abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141158714
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 17:43 schreef kree het volgende:

[..]

Als ze op elkaar zitten helemaal uitgekleed behalve een boxer en een slipje.
Dan zou jij zeggen van ok het was leuk we kleden ons weer aan?
Ligt eraan... maar ja, dat denk ik wel, niet zo koeltjes als jij het nu voorstelt, dat dan weer niet
denk ik :P
pi_141158777
Waar staat trouwens dat ze op elkaar zaten en dat hij alleen zijn boxer nog aan had?
Die post heb ik dan gemist.
pi_141158784
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 17:44 schreef FANN het volgende:

[..]

Ligt eraan... maar ja, dat denk ik wel, niet zo koeltjes als jij het nu voorstelt, dat dan weer niet
denk ik :P
Hmmm en zoiets bedenk je je niet voordat je zover gaat met een gast?

Ik leer hier nog wat :P
Do what you love, love what you do!
pi_141158832
quote:
10s.gif Op maandag 16 juni 2014 17:46 schreef FANN het volgende:
Waar staat trouwens dat ze op elkaar zaten en dat hij alleen zijn boxer nog aan had?
Die post heb ik dan gemist.
R&P / Na jaren weer aan de man?
  maandag 16 juni 2014 @ 17:48:31 #255
414636 KingKloon
The Kloon King
pi_141158839
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 17:41 schreef FANN het volgende:

[..]

Ow....misschien ben ik dan iets te optimistisch wat mannen betreft :')
Nee hoor, ik denk zo, niet perse alle mannen. Reden waarom ik zo denk is omdat ik vaak genoeg in die positie heb gezeten, dat ik samen met een meisje in bed zit en ze wil niet verder dan haar onderbroek (op de eerste date). Mijn eerste vriendin was maagd en mijn tweede vriendin ook.

Toen vond ik het niet erg om te wachten, want ik was verliefd en vond het speciaal. Inmiddels ben ik 26 en ik heb het allemaal al gezien. Ik heb dan liever een zelfverzekerde meisje die zelf weet wat ze wilt en haar zelf snapt en ook mij. Snap je? Ik ben voorbij dat jeugdigde liefde, waar zij (en ik) niet weten hoe we met onze gevoelens en verlangens om moet gaan. Ook zou ik het niet prettig vinden om getest te worden.

Tenzij ik haar heel leuk en speciaal vind en echt een reden zie bijzonder veel moeite in te steken (ten koste van mijn eigen verlangens). Snap je de gedachtegang een beetje?
pi_141158849
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 17:46 schreef kree het volgende:

[..]

Hmmm en zoiets bedenk je je niet voordat je zover gaat met een gast.

Ik leer hier nog wat :P
Als ik de OP zo lees, zat het allemaal niet in de ''planning'' zoiets kan gebeuren, ook al is
het een beetje een vreemd voorstel om op bed te gaan liggen, maar oké lift prettiger dan op de bank
waar je vanaf sodemietert als je gewoon een beetje wil vrijen.

Toch? :D
  maandag 16 juni 2014 @ 17:49:10 #257
414636 KingKloon
The Kloon King
pi_141158862
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 17:43 schreef FANN het volgende:

[..]

Tja, moet je van geval tot geval bekijken denk ik dan maar, TS dacht dat ze Lesbisch was en
schrok hiervan, kan toch?
Ja precies, de redenatie snap ik wel. Dus in dit geval is het begrijpelijk.
pi_141158895
quote:
O jeetje, ja da's dan wel best sneu voor hem :')
pi_141158925
quote:
10s.gif Op maandag 16 juni 2014 17:49 schreef FANN het volgende:

[..]

O jeetje, ja da's dan wel best sneu voor hem :')
dusssss :Y
pi_141158936
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 17:49 schreef KingKloon het volgende:

[..]

Ja precies, de redenatie snap ik wel. Dus in dit geval is het begrijpelijk.
Nah, jah, dat bedoelde ik dus eigenlijk, niet alle gevallen zijn hetzelfde...
pi_141158997
quote:
14s.gif Op maandag 16 juni 2014 17:50 schreef kree het volgende:

[..]

dusssss :Y
Nou ja niks, hij zal er ook weer niet aan dood gaan, misschien gaat het bij de tweede date nog verder
en dat is dan toch nog vrij snel? Het is nou niet zo dat hij máánden aan het lijntje wordt gehouden.
pi_141159085
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 17:52 schreef FANN het volgende:

[..]

Nou ja niks, hij zal er ook weer niet aan dood gaan, misschien gaat het bij de tweede date nog verder
en dat is dan toch nog vrij snel? Het is nou niet zo dat hij máánden aan het lijntje wordt gehouden.
Dat is waar het rare aan deze situatie is dat eigenlijk (of sowieso in de ogen van die gast) TS al de signalen gaf op seks.
Als ze gelijk duidelijk was geweest dan was het natuurlijk niet eens zover gekomen als het een beetje een normale gast is.

Geeft maar weer aan, te snel seks willen, nooit goed :)
Althans voor mij niet.
  maandag 16 juni 2014 @ 17:54:59 #263
414636 KingKloon
The Kloon King
pi_141159098
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 17:51 schreef FANN het volgende:

[..]

Nah, jah, dat bedoelde ik dus eigenlijk, niet alle gevallen zijn hetzelfde...
Maar weet hij het achtergrondverhaal?

En alsnog, ik kan me ook voorstellen dat hij geen zin heeft om daarmee om te gaan. Straks gaat ze weer twijfelen of juist heel veel verwachtingen hebben...
pi_141159245
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 17:54 schreef KingKloon het volgende:

[..]

Maar weet hij het achtergrondverhaal?

En alsnog, ik kan me ook voorstellen dat hij geen zin heeft om daarmee om te gaan. Straks gaat ze weer twijfelen of juist heel veel verwachtingen hebben...
Ik weet niet of hij haar achtergrondverhaal kent, maar als je een paar uur op bed
ligt te vozen neem ik aan dat er ook wel gesproken is, maar ik was er niet bij natuurlijk.

Of hij er op afknapt weet ik natuurlijk ook niet, dat is aan die man, dat is ook weer voor
iedereen verschillend denk ik.
pi_141159320
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 17:54 schreef kree het volgende:

[..]

Dat is waar het rare aan deze situatie is dat eigenlijk (of sowieso in de ogen van die gast) TS al de signalen gaf op seks.
Als ze gelijk duidelijk was geweest dan was het natuurlijk niet eens zover gekomen als het een beetje een normale gast is.

Geeft maar weer aan, te snel seks willen, nooit goed :)
Althans voor mij niet.

Nou ja, daarom schrok TS misschien ook wel een beetje terug?
Een beetje laat, dat geef ik toe, maar beter laat dan nooit toch?
pi_141159454
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 17:58 schreef FANN het volgende:

[..]

Nou ja, daarom schrok TS misschien ook wel een beetje terug?
Een beetje laat, dat geef ik toe, maar beter laat dan nooit toch?
Later als wat ze nu deed had niet gekund nee ;)

Maar ok je hebt gelijk, beter te laat als achteraf spijt.
Hoe lullig voor die gast dan ook :)
pi_141159531
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 18:01 schreef kree het volgende:

[..]

Later als wat ze nu deed had niet gekund nee ;)

Maar ok je hebt gelijk, beter te laat als achteraf spijt.
Hoe lullig voor die gast dan ook :)
Precies en zo'n ramp is het nou ook weer niet moet je maar denken, ze willen allebei nog
een volgende date dus dan kunnen ze de schade inhalen als ze willen.
  maandag 16 juni 2014 @ 18:04:01 #268
414636 KingKloon
The Kloon King
pi_141159579
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 17:57 schreef FANN het volgende:

[..]

Ik weet niet of hij haar achtergrondverhaal kent, maar als je een paar uur op bed
ligt te vozen neem ik aan dat er ook wel gesproken is, maar ik was er niet bij natuurlijk.

Of hij er op afknapt weet ik natuurlijk ook niet, dat is aan die man, dat is ook weer voor
iedereen verschillend denk ik.
Klopt. Waarschijnlijk zou ik wel afknappen, maar dat ben ik. En ook dat is alleen omdat ik regelmatig in de situatie heb gezeten waar een vrouw onervaren is en haar zelf en haar gevoelens niet snap. En dat ze ook niet snap dat dingen niet altijd kunnen gaan zoals ze het in de films ziet. En op een gegeven moment heb ik dat gewoon gehad.

Wat wel grappig is nu ik dit type eigenlijk, want ik heb nu een vriendin die eigenlijk ook heel naief is en een rooskleurige beeld heeft van relaties. Ik ben al 6 maanden met haar aan het daten en ik vind haar wel de moeite waard dus daarom blijf ik met haar (en ik heb gewoon gevoelens). Maar haar rooskleurige beeld vind ik niet leuk.
pi_141159623
quote:
10s.gif Op maandag 16 juni 2014 17:18 schreef FANN het volgende:
Jeetje TS wordt wel afgemaakt zeg, het was een leuke dat zonder happy end, nou en? :')

Ergens vind ik het juist wel lief dat die vent niet heeft lopen pushen, volgens mij is dat zeldzaam
als ik dat zo lees :+
Nee een kerel die pusht moet ik ook niet hebben, maar hallo ik ga mij niet laten uitkleden voor een kerel in naam van een test :') En dat voor iemand die beweert geen seks te willen op eerste date. hehe blijft wel grappig dit!
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_141159710
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 18:04 schreef KingKloon het volgende:

[..]

Klopt. Waarschijnlijk zou ik wel afknappen, maar dat ben ik. En ook dat is alleen omdat ik regelmatig in de situatie heb gezeten waar een vrouw onervaren is en haar zelf en haar gevoelens niet snap. En dat ze ook niet snap dat dingen niet altijd kunnen gaan zoals ze het in de films ziet. En op een gegeven moment heb ik dat gewoon gehad.

Wat wel grappig is nu ik dit type eigenlijk, want ik heb nu een vriendin die eigenlijk ook heel naief is en een rooskleurige beeld heeft van relaties. Ik ben al 6 maanden met haar aan het daten en ik vind haar wel de moeite waard dus daarom blijf ik met haar (en ik heb gewoon gevoelens). Maar haar rooskleurige beeld vind ik niet leuk.
Wat bedoel je precies met rooskleurige beeld?
Verwacht ze rozenblaadjes op haar bed en bonbons?
Of nog erger? :D
pi_141159767
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 18:04 schreef KingKloon het volgende:
Ik ben al 6 maanden met haar aan het daten en ik vind haar wel de moeite waard dus daarom blijf ik met haar (en ik heb gewoon gevoelens). Maar haar rooskleurige beeld vind ik niet leuk.
Rooskleurige beeld? :o
pi_141159776
quote:
14s.gif Op maandag 16 juni 2014 18:02 schreef FANN het volgende:

[..]

Precies en zo'n ramp is het nou ook weer niet moet je maar denken, ze willen allebei nog
een volgende date dus dan kunnen ze de schade inhalen als ze willen.
Nouja of ze beiden dat nog willen is niet gezegd.
Als TS aan die gozer verteld dat het eigenlijk een soort van test voor haarzelf was dat ze zover ging dan kan hij nog wel eens zijn gedachten veranderen.
pi_141159806
quote:
6s.gif Op maandag 16 juni 2014 18:04 schreef complicate het volgende:

[..]

Nee een kerel die pusht moet ik ook niet hebben, maar hallo ik ga mij niet laten uitkleden voor een kerel in naam van een test :') En dat voor iemand die beweert geen seks te willen op eerste date. hehe blijft wel grappig dit!
Waarschijnlijk wist ze op dat moment zelf niet eens dat het een test was?
Of het moet wel héél gepland zijn en dan lult TS dus een eind uit haar nek, maar ik ga even van het goede uit nu...
pi_141159853
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 18:07 schreef FANN het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wist ze op dat moment zelf niet eens dat het een test was?
Of het moet wel héél gepland zijn en dan lult TS dus een eind uit haar nek, maar ik ga even van het goede uit nu...
Ze heeft zelf aangegeven dat het gepland was, wat wil je nog horen eigenlijk? :{w
pi_141159870
quote:
14s.gif Op maandag 16 juni 2014 18:07 schreef complicate het volgende:

[..]

Rooskleurige beeld? :o
Ben jij degene waar hij mee date?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: