RIPquote:Op maandag 16 juni 2014 14:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Net zoals je johannes_vermeer de kom uit hebt gepest
twitter:adowniebrazil twitterde op maandag 16-06-2014 om 15:36:01Brazil gets cocky(ier). Cover of today's Lance! says of Argentina's display yesterday: "That's Its?!" http://t.co/3pTdX0sOHU reageer retweet
Ik heb de Fok! Stok nooit gejat, pleurisdebiel.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Geloof ik niet dat die het (weer) zal doen.
Denk eerder Tjacka, LR of iemand anders uit VBL.
Poepsnol, waar was je dan? Bang voor mijn broekslang van 40-45cm en het soort praktijken dat ze in India bezigen?quote:
Johannes weet.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Niemand wordt gespaard, quotes van een maand geleden die niet door de beugel kunnen komen nu eindelijk aan het licht.
Lekker voor je pleurisjong.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het gebruik van dat woord mag niet. Ik kreeg daar een ban voor..
Maar vertel negert, nog steeds geen SSC?quote:
Gelukkig heeft hij alle posts waarin je niet expliciet zijn naam noemde maar het wel over hem had nog niet gevondenquote:Op maandag 16 juni 2014 16:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben blij dat al mijn teksten van vorige maand door de test zijn gekomen
Nee joh.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Maar vertel negert, nog steeds geen SSC?
Een simpele sherlock op Heiland zal voldoende zijn.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Gelukkig heeft hij alle posts waarin je niet expliciet zijn naam noemde maar het wel over hem had nog niet gevonden
quote:Op maandag 16 juni 2014 16:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb de Fok! Stok nooit gejat, pleurisdebiel.
Waaromquote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 17:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waaromje. De eerste noch de tweede keer heb ik dat ding gepakt. Dat zou impliceren dat ik een fuck geef.
Niks hoor stokkendiefquote:
Verstopt in Noord-Korea op 40-45 meter hoge kastquote:Op maandag 16 juni 2014 17:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Met z'n jetpack.
Logisch dat die stok elke keer na 40-45 seconden weer loos is.
quote:Op maandag 16 juni 2014 17:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
CRISTIANO RONALDOO!!!
MESSI, KIJK EN LEER!
quote:Op maandag 16 juni 2014 16:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Poepsnol, waar was je dan? Bang voor mijn broekslang van 40-45cm en het soort praktijken dat ze in India bezigen?
Hier ook maar ene fuck om gevenquote:Op maandag 16 juni 2014 17:25 schreef charmed_angel het volgende:
Denken dat HMF ooit die fok!stok heeft gejat___!!!!!
Blijft wel leuk dat mensen er zo op in gaanquote:
Ronaldoquote:Op maandag 16 juni 2014 17:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
CRISTIANO RONALDOO!!!
MESSI, KIJK EN LEER!
Je moet weer gaan drinkenquote:
quote:
Dat is verdrinkenquote:Op maandag 16 juni 2014 18:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Beter drinkt hij nier meer toch was bijna dood die man.
Hoi Stijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |