Ok, ik zal wel even wat nieuws verzinnen dan thnxquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:05 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
iPancakeMix is voorlopig niet meer onder ons en kan geen antwoord geven. Ik vermoed ook dat hij zomaar wat heeft gekrabbeld om "grappig" te zijn.

Helemaal goed!quote:

Watership Down?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:13 schreef Brannagh het volgende:
[ afbeelding ]
Lees nu de nieuwe OP pas trouwens

uuh, dit is een lastigen een zeker?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:13 schreef Brannagh het volgende:
[ afbeelding ]
Lees nu de nieuwe OP pas trouwens

Boek of de OP?quote:

OP weer aangepastquote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:19 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Boek of de OP?
Lijkt mij beter als we niet hoeven te wachten op een persoon, maar dat iedereen gewoon een paint kan posten als je er eentje hebt.
Boek gewoon heel heel letterlijk nemen. Wat zie je?

Ben benieuwd of hij geraden kan wordenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:24 schreef awiebo het volgende:
[..]
OP weer aangepast
en ik zie konijnen, een simon cowell (presentator) en een baby.
of hazen?
Ken wel "Vos & Haas" en "Kikker & Haas"
deze pass ik nu ff

Ketelbinkie.quote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:21 schreef Brannagh het volgende:
Niemand snapt de mijne? Nu welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

je was me net voorquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:15 schreef Plausibel het volgende:
Wiplala
Die tuintafel van hierboven snap ik ook niet helemaal

Wat zie je?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:15 schreef Plausibel het volgende:
Wiplala
Die tuintafel van hierboven snap ik ook niet helemaal

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |