Nee schatje, ik date al maanden een anderquote:
ow...quote:Op maandag 16 juni 2014 18:08 schreef complicate het volgende:
[..]
Ze heeft zelf aangegeven dat het gepland was, wat wil je nog horen eigenlijk?
ow.. het leek er even op, maar dit terzijdequote:Op maandag 16 juni 2014 18:10 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee schatje, ik date al maanden een ander, inmiddels misschien mijn "vriendje" en geen fokker
Dit terzijde
Heel romantisch ingesteld. Rozenblaadjes op haar bed met bon bons net niet.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met rooskleurige beeld?
Verwacht ze rozenblaadjes op haar bed en bonbons?
Of nog erger?
Ja ik mis ook een beetje de reacties van die kerelquote:Op maandag 16 juni 2014 18:12 schreef FANN het volgende:
[..]
ow...ik heb even de OP in mijn hoofd en daar maak ik dat niet uit op, later zag ik dat
wel voorbij komen, maar misschien is dat idee ook later ontstaan, zo van...
hmmm, ik viel dus wel op die man, misschien ben ik toch niet zo Lesbisch als ik gedacht had
ik las het niet zo dat het van te voren was gepland, als dat zo is, dan is het wel lullig voor hem
maar misschien pakt het alsnog goed uit en vindt hij het niet zo een ramp om als testmateriaal
te dienen, weet jij veel
Och arme...quote:Op maandag 16 juni 2014 18:14 schreef KingKloon het volgende:
[..]
Heel romantisch ingesteld. Rozenblaadjes op haar bed met bon bons net niet.
Maar ik ben heel nuchter. Werk/studie gaat voor, ben erg gestelds op mijn vrijheid en ik kijk wel hoe alles loopt.
Zij daarentegen droomt al over hoe we samen trouwen en hoe we onze kinderen zullen noemen en heeft haar hele familie en vriendengroep over mij verteld. Vind ik leuk en aardig, maar we daten sinds Januari en sinds maart heb ik gezegd dat ik exclusief met haar afspreekt. En ik weet niet of ik wil trouwen of dat ik kinderen wil hebben. Daarnaast heb ik haar lang niet alles over mezelf vertelt en dat ik weet ook niet of ik dat wil doen.
Ik zou wel vallen op zo'n soort meisje denkquote:Op maandag 16 juni 2014 18:14 schreef KingKloon het volgende:
[..]
Heel romantisch ingesteld. Rozenblaadjes op haar bed met bon bons net niet.
Maar ik ben heel nuchter. Werk/studie gaat voor, ben erg gestelds op mijn vrijheid en ik kijk wel hoe alles loopt.
Zij daarentegen droomt al over hoe we samen trouwen en hoe we onze kinderen zullen noemen en heeft haar hele familie en vriendengroep over mij verteld. Vind ik leuk en aardig, maar we daten sinds Januari en sinds maart heb ik gezegd dat ik exclusief met haar afspreekt. En ik weet niet of ik wil trouwen of dat ik kinderen wil hebben. Daarnaast heb ik haar lang niet alles over mezelf vertelt en dat ik weet ook niet of ik dat wil doen.
Ja daaromquote:Op maandag 16 juni 2014 18:15 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja ik mis ook een beetje de reacties van die kerelWe moeten het maar doen met dat K**verhaaltje van de TS . En dan nog steeds hopen we allemaal dat zij (hij) niet trollt.
Ik ging net zeggen schrijven dat hij haar aan jou moet voorstellenquote:Op maandag 16 juni 2014 18:16 schreef kree het volgende:
[..]
Ik zou wel vallen op zo'n soort meisje denk
Ik eigenlijk ook natuurlijk.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:16 schreef kree het volgende:
[..]
Ik zou wel vallen op zo'n soort meisje denk
Hmmm je hebt een beter beeld over me dan dat ik dachtquote:Op maandag 16 juni 2014 18:17 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik ging net zeggen schrijven dat hij haar aan jou moet voorstellen
Laatste keer dat... ?quote:Op maandag 16 juni 2014 18:18 schreef KingKloon het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook natuurlijk.Maar als dit hem niet wordt, zal het ook de laatste keer zijn (als het aan mij ligt dan).
Ik zie een partnerruil aankomen!quote:Op maandag 16 juni 2014 18:17 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik ging net zeggen schrijven dat hij haar aan jou moet voorstellen
Neen!quote:Op maandag 16 juni 2014 18:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij? Voordat je het weet loop je achter de kinderwagen
Ik zie een Lapo aankomen !quote:
I know you very well , my dearquote:Op maandag 16 juni 2014 18:18 schreef kree het volgende:
[..]
Hmmm je hebt een beter beeld over me dan dat ik dacht
Ga je dan naar de hoeren ?quote:Op maandag 16 juni 2014 18:19 schreef KingKloon het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik voor zo'n meisje ga. Zo lief en onschuldig.
Dat blijkt ja.quote:
*Schatje ik wil gvd geen kinderen, hou op met dat gezeur*, maar ik hou van jequote:Op maandag 16 juni 2014 18:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat zou ik dan maar héél duidelijk zeggen en niet tegen mij maar tegen haar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |