Otje!quote:Op maandag 16 juni 2014 12:16 schreef Gloorbek het volgende:
Deze moet iedereen binnen een minuut hebben..
[ afbeelding ]
Doe zelf ook eentje danquote:Op maandag 16 juni 2014 13:54 schreef 44rdbei het volgende:
Ik zit te wachten op een nieuwe![]()
Dus als er iemand tijd heeft ....
Heb nog best veel werk te doen.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:10 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Doe zelf ook eentje dan
Heb er op andere pc eentje klaar staan maar die van mij zijn te obvious
Binnen 2 minuten ben je klaar, ik beloof het je. Of je moet echt een briljante vaardigheid hebben, en er een meesterwerk van maken.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:11 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Heb nog best veel werk te doen.
Af en toe reageren lukt wel, maar painten kan nu echt niet.
Schippers van de Kameleonquote:Op maandag 16 juni 2014 14:16 schreef Gloorbek het volgende:
Heb nog wel een makkelijke om de tijd te doden..
[ afbeelding ]
Kippenvelquote:Op maandag 16 juni 2014 14:18 schreef Bijna het volgende:
[..]
Schippers van de Kameleon
[ afbeelding ]
oke maar verwacht geen kwaliteits paint.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:12 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Binnen 2 minuten ben je klaar, ik beloof het je. Of je moet echt een briljante vaardigheid hebben, en er een meesterwerk van maken.
Rupsje Nooitgenoegquote:Op maandag 16 juni 2014 14:39 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
oke maar verwacht geen kwaliteits paint.
[ afbeelding ]
De zevensprong.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:19 schreef awiebo het volgende:
Aaah, er wordt ook nog actief meegedaan.![]()
![]()
![]()
Nou, die van mij zijn niet zo mooi als die van bijv. gloorbek. Hierbij weer mijn ouderwetse paint.
[ afbeelding ]
Ik heb de serie dan weer nooit gekeken, maar het boek gelezen :pquote:Op maandag 16 juni 2014 15:21 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
De zevensprong.![]()
met veel plezier naar gekeken ( de serie dan)
Pluk van de Pletteflat duidelijkquote:Op maandag 16 juni 2014 15:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het lijken net kinderlijkjes in een boekenkast, maar dat bekende jeugdboek ken ik niet.
Kippenvel trouwensquote:Op maandag 16 juni 2014 14:18 schreef Bijna het volgende:
[..]
Schippers van de Kameleon
[ afbeelding ]
Er is vast wel zo'n boek hoor, maar hij is overduidelijk. Dat zo'n meester als jij hem niet herkent ligt meer aan de eeuwquote:Op maandag 16 juni 2014 15:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het lijken net kinderlijkjes in een boekenkast, maar dat bekende jeugdboek ken ik niet.
Al deze moderne kunst is nogal overweldigend voor mij, ik moet nog even wennen.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:25 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Er is vast wel zo'n boek hoor, maar hij is overduidelijk. Dat zo'n meester als jij hem niet herkent ligt meer aan de eeuw
Ze zeggen dat het lijkt alsof het is gemaakt door kleuters, maar dat is niet waar.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Al deze moderne kunst is nogal overweldigend voor mij, ik moet nog even wennen.
Pinkeltjequote:Op maandag 16 juni 2014 17:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb even geen zin in Paint, dus is de volgende opgave aan de hand van mijn hand.
Welke serie kinderboeken wordt hier gezocht?
[ afbeelding ]
Koning van Katorenquote:Op maandag 16 juni 2014 19:54 schreef Gloorbek het volgende:
Deze is wat minder makkelijk denk ik..
[ afbeelding ]
quote:
Timboektoequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Brannagh op 16-06-2014 20:33:30 ]
Spijkerbroek de boeken hoer?quote:Op maandag 16 juni 2014 20:16 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Timboektoe
Deze is niet bekend (denk ik), maar zag de titel en moest een beetje lachen.
[ afbeelding ]
Spijkerbroek de slecht gepeente boekenhoer?quote:Op maandag 16 juni 2014 20:19 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Verslikte me in mn keelsnoepje. Nee, sorry
Hij is prachtig, ja?quote:Op maandag 16 juni 2014 20:21 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Spijkerbroek de slecht gepeente boekenhoer?
Remy alleen op de wereld?quote:Op maandag 16 juni 2014 20:26 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Hij is prachtig, ja?
Heb nog een andere
[ afbeelding ]
Mijn beurtquote:Op maandag 16 juni 2014 20:32 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Ja
Alleen oude boeken hebben van die leuke titels. Die vorige was Levi de boekenjood
Hoe tem je een draak?quote:Op maandag 16 juni 2014 20:39 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Mijn beurt
inb4 kutpaint
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter 5 in de hand, dan schijten op een natte krant
Nils Holgersson?quote:Op maandag 16 juni 2014 20:39 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Mijn beurt
inb4 kutpaint
[ afbeelding ]
Haha leuk gedaanquote:Op maandag 16 juni 2014 19:54 schreef Gloorbek het volgende:
Deze is wat minder makkelijk denk ik..
[ afbeelding ]
Alfred J Kwak?quote:Op maandag 16 juni 2014 20:39 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Mijn beurt
inb4 kutpaint
[ afbeelding ]
NeverEnding Story (Het oneindige verhaal)?quote:Op maandag 16 juni 2014 20:39 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Mijn beurt
inb4 kutpaint
[ afbeelding ]
De Bende van de Bokkenrijders?quote:Op maandag 16 juni 2014 21:03 schreef Evi_90 het volgende:
Hoeft niet zo moeilijk te zijn voor de fans:
[ afbeelding ]
quote:
Ja!quote:Op maandag 16 juni 2014 21:24 schreef Gloorbek het volgende:
dat moet haast wel De Bende Van De Bokkenrijders zijn..
De meester van de zwarte molen?quote:Op maandag 16 juni 2014 22:58 schreef Plausibel het volgende:
Wat zijn een geweldige creaties hier!
Vooral de eerste, kruistocht in spijkerbroek en de Koning van Katoren vond ik erg creatief![]()
Mijn bijdrage:
[ afbeelding ]
Helemaal goed!quote:
Uh, ik heb geen regels bedacht.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:27 schreef d4v1d het volgende:
Is dus het idee dat degene die het raad een nieuwe paint maakt?
Dik Tromquote:Op maandag 16 juni 2014 23:32 schreef d4v1d het volgende:
Ik schiet er even heel asociaal tussendoor dan
[ afbeelding ]
Arendsoog!quote:Op maandag 16 juni 2014 23:52 schreef awiebo het volgende:
een nieuwen een, ervan uitgaande dat bovengaande antwoord goed is
[ afbeelding ]
Het klokhuisquote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:18 schreef Plausibel het volgende:
Wat een kunstwerk!
Sjakie en de chocoladefabriek
Dan denk ik zo dat jij deze ook wel weet.
[ afbeelding ]
quote:
Ik weet 'm niet.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:18 schreef Plausibel het volgende:
Wat een kunstwerk!
[ afbeelding ]
De reuzenperzik?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:18 schreef Plausibel het volgende:
Wat een kunstwerk!
[ afbeelding ]
Ok, ik zal wel even wat nieuws verzinnen dan thnxquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:05 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
iPancakeMix is voorlopig niet meer onder ons en kan geen antwoord geven. Ik vermoed ook dat hij zomaar wat heeft gekrabbeld om "grappig" te zijn.
Helemaal goed!quote:
Watership Down?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:13 schreef Brannagh het volgende:
[ afbeelding ]
Lees nu de nieuwe OP pas trouwens
uuh, dit is een lastigen een zeker?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:13 schreef Brannagh het volgende:
[ afbeelding ]
Lees nu de nieuwe OP pas trouwens
Boek of de OP?quote:
OP weer aangepastquote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:19 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Boek of de OP?
Lijkt mij beter als we niet hoeven te wachten op een persoon, maar dat iedereen gewoon een paint kan posten als je er eentje hebt.
Boek gewoon heel heel letterlijk nemen. Wat zie je?
Ben benieuwd of hij geraden kan wordenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:24 schreef awiebo het volgende:
[..]
OP weer aangepast
en ik zie konijnen, een simon cowell (presentator) en een baby.
of hazen?
Ken wel "Vos & Haas" en "Kikker & Haas"
deze pass ik nu ff
Ketelbinkie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:21 schreef Brannagh het volgende:
Niemand snapt de mijne?
Nu welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
je was me net voorquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:15 schreef Plausibel het volgende:
Wiplala
Die tuintafel van hierboven snap ik ook niet helemaal
Wat zie je?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:15 schreef Plausibel het volgende:
Wiplala
Die tuintafel van hierboven snap ik ook niet helemaal
Jaa! Ik wilde er al een madeliefje op gooien en nog een foto makenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:06 schreef Plausibel het volgende:
Ow, ik weet m!
Krassen in het tafelblad!
Ik niet....quote:
Lijkt op een kanonskogel. Ehhh iets van "Sneller dan een kanonskogel" of zo dan?quote:Op woensdag 18 juni 2014 08:34 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
nope.
misschien niet zo'n heel bekend boek...
Moet een voetbal voorstellenquote:Op woensdag 18 juni 2014 10:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Lijkt op een kanonskogel. Ehhh iets van "Sneller dan een kanonskogel" of zo dan?
ja dat =quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Bazig gemaakt!
Alleen die = is overbodig!
quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:00 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Moet een voetbal voorstellen. Ik had plaatje met paint gemaakt op een laptop zonder muis, vandaar dat de voetbal te wensen overlaat.
Verder zit je er niet zo heel ver vanaf.
Hint?Snelle JelleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day
Rage, rage against the dying of the light
Juistem. Was ook niet zo heel moeilijk volgens mijquote:
Heh niet echt.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:45 schreef Bijna het volgende:
[..]
Juistem. Was ook niet zo heel moeilijk volgens mij
Ik moest lachenquote:
was net aan het typen .. komt meneer 44rdbei er tussendoorquote:
Ik nu ook, ik had de Peter nog helemaal niet gezien, enkel de Panquote:
zoek het simpelquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:05 schreef Bami_Flikker het volgende:
[..]
De heilige boom en de houthakker
Afblijven?quote:
Ja!quote:
Jup!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |