Voordat het zover is, is er al lang een "1 kind per gezin voor Moslims" wetgeving.quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:07 schreef zaid het volgende:
[..]
'a few decades' noem ik geen korte termijn. het zou best kunnen, moslims krijgen veel kinderen niet-moslims veel minder en er komen moslim immigranten.
het is ook niet helemaal serieus bedoeld, vind de boze reacties van pvvers wel mooi
Het zijn er dan ook heel veel, vandaar dat mij dit de juiste oplossing leek.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:29 schreef JumJum het volgende:
[..]
[..]
Het houdt niet op joh, en dan de laatste paar bommen de eruit vallen.![]()
Kijk even af voor de inslag van de bommen.
20, 30 jaar? Ik zie trouwens bijzonder weinig moslims in Europa. Wel heel veel tokkieallochtonen die zichzelf krampachtig proberen te binden aan elkander via een religie die ze op individueel niveau niet eens kunnen naleven.quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:07 schreef zaid het volgende:
[..]
'a few decades' noem ik geen korte termijn. het zou best kunnen, moslims krijgen veel kinderen niet-moslims veel minder en er komen moslim immigranten.
het is ook niet helemaal serieus bedoeld, vind de boze reacties van pvvers wel mooi
Gewoon wegkijken toch.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Natuurlijk joh, gewoon even een heel land uitroeien. Klapjosti.
Omdat moslims uiteindelijk de gehele wereld willen hebben, gevuld met enkel moslims.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom denken in winnen en verliezen? Wat is er mis met gewoon samenleven met elkaar?
Ben je een moslim of zo.quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:14 schreef deadprez het volgende:
Juist ja.Ik hou er maar weer mee op, denk ik.
Nope.quote:
quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Voordat het zover is, is er al lang een "1 kind per gezin voor Moslims" wetgeving.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Boze PVV'ers zijn altijd leuk. Ik denk dat het wel mee zal vallen, ik heb het idee dat de kinderen van moslimouders nu al een stuk minder religieus zijn dan hun ouders en denk eigenlijk dat dat ook wel zo door zal gaan.
we zullen zien. het maakt mij ook niet veel uitquote:Op woensdag 18 juni 2014 00:11 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
20, 30 jaar? Ik zie trouwens bijzonder weinig moslims in Europa. Wel heel veel tokkieallochtonen die zichzelf krampachtig proberen te binden aan elkander via een religie die ze op individueel niveau niet eens kunnen naleven.
Wat een paradijs zou dat zijn.quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Omdat moslims uiteindelijk de gehele wereld willen hebben, gevuld met enkel moslims.
wat is er zo erg dan waardoor alle irakezen dood moeten?quote:
hoe gaan ze dat precies bereiken?quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Omdat moslims uiteindelijk de gehele wereld willen hebben, gevuld met enkel moslims.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:16 schreef zaid het volgende:
[..]
wat is er zo erg dan waardoor alle irakezen dood moeten?
je bent aan het trollen dusquote:Op woensdag 18 juni 2014 00:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Stapje voor stapje. Angst inboezemen hè.
ahahah ;Dquote:Op woensdag 18 juni 2014 00:20 schreef JumJum het volgende:
Je kan ook nog altijd Dimitar en Grigor bellen.
1-800-kebabgone is hun telefoonnummer.
Emo.gifquote:Op woensdag 18 juni 2014 00:20 schreef JumJum het volgende:
Je kan ook nog altijd Dimitar en Grigor bellen.
1-800-kebabgone is hun telefoonnummer.
Ben jij ook zo'n moslim?quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:19 schreef voederbietel het volgende:
Hehe al die kaaskopjes bang voor onze isis broeder haha.
Het Kalifaat is heilig, daar komen jullie echt niet tussenquote:
quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het Kalifaat is heilig, daar komen jullie echt niet tussen. Beetje vriendje Amerikanen bellen zeker
. Kom maar op, we zijn met miljoenen, onze broeders worden gesteund door Allah, door wie worden jullie gesteund, die halfbloed?
.
iedereen is hier bijna moslim, ongelovigen worden op dit forum onthoofdquote:
Lag maar, jij bent de eerste wiens hoofd rolt als geen verzen op kunt lezen uit je hoofdquote:
Extremisme als gevolg van onvrede en armoede, waait wel weer over. Op een paar randdebielen die ook daadwerkelijk neofascistisch zijn na natuurlijk.quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee, ik doel er op dat de haat jegens alles wat maar een beetje op moslim lijkt steeds grotere vormen begint aan te nemen in Europa. Dat er gewaakt moet worden dat die haat niet te groot wordt anders kan het wel eens heel vervelend uit gaan pakken voor die minderheid van moslims in Europa.
Daar gaat het heen namelijk, als het allemaal zo doorgaat.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Lag maar, jij bent de eerste wiens hoofd rolt als geen verzen op kunt lezen uit je hoofd.
*Kuch* Gouden Dageraad in Griekenland....quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Extremisme als gevolg van onvrede en armoede, waait wel weer over. Op een paar randdebielen die ook daadwerkelijk neofascistisch zijn na natuurlijk.
Ik wilde het net zeggen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
*Kuch* Gouden Dageraad in Griekenland....
Goyquote:Op woensdag 18 juni 2014 00:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het Kalifaat is heilig, daar komen jullie echt niet tussen. Beetje vriendje Amerikanen bellen zeker
. Kom maar op, we zijn met miljoenen, onze broeders worden gesteund door Allah, door wie worden jullie gesteund, die halfbloed?
.
Daar is men nogal arm op het moment. Zodra Griekenland weer enigszins rijk wordt zal de populariteit van de GD daar ook wel afnemen. Al is de GD wel compleet gestoord ja.quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
*Kuch* Gouden Dageraad in Griekenland....
Griekenland heeft altijd al gepolariseerde politiek gehad.quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Daar is men nogal arm op het moment. Zodra Griekenland weer enigszins rijk wordt zal de populariteit van de GD daar ook wel afnemen. Al is de GD wel compleet gestoord ja.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:31 schreef LelijKnap het volgende:
Moslims. Hoeveel jaar worden jullie nu al bespeeld, gebruikt, misbruikt, en uitgelachen door het westen?
Er kan een hoop gebeuren voordat het weer goed gaat met Griekenland..quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Daar is men nogal arm op het moment. Zodra Griekenland weer enigszins rijk wordt zal de populariteit van de GD daar ook wel afnemen. Al is de GD wel compleet gestoord ja.
Jammer dat het niks is geworden met het Byzantijnse rijkquote:Op woensdag 18 juni 2014 00:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Griekenland heeft altijd al gepolariseerde politiek gehad.
Mja, ik hoop het. Maar wat gaat er gebeuren als die ISIS mafketels op Europees grondgebied gaan kloten met aanslagen? Laatst al die moordpartij in dat Joodse museum in Brussel. Dan schieten partijen als GD overal als paddestoelen uit de grond.quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Extreemrechts dat zich achter de politie verschuilt als de antifa verschijnt kan ik niet echt serieus nemen.quote:
Pas maar op, voederbietel onthoofd je zo.quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:31 schreef LelijKnap het volgende:
Moslims. Hoeveel jaar worden jullie nu al bespeeld, gebruikt, misbruikt, en uitgelachen door het westen?
Antifa zijn serieus vechters jonge, snap angst wel in die kaalkopjes.quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Extreemrechts dat zich achter de politie verschuilt als de antifa verschijnt kan ik niet echt serieus nemen.
Klopt, dat is sowieso andere koek.quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Antifa zijn serieus vechters jonge, snap angst wel in die kaalkopjes.
Goede gasten.quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Klopt, dat is sowieso andere koek.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |