En dat in 2 uur. Kunnen die homoconverters in de VS nog wat van leren.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:24 schreef DonJames het volgende:
[..]
Die vent had bijna een lesbo geturnd, hij verdient eerder een lintje!
Precies, jullie snappen je snapt het!quote:Op maandag 16 juni 2014 15:24 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
En dat in 2 uur. Kunnen die homoconverters in de VS nog wat van leren.
nou echt. wat een enorm stoere kerel. wauw. ik ben jaloers. ik wil ook lesbo's omturnen.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:24 schreef DonJames het volgende:
[..]
Die vent had bijna een lesbo geturnd, hij verdient eerder een lintje!
Als je afgaat op wat ze post mag je er toch van zeker zijn dat ze wel wist wat kon gebeuren op dat bed, zeker als het op haar uitnodiging was.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:22 schreef kree het volgende:
[..]
Als ik afga op wat ze hier post wel
[..]
TS was zelf juist onzeker eigenlijk wilde ze wel. Maar twijfelde (teveel)
Inderdaad. Maar om het af te maken moet je na 2 uur wel met die natte voorvochtdop een lange gladde streep langs één van haar benen trekken. Dan snapt ze de hint wel.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:25 schreef complicate het volgende:
[..]
Precies, jullie snappen je snapt het!
Dat dus.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:26 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar om het af te maken moet je na 2 uur wel met die natte voorvochtdop een lange gladde streep langs één van haar benen trekken. Dan snapt ze de hint wel.
Ik zou TS d'r gedachtengang hierover wel eens willen horen eigenlijkquote:Op maandag 16 juni 2014 15:26 schreef complicate het volgende:
[..]
Als je afgaat op wat ze post mag je er toch van zeker zijn dat ze wel wist wat kon gebeuren op dat bed, zeker als het op haar uitnodiging was.Maar dan nog, we spreken hier over 2 uur Kree, 2 uur... geen 2 minuten
Ik ook, misschien kreeg hij hem niet omhoogquote:Op maandag 16 juni 2014 15:28 schreef kree het volgende:
[..]
Ik zou TS d'r gedachtengang hierover wel eens willen horen eigenlijk
Nou dat lijkt me niet en dit is wat de TS zegtquote:Op maandag 16 juni 2014 15:29 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik ook, misschien kreeg hij hem niet omhoog
Vraag is eigenlijk meer, waarom wilde TS dat niet, lag dat aan die gast of aan haar.quote:Ik wilde inderdaad best wel met hem knuffelen, aanraken e.d. maar niet meer dan dat :-).
dat is nogal logisch. zegt ze nota bene zelf in dit topic. maar goed.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:31 schreef kree het volgende:
Vraag is eigenlijk meer, waarom wilde TS dat niet, lag dat aan die gast of aan haar.
Ik denk 't tweede
Half eens met je.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:31 schreef kree het volgende:
[..]
Nou dat lijkt me niet en dit is wat de TS zegt
[..]
Vraag is eigenlijk meer, waarom wilde TS dat niet, lag dat aan die gast of aan haar.
Ik denk 't tweede
Niet dat daar trouwens wat mis mee is, maar dat had ze wel wat eerder mogen zeggen dan lijkt me
Die gozer dacht dus "ole ole", maar in die 2 uur is er van alles gebeurd of juist niets gebeurd wat moest gebeuren. Dan is de vraag wat dan, zeker als haar slipje al ..... je weet. Die gast had in mijn ogen toch geen "je ne sais quoi".quote:Op maandag 16 juni 2014 11:10 schreef Kimberly1987 het volgende:
"ik ben best moe, zou best even willen liggen".
Ja daarom vermoed ik ook dat hij veel te afwachtend was.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:36 schreef Sarasi het volgende:
Hij vroeg zo'n beetje of hij haar mocht zoenen. Ik denk niet dat je dan veel initiatief mag verwachten.
Dat siert hem toch alleen maar lijkt me, het is een eerste date en hij heeft braaf haar slipje aan gelaten omdat ze aangaf niet verder te willen (of tenminste, we nemen maar aan dat ze dat aangaf, details zijn nogal spaarzaam).quote:Op maandag 16 juni 2014 15:36 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja daarom vermoed ik ook dat hij veel te afwachtend was.
ik weet niet, maar als ik een date zou hebben met een jongedame die net uit een jarenlange relatie komt met een vrouw, dan zou ik ook afwachtend zijn. het lijkt me namelijk ook dat dat je wel enigszins merkt, dat het lang geleden is, de omgang met een man, en wellicht was deze kerel gewoon normaal en voelde hij dat idd aan en besloot daarom om het voorzichtig aan te pakken (bij gebrek aan betere omschrijving).quote:Op maandag 16 juni 2014 15:36 schreef Sarasi het volgende:
Hij vroeg zo'n beetje of hij haar mocht zoenen. Ik denk niet dat je dan veel initiatief mag verwachten.
Nouja, ergens snap ik dat ook wel als zij blijkbaar na twee uur ook nog niet echt actief meedoet. Dan zou ik ook gaan twijfelen.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:36 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja daarom vermoed ik ook dat hij veel te afwachtend was.
Wat je zegt is juist, vooral dat we ons alleen kunnen baseren om wat ze nu zegt, maar wat ze tegen hem zei weten we niet in die fameuze 2 uurquote:Op maandag 16 juni 2014 15:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat siert hem toch alleen maar lijkt me, het is een eerste date en hij heeft braaf haar slipje aan gelaten omdat ze aangaf niet verder te willen (of tenminste, we nemen maar aan dat ze dat aangaf, details zijn nogal spaarzaam).
Of gaan er nu serieus vrouwen beweren dat hij gewoon alles van haar lijf had moeten rukken en even spugen en de blanke sabel balls deep er in had moeten rammen? Dat zal die pot leren!
Toch vond ik haar boodschap duidelijk, tenzij zij hem wou "testen"quote:Op maandag 16 juni 2014 15:38 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Nouja, ergens snap ik dat ook wel als zij blijkbaar na twee uur ook nog niet echt actief meedoet. Dan zou ik ook gaan twijfelen.
Ik denk dat hij sex verwachtte, maar dat TS dat zelf niet in gedachte had? Weet niet.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:24 schreef complicate het volgende:
[..]
Das wel waar.
Maar wat voelde hij dan aan als ze zelf zei "kom mee naar boven even op bed liggen".![]()
Maar nogmaals te weinig details.
Ja in tekst wel, maar als iemand dan zelf geen fysiek contact zoekt, zou ik in de war raken. Als je zo 'duidelijk' bent, bespring je die gast toch ook gewoon?quote:Op maandag 16 juni 2014 15:41 schreef complicate het volgende:
[..]
Toch vond ik haar boodschap duidelijk, tenzij zij hem wou "testen"
Als dat zo is, dan is ze dom en had ze hem niet moeten zeggen "laat ons op bed gaan liggen"quote:Op maandag 16 juni 2014 15:45 schreef KingKloon het volgende:
[..]
Ik denk dat hij sex verwachtte, maar dat TS dat zelf niet in gedachte had? Weet niet.
verwachtte? ik denk het niet.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:45 schreef KingKloon het volgende:
[..]
Ik denk dat hij sex verwachtte, maar dat TS dat zelf niet in gedachte had? Weet niet.
Precies, maar waarom deed ze het dan niet als ze hem toch een duidelijk boodschap gaf? Misschien dacht ze "omg ik ben hetero dat kan niet".quote:Op maandag 16 juni 2014 15:45 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ja in tekst wel, maar als iemand dan zelf geen fysiek contact zoekt, zou ik in de war raken. Als je zo 'duidelijk' bent, bespring je die gast toch ook gewoon?
Weten we uberhaupt of er een boodschap was? Heeft ze echt gezegd 'Joh, het gaat me allemaal een beetje te snel, ik denk dat ik beter even naar huis kan gaan' toen hij bv. haar slipje uit probeerde te doen.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:41 schreef complicate het volgende:
[..]
Toch vond ik haar boodschap duidelijk, tenzij zij hem wou "testen"
Dat weten we niet, enig boodschap dat ze aan hem gaf was dat zij met hem in bed wou liggen omdat ze moe wasquote:Op maandag 16 juni 2014 15:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Weten we uberhaupt of er een boodschap was? Heeft ze echt gezegd 'Joh, het gaat me allemaal een beetje te snel, ik denk dat ik beter even naar huis kan gaan' toen hij bv. haar slipje uit probeerde te doen.
Of was het meer dat hij na 2 uur over een slipje wrijven en titties sabbelen daar nog volledig aangekleed lag, en TS een beetje shell shocked op dat bed lag, en hij dus maar opgaf?
Ik krijg heel lichtelijk het gevoel dat TS echt een beetje een naïeve doos is. Maar dat is echt heel lichtjes hoor, en maar een gevoel. Eigenlijk durf ik het niet hardop te zeggen, want straks zit ik er naast.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:49 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat weten we niet, enig boodschap dat ze aan hem gaf was dat zij met hem in bed wou liggen omdat ze moe wasen nadien was ze geschrokken dat hij haar wou zoenen
![]()
ze vond het out of the blue![]()
Dan passen ze bij elkaar.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik krijg heel lichtelijk het gevoel dat TS echt een beetje een naïeve doos is. Maar dat is echt heel lichtjes hoor, en maar een gevoel. Eigenlijk durf ik het niet hardop te zeggen, want straks zit ik er naast.
Blijf het toch een beetje frappant dan vinden dat jij het dan zoekt bij dat de man iets anders/beter had moeten doen om wel seks te krijgen.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:49 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat weten we niet, enig boodschap dat ze aan hem gaf was dat zij met hem in bed wou liggen omdat ze moe wasen nadien was ze geschrokken dat hij haar wou zoenen
![]()
ze vond het out of the blue![]()
Ik zie het al helemaal voor me. Hij denkt 'even lekker scoren'. Zij ligt daar op bed met alleen haar slipje aan, helemaal in shock over wat er nu ineens out of the blue gebeurde. Hij ligt daar na 2 uur met een stevige migraine door gebrek aan bloed in z'n hoofd nog steeds volledig aangekleed dat slipje helemaal kaal en pluizig te wrijven, en dan staat ze op, kleed ze zich aan, en gaat ze naar huis.quote:
Dat is iedere kerel wel eens overkomenquote:Op maandag 16 juni 2014 15:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me. Hij denkt 'even lekker scoren'. Zij ligt daar op bed met alleen haar slipje aan, helemaal in shock over wat er nu ineens out of the blue gebeurde. Hij ligt daar na 2 uur met een stevige migraine door gebrek aan bloed in z'n hoofd nog steeds volledig aangekleed dat slipje helemaal kaal en pluizig te wrijven, en dan staat ze op, kleed ze zich aan, en gaat ze naar huis.
Wat een avond
Ik zoek het niet bij die man, ik baseer mij gewoon op wat ze schrijft en ga ervan uit dat er iets niet klopt als hij haar niet heeft kunnen neuken terwijl ze hem uitnodigde om op bed te liggen. Tuurlijk vind ik het dom/naiëf van haar dat ze verrast was dat hij haar wou zoenen etc., maar anderzijds heeft die kerel ook zijn kans gekregen, maar zoals ik al eerder zei, we weten niet wat de reactie was van die man en wat er in die 2 uur gebeurd is, TS vertelt veel te weinig over ZIJN reactie op haar enzo.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:54 schreef kree het volgende:
[..]
Blijf het toch een beetje frappant dan vinden dat jij het dan zoekt bij dat de man iets anders/beter had moeten doen om wel seks te krijgen.
Hij heeft wel goed gehandeld en baalde uiteraard achteraf denk ik.
Oftewel wat denk jij dat die gozer had moeten doen dan?
Dat is waarquote:Op maandag 16 juni 2014 15:58 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Dat is iedere kerel wel eens overkomen
quote:Op maandag 16 juni 2014 15:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me. Hij denkt 'even lekker scoren'. Zij ligt daar op bed met alleen haar slipje aan, helemaal in shock over wat er nu ineens out of the blue gebeurde. Hij ligt daar na 2 uur met een stevige migraine door gebrek aan bloed in z'n hoofd nog steeds volledig aangekleed dat slipje helemaal kaal en pluizig te wrijven, en dan staat ze op, kleed ze zich aan, en gaat ze naar huis.
Wat een avond
Waarom hebben mannen meteen zoveel verwachtingen..?quote:Op maandag 16 juni 2014 15:02 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dit dus. Hele tijd die dude opgeilen en dan er tussenuit naaien zodat hij zelf moet handkarren die avond.
haha, ik zie het ook voor me maar anders.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:04 schreef complicate het volgende:
[..]![]()
Zo beeld ik het mij ook inOf ze dacht out of the bleu "omg ik zie een penis, ik ben hetero en lig naast een man"
Tot haar teleurstelling bleek het geen "man" te zijn.
![]()
Ik zou het wel snappen als die kerel maagd was, dat hij misschien niet te snel wou gaan.
Oh je zou wachten?quote:Op maandag 16 juni 2014 16:07 schreef kree het volgende:
[..]
haha, ik zie het ook voor me maar anders.
De man doet zijn best om haar te plezieren (pakt dus zijn kans) kleed haar helemaal uit.
Ok tot het slipje aan toe en wacht op in ieder geval iets van initiatief van TS om verder te gaan.
TS doet dat niet en stapt op.
Of te wel TS pakte de kans niet.
Wat zou een man anders moeten verwachten als ie uitgenodigd wordt om samen op bed te gaan liggen (in zijn eigen huis nog al liefst)quote:Op maandag 16 juni 2014 16:07 schreef Kimberly1987 het volgende:
[..]
Waarom hebben mannen meteen zoveel verwachtingen..?
Ik zou het wel een beetje duidelijk willen hebben ja, maar ok ik ben dan ook verlegenquote:
Dan moet je mannen niet naar je bed lokken tijdens jouw eerste datequote:Op maandag 16 juni 2014 16:07 schreef Kimberly1987 het volgende:
[..]
Omdat je zelf de toespeling maakte om in zijn bed te gaan liggen.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:07 schreef Kimberly1987 het volgende:
[..]
Na 2 uur tegen een kort, pittig vlot kapsel aangekeken te hebben, is-ie afgeknapt.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:04 schreef complicate het volgende:
Ik zou het wel snappen als die kerel maagd was, dat hij misschien niet te snel wou gaan.
Dat we dit moeten uitleggen!quote:Op maandag 16 juni 2014 16:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat je zelf de toespeling maakte om in zijn bed te gaan liggen.
Op dat moment dacht hij, en waarschijnlijk iedere man, dat je hem op zijn minst even zou pijpen.
Kan ook. Maar TS wil geen details geven over hoe die kerel reageerde.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:11 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Na 2 uur tegen een kort, pittig vlot kapsel aangekeken te hebben, is-ie afgeknapt.
En dan zeker als ze er blijkbaar geen problemen mee heeft om uitgekleed te worden, dan verwacht je wel dat er nog iets gaat gebeuren.quote:
Ja hè, echt! Ik was aan het hopen dat ze aan het trollen was, maar ze had dus toch verwacht dat die kerel niks moest verwachten.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan zeker als ze er blijkbaar geen problemen mee heeft om uitgekleed te worden, dan verwacht je wel dat er nog iets gaat gebeuren.
Arme gozer.
Dat lag zeker aan mij, want hij kwam ook wel met zijn hand op een bepaalde plek waarbij ik 'subtiel' zijn hand een andere richting op stuurde..quote:Op maandag 16 juni 2014 15:31 schreef kree het volgende:
[..]
Nou dat lijkt me niet en dit is wat de TS zegt
[..]
Ik denk 't tweede
Niet dat daar trouwens wat mis mee is, maar dat had ze wel wat eerder mogen zeggen dan lijkt me
Okquote:Op maandag 16 juni 2014 16:10 schreef kree het volgende:
[..]
Ik zou het wel een beetje duidelijk willen hebben ja, maar ok ik ben dan ook verlegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |