Oh nee, mijn onderbuurman is allergisch voor katten, maar die lieten ze prima met rust. Zelfs PlofKip.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:50 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Het probleem van poezenbeesten is, dat juist de persoon die er een hekel aan heeft, juist daar willen ze de aandacht vanDus getest worden ze altijd
![]()
Overigens is het gooien van een kat door de TV heen best een kunst, daar zou je dan ook respect voor moeten krijgen.
Ah nee.quote:
ah. eens even opzoeken. heb nu gewoon zo'n standaard kam, met van die stalen "haartjes". deze tijd kan ik er zo 4 of 5 volle kammen uitborstelen.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Furminator is een fijne kam die er heel erg veel oude vacht uithaalt. Ik gebruik hem alleen als ze echt veel vacht verliezen, anders krijgt de langharige teveel last van haarballen. Maar het scheelt ook wel in huis.
Hmm dan zijn de katten van mijn tanten gewoon echte martelaars. Ach het zijn vaak toffe beestenquote:Op maandag 16 juni 2014 15:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oh nee, mijn onderbuurman is allergisch voor katten, maar die lieten ze prima met rust. Zelfs PlofKip.
Jules laat niemand met rust. Maar de eerste keer dat Tinderslet hier was had Jules het te druk met de baardagamen en de tweede keer zat ze opgeslotenquote:Op maandag 16 juni 2014 15:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oh nee, mijn onderbuurman is allergisch voor katten, maar die lieten ze prima met rust. Zelfs PlofKip.
Varken dacht dat bij Kip ook, die pluk zat alleen vast, dus nu heeft ze een kale plek en een schaafwond onder dr oorquote:Op maandag 16 juni 2014 15:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
Lenny is echt een haarbal, bij hem zie je echt gewoon plukken los zitten, die kun je er met bossen tegelijk uittrekken op t moment
ik kan door blíjven gaan bij onze katquote:Op maandag 16 juni 2014 15:55 schreef perro. het volgende:
[..]
ah. eens even opzoeken. heb nu gewoon zo'n standaard kam, met van die stalen "haartjes". deze tijd kan ik er zo 4 of 5 volle kammen uitborstelen.
En dan roepen enorm veel mensen altijd dat katten er geen neuk om geven wie voor ze zorgt, zolang ze maar eten krijgen.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Echt he.. Ik heb me juist enorm schuldig gevoeld ... Toen ik terugkwam van 8 dagen tenerife, bleek dat Varken zwaar was afgevallen terwijl mn moeder iedere dag langs is geweest en ze aandacht wilde geven, wat ze niet accepteerde want autist
Kip was natuurlijk 2x zo dik.. Die heeft de porties van Varken met liefde naar binnen gewerkt
je katten heten kip en varken?quote:Op maandag 16 juni 2014 15:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Varken dacht dat bij Kip ook, die pluk zat alleen vast, dus nu heeft ze een kale plek en een schaafwond onder dr oor
Gelukkigquote:Op maandag 16 juni 2014 15:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Volgens de dierenarts gaat het goed komen
Mooi hequote:
Nee, ik kan over het algemeen prima met de poezels praten. Als Varken weer eens in de stoel hangt, hoef ik alleen rustig te vragen of ze dood wil, en dan houdt ze op. Vraag maar aan Hupsquote:Op maandag 16 juni 2014 15:55 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Hmm dan zijn de katten van mijn tanten gewoon echte martelaars. Ach het zijn vaak toffe beestenenige nadeel is dat jij meer een onderdaan in hun koninkrijk bent.
Ik noemde mijn vis altijd vis, om verwarring te voorkomen met wat hij nou eigenlijk was. Maar dit is juist erg verwarrendquote:
ja ik ook, maar na 4 of 5 vindt ze het niet meer relax. dus dan laat ik het maar.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik kan door blíjven gaan bij onze kat
Dat is Kipquote:Op maandag 16 juni 2014 15:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
En dan roepen enorm veel mensen altijd dat katten er geen neuk om geven wie voor ze zorgt, zolang ze maar eten krijgen.
Prachtig is dat!!quote:Op maandag 16 juni 2014 15:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, ik kan over het algemeen prima met de poezels praten. Als Varken weer eens in de stoel hangt, hoef ik alleen rustig te vragen of ze dood wil, en dan houdt ze op. Vraag maar aan Hups
Reign of terror wordt bij jou thuis gevoerd dus.,quote:Op maandag 16 juni 2014 15:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, ik kan over het algemeen prima met de poezels praten. Als Varken weer eens in de stoel hangt, hoef ik alleen rustig te vragen of ze dood wil, en dan houdt ze op. Vraag maar aan Hups
Met hoofdlettersquote:
Ik had mijn vissen knabbel en babbel genoemdquote:Op maandag 16 juni 2014 15:57 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik noemde mijn vis altijd vis, om verwarring te voorkomen met wat hij nou eigenlijk was. Maar dit is juist erg verwarrend
hebben ze ook een identiteits stoornis?quote:
Ook een furminator gebruiken.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
Lenny is echt een haarbal, bij hem zie je echt gewoon plukken los zitten, die kun je er met bossen tegelijk uittrekken op t moment
Boh, is dat een duur ding?quote:Op maandag 16 juni 2014 15:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ook een furminator gebruiken.De vacht van mijn kat is dan weer heerlijk zacht, en naast hem ligt een berg haar die net zo groot is als de kat zelf.
Werkt ook voor honden. Ik geloofde zulke plaatjes niet, maar er kwam echt enorm veel vanaf.
![]()
Je mag het alleen niet te vaak gebruiken.
[ afbeelding ]
Niet eens, ze weten prima wat ze fout doen, schreeuwen heeft geen zin. Alle katten zijn klootzakken.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:58 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Reign of terror wordt bij jou thuis gevoerd dus.,
quote:Op maandag 16 juni 2014 15:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ook een furminator gebruiken.De vacht van mijn kat is dan weer heerlijk zacht, en naast hem ligt een berg haar die net zo groot is als de kat zelf.
Werkt ook voor honden. Ik geloofde zulke plaatjes niet, maar er kwam echt enorm veel vanaf.
![]()
[ afbeelding ]
Je kan zo de nieuwe mike worden! It's amazing!quote:Op maandag 16 juni 2014 15:59 schreef Myraela het volgende:
Fuck, ik moet bij Tell Sell gaan werken. Zie mij eens verkooppraatjes houden.
Varken heeft een krulstaartje en Kip is een kroelkip/plofkipquote:Op maandag 16 juni 2014 15:59 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
hebben ze ook een identiteits stoornis?
Daar zijn ook van die toffe filmpjes van, dat ze iets doen, weten dat het niet mag en hoe ze dan reageren bij betrapt worden xDquote:Op maandag 16 juni 2014 15:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Niet eens, ze weten prima wat ze fout doen, schreeuwen heeft geen zin. Alle katten zijn klootzakken.
heb ik een idd, voor konijnenquote:Op maandag 16 juni 2014 15:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Wat zal jij dit jaar een lekker kerstdiner hebbenquote:Op maandag 16 juni 2014 16:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Varken heeft een krulstaartje en Kip is een kroelkip/plofkip
Ik zou ze heel graag willen scheren hier.. Geen haren maar plukken op het moment.. En dan weten dat Varken 2 jaar lang zo goed als geen haar verloor.. Ik wil terug naar die tijdquote:
waar?quote:Op maandag 16 juni 2014 16:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik er 30 euro voor betaald.
Varken krijg ik niet echt vetgemestquote:Op maandag 16 juni 2014 16:01 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Wat zal jij dit jaar een lekker kerstdiner hebben
http://www.zooplus.nl/sho(...)tels/borstels/293512quote:
Ik zit nu op 3x per dag stofzuigenquote:Op maandag 16 juni 2014 16:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik zou ze heel graag willen scheren hier.. Geen haren maar plukken op het moment.. En dan weten dat Varken 2 jaar lang zo goed als geen haar verloor.. Ik wil terug naar die tijd
Dan maar eerst de plofkipquote:Op maandag 16 juni 2014 16:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Varken krijg ik niet echt vetgemest
Ja, zijn ze ook heel goed in. Als ik Varken schichtig door het huis zie lopen weet ik dat ze gepiest heeft, als Kip dat doet, weet ik dat ze op dr flikker heeft gehad van Varkenquote:Op maandag 16 juni 2014 16:00 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Daar zijn ook van die toffe filmpjes van, dat ze iets doen, weten dat het niet mag en hoe ze dan reageren bij betrapt worden xD
wij ook.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
http://www.zooplus.nl/sho(...)tels/borstels/293512
Ik koop eigenlijk bijna alles voor mijn katten bij zooplus. Speciaal voer is er ook veel beter betaalbaar dan in de dierenwinkels.
Ik raap plukjesquote:Op maandag 16 juni 2014 16:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit nu op 3x per dag stofzuigen
Bwhehehehehehe serieus? Dit kwam zo binnen?quote:Op maandag 16 juni 2014 16:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wij ook.
Kattenspeeltje:
[ afbeelding ]
Ik heb vanochtend nog gezogen. Zal even foto maken van de gang voor jequote:
thanks.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik koop eigenlijk bijna alles voor mijn katten bij zooplus. Speciaal voer is er ook veel beter betaalbaar dan in de dierenwinkels.
Ik bij dierapotheker, krijgen ze zelfs gratis iets leuks, liefs of lekkers bij hun voerquote:Op maandag 16 juni 2014 16:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
ja, geloof het ergste dat ik wat verpakkingen betreft ooit heb meegemaaktquote:Op maandag 16 juni 2014 16:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bwhehehehehehe serieus? Dit kwam zo binnen?
ik had laatst online een doos voer besteld voor babe. 8 kilo.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik bij dierapotheker, krijgen ze zelfs gratis iets leuks, liefs of lekkers bij hun voer
Ik bestel voor Kip en Varken standaard 9 kilo..quote:Op maandag 16 juni 2014 16:08 schreef perro. het volgende:
[..]
ik had laatst online een doos voer besteld voor babe. 8 kilo.
brokken? ik bestel kvv, dat moet je in de vriezer bewaren dus heel erg veel kan ik niet bestellen. 8 kilo ging nog net omdat de vriezer wat leger was.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik bestel voor Kip en Varken standaard 9 kilo..
Ja, de urinary s/o van RC.. En ondanks dat Varken de laatste paar weken een enorme blaasontsteking heeft, heeft ze gelukkig geen kristallen meerquote:Op maandag 16 juni 2014 16:11 schreef perro. het volgende:
[..]
brokken? ik bestel kvv, dat moet je in de vriezer bewaren dus heel erg veel kan ik niet bestellen. 8 kilo ging nog net omdat de vriezer wat leger was.
ook brokken?quote:Op maandag 16 juni 2014 16:11 schreef Myraela het volgende:
Hier gaat het per 15 kilo.Doen ze best lang mee overigens, maal scheelt gewoon heel erg in de prijs. Bij een kleinere verpakking betaal je 5 euro per kilo, bij deze 3.50 per kilo.
Ja, mijn katten krijgen alleen droogvoer. Deze brokken helpen tegen haarbalvorming. Zonder deze brokken heeft mijn langharige kat veel last van de haren.quote:
ja die speciale brokken voor een of ander lichamelijk probleem zijn duur.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Voor 3,5 kg betaal ik ¤33,48, voor 6 kilo ¤49,68 en voor 9 kilo ¤64,43... En dan de verzendskosten nog.. Maar scheelt me al 10%, 10% en 15% bij dierapotheker
Ik doe bijna 2,5 maand met zo'n zak.. Maar ik vind het het waard als dat Varken enorm veel pijn bespaard.. Dr blaasontsteking nu is alleen zuur. Vooral omdat ze nu net dr 3e kuur achter dr kiezen heeft en vandaag weigert om te plassen zodat de dierenarts het kan checkenquote:Op maandag 16 juni 2014 16:19 schreef perro. het volgende:
[..]
ja die speciale brokken voor een of ander lichamelijk probleem zijn duur.
ik betaalde voor die 8 kilo ¤54 en dat was incl. ¤10 verzendkosten. doet ze dik 10 weken mee.
mijn gaf op een gegeven moment zo'n 3 a 4x per dag over. bleek dat ze allergisch was geworden voor de hill's brokken die ik gaf. andere brokken geprobeerd, zelfde probleem. aan dierenarts gevraagd, die raadde toen ook die speciale brokken aan, voor de hoofdprijs.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, mijn katten krijgen alleen droogvoer. Deze brokken helpen tegen haarbalvorming. Zonder deze brokken heeft mijn langharige kat veel last van de haren.
gelijk heb je ook hoor. beestje moet het relax hebben toch. ik geef liever mijn kat eten dan ik zelf als ik weinig geld zou hebben.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik doe bijna 2,5 maand met zo'n zak.. Maar ik vind het het waard als dat Varken enorm veel pijn bespaard.. Dr blaasontsteking nu is alleen zuur. Vooral omdat ze nu net dr 3e kuur achter dr kiezen heeft en vandaag weigert om te plassen zodat de dierenarts het kan checken
Ik heb die keuze wel vaker gemaakt.. Maand op noodlesoep geleefd omdat ik Varkensvoer moest kopenquote:Op maandag 16 juni 2014 16:23 schreef perro. het volgende:
[..]
gelijk heb je ook hoor. beestje moet het relax hebben toch. ik geef liever mijn kat eten dan ik zelf als ik weinig geld zou hebben.
Ja, dierenartsen en voer is echt een beetje oplichting altijd. Kvv is ook erg goed voor katten. Voor ons voor 3 katten gewoon even te duur. Ze vinden de snoepjes daarvan wel altijd heel erg lekker.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:22 schreef perro. het volgende:
[..]
mijn gaf op een gegeven moment zo'n 3 a 4x per dag over. bleek dat ze allergisch was geworden voor de hill's brokken die ik gaf. andere brokken geprobeerd, zelfde probleem. aan dierenarts gevraagd, die raadde toen ook die speciale brokken aan, voor de hoofdprijs.
toen kwam ik via fok op kvv/barf, dat geprobeerd en nu geeft ze gewoon af en toe nog over. en haar vacht is echt supermeganietmeernormaalextreem zacht en glanzend geworden.
is bij mij nog niet voorgekomen, maar dat kvv is ook niet zo heel duur eigenlijk.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb die keuze wel vaker gemaakt.. Maand op noodlesoep geleefd omdat ik Varkensvoer moest kopen![]()
En dan kan ik moeders wel om geld vragen.. Maar dat gaat me te ver..
ja, en je moet genoeg ruimte in je vriezer hebben. vooral voor 3 katten.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dierenartsen en voer is echt een beetje oplichting altijd. Kvv is ook erg goed voor katten. Voor ons voor 3 katten gewoon even te duur. Ze vinden de snoepjes daarvan wel altijd heel erg lekker.
De grootste oplichter vond ik de assistente bij de dierenarts waar ik eerst naartoe ging. Ik kon die brokken volgens haar alleen bij een dierenarts halen, want wat ik op internet kon krijgen was anders.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dierenartsen en voer is echt een beetje oplichting altijd. Kvv is ook erg goed voor katten. Voor ons voor 3 katten gewoon even te duur. Ze vinden de snoepjes daarvan wel altijd heel erg lekker.
Nja, ik vind dit wel prijzig, maar het is goedkoper dan een nieuwe bank en 3x in de maand naar de dierenartsquote:Op maandag 16 juni 2014 16:27 schreef perro. het volgende:
[..]
is bij mij nog niet voorgekomen, maar dat kvv is ook niet zo heel duur eigenlijk.
Achterlijk.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
De grootste oplichter vond ik de assistente bij de dierenarts waar ik eerst naartoe ging. Ik kon die brokken volgens haar alleen bij een dierenarts halen, want wat ik op internet kon krijgen was anders.
Volgens mij stopt RC geen 2 verschillende soorten voer in dezelfde zak met dezelfde naam
Ik heb alleen poezekinders. Als ik in een situatie zat met echte kinderen had ik geld aan mn moeder gevraagdquote:Op maandag 16 juni 2014 16:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zou ze gewoon tijdelijk goedkoper voer geven hoor, als ik echt n probleem had, vind goed eten voor m'n kinderen tóch belangrijker dan voor de katten
ik niet.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb alleen poezekinders. Als ik in een situatie zat met echte kinderen had ik geld aan mn moeder gevraagd
Sowieso, daar komen voor de 4e keer die maand ivm blaasproblemen, 4 weken eerder de poes daar laten helpen.. Buikje is nog bloot.. En die assistente kwam met de vraag of ze al geholpen was, want dat zou ook nog een oplossing kunnen zijnquote:
Ik wel, want ik denk niet dat het gezond is voor kinderen om in een kattenpieswoning te levenquote:Op maandag 16 juni 2014 16:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik niet.
Overigens ben ik voor de konijnen ookovergestapt op goedkoper voer. Dat dure is wel beter, maar ze krijgen hier echt heel veel groen voer wat het stiekem veel te duur maakt met ook nog dat dure voer erbij én waar ze heel veel van de voedingsstoffen die ze nodig hebben ook wel uit halen.
De gedachte alleen al dat ik mijn katten ooit kwijt ga raken maakt me al verdrietig.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:35 schreef Myraela het volgende:
Mijn vorige kat at alleen maar goedkoop voer. En ondanks dat hij kanker had. Was hij volgens de dierenarts verder nog helemaal gezond. Wat het niet minder pijnlijk maakte toen ik hem toch moest laten inslapen overigens.
Zooplus is duurder geworden, daarom heb ik verder gekeken, dierapotheker is goedkoper en heeft dezelfde al dan niet een betere servicequote:Op maandag 16 juni 2014 16:36 schreef LovelyLady het volgende:
Ik had ook speciaalvoer van RC voor mijn kater met blaasgruis. Na een tijd toch overgestapt op ander speciaalvoer wat ook goedkoper is en daar gaat het ook goed mee.
Zooplus is favoriet hier. Niet hoeven zeulen met zakken van 10 kilo![]()
Goede service ook verder.
Je kinderen?quote:Op maandag 16 juni 2014 16:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik wel, want ik denk niet dat het gezond is voor kinderen om in een kattenpieswoning te leven![]()
Ik wist van te voren dat er kosten verbonden zaten aan een kat, dat ik toevallig net de pech heb dat die van mij blaaskristallen heeft en dat dat voelt als glassplinters uitpiesen waardoor ze duur voer nodig heeft is een nadeel, maar dat is een risico wat je loopt.
Ik ben van mening dat als je dieren neemt dat je ze incl. problemen neemt. Mijn kinderen zullen daar niet onder lijden, maar mijn kat ook niet. Ik eet liever zelf niet dan dat mijn beestjes niks hebben en zo zal dat met kinderen vast ook wel zijn.
De katten van mijn ouders zijn ook oud geworden op Tom Poes.. Pukkie is zelfs 22 gewordenquote:Op maandag 16 juni 2014 16:35 schreef Myraela het volgende:
Mijn vorige kat at alleen maar goedkoop voer. En ondanks dat hij kanker had. Was hij volgens de dierenarts verder nog helemaal gezond. Wat het niet minder pijnlijk maakte toen ik hem toch moest laten inslapen overigens.
Later als ik groot en oud ben. Nu heb ik alleen 2 lelijke zwartbehaarde adoptiekinderen.quote:
Met RC zeker dan?quote:Op maandag 16 juni 2014 16:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Zooplus is duurder geworden, daarom heb ik verder gekeken, dierapotheker is goedkoper en heeft dezelfde al dan niet een betere service
Herkenbaarquote:Op maandag 16 juni 2014 16:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De gedachte alleen al dat ik mijn katten ooit kwijt ga raken maakt me al verdrietig.
In die dingen ben ik echt een pussy
Ja, ik was er ook wel kapot van. En zelfs drie katten heb, mis ik hem nog steeds. Dat kunnen ze niet vervangen. Ookal was het een slome beer die altijd zelfstandig ergens lag te slapen.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De gedachte alleen al dat ik mijn katten ooit kwijt ga raken maakt me al verdrietig.
In die dingen ben ik echt een pussy
Ja, RC inderdaad. Ze hebben nu al een of ander houtje waar Varken helemaal gek van is en 3 muizen voor Kip gratiesch en voor nietsch erbij gekregenquote:Op maandag 16 juni 2014 16:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Met RC zeker dan?
Want ik bestel nu al ruim anderhalf jaar het zelfde voer voor dezelfde prijs.
Kreeg laatst een zakje ander voer bij. Gratiesch![]()
En je moet natuurlijk doen wat jij fijn vind. Tis wel lastig hoor zo'n kat met blaasontsteking.
Maar drinkt ze wel. Of moet je haar dwangmatig vocht toedienen.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
En nu wacht ik al uren op een plasje om naar die dierenarts te brengen, maar die trut weigert te plassen
das anders omdat jouw kat een probleem heeft, de onze hebben dat niet.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik wel, want ik denk niet dat het gezond is voor kinderen om in een kattenpieswoning te leven![]()
Ik wist van te voren dat er kosten verbonden zaten aan een kat, dat ik toevallig net de pech heb dat die van mij blaaskristallen heeft en dat dat voelt als glassplinters uitpiesen waardoor ze duur voer nodig heeft is een nadeel, maar dat is een risico wat je loopt.
Ik ben van mening dat als je dieren neemt dat je ze incl. problemen neemt. Mijn kinderen zullen daar niet onder lijden, maar mijn kat ook niet. Ik eet liever zelf niet dan dat mijn beestjes niks hebben en zo zal dat met kinderen vast ook wel zijn.
Ze drinkt enorm veel, heeft ze altijd al gedaan.. En als ze dan eenmaal een plasje neerlegt.. Dan is het een flinke ook.. Dierenarts stond er de vorige keer van te kijken hoeveel ik meebracht.. Want met een blaasontsteking is het hoogst ongebruikelijk dat je met een volle spuit binnen komt zettenquote:Op maandag 16 juni 2014 16:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar drinkt ze wel. Of moet je haar dwangmatig vocht toedienen.
Wat een gedoe zeg.....
maar alleen speciaal voer toch?quote:Op maandag 16 juni 2014 16:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Zooplus is duurder geworden, daarom heb ik verder gekeken, dierapotheker is goedkoper en heeft dezelfde al dan niet een betere service
dat klopt, voordat Varken dit had kreeg ze ook gewoon TomPoes en soms een beetje van mijn eten. Nu lijkt het alsof ze het zelf in de gaten heeft dat ze beter niks van mij kan eten, want ze laat in principe alles staan. Behalve toetjes, ijs en cake. Oh. En marshmallows.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
das anders omdat jouw kat een probleem heeft, de onze hebben dat niet.
Die kunnen gemakkelijker overstappen op goedkoper voer zonder pijn.
Ze hebben geen TP of Whiskas nee, maar wel veel verschillende merken en soorten voer.. Niet alleen speciaal dieetvoerquote:Op maandag 16 juni 2014 16:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
maar alleen speciaal voer toch?
daarom, ik zou er ook anders over denken als ze echt duur voer nodig hadden. Maar dat is niet zoquote:Op maandag 16 juni 2014 16:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat klopt, voordat Varken dit had kreeg ze ook gewoon TomPoes en soms een beetje van mijn eten. Nu lijkt het alsof ze het zelf in de gaten heeft dat ze beter niks van mij kan eten, want ze laat in principe alles staan. Behalve toetjes, ijs en cake. Oh. En marshmallows.
Laatst gaf ik ze allebei een klein stukje knakworst. Ze hebben er alleen mee gespeeld
Lucky you.. Kip is alleen duur omdat ze veel eet, die zou in principe best op TP kunnen leven, maar ik zie dat geouwehoer met apart voeren helemaal niet zitten. Vooral niet omdat ze gewend zijn te kunnen eten wanneer ze willenquote:Op maandag 16 juni 2014 16:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
daarom, ik zou er ook anders over denken als ze echt duur voer nodig hadden. Maar dat is niet zo
Haha, Kip is ook onderwegquote:Op maandag 16 juni 2014 17:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Die van ons krijgen 2x per dag eten en savonds een klein beetje kattenmelk.
De poes is al te dik, als die de hele dag zou kunnen eten, zou ze een voetbal op pootjes worden
Schijnt zelfs slecht te zijn en alleen voor bijvoeren bedoeld ofzoquote:
Ik heb het mijn katten nooit gegeven. Alleen een keer een zieke kitten, maakte zijn brokjes zacht in dat spul. Dan at hij wat en kwam die weer aan.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Schijnt zelfs slecht te zijn en alleen voor bijvoeren bedoeld ofzo
Gewoon lekkerquote:Op maandag 16 juni 2014 17:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb het mijn katten nooit gegeven. Alleen een keer een zieke kitten, maakte zijn brokjes zacht in dat spul. Dan at hij wat en kwam die weer aan.
Maar ben wel benieuwd waarom gezonde katten het nog krijgen. Vinden ze het gewoon lekker? Of heeft het toch nog voordelen?
Ik denk dat Jules steeds kapot gaat en je dr stiekem omruilt voor een kittenquote:Op maandag 16 juni 2014 17:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Het blijft raar dat Kip en Jules zussen zijn en Jules gewoon zeker 3x in Kip past
Net als met goudvissen.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik denk dat Jules steeds kapot gaat en je dr stiekem omruilt voor een kitten
quote:Op maandag 16 juni 2014 17:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik denk dat Jules steeds kapot gaat en je dr stiekem omruilt voor een kitten
Jij mag niet meepraten!! Jij ging pleisters op de kieuwen van je vissen plakken om ze te makenquote:
Ik bedoelde het echt goed.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Jij mag niet meepraten!! Jij ging pleisters op de kieuwen van je vissen plakken om ze te maken
Varken kan ik van dat vette de schuld niet geven namelijk..quote:Op maandag 16 juni 2014 17:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Jij mag niet meepraten!! Jij ging pleisters op de kieuwen van je vissen plakken om ze te maken
Tinderslet dacht dat Jules nog een kitten was, wilde bijna niet geloven dat ze al bijna 2 isquote:Op maandag 16 juni 2014 17:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Varken kan ik van dat vette de schuld niet geven namelijk..![]()
arme blub
Dat zei mn zoon ook toen ie het aquarium met glassex ging schoonmakenquote:
Hoe oud was hij toen?quote:Op maandag 16 juni 2014 17:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zei mn zoon ook toen ie het aquarium met glassex ging schoonmaken
Zo lang al met dat mormel opgescheeptquote:Op maandag 16 juni 2014 17:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tinderslet dacht dat Jules nog een kitten was, wilde bijna niet geloven dat ze al bijna 2 is
Jaar of 4, waren de vissen van opa. 2 maanden ervoor vond hij al dat de vissen er dorstig uit zagen dus kieperde hij een fles yoki drink erin leegquote:
Toch houden we wel van zequote:Op maandag 16 juni 2014 17:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Zo lang al met dat mormel opgescheept
Varken het dubbele
quote:Op maandag 16 juni 2014 17:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jaar of 4, waren de vissen van opa. 2 maanden ervoor vond hij al dat de vissen er dorstig uit zagen dus kieperde hij een fles yoki drink erin leeg
Op dit moment meer van Kip dan van Varken. Ik krijg morgen weer op mn donder van de dierenarts dat dr plasje weer te laat isquote:
kittenmelk is weer wat andersquote:Op maandag 16 juni 2014 17:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb het mijn katten nooit gegeven. Alleen een keer een zieke kitten, maakte zijn brokjes zacht in dat spul. Dan at hij wat en kwam die weer aan.
Maar ben wel benieuwd waarom gezonde katten het nog krijgen. Vinden ze het gewoon lekker? Of heeft het toch nog voordelen?
Ja maar je kan haar moeilijk uitwringen als een vaatdoek om dat plasje te krijgen toch?quote:Op maandag 16 juni 2014 17:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Op dit moment meer van Kip dan van Varken. Ik krijg morgen weer op mn donder van de dierenarts dat dr plasje weer te laat is
mee eensquote:Op maandag 16 juni 2014 17:37 schreef S95Sedan het volgende:
Echt wat een figuren op marktplaats, fuck off
onze sla was niet meer goed, dus ik heb n pot erwtjes met worteltjes gepakt die ik voor noodgevallen heb staan altijd.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:43 schreef Tamashii het volgende:
Maar bestellen want koken word em niet met deze rotzooi.![]()
Dat moet echt een nood noodgeval zijn geweest.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
onze sla was niet meer goed, dus ik heb n pot erwtjes met worteltjes gepakt die ik voor noodgevallen heb staan altijd.
ja!quote:Op maandag 16 juni 2014 18:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat moet echt een nood noodgeval zijn geweest.
De paniek was groot..quote:Op maandag 16 juni 2014 18:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat moet echt een nood noodgeval zijn geweest.
En nu? Gaat het wel goed daar?quote:
Inmiddels al wel bijgekomen?quote:
quote:
Ik wel, maar zij is van schrik een blokje om gaan rennenquote:
Had ze beter een uur geleden kunnen doen; in een spurt naar de Albert Heijn en nieuwe sla halen.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:45 schreef Adolecens het volgende:
Ik wel, maar zij is van schrik een blokje om gaan rennen
Da's in oplossingen denken, dat is lastigquote:Op maandag 16 juni 2014 19:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Had ze beter een uur geleden kunnen doen; in een spurt naar de Albert Heijn en nieuwe sla halen.
Inderdaadquote:Op maandag 16 juni 2014 19:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Had ze beter een uur geleden kunnen doen; in een spurt naar de Albert Heijn en nieuwe sla halen.
Voor wie?quote:Op maandag 16 juni 2014 19:46 schreef Adolecens het volgende:
Da's in oplossingen denken, dat is lastig
Vrouwenquote:
EUJ!!quote:
quote:
anders ik wel.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wilde je zeggen dat hij geen punt heeft?
Mag ik je erop wijzen dat Duitsland net zijn eerste wedstrijd met 4-0 heeft gewonnen op dit WK.quote:
Ik wil zoveel zeggen maar dat mag ik hier niet doenquote:Op maandag 16 juni 2014 19:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
tuurlijk, want DLquote:Op maandag 16 juni 2014 19:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mag ik je erop wijzen dat Duitsland net zijn eerste wedstrijd met 4-0 heeft gewonnen op dit WK.
En dat jouw gejuich op het moment van affluiten dus heel grappig overkomt?
Schattig Duits meisje jijquote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 19:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |