Als je homo bent misschienquote:Op maandag 16 juni 2014 16:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
De prostaat kietelen is lekker man, je weet niet wat je mist.
Dus je bedoelt te zeggen dat jij hierover geen enkele nuttige uitspraak kan doen en je vermeende bijdrage in dit topic dus helemaal en compleet nul is?quote:Op maandag 16 juni 2014 16:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Geen idee, ik neem nooit kerels zomaar even naar huis. En de klacht gaat over heteromannen toch?
Dit is wel waar though. En spuiten als een IJslandse geiser.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
De prostaat kietelen is lekker man, je weet niet wat je mist.
en dat is dan moderatorquote:
Ook jij hebt een prostaat hoor.quote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 16:53 schreef probeer het volgende:
[..]
Dus je bedoelt te zeggen dat jij hierover geen enkele nuttige uitspraak kan doen en je vermeende bijdrage in dit topic dus helemaal en compleet nul is?
Ja ik geloof best dat het lichamelijk lekker aanvoelt, maar dat betekent niet dat je als hetero je billetjes maar moet spreidenquote:
Waarom is het nou weer vernederend?quote:Op maandag 16 juni 2014 16:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja ik geloof best dat het lichamelijk lekker aanvoelt, maar dat betekent niet dat je als hetero je billetjes maar moet spreidende mentale vernedering weegt zwaarder
Mi gado wat een mietje ben je toch ook.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja ik geloof best dat het lichamelijk lekker aanvoelt, maar dat betekent niet dat je als hetero je billetjes maar moet spreidende mentale vernedering weegt zwaarder
Beter een mietje dan een ADO keeper.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Mi gado wat een mietje ben je toch ook.
Dit ja.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:22 schreef jelfrikandel het volgende:
Ben bang dat hij jij ook niet meer gaat zien als je van alles in z'n anus wil duwen. Gek.
Het is een groot gapend gat.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je hebt er veel ervaring mee maak ik hier uit op?
quote:Op maandag 16 juni 2014 17:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gelukkig ben je niet voor één gat te vangen.
Je weet hoe lekker het soms kan zijn zo'n grote dikke drol uit te poepen. Zou anaal ook zo voelen?quote:Op maandag 16 juni 2014 17:33 schreef antfukker het volgende:
Lijkt me op een gegeven moment makkelijk kakken
Goed hoor, een argument op basis van een lemming.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jongen als iemand dat toch niet wilJij praat zeker ook verkrachting op deze wijze goed
Ook bij vrouwen zit er een G spotquote:Op maandag 16 juni 2014 16:53 schreef Rezania het volgende:
Ik vraag me trouwens wel af wat vrouwen voelen als zij anale seks hebben, ze hebben geen prostaat om te kietelen. Lijkt me dan een stuk minder fijn.
Als je je dagelijks laat double fisten dan is dat schadelijk maar een kleine plug dragen kan geen enkele kwaad.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:32 schreef roodborst het volgende:
Het oprekken van je sluitspier lijkt me niet echt gezond voor het binnen houden van je poep, op lange termijn.
Daar geloof ik niks van. Op een gegeven moment is de rek eruit omdat de spier continu onder spanning staat.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:39 schreef MrsGreen het volgende:
[..]
Als je je dagelijks laat double fisten dan is dat schadelijk maar een kleine plug dragen kan geen enkele kwaad.
dat dacht ik ook bij je moeder.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:50 schreef roodborst het volgende:
[..]
Daar geloof ik niks van. Op een gegeven moment is de rek eruit omdat de spier continu onder spanning staat.
Een spier kun je trainen dus als je dat niet te lomp doet is er geen schade, Het is geen elastiek ofzo.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:50 schreef roodborst het volgende:
[..]
Daar geloof ik niks van. Op een gegeven moment is de rek eruit omdat de spier continu onder spanning staat.
Zoals al eerder aangegeven.... wil best komen trainen...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:22 schreef MrsGreen het volgende:
[..]
Een spier kun je trainen dus als je dat niet te lomp doet is er geen schade, Het is geen elastiek ofzo.
Met je "Totem_paal"?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:36 schreef Totem_paal het volgende:
[..]
Zoals al eerder aangegeven.... wil best komen trainen...
Neeeeee met die buttplug..... Die totem_paal gebruiken we ergens anders voor....quote:
Het is volgens mij zelfs beter voor de stoelgang.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:39 schreef MrsGreen het volgende:
[..]
Als je je dagelijks laat double fisten dan is dat schadelijk maar een kleine plug dragen kan geen enkele kwaad.
Tongetje rondom is wel genot ja. Maar dat vindt TS vast ook niksquote:Op maandag 16 juni 2014 18:17 schreef Piger het volgende:
Ts is dus op zoek naar een nieuwe fuckbuddy?
Prima, maar ipv een buttplug druk je maar mooi je tong naar binnen
Ik weet niet hoor... waarom wil je trouwens zo graag iets in een mannenkont stoppen? Is een voorbinddildo trouwens niet handiger als een buttplug?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:22 schreef MrsGreen het volgende:
[..]
Een spier kun je trainen dus als je dat niet te lomp doet is er geen schade, Het is geen elastiek ofzo.
Omdat het ook bij normale sex een flink stimulerende werking heeft als beide er een dragen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:40 schreef roodborst het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor... waarom wil je trouwens zo graag iets in een mannenkont stoppen? Is een voorbinddildo trouwens niet handiger als een buttplug?
Je moet als man alleen wel over een abnormale zelfcontrole beschikken om het lang vol te houden met een buttplug.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:46 schreef MrsGreen het volgende:
[..]
Omdat het ook bij normale sex een flink stimulerende werking heeft als beide er een dragen.
Nou ik zou het bij wijze van experiment best een paar keer willen proberen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:46 schreef MrsGreen het volgende:
[..]
Omdat het ook bij normale sex een flink stimulerende werking heeft als beide er een dragen.
Dus de man moet ook tieten hebben?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:46 schreef MrsGreen het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |