Die van Spanje en Brazilië waren niet terechtquote:Op maandag 16 juni 2014 18:11 schreef Tocadisco het volgende:
De hoeveelste penalty is dat inmiddels wel niet op het WK?
Het was rood of niets. Zeker geen geel. Ik denk rood.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:11 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
En dat van Palacios was niet eens geel.
Vond de vorige mooier.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:12 schreef OverRated het volgende:
Mooi shirt hebben die Duitsers trouwens
Inderdaadquote:Op maandag 16 juni 2014 18:12 schreef Tchock het volgende:
Wat een ongelofelijke domme overtreding zeg die penalty
kan m'n ipad tenminste refreshenquote:
Deze wel, dat uit-shirt niet.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:12 schreef OverRated het volgende:
Mooi shirt hebben die Duitsers trouwens
Hoeveel had je er ingeschat ?quote:Op maandag 16 juni 2014 18:12 schreef hottentot het volgende:
Durf nu al te stellen dat ik het aantal kaarten te laag heb ingeschat.
Bij Ghana-VS weer proberen....ooit ga je gelijk hebben.quote:Op maandag 16 juni 2014 08:21 schreef Uccie het volgende:
Ik denk dat het 0-0 blijft.
Omdat we die nog niet hebben gehad dit WK.
Hij kreeg uiteindelijk toch rood.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het was rood of niets. Zeker geen geel. Ik denk rood.
Gaat hard als er al 2 onterecht zijnquote:Op maandag 16 juni 2014 18:13 schreef Gezicht het volgende:
Ligt het aan mij of worden er dit WK echt belachelijk veel penalties gegeven?
Dat is waar.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:13 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hij kreeg uiteindelijk toch rood.
Nee.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:13 schreef Gezicht het volgende:
Ligt het aan mij of worden er dit WK echt belachelijk veel penalties gegeven?
Welke vond je onterecht?quote:Op maandag 16 juni 2014 18:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gaat hard als er al 2 onterecht zijn
er zit wat tussen je tanden.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:13 schreef Uccie het volgende:
Ja, ik zit mobiel èn ben aan het eten,....voor ik doorheb dat ik het topic sluit, zijn jullie twee delen verder.
Iran Nigerie eerst toch of andersom?quote:Op maandag 16 juni 2014 18:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bij Ghana-VS weer proberen....ooit ga je gelijk hebben.
Agja waren ze 2 jaar terug ook en de rest is geschiedenis.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tot nu toe sterkste land. Ze spelen geweldig.
Geen idee, ik kijk normaal vrijwel nooit voetbal eigenlijk. Kan me alleen wat boeien als het WK of EK is.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:13 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee.
Maar er vallen wel belachelijk veel goals
5quote:
Huilie. Heb je nog steeds geen fiets ofzo? Terechte pingel, en van mij mogen die Duitsers Portugal helemaal inpakken met die jankerd van een Ronaldo.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gaat hard als er al 2 onterecht zijn
Hee ik ook. Denk dat het 2-1 wordt.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:14 schreef hottentot het volgende:
[..]
5
Uitslag heb ik trouwens DUI 3-2 POR
Ik word blij van dit plaatje. Is dat erg?quote:
Want ze worden niet met twee vingers in de neus tweede in deze poule?quote:
Wat een harde baas was dat.quote:
Toen vond ik Spanje beter.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Agja waren ze 2 jaar terug ook en de rest is geschiedenis.
Dat is toevalligquote:Op maandag 16 juni 2014 18:14 schreef hottentot het volgende:
[..]
5
Uitslag heb ik trouwens DUI 3-2 POR
quote:Op maandag 16 juni 2014 18:15 schreef starla het volgende:
[..]
Huilie. Heb je nog steeds geen fiets ofzo? Terechte pingel, en van mij mogen die Duitsers Portugal helemaal inpakken met die jankerd van een Ronaldo.
Hoe kun je het hoogtepunt van dit wk nou vergetenquote:
Die zit op Mallorca wist je dat?quote:Op maandag 16 juni 2014 18:15 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zou een goede opvolger van Hans Kraaij zijn.
Nou, dat valt ook wel mee.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Want ze worden niet met twee vingers in de neus tweede in deze poule?
Duitsland is wel indrukwekkend bezig
#catfightquote:Op maandag 16 juni 2014 18:15 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Godsamme anders lees je ff, ik heb het over het WK tot nu toe![]()
Ik heb zelfs vorige topic nog gezegd dat ik voor Duitsland ben![]()
Wie is hier nou de huilie
Spanje?quote:Op maandag 16 juni 2014 18:16 schreef Luigi het volgende:
Lekker hoor. Er kan mij geen land hard genoeg afgaan als Portugal.
Geen idee, vraag het HaJee. Die heeft hem gemaakt volgensmij.quote:
#TeamEss.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:15 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vond het al een voorzichtige schatting qua kaarten, maar dit beloofd een zeer mooie wedstrijd te worden.quote:
Sorry misverstand!quote:Op maandag 16 juni 2014 18:15 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Brazilie - Kroatie?quote:Op maandag 16 juni 2014 18:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er is nog geen wedstrijd beslist door een penalty dit WK, niet zo snel huilen.
Duitslandquote:Op maandag 16 juni 2014 18:17 schreef starla het volgende:
[..]
Sorry misverstand!
Kan gebeuren joh.
Hup Duitsland
Make-up sexquote:Op maandag 16 juni 2014 18:17 schreef starla het volgende:
[..]
Sorry misverstand!
Kan gebeuren joh.
Hup Duitsland
Heb jij die Vocaroo nog?quote:Op maandag 16 juni 2014 18:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dames, centraal nu. De wedstrijd gaat weer verder!
Wat moeten wij met deze informatie? Haha!quote:Op maandag 16 juni 2014 18:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die zit op Mallorca wist je dat?
Een leuk scenarioquote:Op maandag 16 juni 2014 18:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Halve finales
Nederland - België
Duitsland - Brazilië
Finale
Nederland - Duitsland
Dan weten jullie dat alvast
Klopt niet, België komt namelijk niet door de poulefasequote:Op maandag 16 juni 2014 18:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Halve finales
Nederland - België
Duitsland - Brazilië
Finale
Nederland - Duitsland
3e wereldoorlog.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Halve finales
Nederland - België
Duitsland - Brazilië
Finale
Nederland - Duitsland
quote:Op maandag 16 juni 2014 18:18 schreef Max23 het volgende:
[..]
Klopt niet, België komt namelijk niet door de poulefase
Gevoelsmatig staat er bij mij ook een 0quote:Op maandag 16 juni 2014 18:17 schreef Bayora het volgende:
[..]
Echt he
Zonder penalty had ie bij Spanje mooi op 0 gestaan
quote:Op maandag 16 juni 2014 18:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ging op de afstandbediening zitten, waardoor TV oranje op ging.
Intussen eet ik schnitzel en salade
Dit zou echt fucking mooi zijn.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Halve finales
Nederland - België
Duitsland - Brazilië
Finale
Nederland - Duitsland
En dan wint België wel van Brazilië natuurlijk.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Halve finales
Nederland - België
Duitsland - Brazilië
Finale
Nederland - Duitsland
Nee, dat wordt een mooie 10-0 om het die Belgen af te leren.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dan wint België wel van Brazilië natuurlijk.
Zalmsalade?quote:Op maandag 16 juni 2014 18:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ging op de afstandbediening zitten, waardoor TV oranje op ging.
Intussen eet ik schnitzel en salade
quote:Op maandag 16 juni 2014 18:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Duitsland is fantastisch. Mensen die denken dat Portugal zomaar even Duitsland pakt.
Wie denkt dat Portugal "zomaar even" Duitsland pakt dan?quote:Op maandag 16 juni 2014 18:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Duitsland is fantastisch. Mensen die denken dat Portugal zomaar even Duitsland pakt.
Duitsland is duidelijk sterkerquote:Op maandag 16 juni 2014 18:20 schreef Ajacied422 het volgende:
waren ze gisteren ook. en de afgelopen 3 maandenquote:
Ik vind m ook wel een beetje een moddervette olifant.quote:
Die kijken normaal gesproken ook alleen maar wielrennen.quote:
Waarschijnlijk 3 mensen, die je altijd hebt.. maar dan heb je ook mensen als A422 die hun gelijk willen halen door die 3 mensen te serieus te nemenquote:Op maandag 16 juni 2014 18:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wie denkt dat Portugal "zomaar even" Duitsland pakt dan?
Volgens mij is dit een vrij pro-duits topic vanaaf.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:20 schreef Ajacied422 het volgende:
InZanity en nog zo'n andere troll/mongoolquote:Op maandag 16 juni 2014 18:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
K..k.terquote:Op maandag 16 juni 2014 18:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ook een smeerlap.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik vind m ook wel een beetje een moddervette olifant.
Onzinquote:Op maandag 16 juni 2014 18:22 schreef FritsFlits het volgende:
Nooit dat Nederland van Duitsland wint
Zeiden we ook van Spanje, maar voor Duitsland ben ik veel bangerquote:Op maandag 16 juni 2014 18:22 schreef FritsFlits het volgende:
quote:Op maandag 16 juni 2014 18:22 schreef FritsFlits het volgende:
Boateng toch?quote:Op maandag 16 juni 2014 18:22 schreef Dagoduck het volgende:
Hebben ze in Duitsland geen zwartgekleurde medemensen?
Spanje was vooral theoretisch goed van te voren, Duitsland speelt zichtbaar lekkerquote:Op maandag 16 juni 2014 18:22 schreef OverRated het volgende:
[..]
Zeiden we ook van Spanje, maar voor Duitsland ben ik veel banger
http://vocaroo.com/i/s0NM7JHVUO0Equote:Op maandag 16 juni 2014 18:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s15dK8Az3cdC
Ik zal je vraag doorspelen aan Boateng. Ik zal het antwoord spoedig met je mededelenquote:Op maandag 16 juni 2014 18:22 schreef Dagoduck het volgende:
Dat probleem hebben ze een aantal decennia geleden al opgelost.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:22 schreef Dagoduck het volgende:
Dat is waarquote:Op maandag 16 juni 2014 18:23 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Spanje was vooral theoretisch goed van te voren, Duitsland speelt zichtbaar lekker
Tuurlijk wel, gewoon roepen dat Zandvoort de andere kant op is.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:22 schreef FritsFlits het volgende:
Dat ben ik niet johquote:Op maandag 16 juni 2014 18:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dat nou het accent uit Oss?
Als iemand dat kan is het van Gaal, die kent die spelers vrijwel allemaal tot in detail.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Louis van Gaal Duitsland weet plat te leggen met het Nederlands elftal, moeten we een standbeeld bouwen voor Louis.
Obstructie ja.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:23 schreef TweeGrolsch het volgende:
Was toch wel overtreding dat op ronaldo.
Jammer dat kuilen graven in de grasmat dan weer niet magquote:Op maandag 16 juni 2014 18:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, gewoon roepen dat Zandvoort de andere kant op is.
Boateng toch?quote:Op maandag 16 juni 2014 18:22 schreef Dagoduck het volgende:
In 1988 wonnen we van ze.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:22 schreef FritsFlits het volgende:
Wel als je erna met de groene verf overheen gaat...ziet niemand.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jammer dat kuilen graven in de grasmat dan weer niet mag
Dat was maar de helft.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:24 schreef wdn het volgende:
[..]
In 1988 wonnen we van ze.
Dus ooit is het gebeurd.
Downsyndroom.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:25 schreef Shreyas het volgende:
Het is toch opvallend dat Portugal altijd zo makkelijk wint van Nederland maar zoveel moeite heeft met Duitsland en Frankrijk
Maar dan issie toch zwartig.quote:
Doe normaal of reageer nietquote:
Tegen Nederland beginnen ze gewoon te schoppen uit pure frustratie.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:25 schreef Shreyas het volgende:
Het is toch opvallend dat Portugal altijd zo makkelijk wint van Nederland maar zoveel moeite heeft met Duitsland en Frankrijk
zoietsquote:Op maandag 16 juni 2014 18:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan blijkt het een introverte jongen van het platteland te zijn?
quote:Op maandag 16 juni 2014 18:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wel als je erna met de groene verf overheen gaat...ziet niemand.
Doen wij gelukkig nooitquote:Op maandag 16 juni 2014 18:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Tegen Nederland beginnen ze gewoon te schoppen uit pure frustratie.
Nederland laat zich te veel meeslepen in hun gedragquote:Op maandag 16 juni 2014 18:25 schreef Shreyas het volgende:
Dat heeft elk land wel.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:25 schreef Shreyas het volgende:
LRgod laat zich niet zien maar is aanwezigquote:Op maandag 16 juni 2014 18:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga spontaan de pagina refreshen.
Welk land is dan de angstgegner van Brazilië?quote:
Overloperquote:Op maandag 16 juni 2014 18:27 schreef Uccie het volgende:
Ik zag net wel een beetje oranjige Duitser.
Maar ik weet niet hoe die heet.
Ik las vandaag toevallig van zo'n Braziliaan dat het Mexico was.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Welk land is dan de angstgegner van Brazilië?
Te zien aan de schoonheid van de valquote:Op maandag 16 juni 2014 18:26 schreef ajacied4lf het volgende:
Geweldige tackle van Hummels. Niks aan de hand.
#alciadaquote:
Ok. Bedankt voor deze analyse.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:27 schreef Belladonna80 het volgende:
Ik denk dat als Nederland de over-mijn-lijk-mentaliteit van Duitsland zou hebben of iig veel keer, dan denk ik dat Nederland vaker Europees en Wereldkampioen ( alhoewel we dat nog nooit zijn geweest ) was geworden.
74 en 78 waren 2 van die jarenquote:Op maandag 16 juni 2014 18:27 schreef Belladonna80 het volgende:
Ik denk dat als Nederland de over-mijn-lijk-mentaliteit van Duitsland zou hebben of iig veel keer, dan denk ik dat Nederland vaker Europees en Wereldkampioen ( alhoewel we dat nog nooit zijn geweest ) was geworden.
Minuut 12 gemist. Schakelde 13 inquote:
Meh, ik hou niet van snorren.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:27 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hij mist enkel nog de snor van Almeida
Hars je eigen snor er dan eens afquote:
Het is Duitsland - Portugal, ga lekker op twitter fantaseren over Nederland - Duitsland en blijf hier effe ontopicquote:Op maandag 16 juni 2014 18:27 schreef Belladonna80 het volgende:
2010 ook.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:28 schreef wdn het volgende:
[..]
74 en 78 waren 2 van die jaren
er werd toen hard getackeld (en onbeschoft hard ook) door Nederland
Ja dat is waar. 78 was een omgekochte game voor die vieze Argentijnen. Het is toch later bewezen?quote:Op maandag 16 juni 2014 18:28 schreef wdn het volgende:
[..]
komt net voorbij toen ik je comment lasquote:Op maandag 16 juni 2014 18:29 schreef OverRated het volgende:
[..]
Lijkt wel een oefenwedstrijd van NederlandNu nog een toeter
Lulquote:
illuminatiequote:Op maandag 16 juni 2014 18:30 schreef Badr_Harry het volgende:
[..]
komt net voorbij toen ik je comment las
Niet in de finale in '74, dat was meer "Cool dat we in de finale staan"quote:Op maandag 16 juni 2014 18:28 schreef wdn het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |