Voetbal kijken los van Nederlandquote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:01 schreef roislecxe het volgende:
Zo, de VS maakt even het snelste doelpunt van deze WK, na 30 seconden
Komt toch nooit iets op TV snachts. Comedy Central ken ik al uit mn hoofd zon beetje allesquote:
Ik kijk een LP van een spel die ik jaren geleden heerlijk verslonden hebquote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:08 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Komt toch nooit iets op TV snachts. Comedy Central ken ik al uit mn hoofd zon beetje alles
Beetje achtergrondgeluid.
Was het dit spel?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kijk een LP van een spel die ik jaren geleden heerlijk verslonden heb
Ik neem het gokje, wens me succesquote:
Succes.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:45 schreef snachtsman het volgende:
[..]
Ik neem het gokje, wens me succes
Deze week zowat bijna alles gekocht wat ik niet moest kopen en niet gekocht wat ik wel wilde kopen maar toch niet kocht en wel had moeten kopen
Idem, maar afgelopen week. Deze week in feite niks gekocht alleen maar afgewacht tot het een en ander met zo min mogelijk verlies weg konquote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:45 schreef snachtsman het volgende:
[..]
Ik neem het gokje, wens me succes
Deze week zowat bijna alles gekocht wat ik niet moest kopen en niet gekocht wat ik wel wilde kopen maar toch niet kocht en wel had moeten kopen
Kijk es Katje. We hebben weer bijna hetzelfdequote:
Ondanks alle hype op Twitter zie ik de koers nog niet omhoog speren....quote:
Gewoon wedje leggen en tegen België gaanquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:32 schreef curantis het volgende:
CAIx bereikt een nieuwe low
Benieuwd of ik er ooit nog uit kom..
Jups, die glijdt steeds verder weg.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:32 schreef curantis het volgende:
CAIx bereikt een nieuwe low
Benieuwd of ik er ooit nog uit kom..
Nog steeds meer dan ikquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:19 schreef roislecxe het volgende:
Zo dan, nog wat extra voor de zekerheid weggeborgen.
COIN BALANCE
BTC 0.25865338
Est. Total BTC 0.25865338
Las net zoiets jaquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog steeds meer dan ik
Heb 100BC eraf gehaald om tegen België te wedden
België: 117%quote:
Toch hoop ik dat België wint stiekem. Gun het ze wel een keerquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
België: 117%
Gelijk: 17xx%
Uhhh...: 16xx%
80 op België, 10 op de andere twee. In het ergste geval (België wint) 10BC verlies
Bitcoin op mobiel, usb en een computer.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:23 schreef roislecxe het volgende:
Katje heb jij je wallet gebackupped? Waarschijnlijk wel. Als ik mijn multibitwallet zowel op mijn laptop als op een USBstickie wil, dan kan dat toch?
Ik ga er voorlopig toch niet aanzitten, dus dan kan het beter een keer veilig zijn.
Neequote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:26 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Toch hoop ik dat België wint stiekem. Gun het ze wel een keer
Mja dat dacht ik al. Maar ik kan toch niet zomaar die multibitmap kopieren naar die USB?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bitcoin op mobiel, usb en een computer.
Wat is er mis met de private keys gebruiken? Ik kan, nadat ik de blockchain gedownload heb, direct bij mijn coins.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:30 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mja dat dacht ik al. Maar ik kan toch niet zomaar die multibitmap kopieren naar die USB?
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat is er mis met de private keys gebruiken? Ik kan, nadat ik de blockchain gedownload heb, direct bij mijn coins.
Je hebt vast ook multibit. Doe ik dan exporteer privesleutels, en dat naar die USBstick? (a)quote:
Ik heb de qt gewoonquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:55 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Je hebt vast ook multibit. Doe ik dan exporteer privesleutels, en dat naar die USBstick? (a)
Hoeft niet. Je hebt als backup echt enkel de private keys nodig.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:59 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ok![]()
Eerst ff multibit installeren op die usb dan maar.
Stuur je wallet maar naar mij, doe ik het welquote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:00 schreef roislecxe het volgende:
Ik durf niet goed
Heb wel es een wallet ergens heen versleept en toen was ie ineens leeg.
Heb het eerst met m'n solar geprobeerd. Backup maken --> Naar station F --> Nu heb ik daar een Solarcoins.dat à 88kb.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Stuur je wallet maar naar mij, doe ik het wel
Noot: Ik hou wel een klein beetje salaris in.
Klinkt goedquote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:17 schreef roislecxe het volgende:
Mu heb ik mutibit.key op mn USBIs dat goed
Jep. Een hele lange sliert letters en cijfers en 1 backslash /quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
Open hem eens met kladblok en kijk of je een te lezen code vn cijfers en letters hebt
32 letters/cijfers achter elkaar?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:19 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Jep. Een hele lange sliert letters en cijfers en 1 backslash /
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |