abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 juni 2014 @ 17:19:42 #26
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_141157854
Waar halen jullie ¤35.000 vandaan :')
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
  maandag 16 juni 2014 @ 17:38:58 #27
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_141158574
Ik kon een glimlach niet onderdrukken bij de gedachte dat die volksverlakker/boa aan zijn baas moet gaan uitleggen hoe dit nu allemaal mogelijk is...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_141189152
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 17:19 schreef Woods het volgende:
Waar halen jullie ¤35.000 vandaan :')
Bij de bank.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_141189215
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 17:40 schreef DS4 het volgende:
Ik kon een glimlach niet onderdrukken bij de gedachte dat die volksverlakker/boa aan zijn baas moet gaan uitleggen hoe dit nu allemaal mogelijk is...
Dan heb je al een baantje, waardoor iedere gast op een verjaardag je met de nek aankijkt, en dan roept je werkgever je ook nog eens op het matje vanwege je falen... *)
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_141190006
Ja, want je moet maar gewoon te hard kunnen rijden in dit land, als je daar zin in hebt. Je hebt met je klauwen van andermans spullen af te blijven.
pi_141190412
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 08:02 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Dan heb je al een baantje, waardoor iedere gast op een verjaardag je met de nek aankijkt, en dan roept je werkgever je ook nog eens op het matje vanwege je falen... *)
En? Wat doe jij voor je werk?

- Ik zet een flitscamera in de berm en dan hou ik die een paar uur in de gaten.

O, dat is ook een makkelijk baantje.

- Nou, dat in de gaten houden lukt mij niet altijd hoor...
pi_141190431
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 09:09 schreef Mystikvm het volgende:
Ja, want je moet maar gewoon te hard kunnen rijden in dit land, als je daar zin in hebt. Je hebt met je klauwen van andermans spullen af te blijven.
Dat is het punt niet. Die flitsers staan maar uiterst zelden op plaatsen waar het gevaarlijk is om hard te rijden of op plaatsen waar de snelheid regelmatig op een gevaarlijke manier wordt overtreden.
Ze staan doorgaans op plekken waar de verkeerssituatie uitdaagt tot het overschrijden van de maximumsnelheid.

Neem nu eens gewoon 2 vrij drukke wegen in een gebied met hetzelfde politiekorps: De A30 en de N304. Op de A30 gebeuren vrijwel geen (ernstige) ongelukken. Op de N304 gaat het met regelmaat mis met veel doden, gewonden en aangereden wild tot gevolg. Waar staat zo goed als dagelijks een flitser opgesteld? Juist ja. De A30. Op de N304 misschien 2 per maand maar daar komen minder auto's langs en dus is het minder lucratief om daar dagelijks te flitsen.

Controle op de maximumsnelheid is prima, maar doe het dan voor de verkeersveiligheid en niet zo overduidelijk alleen om de kas te spekken.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 09:40:03 #34
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_141190562
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 09:33 schreef Ouder1 het volgende:
Dat is het punt niet. Die flitsers staan maar uiterst zelden op plaatsen waar het gevaarlijk is om hard te rijden of op plaatsen waar de snelheid regelmatig op een gevaarlijke manier wordt overtreden.
Ze staan doorgaans op plekken waar de verkeerssituatie uitdaagt tot het overschrijden van de maximumsnelheid.
Ja agent; ik vond dat te hard rijden hier wel kon _O- :')

:{w

Weet je wat trouwens ook gevaarlijk is? Flitsen op plekken waar het gevaarlijk is. Omdat huichelige hardrijders ook nog eens geen verantwoording willen nemen voor hun daden, maar rücksichtslos op de rem stampen in de angst om een paar euro extra te moeten betalen.

quote:
Controle op de maximumsnelheid is prima, maar doe het dan voor de verkeersveiligheid en niet zo overduidelijk alleen om de kas te spekken.
Waarom niet? :D Als mensen zich zo gewillig geld af laten troggelen is het toch stom om daar geen gebruik van te maken O+
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_141191536
quote:
6s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 09:40 schreef SicSicSics het volgende:

Ja agent; ik vond dat te hard rijden hier wel kon _O- :')

:{w

Weet je wat trouwens ook gevaarlijk is? Flitsen op plekken waar het gevaarlijk is. Omdat huichelige hardrijders ook nog eens geen verantwoording willen nemen voor hun daden, maar rücksichtslos op de rem stampen in de angst om een paar euro extra te moeten betalen.
Beetje onzinnig deze reactie vind ik. Natuurlijk is het logische dat je juist daar flitst waar harder rijden risico met zich brengt. Officieel is dat ook beleid: zoveel mogelijk bij "black spots". Maar in de praktijk werkt dat dan anders. In het dorp waar ik opgroeide was er een black spot (5 doden in een gevaarlijke S-bocht, waar het gevaar overigens vooral in de onoverzichtelijkheid zat). Men ging op die weg flitsen. Logisch... en heel goed... behalve dan dat men 3 km voor die S ging flitsen net nadat je over de autosnelweg heen reed en dus bergafwaarts. Later ging men een stukje verderop staan... maar dan alleen omdat vanwege die S die inmiddels een rotonde was geworden de snelheid terug was gebracht naar 50 km/u over het gehele stuk en men natuurlijk ging flitsen net na dat bord...

Dat is gewoon krom.

quote:
Waarom niet? :D Als mensen zich zo gewillig geld af laten troggelen is het toch stom om daar geen gebruik van te maken O+
Omdat het misbruik is van bevoegdheid en daarmee wederrechtelijk. De overheid moet zich ook aan de regels houden, al houdt de rechterlijke macht de overheid wel extreem vaak de hand boven het hoofd.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 10:32:11 #36
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_141191961
Ik ben voor het zo hard mogelijk pakken van verkeers aso's, maar het melken van de gewone man om de bodemloze Haagse putten te vullen, walg ik van.

Als het echt om veiligheid gaat, ga dan eens flitsen op industrieterreinen. Of woonwijken waar men 30 mag en men vaak 70 rijdt. En pak bellers eens wat vaker aan, mensen die te beroerd zijn voor een oortje of een parrot van een paar tientjes :r
Scratch a liberal and you will find a fascist
  dinsdag 17 juni 2014 @ 10:35:04 #37
116015 SicSicSics
pi_141192034
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 10:32 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik ben voor het zo hard mogelijk pakken van verkeers aso's, maar het melken van de gewone man om de bodemloze Haagse putten te vullen, walg ik van.
Die slachtofferrol; daar walg ik van! :') Ga boeven vangen, ik ben een gewone man, ik doe niks fout. ;(

Behalve dat je dus te hard rijdt. :{w
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 10:36:45 #38
168739 Red_85
'echt wel'
pi_141192077
quote:
6s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 10:35 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Die slachtofferrol; daar walg ik van! :') Ga boeven vangen, ik ben een gewone man, ik doe niks fout. ;(

Moraalridder. Er is een verschil tussen 70 in een woonwijk of 140 over de 5-baans A2 overdag. Maar waar wordt gecontroleerd?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_141192117
quote:

[..]

Daarom de doodstraf invoeren voor te hard rijden. Je kiest er namelijk zelf voor om te hard te rijden.
pi_141192119
quote:

[..]

Denk jij wel eens na over de oorsprong van wetten? Waarom die gemaakt zijn? Of ben je gewoon simpel van het 'Befehl ist Befehl'?
  dinsdag 17 juni 2014 @ 10:39:41 #41
116015 SicSicSics
pi_141192159
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 10:17 schreef DS4 het volgende:
Beetje onzinnig deze reactie vind ik. Natuurlijk is het logische dat je juist daar flitst waar harder rijden risico met zich brengt. Officieel is dat ook beleid: zoveel mogelijk bij "black spots". Maar in de praktijk werkt dat dan anders.

[...]

Dat is gewoon krom.
Mijn reactie was/ is dan ook gechargeerd, maar als jurist zou je toch meteen overeind staande nekharen moeten krijgen van 'zoveel mogelijk' beleid. Natuurlijk werkt dat in de praktijk dan net even anders.

Er hoort ook een lerende werking uit te gaan, als ik mij niet vergis, van zo'n boete. Dat wil zeggen; als je hem op punt A krijgt, verwacht men niet dat je als een getraind aapje alleen op punt A de snelheidslimiet respecteert, maar ook op punten B, C, etc.
quote:
Omdat het misbruik is van bevoegdheid en daarmee wederrechtelijk. De overheid moet zich ook aan de regels houden, al houdt de rechterlijke macht de overheid wel extreem vaak de hand boven het hoofd.
Kennelijk is het dus geen misbruik van bevoegdheid, anders kun je het aanvechten en nietig laten verklaren.
Fine, fuck you then!
  dinsdag 17 juni 2014 @ 10:42:51 #42
116015 SicSicSics
pi_141192242
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 10:36 schreef Red_85 het volgende:
Moraalridder. Er is een verschil tussen 70 in een woonwijk of 140 over de 5-baans A2 overdag. Maar waar wordt gecontroleerd?
Op beide plekken. Ik heb voor beide (ongeveer evenveel) bekeuren gekregen in ieder geval. :') Tevens heeft snelheidsbeperking allang niet meer (alleen) met veiligheid te maken, maar meer met milieunormeringen. :*
Fine, fuck you then!
  dinsdag 17 juni 2014 @ 10:43:14 #43
116015 SicSicSics
pi_141192252
quote:
15s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 10:38 schreef Confetti het volgende:
Daarom de doodstraf invoeren voor te hard rijden. Je kiest er namelijk zelf voor om te hard te rijden.
:Y u-huh.
Fine, fuck you then!
  dinsdag 17 juni 2014 @ 10:43:50 #44
116015 SicSicSics
pi_141192275
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 10:38 schreef Ouder1 het volgende:
Denk jij wel eens na over de oorsprong van wetten? Waarom die gemaakt zijn? Of ben je gewoon simpel van het 'Befehl ist Befehl'?
:') Godwin *O* Duurde nog lang O+

Antwoord: redelijk vaak. Het is onderdeel van mijn werk bijvoorbeeld :D
Fine, fuck you then!
  dinsdag 17 juni 2014 @ 10:51:18 #45
168739 Red_85
'echt wel'
pi_141192483
quote:
6s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 10:42 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Op beide plekken. Ik heb voor beide (ongeveer evenveel) bekeuren gekregen in ieder geval. :')
quote:
Tevens heeft snelheidsbeperking allang niet meer (alleen) met veiligheid te maken, maar meer met milieunormeringen. :*
Klopt. Nog een smoes om zo hard mogelijk mensen te naaien. Denk ook dat je trouwens meer aan direct leefmilieu in de straat hebt, dan aan die paar roetdeeltjes minder langs de A2.

Of je nu direct woont in een straat waar 50 ipv 70 wordt gereden of 10tallenmeters van de A2 vandaan woont waar 120 ipv 100 gereden mag worden. Woon je in de maxhavelaarflats in Amsterdam west, kan ik het nog snappen, maar de meeste andere, damn wat een onzin.
1947-2016
  dinsdag 17 juni 2014 @ 10:51:55 #46
168739 Red_85
'echt wel'
pi_141192509
quote:
15s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 10:38 schreef Confetti het volgende:

[..]

Doodstraf op policor vind ik ook wel een goede eigenlijk
1947-2016
pi_141192521
quote:
6s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 10:39 schreef SicSicSics het volgende:

Mijn reactie was/ is dan ook gechargeerd, maar als jurist zou je toch meteen overeind staande nekharen moeten krijgen van 'zoveel mogelijk' beleid. Natuurlijk werkt dat in de praktijk dan net even anders.

Er hoort ook een lerende werking uit te gaan, als ik mij niet vergis, van zo'n boete. Dat wil zeggen; als je hem op punt A krijgt, verwacht men niet dat je als een getraind aapje alleen op punt A de snelheidslimiet respecteert, maar ook op punten B, C, etc.
Neemt niet weg dat men overdreven vaak daar staat waar het vooral draait om geld binnenhalen.

Dat is gewoon onzinnig. Verhoog dan de belasting.

[/quote]
Kennelijk is het dus geen misbruik van bevoegdheid, anders kun je het aanvechten en nietig laten verklaren.
[/quote]

Ik kan je een waslijst geven van beslissingen van het Gerechtshof Leeuwarden die haaks staan op wet, regelgeving en jurisprudentie.

The game is rigged.
pi_141192561
quote:
6s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 10:42 schreef SicSicSics het volgende:

Op beide plekken. Ik heb voor beide (ongeveer evenveel) bekeuren gekregen in ieder geval. :') Tevens heeft snelheidsbeperking allang niet meer (alleen) met veiligheid te maken, maar meer met milieunormeringen. :*
Dus met de Tesla moet ik korting krijgen? ;)
pi_141192600
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 10:53 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dus met de Tesla moet ik korting krijgen? ;)
_O_
pi_141192607
Prima toch, dat ze op die manier geld binnen halen? Je moet gewoon niet te hard rijden. En ik vertrouw de wegbeheerder meer als het aankomt op adviezen over hoe hard gereden mag worden, dan de gemiddelde boerenlul die elke dag op die weg rijdt en daarom vindt dat het best wel harder mag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')