Dat was gewoon om te testen of ze aantrekkelijk is voor een kerel, en dan komen zagen met "oh ik hoop dat hij zich niet slecht voelt etc."quote:Op maandag 16 juni 2014 17:00 schreef kree het volgende:
[..]
Nou misschien is dat te kort door de bocht.
Ze wilde zichzelf testen of ze mannen nog wel leuk vond.
Uitkomst daarvan is ja dus.
Of ik denk nu naief lol
K ga even lurken.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, ik geloof echt niet dat je zó naïef kan zijn. Ze wilde gewoon even testen hoe ze nog in de markt lag, zie ook S&G.
hmm zou je denken?quote:Op maandag 16 juni 2014 17:03 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat was gewoon om te testen of ze aantrekkelijk is voor een kerel, en dan komen zagen met "oh ik hoop dat hij zich niet slecht voelt etc."![]()
Als ze zo onzeker is over haarzelf, dat ze daar aan gaat werken in plaats van mensen te gebruiken voor haar eigen gevoel
Ik ben niet in haar hoofd (gelukkig), maar als je alles leest dan is ze echt niet zo naïef als we hier denken hoor. Mja... ze komt bij mij over als erg onzeker en zoekt goedkeuring bij anderen enzo.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:05 schreef kree het volgende:
[..]
hmm zou je denken?
Zo had ik er nog niet over gedacht
Waarom dacht je dat je vroeger een lesbische vrouw was?quote:Op maandag 16 juni 2014 16:50 schreef Kimberly1987 het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt denk ik dat het eerder een test voor mezelf is geweest.
Ik heb hem nog gesproken, hij vond het ook fijn.
Hoezo "ergens"?quote:Op maandag 16 juni 2014 17:18 schreef FANN het volgende:
Jeetje TS wordt wel afgemaakt zeg, het was een leuke dat zonder happy end, nou en?![]()
Ergens vind ik het juist wel lief dat die vent niet heeft lopen pushen, volgens mij is dat zeldzaam
als ik dat zo lees
Nou jah, ergens of eigenlijk bedoel ik dan..quote:Op maandag 16 juni 2014 17:21 schreef kree het volgende:
[..]
Hoezo "ergens"?
Dat dat zeldzaam is dat die gast het niet verder gepushed heeft is denk ik ook niet zo.
Denk teleurgesteld eerder.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou jah, ergens of eigenlijk bedoel ik dan..
Maar als ik dat hier zo lees zouden alle andere mannen of boos zijn of door zijn gegaan, of
heb ik het verkeerd? Kan ook hoor, maar ik heb alle reactie's gelezen.
Waarom teleurgesteld, het was toch leuk en fijn? Wat wil je nog meer op je eerste date?quote:Op maandag 16 juni 2014 17:24 schreef kree het volgende:
[..]
Denk teleurgesteld eerder.
Doorgaan niet zo zeer als het echt duidelijk is dat ze niet wil.
omdat als je elkaar opgeild en samen op elkaar zit dat je als man wel seks verwacht.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Waarom teleurgesteld, het was toch leuk en fijn? Wat wil je nog meer op je eerste date?
Voor 50% van de wereldbevolking is dit echt waar hoorquote:Op maandag 16 juni 2014 11:12 schreef Silenus het volgende:
[..]
Die zag echt níemand aankomen. Bizar!
ja oké, maar als het er dan gewoon niet van komt is dat dan meteen een ramp?quote:Op maandag 16 juni 2014 17:27 schreef kree het volgende:
[..]
omdat als je elkaar opgeild en samen op elkaar zit dat je als man wel seks verwacht.
Geen ramp, wel een teleurstellingquote:Op maandag 16 juni 2014 17:28 schreef FANN het volgende:
[..]
ja oké, maar als het er dan gewoon niet van komt is dat dan meteen een ramp?
ah..... da's geen vergelijkingquote:Op maandag 16 juni 2014 17:30 schreef kree het volgende:
[..]
Geen ramp, wel een teleurstelling
Tis net zo iets als dat je onwijze honger hebt iemand een hamburger (of whatever) voor je neus houdt.
Jij al loopt te kwijlen bij de gedachte om die op te eten en dat ie dan voor je neus in de prullenbak wordt gegooid.
Tja kun je er altijd zelf nog eentje ergens anders gaan halen ofzo natuurlijk.
Dat is het dus. Voor de gemiddelde man is het een afknapper, dus hij wacht voor de volgende keer dan vind hij haar wel leuk.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:32 schreef FANN het volgende:
[..]
ah..... da's geen vergelijkingen als die hamburger zó lekker is wacht je gewoon even
op die andere![]()
maar blijft een rare vergelijking...
eh... die snap ik niet helemaal, voor de gemiddelde man is het een afknapper, maar voor dezequote:Op maandag 16 juni 2014 17:34 schreef KingKloon het volgende:
[..]
Dat is het dus. Voor de gemiddelde man is het een afknapper, dus hij wacht voor de volgende keer dan vind hij haar wel leuk.
Owh vond het niet zo raarquote:Op maandag 16 juni 2014 17:32 schreef FANN het volgende:
[..]
ah..... da's geen vergelijkingen als die hamburger zó lekker is wacht je gewoon even
op die andere![]()
maar blijft een rare vergelijking...
Juist andersom. Toen ik jonger/onvolwassener/minder ervaring had, zou ik het kunnen/willen afwachten. Nu ik volwassen ben, zou ik persoonlijk geirriteerd raken als een vrouw zoiets doet en erop afknappen, tenzij ik het meisje heel leuk vind.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:36 schreef FANN het volgende:
[..]
eh... die snap ik niet helemaal, voor de gemiddelde man is het een afknapper, maar voor deze
man misschien niet bedoel je?
TS is al 28 jaar ofzoiets toch? Dus het gaat hier ook niet om een knulletje maar om een
volwassen vent, die heeft misschien iets meer begrip en geduld?
Nou jah, afknapt, misschien eerder terugdeinst, omdat, A dit écht niet helemaal de bedoelingquote:Op maandag 16 juni 2014 17:37 schreef kree het volgende:
[..]
Owh vond het niet zo raar![]()
Maar het ging er natuurlijk om dat TS wel alle signalen gaf die op seks doelde en dat ze het op het laatst mogelijke moment toch afkapt.
Ow....misschien ben ik dan iets te optimistisch wat mannen betreftquote:Op maandag 16 juni 2014 17:39 schreef KingKloon het volgende:
[..]
Juist andersom. Toen ik jonger/onvolwassener/minder ervaring had, zou ik het kunnen/willen afwachten. Nu ik volwassen ben, zou ik persoonlijk geirriteerd raken als een vrouw zoiets doet en erop afknappen, tenzij ik het meisje heel leuk vind.
Nee, dat natuurlijk niet. Maar als ze hem vraagt om samen met haar op bed te gaan liggen en vervolgens in haar slipje zit is het wel raar om dan te kappen.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou jah, afknapt, misschien eerder terugdeinst, omdat, A dit écht niet helemaal de bedoeling
was, ook al kun je verwachten dat er op zijn minst gezoend gaat worden, wat ze al niet
had verwacht, dat is wel héél naief, maar dat er nou persé meteen geneukt moet worden
is toch geen vaste regel?
Als ze op elkaar zitten helemaal uitgekleed behalve een boxer en een slipje.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou jah, afknapt, misschien eerder terugdeinst, omdat, A dit écht niet helemaal de bedoeling
was, ook al kun je verwachten dat er op zijn minst gezoend gaat worden, wat ze al niet
had verwacht, dat is wel héél naief, maar dat er nou persé meteen geneukt moet worden
is toch geen vaste regel?
Tja, moet je van geval tot geval bekijken denk ik dan maar, TS dacht dat ze Lesbisch was enquote:Op maandag 16 juni 2014 17:42 schreef KingKloon het volgende:
[..]
Nee, dat natuurlijk niet. Maar als ze hem vraagt om samen met haar op bed te gaan liggen en vervolgens in haar slipje zit is het wel raar om dan te kappen.
Of vind jij van niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |