Neukenquote:Op maandag 16 juni 2014 13:20 schreef Kimberly1987 het volgende:
Nu nog iets leuks verzinnen om te gaan doen
Bij vrouwen werkt dit echt anders..quote:Op maandag 16 juni 2014 13:43 schreef pokkerdepok het volgende:
en ja, als je met een man op bed gaat liggen , denkt ie dat er geneukt gaat worden. kan bijna niet more obvious, de hint.
Bi is dat je gevoelens hebt voor mannen EN vrouwen.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:10 schreef Kimberly1987 het volgende:
En wellicht nog wel meer, ben ik niet zo bi als ik dacht?
Maar je date nu met een man.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:03 schreef Kimberly1987 het volgende:
[..]
Bij vrouwen werkt dit echt anders..
Dit.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:06 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Maar je date nu met een man.
Jij ging op bed liggen, dus hij dacht dat er genuekt ging worden.
Dat is niet gebeurd, dus volgende date zal hij met maximaal doorgeladen puddingbuks bij je voor de deur staan. Be prepared
quote:Op maandag 16 juni 2014 11:10 schreef Kimberly1987 het volgende:
we hadden het over bedden (wat een onderwerp). Daarna zei ik iets in de trant van "ik ben best moe, zou best even willen liggen".
[...]
Even later lagen we dus samen op zijn bed.
waarom niet?quote:Op maandag 16 juni 2014 14:09 schreef Kimberly1987 het volgende:
[..]
Dit.
Maar waarom direct de 1'e date?
Als een vrouw voorstelt de conversatie in bed voort te zetten, vat een man dat op als een aankondiging dat er lichaamssappen uitgewisseld gaan worden ja.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:12 schreef Kimberly1987 het volgende:
Ja, dus even gezellig op bed liggen = neuqen?
Even serieusquote:Op maandag 16 juni 2014 14:12 schreef Kimberly1987 het volgende:
[..]
Ja, dus even gezellig op bed liggen = neuqen?
dan zal ik dat niet meer zo snel zeggen
Oké een beetje trollen danquote:Op maandag 16 juni 2014 14:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Even serieusBen je echt zo naief? Zeg me asjeblieft dat je zit te trollen...
Je bent op date (eerste indicator dat er wellicht wat kan gaan gebeuren), dan zit je bij een van jullie thuis (tweede indicator), en dan roep jij dat je 'even gezellig op bed wil liggen' (derde indicator), en dan is het raar dat een man een poging waagt omdat hij denkt dat jij wil neukseksen?
je maakt mij niet wijs dat het bij de vrouwenliefde heel anders geïnterpreteerd wordt hoor
was jij er niet bij?quote:Op maandag 16 juni 2014 14:09 schreef Kimberly1987 het volgende:
[..]
Dit.
Maar waarom direct de 1'e date?
Dan had je niet in zijn bed moeten gaan liggenquote:Op maandag 16 juni 2014 14:50 schreef Kimberly1987 het volgende:
[..]
Oké een beetje trollen dan
Ik wilde inderdaad best wel met hem knuffelen, aanraken e.d. maar niet meer dan dat :-).
Waarom wou je hem dan in jouw bed?quote:Op maandag 16 juni 2014 14:50 schreef Kimberly1987 het volgende:
[..]
Oké een beetje trollen dan
Ik wilde inderdaad best wel met hem knuffelen, aanraken e.d. maar niet meer dan dat :-).
Dat dus!quote:Op maandag 16 juni 2014 14:52 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Dan had je niet in zijn bed moeten gaan liggen
Dit dus. Hele tijd die dude opgeilen en dan er tussenuit naaien zodat hij zelf moet handkarren die avond.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |