Ook maar ik denk dat het een makkelijke keus is, andere teams hebben al coureurs onder contract staan in 2015 en Renault heeft dit jaar nog niet veel klaargespeeld, coureurs krijgen laat betaald en ook zijn er geruchten dat Renault de stekker er volledig uit wil halen.. wie van de toprijders wil er nog bij Renault rijden?quote:
Dat denk ik ook wel ja. Die gaat of iets met Tour de France doen, of hij gaat LeMans rijden met zijn maatje Webberquote:Op zondag 20 juli 2014 02:01 schreef Geralt het volgende:
Ik zie Alonso er na weer een rampjaar bij Ferrari eik ook wel ineens de brui aan geven.
Ik niet hoorquote:Op zondag 20 juli 2014 02:01 schreef Geralt het volgende:
Ik zie Alonso er na weer een rampjaar bij Ferrari eik ook wel ineens de brui aan geven.
Ik heb het over na 2015.quote:
OK dan is er wel een kleine kans maar dat zal dan meer te maken hebben of hij zelf denkt het nog in zich te hebben dan de autoquote:
Off-topic: Heb jij eigenlijk enig idee wat jouw naam in het (Argentijnse) Spaans betekent?quote:Op zondag 20 juli 2014 10:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK dan is er wel een kleine kans maar dat zal dan meer te maken hebben of hij zelf denkt het nog in zich te hebben dan de auto
Lotus gaat volgend jaar toch met Mercedesmotoren rijden? Ze zullen echt wel een veel beter jaar hebben dan dit jaarquote:Op zondag 20 juli 2014 01:58 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ook maar ik denk dat het een makkelijke keus is, andere teams hebben al coureurs onder contract staan in 2015 en Renault heeft dit jaar nog niet veel klaargespeeld, coureurs krijgen laat betaald en ook zijn er geruchten dat Renault de stekker er volledig uit wil halen.. wie van de toprijders wil er nog bij Renault rijden?
2016 gaat een leuk jaar worden qua Silly Season, hoop toprijders die dan transfer-vrij zijn, Alonso, Vettel, Hamilton, Button, Räikkönen (al stopt ie er waarschijnlijk mee)...
Button en Raikkonen zijn geen topcoureurs (meer). Kan me niet voorstellen dat iemand nog op hen zit te wachten in 2016.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:58 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ook maar ik denk dat het een makkelijke keus is, andere teams hebben al coureurs onder contract staan in 2015 en Renault heeft dit jaar nog niet veel klaargespeeld, coureurs krijgen laat betaald en ook zijn er geruchten dat Renault de stekker er volledig uit wil halen.. wie van de toprijders wil er nog bij Renault rijden?
2016 gaat een leuk jaar worden qua Silly Season, hoop toprijders die dan transfer-vrij zijn, Alonso, Vettel, Hamilton, Button, Räikkönen (al stopt ie er waarschijnlijk mee)...
Raikonnen zegt ermee te stoppen.. Button is afwachten, is erg belangrijk geweest bij de deal met Honda.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:32 schreef opreis het volgende:
[..]
Button en Raikkonen zijn geen topcoureurs (meer). Kan me niet voorstellen dat iemand nog op hen zit te wachten in 2016.
Denk niet dat Button een rol gespeeld heeft bij de keuze van Honda.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:35 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Raikonnen zegt ermee te stoppen.. Button is afwachten, is erg belangrijk geweest bij de deal met Honda.
Al komt die inmiddels ook wel op de leeftijd dat ie het stokje aan de jongere garde moet overlaten.
Aand e andere kant, als ie een goede wagen heeft komt ie nog best ver.
Met een slechte wagen ovrerigens ook maar dat ligt dan vaak aan afwijkende pitstrategiën.
Ik hoor mensen dat zeggen omdat Button een japanse vriendin heeft ofzo, maar aan de andere kant hoor je net zo hard verhalen dat Honda liever een topcoureur heeft bij Mclaren (waar ze Button dus niet toe rekenen)quote:Op zondag 20 juli 2014 23:56 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Denk niet dat Button een rol gespeeld heeft bij de keuze van Honda.
dat is typisch zo'n gerucht wat zo vaak verteld is geworden dat de mensen het zijn gaan geloven, onder de noemer "het zou wel eens waar kunnen zijn". Nooit ergens bevestigd geweest of genoemd door betrokkenen....quote:Op maandag 21 juli 2014 00:00 schreef opreis het volgende:
[..]
Ik hoor mensen dat zeggen omdat Button een japanse vriendin heeft ofzo, maar aan de andere kant hoor je net zo hard verhalen dat Honda liever een topcoureur heeft bij Mclaren (waar ze Button dus niet toe rekenen)
Button spreekt zelf erg goed Japans, in het eerste jaar dat Honda weer terug komt wil men dus het liefst een coureur hebben die het team van zoveel mogelijk informatie voorziet en die info mag niet door vertaling verkeerd gaan.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:00 schreef opreis het volgende:
[..]
Ik hoor mensen dat zeggen omdat Button een japanse vriendin heeft ofzo, maar aan de andere kant hoor je net zo hard verhalen dat Honda liever een topcoureur heeft bij Mclaren (waar ze Button dus niet toe rekenen)
Jij denkt dat ze bij Honda geen Engels kunnen spreken?quote:Op maandag 21 juli 2014 01:28 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Button spreekt zelf erg goed Japans, in het eerste jaar dat Honda weer terug komt wil men dus het liefst een coureur hebben die het team van zoveel mogelijk informatie voorziet en die info mag niet door vertaling verkeerd gaan.
Dat schijnt d achterliggende gedachte te zijn.
Het is natuurlijk niet zo dat dat het niet makkelijker zou zijn als er een contact persoon is die Japans zou spreken. Button is geen engineer, waarom zou een team anders een engineer nodig hebben om ''normale woorden'' en het beschrijven van het rijgedrag van de auto te vertalen naar technische taal. Dus om hem nu te bombarderen tot vertolkende engineer zoals meerdere mensen al doen gaat ook wat verquote:Op maandag 21 juli 2014 10:23 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze bij Honda geen Engels kunnen spreken?
HA-HA-HA.
Daar hebben ze wel andere mannetjes voor, in de MotoGP doet Honda het ook altijd al zonder Japanse coureurs. Ze doen bij Honda niet moeilijk over taal of nationaliteit, ze gaan alleen voor het beste.quote:Op maandag 21 juli 2014 13:08 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet zo dat dat het niet makkelijker zou zijn als er een contact persoon is die Japans zou spreken. Button is geen engineer, waarom zou een team anders een engineer nodig hebben om ''normale woorden'' en het beschrijven van het rijgedrag van de auto te vertalen naar technische taal. Dus om hem nu te bombarderen tot vertolkende engineer zoals meerdere mensen al doen gaat ook wat ver
Dat is wat ik duidelijk wou makenquote:Op maandag 21 juli 2014 13:19 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Daar hebben ze wel andere mannetjes voor, in de MotoGP doet Honda het ook altijd al zonder Japanse coureurs. Ze doen bij Honda niet moeilijk over taal of nationaliteit, ze gaan alleen voor het beste.
Heb je weleens een Japanner Engels horen spreken?quote:Op maandag 21 juli 2014 10:23 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze bij Honda geen Engels kunnen spreken?
HA-HA-HA.
Er komt natuurlijk ook meer bij kijken, Button is ook erg geliefd in Japan (ook omdat ie de taal erg goed spreekt.quote:Op maandag 21 juli 2014 13:08 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet zo dat dat het niet makkelijker zou zijn als er een contact persoon is die Japans zou spreken. Button is geen engineer, waarom zou een team anders een engineer nodig hebben om ''normale woorden'' en het beschrijven van het rijgedrag van de auto te vertalen naar technische taal. Dus om hem nu te bombarderen tot vertolkende engineer zoals meerdere mensen al doen gaat ook wat ver
Zou Horner weten wat specs zijn Weltschmerz? Dat is namelijk EXACT wat ik ook bedoelde. En ik denk dat we dergelijke wissels misschien wel eens vaker gaan zien. Ook met andere onderdelen.quote:Horner: "Wissel remschijven interessant precedent"
Christian Horner wil opheldering van de FIA over waarom Lewis Hamilton zonder straf zijn remschijven mocht wisselen voorafgaand aan de Duitse Grand Prix. "Dit is een interessant precedent", zegt de teambaas van Red Bull Racing tegen SkySports.
Hamilton crashte in de kwalificatie van de baan vanwege een kapotte remschijf. Daarna besloot Mercedes de Brembo-remmen van de Brit te vervangen door exemplaren van het merk Carbon Industries. Hamilton mocht de race desondanks gewoon op de grid beginnen, in plaats vanuit de pitstraat. En dat wekte verbazing bij Horner.
"Als je ze vervangt door hetzelfde type remschijven, dan kan het nog", stelt Horner. "Maar deze waren van een andere fabrikant, met hun eigen karakteristieken, zoals de rijder zelf ook heeft gezegd. Dat lijkt me iets anders. Dit is een interessant precedent."
Horner kan weinig met de suggestie dat de wissel werd gedaan om veiligheidsredenen. "Want wij rijden met hetzelfde materiaal, en dat was ook veilig", antwoordt hij. "Ik denk dat we opheldering hierover moeten krijgen. Als je dit mag veranderen, wat mag er dan nog meer? Ik ben benieuwd naar de reden waarom hier toestemming voor is gegeven."
twitter:joesaward twitterde op dinsdag 22-07-2014 om 20:46:25Waiting for Fernando… http://t.co/hUktEuyLfG reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |