Leuke film jaquote:Op maandag 16 juni 2014 20:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Godverdomme Jimbo
Nou ja Bierfest vind je vast wel leuk
Ik bedoel meer de bierfeesten met van die lange tafels dusquote:Op maandag 16 juni 2014 20:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Leuke film ja
Potfest zit ik al een paar jaar op te wachten nu, maar die komt niet meer gok ik
Flikker toch op;quote:
Dacht ik alquote:Op maandag 16 juni 2014 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik bedoel meer de bierfeesten met van die lange tafels dusOh wacht Oktoberfest heet dat.
Ik merk het.quote:
EENSquote:Op maandag 16 juni 2014 20:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Flikker toch op;
dit zijn pas liederen !
Ik zou meer voor het bier gaan. Oh die lederhosen zag ik laatst op een of andere site, topshow is datquote:Op maandag 16 juni 2014 20:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dacht ik al
Maar ja, geweldige feestjes met dames in tiroler pakjes.
Ik heb een oranje lederhösen
quote:Op maandag 16 juni 2014 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zou meer voor het bier gaan. Oh die lederhosen zag ik laatst op een of andere site, topshow is datEn nu weet ik toevallig iemand die houdt van korte broeken
Moet ik eerst even stiekem de maat nemenquote:Op maandag 16 juni 2014 20:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]Ik zeg, bestellen dat ding !
Kan ie mooi op de rand van het bed staan met 1 been, vlaggetje in de hand en luidkeels schreeuwen dat ie ook deze leeuw wel even zal temmen.
1st world problemsquote:Op maandag 16 juni 2014 20:51 schreef Karina het volgende:
Ik ga maar eens even naar een andere plek verhuizen om te kijken denk ik. Zit niet lekker.
/dagboek
50 confectie maat, gok ik.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Moet ik eerst even stiekem de maat nemenIk heb geen verstand van mannenmaten.
Die met die neus ken je toch wel.quote:
Als die dingen niet te duur zijn bestel ik er gewoon eentjequote:Op maandag 16 juni 2014 20:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
50 confectie maat, gok ik.
das rond de 32 broekmaat
Ja, als twente supporter ben je wel bekend met de duitsers hequote:Op maandag 16 juni 2014 20:53 schreef TwenteFC het volgende:
Uuuuuuuuuber alllesssssss in der weelttt
Ja héquote:Op maandag 16 juni 2014 20:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja, als twente supporter ben je wel bekend met de duitsers he![]()
En dan nog, weet ie niet dat we het over hem hebben gezien de 'hij die niet genoemd mag worden' regelquote:Op maandag 16 juni 2014 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Als die dingen niet te duur zijn bestel ik er gewoon eentjeHij leest toch niet hier dus ik kan het best zeggen nu.
Rukarmpjequote:Op maandag 16 juni 2014 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Beetje wel maar ik zit nu achter mijn laptop en ik krijg een beetje RSI
Meh lijkt me sterk Nigeria heeft wel aardige selectie hoorquote:Op maandag 16 juni 2014 20:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ook niet
Maar ik heb gewoon gegokt1-0
Ook dat en ik moet ook steeds aan Voldemort denken iddquote:Op maandag 16 juni 2014 20:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
En dan nog, weet ie niet dat we het over hem hebben gezien de 'hij die niet genoemd mag worden' regel
fucking voldermort
Nee man vorige week een beetje teveel op mijn laptop gefokt en dan zit ik een beetje raar.quote:
Ja dat weet ik, maar soms doe je gekke dingen, om te hopen dat je niet hetzelfde gokt als anderenquote:Op maandag 16 juni 2014 20:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Meh lijkt me sterk Nigeria heeft wel aardige selectie hoor
uhhuquote:Op maandag 16 juni 2014 20:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook dat en ik moet ook steeds aan Voldemort denken idd
[..]
Nee man vorige week een beetje teveel op mijn laptop gefokt en dan zit ik een beetje raar.
Wel visite gehad ja
quote:
Gewoon 10% erbij op drukken.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:58 schreef Elan het volgende:
kutturken moeten altijd via marktplaats afdingen flikker op man
Bijna alle buitenlanders dingen afquote:Op maandag 16 juni 2014 20:58 schreef Elan het volgende:
kutturken moeten altijd via marktplaats afdingen flikker op man
quote:Op maandag 16 juni 2014 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]ja man.
Die lederhosen zijn trouwens niet zo leuk eigenlijk http://www.oranjediscount(...)roek-voor-heren.html
Ja sowieso krijg de tering dan maar.quote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]ja man.
Die lederhosen zijn trouwens niet zo leuk eigenlijk http://www.oranjediscount(...)roek-voor-heren.html
Het erge is dat ik dat liedje nog ken ookquote:Op maandag 16 juni 2014 21:00 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Van het Duitse volkslied naar de Alpenmeisjes, het kan allemaal.
quote:Op maandag 16 juni 2014 21:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja sowieso krijg de tering dan maar.
Echt een verwerpelijke cultuur laatst op koningsdag gingen ze bij kinderen op van die kleedjes spullen kopen en alles tot in het absurde afdingen en daarna met winst proberen door te verkopen.
Alle schaamde voorbij die lui.
[..]
Echt een verwerpelijke cultuur laatst op koningsdag gingen ze bij kinderen op van die kleedjes spullen kopen en alles tot in het absurde afdingen en daarna met winst proberen door te verkopen.
Is koeltoer toch.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bijna alle buitenlanders dingen af
In de kringloopwinkel ook
Lijken wel jodenquote:Op maandag 16 juni 2014 21:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Geef het een kans :'0quote:Op maandag 16 juni 2014 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik doe het toch maar niet, dat is echt onsexy
[..]
quote:Op maandag 16 juni 2014 21:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou als het een tientje was had ik het wel gedaanEn dan snel die broek weer uit
Ik wil geen detailsquote:
ALsof ik die zou geven...quote:Op maandag 16 juni 2014 21:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik wil geen details
Mn tere kinderziel is daar nog niet klaar voor
Je weet het maar nooitquote:
Neuh echt niet hoor.quote:
Goeie sfeer ook vooral dat maakt het meteen een stuk leuker om te kijken. Lawaaiierig publiek.quote:Tering, leuke pot trouwens wel dat nigeria
Vuvuzela'squote:Op maandag 16 juni 2014 21:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Neuh echt niet hoor.
[..]
Goeie sfeer ook vooral dat maakt het meteen een stuk leuker om te kijken. Lawaaiierig publiek.
ditdusquote:Op maandag 16 juni 2014 21:21 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Had Zlatan ook graag nog een keer gezien.
deze post is waardeloos zonder picsquote:Op maandag 16 juni 2014 21:27 schreef Smoofie het volgende:
Die foto's van ISIL in Iraq. Echt, napalm erop, laat ze branden en lijden.
En alle "Nederlanders" bij terugkomst direct fusilleren.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:27 schreef Smoofie het volgende:
Snap niet dat ze die gasten niet gewoon hun nationaliteit afnemen, hopelijk sterven er veel wanneer de US hun drones gaan inzetten.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:28 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
En alle "Nederlanders" bij terugkomst direct fusilleren.
schuld van de jodenquote:Op maandag 16 juni 2014 21:27 schreef Smoofie het volgende:
Maak me meer zorgen als ze volledig brainwashed, getraumatiseerd en vol haat jegens alles wat niet pro-islam is terugkeren naar Nederlandquote:Op maandag 16 juni 2014 21:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Snap niet dat ze die gasten niet gewoon hun nationaliteit afnemen, hopelijk sterven er veel wanneer de US hun drones gaan inzetten.
Daarom afschieten.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Maak me meer zorgen als ze volledig brainwashed, getraumatiseerd en vol haat jegens alles wat niet pro-islam is terugkeren naar Nederland.
Als het misgaat kan nederland weer eens wat investeren in Defensie.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Maak me meer zorgen als ze volledig brainwashed, getraumatiseerd en vol haat jegens alles wat niet pro-islam is terugkeren naar Nederland.
RT. Is hoognodig.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als het misgaat kan nederland weer eens wat investeren in Defensie.
quote:Op maandag 16 juni 2014 21:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja, maar waar en hoe.
Zal zo'n zooitje worden op Schiphol dan.
quote:Op maandag 16 juni 2014 21:36 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als SBS6 nog kijkcijfers zoekt.
Valt mee?quote:Op maandag 16 juni 2014 21:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Valt wel mee.
Laatst nog een mooi en uniek Marineschip aangekocht
Alsof het ooit iets heeft voorgesteld.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Valt mee?. Defensie is kapot bezuinigd man.
Nederlandse defensie is lachertje.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Valt wel mee.
Laatst nog een mooi en uniek Marineschip aangekocht
Zolang we Amerika aan onze zijde hebben niks aan de hand.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat wel, maar nu is het helemaal niks meer
Afhankelijk zijn van de USA als Europa, echt te triest voor woorden.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Zolang we Amerika aan onze zijde hebben niks aan de hand.
Daarom hun altijd en overal helpen en slijmen als er weer een nucleaire top is ergens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |