Bron: Telegraaf.quote:Overveen
Dieven hebben zondagavond in Overveen (Noord-Holland) een mobiele flitser van de politie buitgemaakt. Het apparaat stond opgesteld in de middenberm van de Zeeweg.
De controlepost stond op een statief in de rijrichting van Zandvoort. De politie vermoedt dat de daders met een auto hebben stilgestaan vlakbij de plek waar de apparatuur stond.
De politie roept getuigen op zich te melden.
Die gasten hebben het dus rechtmatig terug geëigend en niet gestolen.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:35 schreef bas-beest het volgende:
Jullie weten waar die dingen van betaald worden?
Dat rechtmatig laat ik maar even in het midden, maar er zal toch echt een nieuwe moeten komen nu.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:36 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Die gasten hebben het dus rechtmatig terug geëigend en niet gestolen.
quote:Op maandag 16 juni 2014 11:36 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Die gasten hebben het dus rechtmatig terug geëigend en niet gestolen.
Tja, dat zal een aso bijstandstrekker toch niks boeien?quote:Op maandag 16 juni 2014 11:35 schreef bas-beest het volgende:
Ach kom, er gaat geen flitser meer of minder door gekocht worden. De politiediensten hebben niet plots 35.000 euro extra budget om een nieuwe flitser van te kopen.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:35 schreef bas-beest het volgende:
quote:
Of 2de DDRquote:Op maandag 16 juni 2014 12:22 schreef Pino0 het volgende:
Ik ben tegen flitsers etc, maar soms is het ook goed om te zorgen dat we geen 2e Rusland worden
Wees blij dat er nog Nederlandse Robin Hoods zijn.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:35 schreef bas-beest het volgende:
Zeker doen!quote:Op maandag 16 juni 2014 16:03 schreef Brum_brum het volgende:
Ik geef liever geld uit aan burgerlijk verzet dan aan d66 en cda plannetjes zodra het even lijkt alsof er een euro teveel over is op de begroting.
Dit inderdaad.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:58 schreef Rezania het volgende:
Als zo'n ding echt ¤35.000,- kost verwacht je toch wel dat er een goed slot bij zit?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |