Blauwe ballenquote:
Who cares, als je hem leuk vindt moet je hem doenquote:En wellicht nog wel meer, ben ik niet zo bi als ik dacht?
quote:Op maandag 16 juni 2014 11:10 schreef Kimberly1987 het volgende:
Dit had ik totaal niet aan zien komen,
Onzin voor je leven!quote:Op maandag 16 juni 2014 11:12 schreef Silenus het volgende:
[..]
Die zag echt níemand aankomen. Bizar!
Ach, op je kamelenteentje getrapt? Beetje naïef toch om te veronderstellen dat een man alleen over politiek wil gaan liggen praten als jullie samen in bed gaan liggen.quote:
Klopt, dat had hij ook.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:14 schreef Tja..1986 het volgende:
Hoe zag je niet aankomen dat als je na een date met je date op bed gaat liggen dat hij je vervolgens wil zoenen?
Wij kunnen niet weten wat hij wil. In ieder geval wil hij seks met je.
Ja of in ontkenning?quote:Op maandag 16 juni 2014 11:15 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ach, op je kamelenteentje getrapt? Beetje naïef toch om te veronderstellen dat een man alleen over politiek wil gaan liggen praten als jullie samen in bed gaan liggen.
Wat het voor hem betekende weten we niet, we kennen die gast niet. En 'of je niet zo bi bent als je dacht' slaat ook nergens op. Je had eerst met een vrouw, nu zoen je met een man. Dan ben je toch bi?
Maar wat wil je nu horen? Ga gewoon lol hebben met hem en lekker verder daten. Ik zie echt geen enkel probleem.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:15 schreef Kimberly1987 het volgende:
[..]
Klopt, dat had hij ook.
Maar dat is echt veel te snel voor mij. Buiten dat was het een redelijke achtbaan aan gevoelens en emoties in mijn hoofd.
Ik denk dat ik het met name mijn gevoelens waren die ik kreeg. Een man gaat toch iets anders om met een vrouw dan twee vrouwen.. Ofzoquote:Op maandag 16 juni 2014 11:20 schreef Sarasi het volgende:
Je bent in de war omdat je je bij hem heel anders voelt dan bij je ex en twijfelt nu of je uberhaupt wel op dezelfde manier op vrouwen valt als op mannen?
Doet dat er toe?quote:Op maandag 16 juni 2014 11:22 schreef Kimberly1987 het volgende:
Wellicht ben ik inderdaad gewoon hetero..
Of je bent bi, maakt het wat uit? Je hoeft er toch geen labeltje op te plakken.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:22 schreef Kimberly1987 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het met name mijn gevoelens waren die ik kreeg. Een man gaat toch iets anders om met een vrouw dan twee vrouwen.. Ofzo![]()
Of niet, maar met hem maakt dat eigenlijk niet uit, toch?quote:Op maandag 16 juni 2014 11:22 schreef Kimberly1987 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het met name mijn gevoelens waren die ik kreeg. Een man gaat toch iets anders om met een vrouw dan twee vrouwen.. Ofzo![]()
quote:Op maandag 16 juni 2014 11:15 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Je hebt een date met een dude, en hij wil met je zoenen, nounounou wat gek zeg
Naïef hé..quote:Op maandag 16 juni 2014 11:42 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Vooral na een 'ik ben best een beetje moe, ik wil wel even liggen'.
Kom op nou zeg!
Zeg maar gewoon domquote:Op maandag 16 juni 2014 11:44 schreef Kimberly1987 het volgende:
[..]
Naïef hé..![]()
Op zich snap ik dat wel, maar ik kon niet een bepaalde 'spanning' voelen waardoor ik dit aan had zien komen.
Tenzij je wil knuffelen natuurlijkquote:Op maandag 16 juni 2014 11:46 schreef Kimberly1987 het volgende:
[..]
Dan weet ik dat in het vervolg, niet meer zoiets zeggen dus.
quote:Op maandag 16 juni 2014 11:47 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Iets meer wijn TS, dan was je blijven "slapen"
Nee, want ik moest naar huis rijden..quote:Op maandag 16 juni 2014 11:47 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Iets meer wijn TS, dan was je blijven "slapen"
daar dacht hij waarschijnlijk anders overquote:Op maandag 16 juni 2014 11:50 schreef Kimberly1987 het volgende:
[..]
Nee, want ik moest naar huis rijden..
Rij jij een Fiat Multipla?quote:Op maandag 16 juni 2014 11:50 schreef Kimberly1987 het volgende:
[..]
Nou heel eerlijk gezegd, vind ik jou niet naief hierin, maar juist heel doelbewust.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:44 schreef Kimberly1987 het volgende:
[..]
Naïef hé..![]()
Op zich snap ik dat wel, maar ik kon niet een bepaalde 'spanning' voelen waardoor ik dit aan had zien komen.
Onbewust de bedoeling!quote:Op maandag 16 juni 2014 11:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou heel eerlijk gezegd, vind ik jou niet naief hierin, maar juist heel doelbewust.
Beetje kromme vergelijking misschien, maar daar waar je van vrouwen met korte rokjes aan niet mag zeggen dat ze erom vragen, was er in dit geval over jouw bedoelingen echt geen enkele twijfel mogelijk hoor!Maar wel schattig dat je dat zelf vol blijft houden.
Spreek nou weer gewoon met 'm af en zorg dat je niet meer naar huis hoeft de volgende keer.quote:
En dan blijven slapen.. Maar dan..quote:Op maandag 16 juni 2014 11:58 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Spreek nou weer gewoon met 'm af en zorg dat je niet meer naar huis hoeft de volgende keer.
Dan seks. En genieten. En wel zien waar je eindigt samen.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:59 schreef Kimberly1987 het volgende:
[..]
En dan blijven slapen.. Maar dan..
Maar dat is serieus meer dan 8 jaar geleden dat ik..quote:Op maandag 16 juni 2014 12:00 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Dan seks. En genieten. En wel zien waar je eindigt samen.
Is dit een slagzin die we af mogen maken?quote:Op maandag 16 juni 2014 12:00 schreef Kimberly1987 het volgende:
[..]
Maar dat is serieus meer dan 8 jaar geleden dat ik..
Er zijn in de tussentijd geen noemenswaardige veranderingen geweest hoor, het principe is nog steeds hetzelfde.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:00 schreef Kimberly1987 het volgende:
[..]
Maar dat is serieus meer dan 8 jaar geleden dat ik..
Wijntje gaat er altijd wel in ja.. Ach, wie weet komt er een volgend afspraakjequote:Op maandag 16 juni 2014 12:02 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Er zijn in de tussentijd geen noemenswaardige veranderingen geweest hoor, het principe is nog steeds hetzelfde.Geef anders aan dat je daarom wat terughoudend bent en dat je graag hebt dat het niet te snel gaat, dat jullie er de tijd voor nemen. Wijntje erbij en dan gewoon beginnen. Loopt vanzelf wel los.
Ik zou een schone slip meenemen als ik jou wasquote:Op maandag 16 juni 2014 12:12 schreef Kimberly1987 het volgende:
[..]
Wijntje gaat er altijd wel in ja.. Ach, wie weet komt er een volgend afspraakje
Daarom; als je meer wijntjes had gedronken had je niet meer mogen rijden en had je wel moeten blijven 'slapen'quote:Op maandag 16 juni 2014 11:50 schreef Kimberly1987 het volgende:
[..]
Daarom heb ik dat juist niet gedaan..quote:Op maandag 16 juni 2014 12:54 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Daarom; als je meer wijntjes had gedronken had je niet meer mogen rijden en had je wel moeten blijven 'slapen'
HELP? Als je dat niet wilt spreek je toch niet af?quote:Op maandag 16 juni 2014 13:18 schreef Kimberly1987 het volgende:
[..]
Daarom heb ik dat juist niet gedaan..![]()
HELP! Hij komt deze kant op dit weekend
Ik wil dat juist wel, daarom afsprekenquote:Op maandag 16 juni 2014 13:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
HELP? Als je dat niet wilt spreek je toch niet af?
Ga samen een leuke romantische film kijken.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:20 schreef Kimberly1987 het volgende:
[..]
Ik wil dat juist wel, daarom afsprekenNu nog iets leuks verzinnen om te gaan doen
texas chainsaw massacre?quote:Op maandag 16 juni 2014 13:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ga samen een leuke romantische film kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |