In de eerste plaats dat TS nogal naief is. Natuurlijk denkt een jongen dat er geneukt gaat worden, als je al 2 uur met het voorspel bezig bent en als het meisje op je bed ligt met alleen haar slipje nog aan. Vind ik ook reuze zielig voor die gast. Maar, zoals ik zei, als iemand op het allerlaatste moment toch geen zin blijkt te hebben om te neuken, vooral niet doen.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:40 schreef complicate het volgende:
[..]
Te laat met mijn editMaar euuuh wat denk je nu eigenlijk dan van de situatie?
Vraag het hem?quote:Op maandag 16 juni 2014 16:44 schreef Kimberly1987 het volgende:
[..]
"Wat nu het gekke is, ik heb me in jaren niet zo "vrouw' gevoeld, en mijn vraag is een beetje, wat betekende dit voor hem? En wellicht nog wel meer, ben ik niet zo bi als ik dacht?"
Wat dit voor hem betekent is dat je geen seks wil.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:44 schreef Kimberly1987 het volgende:
[..]
"Wat nu het gekke is, ik heb me in jaren niet zo "vrouw' gevoeld, en mijn vraag is een beetje, wat betekende dit voor hem? En wellicht nog wel meer, ben ik niet zo bi als ik dacht?"
Dat jij je vrouw voelde? Geen idee.quote:
Boeiend? Gaat er toch om dat je iemand vindt die je leuk vindt? MAn/vrouw, maakt toch niets uit dan?quote:
Ik ben het eens met je. Ik denk inmiddels gewoon niet dat TS naïef is, vragen die ze blijft stellen zijn gewoon te dom woorden.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:44 schreef DonJames het volgende:
[..]
In de eerste plaats dat TS nogal naief is. Natuurlijk denkt een jongen dat er geneukt gaat worden, als je al 2 uur met het voorspel bezig bent en als het meisje op je bed ligt met alleen haar slipje nog aan. Vind ik ook reuze zielig voor die gast. Maar, zoals ik zei, als iemand op het allerlaatste moment toch geen zin blijkt te hebben om te neuken, vooral niet doen.
Dit... Ik zou dat natuurlijk wel willen, maar niet meteen bij een eerste ontmoeting. En inderdaad naïef om op zijn bed te gaan liggen.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:45 schreef kree het volgende:
[..]
Wat dit voor hem betekent is dat je geen seks wil.
Of het nog verder gaat hangt af van of hij je leuk vindt of alleen seks wil.
En wat jij aangeeft.
Je stelt twee vragen die we allebei niet kunnen beantwoorden. De eerste zou je gewoon aan hem kunnen stellen, lijkt me na zo'n afknap einde van een date niet raar het daar nog eens over te hebben, de situatie uit te leggen, en dan gelijk te polsen hoe hij er in staat.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:44 schreef Kimberly1987 het volgende:
[..]
Volgens ben je al een heel eind als je dit gewoon eens zo tegen die kerel zegt, want die zal net als wij denken 'WTF happened'quote:Op maandag 16 juni 2014 16:46 schreef Kimberly1987 het volgende:
[..]
Dit... Ik zou dat natuurlijk wel willen, maar niet meteen bij een eerste ontmoeting. En inderdaad naïef om op zijn bed te gaan liggen.
Ze probeert nu die kerel te manipuleren.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:45 schreef kree het volgende:
[..]
Wat dit voor hem betekent is dat je geen seks wil.
Of het nog verder gaat hangt af van of hij je leuk vindt of alleen seks wil.
En wat jij aangeeft.
Dus eigenlijk is het een beetje een test van je om te kijken of het hem alleen om seks gaat of niet?quote:Op maandag 16 juni 2014 16:46 schreef Kimberly1987 het volgende:
[..]
Dit... Ik zou dat natuurlijk wel willen, maar niet meteen bij een eerste ontmoeting. En inderdaad naïef om op zijn bed te gaan liggen.
Als je het zo bekijkt denk ik dat het eerder een test voor mezelf is geweest.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:49 schreef kree het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is het een beetje een test van je om te kijken of het hem alleen om seks gaat of niet?
Wel een "harde" manier om dat zo te testen voor hem.
Maar ok.
Heb je hem nog gesproken erna?
Ik zou me als ik die vent was wel een soort van genaaid voelen.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:48 schreef complicate het volgende:
[..]
Ze probeert nu die kerel te manipuleren.
Dus je hebt hem een beetje gebruikt wel?quote:Op maandag 16 juni 2014 16:50 schreef Kimberly1987 het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt denk ik dat het eerder een test voor mezelf is geweest.
Ik heb hem nog gesproken, hij vond het ook fijn.
Hij zal het als investering in de toekomst zien. Dikke kans op een triootje natuurlijkquote:Op maandag 16 juni 2014 16:51 schreef kree het volgende:
[..]
Ik zou me als ik die vent was wel een soort van genaaid voelen.
Maar ok als ik dan die meid echt leuk zou vinden dan zou ik het niet gelijk afkappen.
Moet ik er wel bij zeggen dat ik zelf denk niet zo snel in die positie zou belanden omdat ik niet gelijk het bed in wil duiken tenzij ik een meisje echt heel leuk vindt. (als in meer als alleen seks dus)
Dat was haar doel.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:51 schreef kree het volgende:
[..]
Ik zou me als ik die vent was wel een soort van genaaid voelen.
Of hij haar leuk vindt, blijft de vraag. Moest hij weten dat hij gestest werd! hehequote:Op maandag 16 juni 2014 16:51 schreef kree het volgende:
Maar ok als ik dan die meid echt leuk zou vinden dan zou ik het niet gelijk afkappen.
Moet ik er wel bij zeggen dat ik zelf denk niet zo snel in die positie zou belanden omdat ik niet gelijk het bed in wil duiken tenzij ik een meisje echt heel leuk vindt. (als in meer als alleen seks dus)
Nee, hij was echt erg leuk (anders zou ik niet twee uur lang met hem op zijn bed hebben gelegen).quote:Op maandag 16 juni 2014 16:52 schreef kree het volgende:
[..]
Dus je hebt hem een beetje gebruikt wel?
Je bent dus echt een pure aandachtshoer, gefeliciteerd.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:50 schreef Kimberly1987 het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt denk ik dat het eerder een test voor mezelf is geweest.
Ik heb hem nog gesproken, hij vond het ook fijn.
Die kerel is erin getraptquote:Op maandag 16 juni 2014 16:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je bent dus echt een pure aandachtshoer, gefeliciteerd.![]()
Heb je het uberhaupt nog over de situatie gehad? Weet hij van je lange relatie met een vrouw e.d.? Of was het gewoon 'was leuk gisteren!' en zei hij toen 'ja, vond ik ook'
Jawel, jij hebt hem gebruikt om jezelf te testen.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:54 schreef Kimberly1987 het volgende:
[..]
Nee, hij was echt erg leuk (anders zou ik niet twee uur lang met hem op zijn bed hebben gelegen).
Ze wou aandachtquote:Op maandag 16 juni 2014 16:56 schreef kree het volgende:
[..]
Jawel, jij hebt hem gebruikt om jezelf te testen.
Of zie ik dit nou weer helemaal verkeerd
Nou misschien is dat te kort door de bocht.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:57 schreef complicate het volgende:
[..]
Ze wou aandachtvandaar dat ze geschrokken was toen hij haar wou zoenen.
Precies, ik geloof echt niet dat je zó naïef kan zijn. Ze wilde gewoon even testen hoe ze nog in de markt lag, zie ook S&G.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:57 schreef complicate het volgende:
[..]
Ze wou aandachtvandaar dat ze geschrokken was toen hij haar wou zoenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |