Otje!quote:Op maandag 16 juni 2014 12:16 schreef Gloorbek het volgende:
Deze moet iedereen binnen een minuut hebben..
[ afbeelding ]
Doe zelf ook eentje danquote:Op maandag 16 juni 2014 13:54 schreef 44rdbei het volgende:
Ik zit te wachten op een nieuwe![]()
Dus als er iemand tijd heeft ....
Heb nog best veel werk te doen.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:10 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Doe zelf ook eentje dan
Heb er op andere pc eentje klaar staan maar die van mij zijn te obvious
Binnen 2 minuten ben je klaar, ik beloof het je. Of je moet echt een briljante vaardigheid hebben, en er een meesterwerk van maken.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:11 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Heb nog best veel werk te doen.
Af en toe reageren lukt wel, maar painten kan nu echt niet.
Schippers van de Kameleonquote:Op maandag 16 juni 2014 14:16 schreef Gloorbek het volgende:
Heb nog wel een makkelijke om de tijd te doden..
[ afbeelding ]
Kippenvelquote:Op maandag 16 juni 2014 14:18 schreef Bijna het volgende:
[..]
Schippers van de Kameleon
[ afbeelding ]
oke maar verwacht geen kwaliteits paint.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:12 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Binnen 2 minuten ben je klaar, ik beloof het je. Of je moet echt een briljante vaardigheid hebben, en er een meesterwerk van maken.
Rupsje Nooitgenoegquote:Op maandag 16 juni 2014 14:39 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
oke maar verwacht geen kwaliteits paint.
[ afbeelding ]
De zevensprong.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:19 schreef awiebo het volgende:
Aaah, er wordt ook nog actief meegedaan.![]()
![]()
![]()
Nou, die van mij zijn niet zo mooi als die van bijv. gloorbek. Hierbij weer mijn ouderwetse paint.
[ afbeelding ]
Ik heb de serie dan weer nooit gekeken, maar het boek gelezen :pquote:Op maandag 16 juni 2014 15:21 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
De zevensprong.![]()
met veel plezier naar gekeken ( de serie dan)
Pluk van de Pletteflat duidelijkquote:Op maandag 16 juni 2014 15:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het lijken net kinderlijkjes in een boekenkast, maar dat bekende jeugdboek ken ik niet.
Kippenvel trouwensquote:Op maandag 16 juni 2014 14:18 schreef Bijna het volgende:
[..]
Schippers van de Kameleon
[ afbeelding ]
Er is vast wel zo'n boek hoor, maar hij is overduidelijk. Dat zo'n meester als jij hem niet herkent ligt meer aan de eeuwquote:Op maandag 16 juni 2014 15:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het lijken net kinderlijkjes in een boekenkast, maar dat bekende jeugdboek ken ik niet.
Al deze moderne kunst is nogal overweldigend voor mij, ik moet nog even wennen.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:25 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Er is vast wel zo'n boek hoor, maar hij is overduidelijk. Dat zo'n meester als jij hem niet herkent ligt meer aan de eeuw
Ze zeggen dat het lijkt alsof het is gemaakt door kleuters, maar dat is niet waar.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Al deze moderne kunst is nogal overweldigend voor mij, ik moet nog even wennen.
Pinkeltjequote:Op maandag 16 juni 2014 17:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb even geen zin in Paint, dus is de volgende opgave aan de hand van mijn hand.
Welke serie kinderboeken wordt hier gezocht?
[ afbeelding ]
Koning van Katorenquote:Op maandag 16 juni 2014 19:54 schreef Gloorbek het volgende:
Deze is wat minder makkelijk denk ik..
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |