nog wat langer...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:46 schreef wdn het volgende:
[..]
25 euro zou niet verkeed zijn.
Maar ik verwacht dat het 29.95 zal zijn
De EU store ookquote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:17 schreef emokid het volgende:
US store heeft gewoon DC Universe. Gaar spel, op de PC althans, een paar jaar terug.. eens opnieuw proberen.
Het is echt ideaal ja.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:41 schreef Shadeauw het volgende:
Holy crap, dat wist ik helemaal nog niet van dat US account
Zal meteen eentje aanmaken. Hoop dat dat ook werkt met de Netflix app, want US heeft wel die update met 5.1 surround gekregen, en EU niet.
Ook meteen maar even Fifa van de US store halen dan, want daar is die een stuk goedkoper.
DLC kan je dan niet gewoon via de EU store halen?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:27 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Het is echt ideaal ja.
Ga denk ik voortaan gewoon mijn games via de US store kopen en dan spelen via mijn NL account. Bedoel fysieke games boeien me toch allang niet meer en als ik ze nieuw ook nog goedkoper kan kopen via de US store. Dan is de keuze voor mij heel makkelijk.
Alleen eventuele DLC is wel een probleem volgens mij.
Is per game weer anders.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:32 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
DLC kan je dan niet gewoon via de EU store halen?
Dat is jammerquote:
Is inderdaad erg moeilijk. De vorige UFC games waren al moeilijk en nu ik daaraan gewend ben vind ik het erg moeilijk om me weer aan te passen aan de nieuwe controls.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:56 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Dat is jammer
Vond Pride altijd een stuk harder en leuker om naar te kijken. Verder lijkt het me wel een leuk spel, maar ontzettend moeilijk. Had al moeite met die demo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |