Oh nee, mijn onderbuurman is allergisch voor katten, maar die lieten ze prima met rust. Zelfs PlofKip.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:50 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Het probleem van poezenbeesten is, dat juist de persoon die er een hekel aan heeft, juist daar willen ze de aandacht vanDus getest worden ze altijd
![]()
Overigens is het gooien van een kat door de TV heen best een kunst, daar zou je dan ook respect voor moeten krijgen.
Ah nee.quote:
ah. eens even opzoeken. heb nu gewoon zo'n standaard kam, met van die stalen "haartjes". deze tijd kan ik er zo 4 of 5 volle kammen uitborstelen.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Furminator is een fijne kam die er heel erg veel oude vacht uithaalt. Ik gebruik hem alleen als ze echt veel vacht verliezen, anders krijgt de langharige teveel last van haarballen. Maar het scheelt ook wel in huis.
Hmm dan zijn de katten van mijn tanten gewoon echte martelaars. Ach het zijn vaak toffe beestenquote:Op maandag 16 juni 2014 15:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oh nee, mijn onderbuurman is allergisch voor katten, maar die lieten ze prima met rust. Zelfs PlofKip.
Jules laat niemand met rust. Maar de eerste keer dat Tinderslet hier was had Jules het te druk met de baardagamen en de tweede keer zat ze opgeslotenquote:Op maandag 16 juni 2014 15:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oh nee, mijn onderbuurman is allergisch voor katten, maar die lieten ze prima met rust. Zelfs PlofKip.
Varken dacht dat bij Kip ook, die pluk zat alleen vast, dus nu heeft ze een kale plek en een schaafwond onder dr oorquote:Op maandag 16 juni 2014 15:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
Lenny is echt een haarbal, bij hem zie je echt gewoon plukken los zitten, die kun je er met bossen tegelijk uittrekken op t moment
ik kan door blíjven gaan bij onze katquote:Op maandag 16 juni 2014 15:55 schreef perro. het volgende:
[..]
ah. eens even opzoeken. heb nu gewoon zo'n standaard kam, met van die stalen "haartjes". deze tijd kan ik er zo 4 of 5 volle kammen uitborstelen.
En dan roepen enorm veel mensen altijd dat katten er geen neuk om geven wie voor ze zorgt, zolang ze maar eten krijgen.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Echt he.. Ik heb me juist enorm schuldig gevoeld ... Toen ik terugkwam van 8 dagen tenerife, bleek dat Varken zwaar was afgevallen terwijl mn moeder iedere dag langs is geweest en ze aandacht wilde geven, wat ze niet accepteerde want autist
Kip was natuurlijk 2x zo dik.. Die heeft de porties van Varken met liefde naar binnen gewerkt
je katten heten kip en varken?quote:Op maandag 16 juni 2014 15:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Varken dacht dat bij Kip ook, die pluk zat alleen vast, dus nu heeft ze een kale plek en een schaafwond onder dr oor
Gelukkigquote:Op maandag 16 juni 2014 15:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Volgens de dierenarts gaat het goed komen
Mooi hequote:
Nee, ik kan over het algemeen prima met de poezels praten. Als Varken weer eens in de stoel hangt, hoef ik alleen rustig te vragen of ze dood wil, en dan houdt ze op. Vraag maar aan Hupsquote:Op maandag 16 juni 2014 15:55 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Hmm dan zijn de katten van mijn tanten gewoon echte martelaars. Ach het zijn vaak toffe beestenenige nadeel is dat jij meer een onderdaan in hun koninkrijk bent.
Ik noemde mijn vis altijd vis, om verwarring te voorkomen met wat hij nou eigenlijk was. Maar dit is juist erg verwarrendquote:
ja ik ook, maar na 4 of 5 vindt ze het niet meer relax. dus dan laat ik het maar.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik kan door blíjven gaan bij onze kat
Dat is Kipquote:Op maandag 16 juni 2014 15:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
En dan roepen enorm veel mensen altijd dat katten er geen neuk om geven wie voor ze zorgt, zolang ze maar eten krijgen.
Prachtig is dat!!quote:Op maandag 16 juni 2014 15:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, ik kan over het algemeen prima met de poezels praten. Als Varken weer eens in de stoel hangt, hoef ik alleen rustig te vragen of ze dood wil, en dan houdt ze op. Vraag maar aan Hups
Reign of terror wordt bij jou thuis gevoerd dus.,quote:Op maandag 16 juni 2014 15:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, ik kan over het algemeen prima met de poezels praten. Als Varken weer eens in de stoel hangt, hoef ik alleen rustig te vragen of ze dood wil, en dan houdt ze op. Vraag maar aan Hups
Met hoofdlettersquote:
Ik had mijn vissen knabbel en babbel genoemdquote:Op maandag 16 juni 2014 15:57 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik noemde mijn vis altijd vis, om verwarring te voorkomen met wat hij nou eigenlijk was. Maar dit is juist erg verwarrend
hebben ze ook een identiteits stoornis?quote:
Ook een furminator gebruiken.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
Lenny is echt een haarbal, bij hem zie je echt gewoon plukken los zitten, die kun je er met bossen tegelijk uittrekken op t moment
Boh, is dat een duur ding?quote:Op maandag 16 juni 2014 15:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ook een furminator gebruiken.De vacht van mijn kat is dan weer heerlijk zacht, en naast hem ligt een berg haar die net zo groot is als de kat zelf.
Werkt ook voor honden. Ik geloofde zulke plaatjes niet, maar er kwam echt enorm veel vanaf.
![]()
Je mag het alleen niet te vaak gebruiken.
[ afbeelding ]
Niet eens, ze weten prima wat ze fout doen, schreeuwen heeft geen zin. Alle katten zijn klootzakken.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:58 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Reign of terror wordt bij jou thuis gevoerd dus.,
quote:Op maandag 16 juni 2014 15:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ook een furminator gebruiken.De vacht van mijn kat is dan weer heerlijk zacht, en naast hem ligt een berg haar die net zo groot is als de kat zelf.
Werkt ook voor honden. Ik geloofde zulke plaatjes niet, maar er kwam echt enorm veel vanaf.
![]()
[ afbeelding ]
Je kan zo de nieuwe mike worden! It's amazing!quote:Op maandag 16 juni 2014 15:59 schreef Myraela het volgende:
Fuck, ik moet bij Tell Sell gaan werken. Zie mij eens verkooppraatjes houden.
Varken heeft een krulstaartje en Kip is een kroelkip/plofkipquote:Op maandag 16 juni 2014 15:59 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
hebben ze ook een identiteits stoornis?
Daar zijn ook van die toffe filmpjes van, dat ze iets doen, weten dat het niet mag en hoe ze dan reageren bij betrapt worden xDquote:Op maandag 16 juni 2014 15:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Niet eens, ze weten prima wat ze fout doen, schreeuwen heeft geen zin. Alle katten zijn klootzakken.
heb ik een idd, voor konijnenquote:Op maandag 16 juni 2014 15:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Wat zal jij dit jaar een lekker kerstdiner hebbenquote:Op maandag 16 juni 2014 16:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Varken heeft een krulstaartje en Kip is een kroelkip/plofkip
Ik zou ze heel graag willen scheren hier.. Geen haren maar plukken op het moment.. En dan weten dat Varken 2 jaar lang zo goed als geen haar verloor.. Ik wil terug naar die tijdquote:
waar?quote:Op maandag 16 juni 2014 16:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik er 30 euro voor betaald.
Varken krijg ik niet echt vetgemestquote:Op maandag 16 juni 2014 16:01 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Wat zal jij dit jaar een lekker kerstdiner hebben
http://www.zooplus.nl/sho(...)tels/borstels/293512quote:
Ik zit nu op 3x per dag stofzuigenquote:Op maandag 16 juni 2014 16:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik zou ze heel graag willen scheren hier.. Geen haren maar plukken op het moment.. En dan weten dat Varken 2 jaar lang zo goed als geen haar verloor.. Ik wil terug naar die tijd
Dan maar eerst de plofkipquote:Op maandag 16 juni 2014 16:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Varken krijg ik niet echt vetgemest
Ja, zijn ze ook heel goed in. Als ik Varken schichtig door het huis zie lopen weet ik dat ze gepiest heeft, als Kip dat doet, weet ik dat ze op dr flikker heeft gehad van Varkenquote:Op maandag 16 juni 2014 16:00 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Daar zijn ook van die toffe filmpjes van, dat ze iets doen, weten dat het niet mag en hoe ze dan reageren bij betrapt worden xD
wij ook.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
http://www.zooplus.nl/sho(...)tels/borstels/293512
Ik koop eigenlijk bijna alles voor mijn katten bij zooplus. Speciaal voer is er ook veel beter betaalbaar dan in de dierenwinkels.
Ik raap plukjesquote:Op maandag 16 juni 2014 16:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit nu op 3x per dag stofzuigen
Bwhehehehehehe serieus? Dit kwam zo binnen?quote:Op maandag 16 juni 2014 16:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wij ook.
Kattenspeeltje:
[ afbeelding ]
Ik heb vanochtend nog gezogen. Zal even foto maken van de gang voor jequote:
thanks.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik koop eigenlijk bijna alles voor mijn katten bij zooplus. Speciaal voer is er ook veel beter betaalbaar dan in de dierenwinkels.
Ik bij dierapotheker, krijgen ze zelfs gratis iets leuks, liefs of lekkers bij hun voerquote:Op maandag 16 juni 2014 16:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
ja, geloof het ergste dat ik wat verpakkingen betreft ooit heb meegemaaktquote:Op maandag 16 juni 2014 16:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bwhehehehehehe serieus? Dit kwam zo binnen?
ik had laatst online een doos voer besteld voor babe. 8 kilo.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik bij dierapotheker, krijgen ze zelfs gratis iets leuks, liefs of lekkers bij hun voer
Ik bestel voor Kip en Varken standaard 9 kilo..quote:Op maandag 16 juni 2014 16:08 schreef perro. het volgende:
[..]
ik had laatst online een doos voer besteld voor babe. 8 kilo.
brokken? ik bestel kvv, dat moet je in de vriezer bewaren dus heel erg veel kan ik niet bestellen. 8 kilo ging nog net omdat de vriezer wat leger was.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik bestel voor Kip en Varken standaard 9 kilo..
Ja, de urinary s/o van RC.. En ondanks dat Varken de laatste paar weken een enorme blaasontsteking heeft, heeft ze gelukkig geen kristallen meerquote:Op maandag 16 juni 2014 16:11 schreef perro. het volgende:
[..]
brokken? ik bestel kvv, dat moet je in de vriezer bewaren dus heel erg veel kan ik niet bestellen. 8 kilo ging nog net omdat de vriezer wat leger was.
ook brokken?quote:Op maandag 16 juni 2014 16:11 schreef Myraela het volgende:
Hier gaat het per 15 kilo.Doen ze best lang mee overigens, maal scheelt gewoon heel erg in de prijs. Bij een kleinere verpakking betaal je 5 euro per kilo, bij deze 3.50 per kilo.
Ja, mijn katten krijgen alleen droogvoer. Deze brokken helpen tegen haarbalvorming. Zonder deze brokken heeft mijn langharige kat veel last van de haren.quote:
ja die speciale brokken voor een of ander lichamelijk probleem zijn duur.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Voor 3,5 kg betaal ik ¤33,48, voor 6 kilo ¤49,68 en voor 9 kilo ¤64,43... En dan de verzendskosten nog.. Maar scheelt me al 10%, 10% en 15% bij dierapotheker
Ik doe bijna 2,5 maand met zo'n zak.. Maar ik vind het het waard als dat Varken enorm veel pijn bespaard.. Dr blaasontsteking nu is alleen zuur. Vooral omdat ze nu net dr 3e kuur achter dr kiezen heeft en vandaag weigert om te plassen zodat de dierenarts het kan checkenquote:Op maandag 16 juni 2014 16:19 schreef perro. het volgende:
[..]
ja die speciale brokken voor een of ander lichamelijk probleem zijn duur.
ik betaalde voor die 8 kilo ¤54 en dat was incl. ¤10 verzendkosten. doet ze dik 10 weken mee.
mijn gaf op een gegeven moment zo'n 3 a 4x per dag over. bleek dat ze allergisch was geworden voor de hill's brokken die ik gaf. andere brokken geprobeerd, zelfde probleem. aan dierenarts gevraagd, die raadde toen ook die speciale brokken aan, voor de hoofdprijs.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, mijn katten krijgen alleen droogvoer. Deze brokken helpen tegen haarbalvorming. Zonder deze brokken heeft mijn langharige kat veel last van de haren.
gelijk heb je ook hoor. beestje moet het relax hebben toch. ik geef liever mijn kat eten dan ik zelf als ik weinig geld zou hebben.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik doe bijna 2,5 maand met zo'n zak.. Maar ik vind het het waard als dat Varken enorm veel pijn bespaard.. Dr blaasontsteking nu is alleen zuur. Vooral omdat ze nu net dr 3e kuur achter dr kiezen heeft en vandaag weigert om te plassen zodat de dierenarts het kan checken
Ik heb die keuze wel vaker gemaakt.. Maand op noodlesoep geleefd omdat ik Varkensvoer moest kopenquote:Op maandag 16 juni 2014 16:23 schreef perro. het volgende:
[..]
gelijk heb je ook hoor. beestje moet het relax hebben toch. ik geef liever mijn kat eten dan ik zelf als ik weinig geld zou hebben.
Ja, dierenartsen en voer is echt een beetje oplichting altijd. Kvv is ook erg goed voor katten. Voor ons voor 3 katten gewoon even te duur. Ze vinden de snoepjes daarvan wel altijd heel erg lekker.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:22 schreef perro. het volgende:
[..]
mijn gaf op een gegeven moment zo'n 3 a 4x per dag over. bleek dat ze allergisch was geworden voor de hill's brokken die ik gaf. andere brokken geprobeerd, zelfde probleem. aan dierenarts gevraagd, die raadde toen ook die speciale brokken aan, voor de hoofdprijs.
toen kwam ik via fok op kvv/barf, dat geprobeerd en nu geeft ze gewoon af en toe nog over. en haar vacht is echt supermeganietmeernormaalextreem zacht en glanzend geworden.
is bij mij nog niet voorgekomen, maar dat kvv is ook niet zo heel duur eigenlijk.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb die keuze wel vaker gemaakt.. Maand op noodlesoep geleefd omdat ik Varkensvoer moest kopen![]()
En dan kan ik moeders wel om geld vragen.. Maar dat gaat me te ver..
ja, en je moet genoeg ruimte in je vriezer hebben. vooral voor 3 katten.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dierenartsen en voer is echt een beetje oplichting altijd. Kvv is ook erg goed voor katten. Voor ons voor 3 katten gewoon even te duur. Ze vinden de snoepjes daarvan wel altijd heel erg lekker.
De grootste oplichter vond ik de assistente bij de dierenarts waar ik eerst naartoe ging. Ik kon die brokken volgens haar alleen bij een dierenarts halen, want wat ik op internet kon krijgen was anders.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dierenartsen en voer is echt een beetje oplichting altijd. Kvv is ook erg goed voor katten. Voor ons voor 3 katten gewoon even te duur. Ze vinden de snoepjes daarvan wel altijd heel erg lekker.
Nja, ik vind dit wel prijzig, maar het is goedkoper dan een nieuwe bank en 3x in de maand naar de dierenartsquote:Op maandag 16 juni 2014 16:27 schreef perro. het volgende:
[..]
is bij mij nog niet voorgekomen, maar dat kvv is ook niet zo heel duur eigenlijk.
Achterlijk.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
De grootste oplichter vond ik de assistente bij de dierenarts waar ik eerst naartoe ging. Ik kon die brokken volgens haar alleen bij een dierenarts halen, want wat ik op internet kon krijgen was anders.
Volgens mij stopt RC geen 2 verschillende soorten voer in dezelfde zak met dezelfde naam
Ik heb alleen poezekinders. Als ik in een situatie zat met echte kinderen had ik geld aan mn moeder gevraagdquote:Op maandag 16 juni 2014 16:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zou ze gewoon tijdelijk goedkoper voer geven hoor, als ik echt n probleem had, vind goed eten voor m'n kinderen tóch belangrijker dan voor de katten
ik niet.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb alleen poezekinders. Als ik in een situatie zat met echte kinderen had ik geld aan mn moeder gevraagd
Sowieso, daar komen voor de 4e keer die maand ivm blaasproblemen, 4 weken eerder de poes daar laten helpen.. Buikje is nog bloot.. En die assistente kwam met de vraag of ze al geholpen was, want dat zou ook nog een oplossing kunnen zijnquote:
Ik wel, want ik denk niet dat het gezond is voor kinderen om in een kattenpieswoning te levenquote:Op maandag 16 juni 2014 16:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik niet.
Overigens ben ik voor de konijnen ookovergestapt op goedkoper voer. Dat dure is wel beter, maar ze krijgen hier echt heel veel groen voer wat het stiekem veel te duur maakt met ook nog dat dure voer erbij én waar ze heel veel van de voedingsstoffen die ze nodig hebben ook wel uit halen.
De gedachte alleen al dat ik mijn katten ooit kwijt ga raken maakt me al verdrietig.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:35 schreef Myraela het volgende:
Mijn vorige kat at alleen maar goedkoop voer. En ondanks dat hij kanker had. Was hij volgens de dierenarts verder nog helemaal gezond. Wat het niet minder pijnlijk maakte toen ik hem toch moest laten inslapen overigens.
Zooplus is duurder geworden, daarom heb ik verder gekeken, dierapotheker is goedkoper en heeft dezelfde al dan niet een betere servicequote:Op maandag 16 juni 2014 16:36 schreef LovelyLady het volgende:
Ik had ook speciaalvoer van RC voor mijn kater met blaasgruis. Na een tijd toch overgestapt op ander speciaalvoer wat ook goedkoper is en daar gaat het ook goed mee.
Zooplus is favoriet hier. Niet hoeven zeulen met zakken van 10 kilo![]()
Goede service ook verder.
Je kinderen?quote:Op maandag 16 juni 2014 16:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik wel, want ik denk niet dat het gezond is voor kinderen om in een kattenpieswoning te leven![]()
Ik wist van te voren dat er kosten verbonden zaten aan een kat, dat ik toevallig net de pech heb dat die van mij blaaskristallen heeft en dat dat voelt als glassplinters uitpiesen waardoor ze duur voer nodig heeft is een nadeel, maar dat is een risico wat je loopt.
Ik ben van mening dat als je dieren neemt dat je ze incl. problemen neemt. Mijn kinderen zullen daar niet onder lijden, maar mijn kat ook niet. Ik eet liever zelf niet dan dat mijn beestjes niks hebben en zo zal dat met kinderen vast ook wel zijn.
De katten van mijn ouders zijn ook oud geworden op Tom Poes.. Pukkie is zelfs 22 gewordenquote:Op maandag 16 juni 2014 16:35 schreef Myraela het volgende:
Mijn vorige kat at alleen maar goedkoop voer. En ondanks dat hij kanker had. Was hij volgens de dierenarts verder nog helemaal gezond. Wat het niet minder pijnlijk maakte toen ik hem toch moest laten inslapen overigens.
Later als ik groot en oud ben. Nu heb ik alleen 2 lelijke zwartbehaarde adoptiekinderen.quote:
Met RC zeker dan?quote:Op maandag 16 juni 2014 16:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Zooplus is duurder geworden, daarom heb ik verder gekeken, dierapotheker is goedkoper en heeft dezelfde al dan niet een betere service
Herkenbaarquote:Op maandag 16 juni 2014 16:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De gedachte alleen al dat ik mijn katten ooit kwijt ga raken maakt me al verdrietig.
In die dingen ben ik echt een pussy
Ja, ik was er ook wel kapot van. En zelfs drie katten heb, mis ik hem nog steeds. Dat kunnen ze niet vervangen. Ookal was het een slome beer die altijd zelfstandig ergens lag te slapen.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De gedachte alleen al dat ik mijn katten ooit kwijt ga raken maakt me al verdrietig.
In die dingen ben ik echt een pussy
Ja, RC inderdaad. Ze hebben nu al een of ander houtje waar Varken helemaal gek van is en 3 muizen voor Kip gratiesch en voor nietsch erbij gekregenquote:Op maandag 16 juni 2014 16:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Met RC zeker dan?
Want ik bestel nu al ruim anderhalf jaar het zelfde voer voor dezelfde prijs.
Kreeg laatst een zakje ander voer bij. Gratiesch![]()
En je moet natuurlijk doen wat jij fijn vind. Tis wel lastig hoor zo'n kat met blaasontsteking.
Maar drinkt ze wel. Of moet je haar dwangmatig vocht toedienen.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
En nu wacht ik al uren op een plasje om naar die dierenarts te brengen, maar die trut weigert te plassen
das anders omdat jouw kat een probleem heeft, de onze hebben dat niet.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik wel, want ik denk niet dat het gezond is voor kinderen om in een kattenpieswoning te leven![]()
Ik wist van te voren dat er kosten verbonden zaten aan een kat, dat ik toevallig net de pech heb dat die van mij blaaskristallen heeft en dat dat voelt als glassplinters uitpiesen waardoor ze duur voer nodig heeft is een nadeel, maar dat is een risico wat je loopt.
Ik ben van mening dat als je dieren neemt dat je ze incl. problemen neemt. Mijn kinderen zullen daar niet onder lijden, maar mijn kat ook niet. Ik eet liever zelf niet dan dat mijn beestjes niks hebben en zo zal dat met kinderen vast ook wel zijn.
Ze drinkt enorm veel, heeft ze altijd al gedaan.. En als ze dan eenmaal een plasje neerlegt.. Dan is het een flinke ook.. Dierenarts stond er de vorige keer van te kijken hoeveel ik meebracht.. Want met een blaasontsteking is het hoogst ongebruikelijk dat je met een volle spuit binnen komt zettenquote:Op maandag 16 juni 2014 16:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar drinkt ze wel. Of moet je haar dwangmatig vocht toedienen.
Wat een gedoe zeg.....
maar alleen speciaal voer toch?quote:Op maandag 16 juni 2014 16:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Zooplus is duurder geworden, daarom heb ik verder gekeken, dierapotheker is goedkoper en heeft dezelfde al dan niet een betere service
dat klopt, voordat Varken dit had kreeg ze ook gewoon TomPoes en soms een beetje van mijn eten. Nu lijkt het alsof ze het zelf in de gaten heeft dat ze beter niks van mij kan eten, want ze laat in principe alles staan. Behalve toetjes, ijs en cake. Oh. En marshmallows.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
das anders omdat jouw kat een probleem heeft, de onze hebben dat niet.
Die kunnen gemakkelijker overstappen op goedkoper voer zonder pijn.
Ze hebben geen TP of Whiskas nee, maar wel veel verschillende merken en soorten voer.. Niet alleen speciaal dieetvoerquote:Op maandag 16 juni 2014 16:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
maar alleen speciaal voer toch?
daarom, ik zou er ook anders over denken als ze echt duur voer nodig hadden. Maar dat is niet zoquote:Op maandag 16 juni 2014 16:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat klopt, voordat Varken dit had kreeg ze ook gewoon TomPoes en soms een beetje van mijn eten. Nu lijkt het alsof ze het zelf in de gaten heeft dat ze beter niks van mij kan eten, want ze laat in principe alles staan. Behalve toetjes, ijs en cake. Oh. En marshmallows.
Laatst gaf ik ze allebei een klein stukje knakworst. Ze hebben er alleen mee gespeeld
Lucky you.. Kip is alleen duur omdat ze veel eet, die zou in principe best op TP kunnen leven, maar ik zie dat geouwehoer met apart voeren helemaal niet zitten. Vooral niet omdat ze gewend zijn te kunnen eten wanneer ze willenquote:Op maandag 16 juni 2014 16:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
daarom, ik zou er ook anders over denken als ze echt duur voer nodig hadden. Maar dat is niet zo
Haha, Kip is ook onderwegquote:Op maandag 16 juni 2014 17:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Die van ons krijgen 2x per dag eten en savonds een klein beetje kattenmelk.
De poes is al te dik, als die de hele dag zou kunnen eten, zou ze een voetbal op pootjes worden
Schijnt zelfs slecht te zijn en alleen voor bijvoeren bedoeld ofzoquote:
Ik heb het mijn katten nooit gegeven. Alleen een keer een zieke kitten, maakte zijn brokjes zacht in dat spul. Dan at hij wat en kwam die weer aan.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Schijnt zelfs slecht te zijn en alleen voor bijvoeren bedoeld ofzo
Gewoon lekkerquote:Op maandag 16 juni 2014 17:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb het mijn katten nooit gegeven. Alleen een keer een zieke kitten, maakte zijn brokjes zacht in dat spul. Dan at hij wat en kwam die weer aan.
Maar ben wel benieuwd waarom gezonde katten het nog krijgen. Vinden ze het gewoon lekker? Of heeft het toch nog voordelen?
Ik denk dat Jules steeds kapot gaat en je dr stiekem omruilt voor een kittenquote:Op maandag 16 juni 2014 17:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Het blijft raar dat Kip en Jules zussen zijn en Jules gewoon zeker 3x in Kip past
Net als met goudvissen.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik denk dat Jules steeds kapot gaat en je dr stiekem omruilt voor een kitten
quote:Op maandag 16 juni 2014 17:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik denk dat Jules steeds kapot gaat en je dr stiekem omruilt voor een kitten
Jij mag niet meepraten!! Jij ging pleisters op de kieuwen van je vissen plakken om ze te makenquote:
Ik bedoelde het echt goed.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Jij mag niet meepraten!! Jij ging pleisters op de kieuwen van je vissen plakken om ze te maken
Varken kan ik van dat vette de schuld niet geven namelijk..quote:Op maandag 16 juni 2014 17:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Jij mag niet meepraten!! Jij ging pleisters op de kieuwen van je vissen plakken om ze te maken
Tinderslet dacht dat Jules nog een kitten was, wilde bijna niet geloven dat ze al bijna 2 isquote:Op maandag 16 juni 2014 17:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Varken kan ik van dat vette de schuld niet geven namelijk..![]()
arme blub
Dat zei mn zoon ook toen ie het aquarium met glassex ging schoonmakenquote:
Hoe oud was hij toen?quote:Op maandag 16 juni 2014 17:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zei mn zoon ook toen ie het aquarium met glassex ging schoonmaken
Zo lang al met dat mormel opgescheeptquote:Op maandag 16 juni 2014 17:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tinderslet dacht dat Jules nog een kitten was, wilde bijna niet geloven dat ze al bijna 2 is
Jaar of 4, waren de vissen van opa. 2 maanden ervoor vond hij al dat de vissen er dorstig uit zagen dus kieperde hij een fles yoki drink erin leegquote:
Toch houden we wel van zequote:Op maandag 16 juni 2014 17:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Zo lang al met dat mormel opgescheept
Varken het dubbele
quote:Op maandag 16 juni 2014 17:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jaar of 4, waren de vissen van opa. 2 maanden ervoor vond hij al dat de vissen er dorstig uit zagen dus kieperde hij een fles yoki drink erin leeg
Op dit moment meer van Kip dan van Varken. Ik krijg morgen weer op mn donder van de dierenarts dat dr plasje weer te laat isquote:
kittenmelk is weer wat andersquote:Op maandag 16 juni 2014 17:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb het mijn katten nooit gegeven. Alleen een keer een zieke kitten, maakte zijn brokjes zacht in dat spul. Dan at hij wat en kwam die weer aan.
Maar ben wel benieuwd waarom gezonde katten het nog krijgen. Vinden ze het gewoon lekker? Of heeft het toch nog voordelen?
Ja maar je kan haar moeilijk uitwringen als een vaatdoek om dat plasje te krijgen toch?quote:Op maandag 16 juni 2014 17:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Op dit moment meer van Kip dan van Varken. Ik krijg morgen weer op mn donder van de dierenarts dat dr plasje weer te laat is
mee eensquote:Op maandag 16 juni 2014 17:37 schreef S95Sedan het volgende:
Echt wat een figuren op marktplaats, fuck off
onze sla was niet meer goed, dus ik heb n pot erwtjes met worteltjes gepakt die ik voor noodgevallen heb staan altijd.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:43 schreef Tamashii het volgende:
Maar bestellen want koken word em niet met deze rotzooi.![]()
Dat moet echt een nood noodgeval zijn geweest.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
onze sla was niet meer goed, dus ik heb n pot erwtjes met worteltjes gepakt die ik voor noodgevallen heb staan altijd.
ja!quote:Op maandag 16 juni 2014 18:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat moet echt een nood noodgeval zijn geweest.
De paniek was groot..quote:Op maandag 16 juni 2014 18:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat moet echt een nood noodgeval zijn geweest.
En nu? Gaat het wel goed daar?quote:
Inmiddels al wel bijgekomen?quote:
quote:
Ik wel, maar zij is van schrik een blokje om gaan rennenquote:
Had ze beter een uur geleden kunnen doen; in een spurt naar de Albert Heijn en nieuwe sla halen.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:45 schreef Adolecens het volgende:
Ik wel, maar zij is van schrik een blokje om gaan rennen
Da's in oplossingen denken, dat is lastigquote:Op maandag 16 juni 2014 19:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Had ze beter een uur geleden kunnen doen; in een spurt naar de Albert Heijn en nieuwe sla halen.
Inderdaadquote:Op maandag 16 juni 2014 19:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Had ze beter een uur geleden kunnen doen; in een spurt naar de Albert Heijn en nieuwe sla halen.
Voor wie?quote:Op maandag 16 juni 2014 19:46 schreef Adolecens het volgende:
Da's in oplossingen denken, dat is lastig
Vrouwenquote:
EUJ!!quote:
quote:
anders ik wel.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wilde je zeggen dat hij geen punt heeft?
Mag ik je erop wijzen dat Duitsland net zijn eerste wedstrijd met 4-0 heeft gewonnen op dit WK.quote:
Ik wil zoveel zeggen maar dat mag ik hier niet doenquote:Op maandag 16 juni 2014 19:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
tuurlijk, want DLquote:Op maandag 16 juni 2014 19:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mag ik je erop wijzen dat Duitsland net zijn eerste wedstrijd met 4-0 heeft gewonnen op dit WK.
En dat jouw gejuich op het moment van affluiten dus heel grappig overkomt?
Schattig Duits meisje jijquote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 19:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik woon nog steeds aan de goede kant van de grens en ver genoeg om niet als duitser bestempeld te wordenquote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 19:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik woon nog steeds aan de goede kant van de grens en ver genoeg om niet als duitser bestempeld te worden
Een oude scharrel van mij daarentegen...quote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 19:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Een oude scharrel van mij daarentegen...
quote:Op maandag 16 juni 2014 19:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
EN SCHATTIG BEN IK AL HELEMAAL NIET.
Vast wel, op een typisch duivelse manier?quote:Op maandag 16 juni 2014 19:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
EN SCHATTIG BEN IK AL HELEMAAL NIET.
Ik geloof dat ik de afgelopen paar dagen voornamelijk kutwijf en trut ben genoemdquote:Op maandag 16 juni 2014 19:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vast wel, op een typisch duivelse manier?
Komt omdat je mijn seksleven aan het verzieken bentquote:Op maandag 16 juni 2014 19:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik de afgelopen paar dagen voornamelijk kutwijf en trut ben genoemd
Zoiets zou ik nooit doenquote:Op maandag 16 juni 2014 19:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Komt omdat je mijn seksleven aan het verzieken bent
Gezellig.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik de afgelopen paar dagen voornamelijk kutwijf en trut ben genoemd
altijdquote:
Have funquote:Op maandag 16 juni 2014 20:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hmmm, de vrouwen nemen het hier over... Ik ga een blokkie om hardlopen.
Dresscode is zeker het juichpak ofzoquote:Op maandag 16 juni 2014 19:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik ben zelfs jullie huwelijk al aan het regelen.
dat gaat het nu wel worden, leuk idee!quote:Op maandag 16 juni 2014 20:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dresscode is zeker het juichpak ofzo
Mocht ik ooit echt gaan trouwen dan hoef jij geen uitnodiging te verwachten natuurlijkquote:Op maandag 16 juni 2014 20:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat gaat het nu wel worden, leuk idee!
Joehoequote:
Tuurlijk niet, ik maak zequote:Op maandag 16 juni 2014 20:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mocht ik ooit echt gaan trouwen dan hoef jij geen uitnodiging te verwachten natuurlijk
[..]
Joehoe
Hai Tijntjequote:
Je snapt dat R. en ik die gewoon negeren en dus niet komen opdagenquote:
Haiquote:
nee hoor, want t vlees en de aardappelen waren al klaarquote:Op maandag 16 juni 2014 19:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je snapt dat dit een heel complot is en dat jullie jezelf vanaf nu dan op moeten gaan sluiten en nergens meer naartoe kunnen?quote:Op maandag 16 juni 2014 20:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je snapt dat R. en ik die gewoon negeren en dus niet komen opdagen
GvsE heeft besloten dat ik en mijn tinderslet gaan trouwen en omdat hij uit Tilburg komt zal het in die stijl zijn ja.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:09 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hai
Hoe gaat ie daar? Wat lees ik over een bruiloft a la Roy Donders style?!
Hele dagen met hem in bed doorbrengen vind ik heus geen probleem hoorquote:Op maandag 16 juni 2014 20:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je snapt dat dit een heel complot is en dat jullie jezelf vanaf nu dan op moeten gaan sluiten en nergens meer naartoe kunnen?
quote:Op maandag 16 juni 2014 20:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
GvsE heeft besloten dat ik en mijn tinderslet gaan trouwen en omdat hij uit Tilburg komt zal het in die stijl zijn ja.
Ja hoorquote:
Ik wou het bij glitters houden.. Jij begon zelf over het juichpakquote:Op maandag 16 juni 2014 20:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
GvsE heeft besloten dat ik en mijn tinderslet gaan trouwen en omdat hij uit Tilburg komt zal het in die stijl zijn ja.
Kut is dat he, dan is alles al (bijna) klaar en dan ontbreekt er nog ietsquote:Op maandag 16 juni 2014 20:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee hoor, want t vlees en de aardappelen waren al klaar
Ooit moet je toch een keer op een ouderavond oid verschijnenquote:Op maandag 16 juni 2014 20:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hele dagen met hem in bed doorbrengen vind ik heus geen probleem hoor
Laat me weten hoe het wasquote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 20:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik wou het bij glitters houden.. Jij begon zelf over het juichpak![]()
Maar dan heb ik niets om aan te trekkenquote:Op maandag 16 juni 2014 20:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Onze dresscode wordt: geen bandshirts
Ja hoorquote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 20:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ooit moet je toch een keer op een ouderavond oid verschijnen
Ik mag mn Doors- en GnR- shirts niet dragen?quote:Op maandag 16 juni 2014 20:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ghehequote:
Zijn er echt mensen die dat aandoen naar een bruiloft?quote:Op maandag 16 juni 2014 20:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
dat gebeurt me eigenlijk nooitquote:Op maandag 16 juni 2014 20:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kut is dat he, dan is alles al (bijna) klaar en dan ontbreekt er nog iets
Het jong studeert dan vast ook wel een keer af. Alleen een slechte ouder gaat daar niet naartoe.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dat kan via de mail![]()
Huppelpuber doet het zo goed op school
jij en gvse zijn ook niet uitgenodigdquote:Op maandag 16 juni 2014 20:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar dan heb ik niets om aan te trekken
Crapquote:Op maandag 16 juni 2014 20:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat gebeurt me eigenlijk nooit
Ik had ook t meeste voor de salade al gesneden, trek de zak open (ja! Een zak!) en het rook gewoon vies zuur
ik zie m'n stiefvader ervoor aanquote:Op maandag 16 juni 2014 20:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zijn er echt mensen die dat aandoen naar een bruiloft?
Over 3 jaar ben jij dit alweer vergeten johquote:Op maandag 16 juni 2014 20:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Het jong studeert dan vast ook wel een keer af. Alleen een slechte ouder gaat daar niet naartoe.
Of mag niet komen van de dochter in kwestie![]()
quote:Op maandag 16 juni 2014 20:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jij en gvse zijn ook niet uitgenodigd
Oh wat ergquote:Op maandag 16 juni 2014 20:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik zie m'n stiefvader ervoor aan
Staat in mn agendaquote:Op maandag 16 juni 2014 20:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Over 3 jaar ben jij dit alweer vergeten joh
Hangt van de bruiloft af, lijkt mij. Informele bruiloft kan dat best.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zijn er echt mensen die dat aandoen naar een bruiloft?
Neequote:Op maandag 16 juni 2014 20:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hangt van de bruiloft af, lijkt mij. Informele bruiloft kan dat best.
het was de eerste keer in 7 jaar weer, dus nee, niet echtquote:Op maandag 16 juni 2014 20:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Crap![]()
Maar gelukkig had je een noodoplossing.
Lekker gerent?
Nooitquote:Op maandag 16 juni 2014 20:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb ook een kliekje die bestaat uit. Me, myself and Iquote:Op maandag 16 juni 2014 20:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]is dit nou het befaamde kliekjesgedrag?
Die Ado!!quote:Op maandag 16 juni 2014 20:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het was de eerste keer in 7 jaar weer, dus nee, niet echt![]()
(Wel nog in de sportschool op de lopende band, maar das ook even geleden)
En ondertussen was hier een vreemde vrouw [ afbeelding ]
nee, je was te teleurgesteld dat je geen bandshirt aan mochtquote:Op maandag 16 juni 2014 20:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]is dit nou het befaamde kliekjesgedrag?
Alhoewel, mocht ik ooit gek worden en toch aan een bruiloft doen, zou ik er volgens mij absoluut geen problemen mee hebbenquote:
alleen als het specifiek gezegd wordt, anders echt nietquote:Op maandag 16 juni 2014 20:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja maar.. Maar.. Ik heb heus ook wel leuke jurkjes enzo hoorquote:Op maandag 16 juni 2014 20:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, je was te teleurgesteld dat je geen bandshirt aan mocht
Bijvoorbeeld een t shirt van My Dying Bridequote:
Bij de bruiloft van een vriend had ik een bandshirt aan. Oke ik was alleen een receptie en feest geweest. Ik was niet de enige overigens met een bandshirt aanquote:Op maandag 16 juni 2014 20:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
alleen als het specifiek gezegd wordt, anders echt niet
Ik wel. Goede reden voor een feestje. Zolang het mijn huwelijk niet is ... En dus ben jij de sjaakquote:Op maandag 16 juni 2014 20:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga gewoon nooit trouwen![]()
Zolang ik porno kan hebben zonder dat ik een ring om mijn vinger moet en er op een briefje staat dat ik opeens bezit van iemand ben zie ik het nut er niet van in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
quote:Op maandag 16 juni 2014 20:24 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik heb een hele bak kersen leeg zitten eten![]()
Oeh.. KersenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
quote:Op maandag 16 juni 2014 20:24 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik heb een hele bak kersen leeg zitten eten![]()
Kusje op je buikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker kersen
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Ja ze waren echt lekkerquote:
Dat feestje kan ook wel zonder dat er een bruiloft aanhangtquote:Op maandag 16 juni 2014 20:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik wel. Goede reden voor een feestje. Zolang het mijn huwelijk niet is ... En dus ben jij de sjaak
Wat liefquote:
dan ken je m ws goed genoeg om te weten dat dat kan, normaal kun je dat echt niet maken...quote:Op maandag 16 juni 2014 20:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bij de bruiloft van een vriend had ik een bandshirt aan. Oke ik was alleen een receptie en feest geweest. Ik was niet de enige overigens met een bandshirt aan
Ik mis nu de tijd dat ik naar de coffeeshop ging om looza kers te kunnen drinkenquote:
nee, dat maakt het afquote:Op maandag 16 juni 2014 20:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat feestje kan ook wel zonder dat er een bruiloft aanhangt
Ik vind het jammer.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben wel echt zo heel erg blij dat hij niet eens in de buurt van Gorinchem is als jij hier bent
Voor kersen kan je mij wakker maken, ben echt verslaafd aan die dingenquote:Op maandag 16 juni 2014 20:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik mis nu de tijd dat ik naar de coffeeshop ging om looza kers te kunnen drinken
Dat was mijn kersenperiode, alles wat kers was en wat met kers te maken had...
Uiteraard, anders had ik een een net shirt en broek aan gedaan.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan ken je m ws goed genoeg om te weten dat dat kan, normaal kun je dat echt niet maken...
Terechte angst dus welquote:Op maandag 16 juni 2014 20:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dit was op zijn eigen bruiloft
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus tja...
Dan had je zaterdag maar naar de berendonck moeten gaanquote:
niet meer.. Heb op het moment even geen verslaving denk ik..quote:Op maandag 16 juni 2014 20:28 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Voor kersen kan je mij wakker maken, ben echt verslaafd aan die dingen
ik denk wel dat ik specifiek zou moeten zeggen dat ik dat niet wil iddquote:
Geen verslaving is alleen maar goed tochquote:Op maandag 16 juni 2014 20:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niet meer.. Heb op het moment even geen verslaving denk ik..
Heb al dagen niet gesnoept
Niet als je lek bent.. Dan hoor je een pak rolo per dag naar binnen te willen werken ofzoquote:Op maandag 16 juni 2014 20:31 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Geen verslaving is alleen maar goed toch
Oh, wat een vrije geest, een uniek sneeuwvlokje.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dit was op zijn eigen bruiloft
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus tja...
Nog nooit gedaanquote:Op maandag 16 juni 2014 20:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Niet als je lek bent.. Dan hoor je een pak rolo per dag naar binnen te willen werken ofzo
sneeuwvlokje?quote:Op maandag 16 juni 2014 20:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, wat een vrije geest, een uniek sneeuwvlokje.
Nee daar heb ik gelukkig geen last meer vanquote:Op maandag 16 juni 2014 20:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Niet als je lek bent.. Dan hoor je een pak rolo per dag naar binnen te willen werken ofzo
quote:Op maandag 16 juni 2014 20:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
sneeuwvlokje?
Zo is t meer een brok kool toch?
zo lijkt t net of je zegt dat QB mn moeder isquote:Op maandag 16 juni 2014 20:34 schreef Fascination het volgende:
[..].
Misschien kan QB uitleggen wat daar zo aantrekkelijk aan is.
Ik wel, want stoned en lekweek is extreme vreetkickquote:
Omdat geen lekweek? Je hebt eindelijk zo'n aan en uit knopje laten installeren? Hoe bevalt het?quote:Op maandag 16 juni 2014 20:33 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nee daar heb ik gelukkig geen last meer van
geen idee, kom eerst maar eens op de koffiequote:Op maandag 16 juni 2014 20:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
Oh, ik heb wel een heel hip pak voor je bruiloft JB. Mag ik dan wel komen?gratis drank!
Hier omgekeerd.. In 3 weken 4 kilo kwijt..quote:Op maandag 16 juni 2014 20:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik eet vooral als ik niet lekker in mn vel zit veel
De ene keer wel, de andere keer eet ik helemaal niks..quote:Op maandag 16 juni 2014 20:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik eet vooral als ik niet lekker in mn vel zit veel
Het bevalt echt heerlijkquote:Op maandag 16 juni 2014 20:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Omdat geen lekweek? Je hebt eindelijk zo'n aan en uit knopje laten installeren? Hoe bevalt het?
dat heb ik als ik me echt heel erg kut voel.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hier omgekeerd.. In 3 weken 4 kilo kwijt..
Ik baal zo dat ik mijn pil niet echt door kan slikken..quote:Op maandag 16 juni 2014 20:39 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Het bevalt echt heerlijkHier staat hij lekker al een paar maanden op uit
3 weken nu..quote:Op maandag 16 juni 2014 20:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat heb ik als ik me echt heel erg kut voel.
Elf kilo in nog geen twee maanden was niet echt gezond
Maar das niet goed, is t zo kort pas uit? Of andere reden? Wel goed eten hoor!
das wel kort en begrijpelijk ook, ik kreeg ook geen hap weg toen. Maar het is natuurlijk wel slecht...quote:Op maandag 16 juni 2014 20:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
3 weken nu..en tsja... Sorry, heb gewoon geen trek.. Gaan dagen voorbij dat ik helemaal niets gegeten heb.. Maar staat er dan wat lekkers voor mijn neus... Hmmm
Je hebt mn buik gevoeld... Dus je weet het.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
das wel kort en begrijpelijk ook, ik kreeg ook geen hap weg toen. Maar het is natuurlijk wel slecht...
En jij was al niet de dikste.
Heb een spiraaltje, ik was zo aan het klieren met die pil was er helemaal klaar mee.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik baal zo dat ik mijn pil niet echt door kan slikken..
Je hebt een nuvaring-implanon-minipil-prikpil-spiraal-ankertje-iets?
mja, dan nog, wel op jezelf letten hoor!quote:Op maandag 16 juni 2014 20:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je hebt mn buik gevoeld... Dus je weet het.ook niet de magerste, kan wel wat lijden.
Bij mij kwam het er toen uit, was 10 kilo kwijt.. Maar dat is waarschijnlijk omdat ongelukkig getimed ivm ziek.. Ben daarna een half jaar bezig geweest bij de internistquote:Op maandag 16 juni 2014 20:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
das wel kort en begrijpelijk ook, ik kreeg ook geen hap weg toen. Maar het is natuurlijk wel slecht...
En jij was al niet de dikste.
lijkt me kei eng en ik zou iedere week een zwangerschapstest doenquote:Op maandag 16 juni 2014 20:43 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Heb een spiraaltje, ik was zo aan het klieren met die pil was er helemaal klaar mee.
nou ja, ik dus ook elf kilo, maar was toen gewoon overspannen, dat was wat anders dan gewoon niet lekker in mn vel zitten of verdrietig.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Bij mij kwam het er toen uit, was 10 kilo kwijt.. Maar dat is waarschijnlijk omdat ongelukkig getimed ivm ziek.. Ben daarna een half jaar bezig geweest bij de internist
Ik heb er hier nog een, en inmiddels een Sheldon vouwplankquote:Op maandag 16 juni 2014 20:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik lijk wel gek!!
* Huppelmuts is druk met haar kledingkast leeghalen en opnieuw inrichten
DIE WIL IK OOOOOOOOK!!!quote:Op maandag 16 juni 2014 20:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb er hier nog een, en inmiddels een Sheldon vouwplank
Ik vond het echt heel erg meevallen, had veel erger verwachtquote:Op maandag 16 juni 2014 20:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
lijkt me kei eng en ik zou iedere week een zwangerschapstest doen
Nja, hij had me bedrogen en ik was dus enorm verdrietig en boos, en tegelijkertijd kwam het overgeven. Dus eerst dat nog de schuld gegeven.. Maar als je na een week nog geen druppel water binnen kan houden, ga je toch even langs een dokter..quote:Op maandag 16 juni 2014 20:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nou ja, ik dus ook elf kilo, maar was toen gewoon overspannen, dat was wat anders dan gewoon niet lekker in mn vel zitten of verdrietig.
Ik weet niet hoe ik ben na een 'gewone' brake up, maar denk wel wat minder erg.
Apotheek? Gewoon bulkverpakkingen halen bij de drogist johquote:Op maandag 16 juni 2014 20:46 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik vond het echt heel erg meevallen, had veel erger verwacht![]()
Gelukkig heb ik die angst niet, zie mezelf al staan elke maand bij de apotheek
dat schiet niet op idd.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, hij had me bedrogen en ik was dus enorm verdrietig en boos, en tegelijkertijd kwam het overgeven. Dus eerst dat nog de schuld gegeven.. Maar als je na een week nog geen druppel water binnen kan houden, ga je toch even langs een dokter..
http://www.sensitest.nl/i(...)stest-dipstick&r=gs4quote:Op maandag 16 juni 2014 20:46 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik vond het echt heel erg meevallen, had veel erger verwacht![]()
Gelukkig heb ik die angst niet, zie mezelf al staan elke maand bij de apotheek
quote:dipstick per stuk ¤ 1.69 plaats artikel in winkelmandje
pakket 3 stuks ¤ 3.49 plaats artikel in winkelmandje
pakket 6 stuks ¤ 6.49 plaats artikel in winkelmandje
pakket 12 stuks ¤ 12.49 plaats artikel in winkelmandje
pakket 25 stuks ¤ 24.99 plaats artikel in winkelmandje
pakket 50 stuks ¤ 49.99 plaats artikel in winkelmandje
pakket 100 stuks ¤ 89.99 plaats artikel in winkelmandje
pakket 200 stuks ¤ 157.99 plaats artikel in winkelmandje
pakket 500 stuks ¤ 245.00 plaats artikel in winkelmandje
Ik blijf wel gewoon gezellig samen met mn trigynonquote:Op maandag 16 juni 2014 20:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb n koperspiraal en ik zie er nu al tegenop dat ze m over 5 jaar moeten vervangen![]()
Doet echt verdomd veel pijn. Maar goed, uitstrijkjes doen bij mij ook veel pijn en dat zou ook niet moeten.
Gevoelig binnenkantjequote:Op maandag 16 juni 2014 20:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb n koperspiraal en ik zie er nu al tegenop dat ze m over 5 jaar moeten vervangen![]()
Doet echt verdomd veel pijn. Maar goed, uitstrijkjes doen bij mij ook veel pijn en dat zou ook niet moeten.
ik vergeet de pil... Ben daar gewoon niet goed in. Dadelijk ben ik weer ongepland zwanger. Dan maar pijn.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik blijf wel gewoon gezellig samen met mn trigynon
nja, ik jojo sowieso enorm hoor.. Denk dat die 10 kilo bijna allemaal weer netjes eraan zit..quote:Op maandag 16 juni 2014 20:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat schiet niet op idd.![]()
Ik ben dus net zoveel afgevallen, maar bij mij was t echt stress, was niet ziek verder.
Heb ik ook een tijdje gehad, toen heb ik de pleisterpil genomen, 1x in de week een herinnering in mn telefoon.. Maar dat vergeet je niet om te vervangen. Lelijke dingenquote:Op maandag 16 juni 2014 20:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vergeet de pil... Ben daar gewoon niet goed in. Dadelijk ben ik weer ongepland zwanger. Dan maar pijn.
ja, best wel, ook lastig met seks somsquote:
bij mij ook wel, maar goed, das inmiddels ruim zes jaar geledenquote:Op maandag 16 juni 2014 20:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nja, ik jojo sowieso enorm hoor.. Denk dat die 10 kilo bijna allemaal weer netjes eraan zit..
Family-packquote:Op maandag 16 juni 2014 20:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Apotheek? Gewoon bulkverpakkingen halen bij de drogist joh
Pijn?
Dat lijkt me idd niet prettig.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, best wel, ook lastig met seks soms![]()
Al is het nadat ik geopereerd werd wel stukken beter.de maanden daarvoor was seks gewoon echt niet leuk
quote:Op maandag 16 juni 2014 20:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
http://www.sensitest.nl/i(...)stest-dipstick&r=gs4
[..]
Het is nu bijna een jaar terug dat het begonnen is.. Uitslag is er sinds 3 maanden geloof ik en moet volgende maand en over 4 maanden weer bloed prikken omdat de internist me in de gaten wil houden ...quote:Op maandag 16 juni 2014 20:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
bij mij ook wel, maar goed, das inmiddels ruim zes jaar geleden
Alleen daarom al niet...quote:Op maandag 16 juni 2014 20:52 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Family-pack![]()
Het zetten zelf was wel vervelend en niet prettig maar viel mij reuze mee, ik heb alleen achteraf wel veel pijn gehad ( bijna 3 maanden) maar dat is een beetje verschillend per persoon. Mijn zus heeft hem ook laten zetten en die heeft helemaal nergens last van gehad
mijn bloedvaten lagen te dicht onder de oppervlakte, waardoor ik elke keer bloedde en het dus pijn deed als ik seks had, had ook PAP 3 dus ze hebben best veel weggehaald.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat lijkt me idd niet prettig.
Waaraan ben je geopereerd als ik vragen mag?
Of gewoon iedere week bij de huisarts zittenquote:Op maandag 16 juni 2014 20:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
http://www.sensitest.nl/i(...)stest-dipstick&r=gs4
[..]
wat is t probleem dan? Lekker lang ook weerquote:Op maandag 16 juni 2014 20:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Het is nu bijna een jaar terug dat het begonnen is.. Uitslag is er sinds 3 maanden geloof ik en moet volgende maand en over 4 maanden weer bloed prikken omdat de internist me in de gaten wil houden ...
Tegelijk met mijquote:Op maandag 16 juni 2014 20:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Alleen daarom al niet...
Ik ben wel gewoon iedere maand lek.
Ja ik had er elke maand zo last van, en dan die schommelingen ik werd er helemaal gek van, en vergat hem regelmatig dan kon je weer opnieuw beginnenquote:Op maandag 16 juni 2014 20:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Alleen daarom al niet...
Ik ben wel gewoon iedere maand lek.
ah pittige operatie dan of niet.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mijn bloedvaten lagen te dicht onder de oppervlakte, waardoor ik elke keer bloedde en het dus pijn deed als ik seks had, had ook PAP 3 dus ze hebben best veel weggehaald.
ja, alleen doet t dus nog steeds wat meer pijn dan normaal is bij uitstrijkjes en soms bij seks...quote:Op maandag 16 juni 2014 20:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ah pittige operatie dan of niet.
Is nu alles rustig?
B-cel lymfocytose. Oftewel, ik moest stoppen met roken anders had ik een enorme kans op leukemie.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat is t probleem dan? Lekker lang ook weer
Ik alleen net wat langer dan jijquote:
En zonder pornoquote:Op maandag 16 juni 2014 20:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik alleen net wat langer dan jij
nooit van gehoord...quote:Op maandag 16 juni 2014 20:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
B-cel lymfocytose. Oftewel, ik moest stoppen met roken anders had ik een enorme kans op leukemie.![]()
Je hebt geen idee hoeveel bloed ik afgegeven heb
Ze hebben zelfs foto's van mn longen gemaakt, maar die zagen er prima uit, ondanks dat ik al 15 jaar rookte
Snap ik, ik wil er pas 5 jaar vanaf zijn als ik later groot ben en kinderen enzo heb..quote:Op maandag 16 juni 2014 20:56 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ik had er elke maand zo last van, en dan die schommelingen ik werd er helemaal gek van, en vergat hem regelmatig dan kon je weer opnieuw beginnenNiks voor mij
Dan maar even een tijdje last en er dan voor 5 jaar vanaf zijn
quote:
Ik ben al groot en heb al een jochie dus ik vond het wel bestquote:Op maandag 16 juni 2014 21:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Snap ik, ik wil er pas 5 jaar vanaf zijn als ik later groot ben en kinderen enzo heb..
Ja, ze hebben continu gezien dat de witte bloedcellen enorm hoog lagen, dus ik snap ook niet dat ze niet eerder daarbij verder zijn gaan zoekenquote:Op maandag 16 juni 2014 20:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nooit van gehoord...
Wel typisch dat dat soort diagnoses soms zo lang moet duren.
Ik zou te bang zijn dat het kapot gaat daarbinnen ofzo..quote:Op maandag 16 juni 2014 21:01 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik ben al groot en heb al een jochie dus ik vond het wel best
Nee joh dat kan nietquote:Op maandag 16 juni 2014 21:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik zou te bang zijn dat het kapot gaat daarbinnen ofzo..![]()
En 3 maanden pijn en dus ook geen porno-seks.. Neeheb ik er niet voor over
Je kent mijn geluk?quote:Op maandag 16 juni 2014 21:04 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nee joh dat kan niet![]()
Mijn relatie was toch net uit dus was wel ff klaar met die kerels, dus heb het absoluut niet gemist
quote:Op maandag 16 juni 2014 21:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je kent mijn geluk?
Waarschijnlijk trekken ze mn hele baarmoeder mee naar buiten als ze dat spiraaltje zouden verwijderen![]()
Ah ja.. Na mijn relatiebreuk had ik er precies 3 maanden geen zin in.. Dan is idd wel een goede planning
essure behandeling?quote:Op maandag 16 juni 2014 20:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga van de week bij de huisarts praten over sterilisatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |