Voetbal kijken los van Nederlandquote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:01 schreef roislecxe het volgende:
Zo, de VS maakt even het snelste doelpunt van deze WK, na 30 seconden
Komt toch nooit iets op TV snachts. Comedy Central ken ik al uit mn hoofd zon beetje allesquote:
Ik kijk een LP van een spel die ik jaren geleden heerlijk verslonden hebquote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:08 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Komt toch nooit iets op TV snachts. Comedy Central ken ik al uit mn hoofd zon beetje alles
Beetje achtergrondgeluid.
Was het dit spel?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kijk een LP van een spel die ik jaren geleden heerlijk verslonden heb
Ik neem het gokje, wens me succesquote:
Succes.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:45 schreef snachtsman het volgende:
[..]
Ik neem het gokje, wens me succes
Deze week zowat bijna alles gekocht wat ik niet moest kopen en niet gekocht wat ik wel wilde kopen maar toch niet kocht en wel had moeten kopen
Idem, maar afgelopen week. Deze week in feite niks gekocht alleen maar afgewacht tot het een en ander met zo min mogelijk verlies weg konquote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:45 schreef snachtsman het volgende:
[..]
Ik neem het gokje, wens me succes
Deze week zowat bijna alles gekocht wat ik niet moest kopen en niet gekocht wat ik wel wilde kopen maar toch niet kocht en wel had moeten kopen
Kijk es Katje. We hebben weer bijna hetzelfdequote:
Ondanks alle hype op Twitter zie ik de koers nog niet omhoog speren....quote:
Gewoon wedje leggen en tegen België gaanquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:32 schreef curantis het volgende:
CAIx bereikt een nieuwe low
Benieuwd of ik er ooit nog uit kom..
Jups, die glijdt steeds verder weg.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:32 schreef curantis het volgende:
CAIx bereikt een nieuwe low
Benieuwd of ik er ooit nog uit kom..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |