Dus eigenlijk is het een beetje een test van je om te kijken of het hem alleen om seks gaat of niet?quote:Op maandag 16 juni 2014 16:46 schreef Kimberly1987 het volgende:
[..]
Dit... Ik zou dat natuurlijk wel willen, maar niet meteen bij een eerste ontmoeting. En inderdaad naïef om op zijn bed te gaan liggen.
Als je het zo bekijkt denk ik dat het eerder een test voor mezelf is geweest.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:49 schreef kree het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is het een beetje een test van je om te kijken of het hem alleen om seks gaat of niet?
Wel een "harde" manier om dat zo te testen voor hem.
Maar ok.
Heb je hem nog gesproken erna?
Ik zou me als ik die vent was wel een soort van genaaid voelen.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:48 schreef complicate het volgende:
[..]
Ze probeert nu die kerel te manipuleren.
Dus je hebt hem een beetje gebruikt wel?quote:Op maandag 16 juni 2014 16:50 schreef Kimberly1987 het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt denk ik dat het eerder een test voor mezelf is geweest.
Ik heb hem nog gesproken, hij vond het ook fijn.
Hij zal het als investering in de toekomst zien. Dikke kans op een triootje natuurlijkquote:Op maandag 16 juni 2014 16:51 schreef kree het volgende:
[..]
Ik zou me als ik die vent was wel een soort van genaaid voelen.
Maar ok als ik dan die meid echt leuk zou vinden dan zou ik het niet gelijk afkappen.
Moet ik er wel bij zeggen dat ik zelf denk niet zo snel in die positie zou belanden omdat ik niet gelijk het bed in wil duiken tenzij ik een meisje echt heel leuk vindt. (als in meer als alleen seks dus)
Dat was haar doel.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:51 schreef kree het volgende:
[..]
Ik zou me als ik die vent was wel een soort van genaaid voelen.
Of hij haar leuk vindt, blijft de vraag. Moest hij weten dat hij gestest werd! hehequote:Op maandag 16 juni 2014 16:51 schreef kree het volgende:
Maar ok als ik dan die meid echt leuk zou vinden dan zou ik het niet gelijk afkappen.
Moet ik er wel bij zeggen dat ik zelf denk niet zo snel in die positie zou belanden omdat ik niet gelijk het bed in wil duiken tenzij ik een meisje echt heel leuk vindt. (als in meer als alleen seks dus)
Nee, hij was echt erg leuk (anders zou ik niet twee uur lang met hem op zijn bed hebben gelegen).quote:Op maandag 16 juni 2014 16:52 schreef kree het volgende:
[..]
Dus je hebt hem een beetje gebruikt wel?
Je bent dus echt een pure aandachtshoer, gefeliciteerd.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:50 schreef Kimberly1987 het volgende:
[..]
Die kerel is erin getraptquote:Op maandag 16 juni 2014 16:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je bent dus echt een pure aandachtshoer, gefeliciteerd.![]()
Heb je het uberhaupt nog over de situatie gehad? Weet hij van je lange relatie met een vrouw e.d.? Of was het gewoon 'was leuk gisteren!' en zei hij toen 'ja, vond ik ook'
Jawel, jij hebt hem gebruikt om jezelf te testen.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:54 schreef Kimberly1987 het volgende:
[..]
Nee, hij was echt erg leuk (anders zou ik niet twee uur lang met hem op zijn bed hebben gelegen).
Ze wou aandachtquote:Op maandag 16 juni 2014 16:56 schreef kree het volgende:
[..]
Jawel, jij hebt hem gebruikt om jezelf te testen.
Of zie ik dit nou weer helemaal verkeerd
Nou misschien is dat te kort door de bocht.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:57 schreef complicate het volgende:
[..]
Ze wou aandachtvandaar dat ze geschrokken was toen hij haar wou zoenen.
Precies, ik geloof echt niet dat je zó naïef kan zijn. Ze wilde gewoon even testen hoe ze nog in de markt lag, zie ook S&G.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:57 schreef complicate het volgende:
[..]
Ze wou aandachtvandaar dat ze geschrokken was toen hij haar wou zoenen.
Dat was gewoon om te testen of ze aantrekkelijk is voor een kerel, en dan komen zagen met "oh ik hoop dat hij zich niet slecht voelt etc."quote:Op maandag 16 juni 2014 17:00 schreef kree het volgende:
[..]
Nou misschien is dat te kort door de bocht.
Ze wilde zichzelf testen of ze mannen nog wel leuk vond.
Uitkomst daarvan is ja dus.
Of ik denk nu naief lol
K ga even lurken.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, ik geloof echt niet dat je zó naïef kan zijn. Ze wilde gewoon even testen hoe ze nog in de markt lag, zie ook S&G.
hmm zou je denken?quote:Op maandag 16 juni 2014 17:03 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat was gewoon om te testen of ze aantrekkelijk is voor een kerel, en dan komen zagen met "oh ik hoop dat hij zich niet slecht voelt etc."![]()
Als ze zo onzeker is over haarzelf, dat ze daar aan gaat werken in plaats van mensen te gebruiken voor haar eigen gevoel
Ik ben niet in haar hoofd (gelukkig), maar als je alles leest dan is ze echt niet zo naïef als we hier denken hoor. Mja... ze komt bij mij over als erg onzeker en zoekt goedkeuring bij anderen enzo.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:05 schreef kree het volgende:
[..]
hmm zou je denken?
Zo had ik er nog niet over gedacht
Waarom dacht je dat je vroeger een lesbische vrouw was?quote:Op maandag 16 juni 2014 16:50 schreef Kimberly1987 het volgende:
[..]
Hoezo "ergens"?quote:Op maandag 16 juni 2014 17:18 schreef FANN het volgende:
Jeetje TS wordt wel afgemaakt zeg, het was een leuke dat zonder happy end, nou en?![]()
Ergens vind ik het juist wel lief dat die vent niet heeft lopen pushen, volgens mij is dat zeldzaam
als ik dat zo lees
Nou jah, ergens of eigenlijk bedoel ik dan..quote:Op maandag 16 juni 2014 17:21 schreef kree het volgende:
[..]
Hoezo "ergens"?
Dat dat zeldzaam is dat die gast het niet verder gepushed heeft is denk ik ook niet zo.
Denk teleurgesteld eerder.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou jah, ergens of eigenlijk bedoel ik dan..
Maar als ik dat hier zo lees zouden alle andere mannen of boos zijn of door zijn gegaan, of
heb ik het verkeerd? Kan ook hoor, maar ik heb alle reactie's gelezen.
Waarom teleurgesteld, het was toch leuk en fijn? Wat wil je nog meer op je eerste date?quote:Op maandag 16 juni 2014 17:24 schreef kree het volgende:
[..]
Denk teleurgesteld eerder.
Doorgaan niet zo zeer als het echt duidelijk is dat ze niet wil.
omdat als je elkaar opgeild en samen op elkaar zit dat je als man wel seks verwacht.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Waarom teleurgesteld, het was toch leuk en fijn? Wat wil je nog meer op je eerste date?
Voor 50% van de wereldbevolking is dit echt waar hoorquote:Op maandag 16 juni 2014 11:12 schreef Silenus het volgende:
[..]
Die zag echt níemand aankomen. Bizar!
ja oké, maar als het er dan gewoon niet van komt is dat dan meteen een ramp?quote:Op maandag 16 juni 2014 17:27 schreef kree het volgende:
[..]
omdat als je elkaar opgeild en samen op elkaar zit dat je als man wel seks verwacht.
Geen ramp, wel een teleurstellingquote:Op maandag 16 juni 2014 17:28 schreef FANN het volgende:
[..]
ja oké, maar als het er dan gewoon niet van komt is dat dan meteen een ramp?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |