abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141151880
quote:
12s.gif Op maandag 16 juni 2014 14:34 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Sorry, ik wist niet dat het je zusje was en ze zei dat ze ouder was.. ;(
Gewoon meteen om ID vragen en zeggen dat 12 de minimum leeftijd is.
pi_141151900
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 14:35 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Ja, erg he, die vriendjes die aandacht willen in een relatie. Ze verpesten ook alles! Jij wilt gewoon lekker een vrije tijds ebsteding als je even wat tijd over hebt naast de opleiding en dat paard en hij zit maar te zeiken dat hij bij je wilt zijn. Verdom die vervelende vriendjes ook! je zou bijna vergeten waar je het voor doet!
de seks

ofcourse
pi_141151928
Pfff, ik weet niet of je wel eens zo een paardenlul gezien hebt maar me dunkt dat weinig mannen daar aan kunnen tippen....
pi_141151942
quote:

[..]

Ja, erg he, die vriendjes die aandacht willen in een relatie. Ze verpesten ook alles! Jij wilt gewoon lekker een vrije tijds ebsteding als je even wat tijd over hebt naast de opleiding en dat paard en hij zit maar te zeiken dat hij bij je wilt zijn. Verdom die vervelende vriendjes ook! je zou bijna vergeten waar je het voor doet!
Precies, die mannen moeten natuurlijk niet vergeten dat ze er puur en alleen zijn voor de klusjes in en rond het huis, en het vuilnis buiten te zetten. En als ze dat braaf doen mogen ze de eerste vrijdag van de maand er misschien een keer overheen. Wel met het licht uit, en even snel missionaris hé...

Al die kapsones, dat ze ineens tijd willen, samen leuke willen doen, bah, ze verwachten echt dat de vrouwen hun paard, vriendinnen, avondjes BH's verbranden, werk, high tea's, en dildo parties even opzij zetten hé. Hoe durven ze toch! :')
pi_141152051
Moest lachen.
  Redactie Games maandag 16 juni 2014 @ 14:42:04 #206
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_141152096
quote:
10s.gif Op maandag 16 juni 2014 14:35 schreef Bayora het volgende:

[..]

Gewoon meteen om ID vragen en zeggen dat 12 de minimum leeftijd is.
Jammer maar helaasch, het was een "volwassen" meid naar waarheid. Ik had het natuurlijk al kunnen ruiken van te voren, maar goed volgens mij waren m'n zintuigen uit balans.. :')
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  maandag 16 juni 2014 @ 14:42:25 #207
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_141152109
quote:
2s.gif Op maandag 16 juni 2014 14:37 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Precies, die mannen moeten natuurlijk niet vergeten dat ze er puur en alleen zijn voor de klusjes in en rond het huis, en het vuilnis buiten te zetten. En als ze dat braaf doen mogen ze de eerste vrijdag van de maand er misschien een keer overheen. Wel met het licht uit, en even snel missionaris hé...

Al die kapsones, dat ze ineens tijd willen, samen leuke willen doen, bah, ze verwachten echt dat de vrouwen hun paard, vriendinnen, avondjes BH's verbranden, werk, high tea's, en dildo parties even opzij zetten hé. Hoe durven ze toch! :')
:D
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_141152139
quote:
9s.gif Op maandag 16 juni 2014 14:42 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Jammer maar helaasch, het was een "volwassen" meid naar waarheid. Ik had het natuurlijk al kunnen ruiken van te voren, maar goed volgens mij waren m'n zintuigen uit balans.. :')
Jaaaaaaaja!

Nee maar dat zijn wel de eckte paardenmeisjes. Vaak een sociale achterstand doordat ze liever met paarden om gaan dan mensen. :r
pi_141152184
En dan het liefste een roze rijbroek hebben en het paard ook in het roze is.
Ik zoek een foto voor het beeld.
  Redactie Games maandag 16 juni 2014 @ 14:45:03 #210
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_141152203
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 14:43 schreef Bayora het volgende:

[..]

Jaaaaaaaja!

Nee maar dat zijn wel de eckte paardenmeisjes. Vaak een sociale achterstand doordat ze liever met paarden om gaan dan mensen. :r
Zal me niet verbazen dat ze hun seksuele voorlichting ook al heel vroeg van paarden hebben mee gekregen..
pi_141152210
quote:
2s.gif Op maandag 16 juni 2014 14:33 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Echt, ga breien ofzo, je maakt je echt belachelijk met je eenzijdige belichting. Wat iemand hierboven al zo mooi verwoorde; het is OOK gewoon de verantwoording van de dame in kwestie alleen een relatie aan te gaan als je er genoeg tijd voor hebt / kan maken.

Plus kan het ook zomaar zijn dat het meisje de relatie zo leuk vindt dat zij minder tijd bij haar paard wil doorbrengen.

STEL JE TOCH EENS VOOR ZEG :D
Je bent grappig als je over eenzijdige belichting begint. Jij bent zelf zo eenzijdig als de pest.

Maar laten we dan de andere kant eens belichten. Man en vrouw hebben een relatie en hij werkt 60 uur per week. Moet hij dan ook maar minder gaan werken omdat zij meer aandacht wil?
pi_141152291
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 14:45 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Je bent grappig als je over eenzijdige belichting begint. Jij bent zelf zo eenzijdig als de pest.

Maar laten we dan de andere kant eens belichten. Man en vrouw hebben een relatie en hij werkt 60 uur per week. Moet hij dan ook maar minder gaan werken omdat zij meer aandacht wil?
Je kan er op z'n minst over lullen lijkt me, maar dat veeg jij direct iedere keer van de tafel.

Want in je mooie scenario moet ZIJ dat maar aanvullen dan toch? Als hij die overuurtjes niet meer pakt omdat ZIJ dat niet wil, dan vergoed zij die gemiste inkomsten dus? Want ja, als hij wil dat zij minder bij haar paard is, mag HIJ de kosten voor een betere stalling/verzorging bekostigen :+
pi_141152295
quote:

[..]

Ja, erg he, die vriendjes die aandacht willen in een relatie. Ze verpesten ook alles! Jij wilt gewoon lekker een vrije tijds besteding als je even wat tijd over hebt naast de opleiding en dat paard en hij zit maar te zeiken dat hij bij je wilt zijn. Verdom die vervelende vriendjes ook! je zou bijna vergeten waar je het voor doet!
Grappig hoe je op de man aan het spelen bent en de plank volkomen misslaat terwijl je gewoon in het topic had kunnen lezen dat ik eigen paarden (ja, meervoud) had toen ik met paarden werkte en mijn omgeving daar dus geen last van had. _O-
  maandag 16 juni 2014 @ 14:48:10 #214
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_141152314
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 14:45 schreef Ouder1 het volgende:
Moet hij dan ook maar minder gaan werken omdat zij meer aandacht wil?
Nee, hij kan minder gaan werken omdat HIJ graag bij dat meisje wil zijn
pi_141152315
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 14:47 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Grappig hoe je op de man aan het spelen bent en de plank volkomen misslaat terwijl je gewoon in het topic had kunnen lezen dat ik eigen paarden (ja, meervoud) had toen ik met paarden werkte en mijn omgeving daar dus geen last van had. _O-
Vindt jij ja, je omgeving kunnen we het helaas niet vragen, nietwaar?
pi_141152322
quote:
9s.gif Op maandag 16 juni 2014 14:45 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Zal me niet verbazen dat ze hun seksuele voorlichting ook al heel vroeg van paarden hebben mee gekregen..
Act normal.
pi_141152350
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 14:47 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Omdat het jouw baan was, ik heb het heus wel gelezen. Niet iedereen heeft het als baan dus jouw situatie is totaal niet vergelijkbaar.
  Redactie Games maandag 16 juni 2014 @ 14:50:34 #218
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_141152403
Wie graag met paarden wil werken moet maar gewoon bij de bereden politie gaan.
pi_141152407
quote:
10s.gif Op maandag 16 juni 2014 14:48 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Vindt jij ja, je omgeving kunnen we het helaas niet vragen, nietwaar?
De zorg voor mijn eigen paarden ging in werktijd, hoe kan de omgeving daar dan last van hebben door te weinig aandacht?
pi_141152446
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 14:50 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

De zorg voor mijn eigen paarden ging in werktijd, hoe kan de omgeving daar dan last van hebben door te weinig aandacht?
Het schijnt dat als je bv. 60 uur in de week werkt mensen daar last van kunnen hebben :D
  Redactie Games maandag 16 juni 2014 @ 14:51:50 #221
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_141152453
quote:
15s.gif Op maandag 16 juni 2014 14:48 schreef Bayora het volgende:

[..]

Act normal.
Sorry
pi_141152468
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 14:49 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Omdat het jouw baan was, ik heb het heus wel gelezen. Niet iedereen heeft het als baan dus jouw situatie is totaal niet vergelijkbaar.
Dan is het wel super dom om mij daar op aan te vallen. 8)7
pi_141152497
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 14:49 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

En wat hij zegt, het is appels met peren natuurlijk. Jij (Ouder1) deed dat onder werktijd, voor een ander is het een hobby naast nog 32 of 40 uur werk. Dus dat is qua beslag wat het op je omgeving legt niet bepaald vergelijkbaar natuurlijk.

Maar goed, het is ondertussen eerder regel dan uitzondering dat je je eigen situaties, hersenspinsels, of belevingen als feit aan de wereld wil presenteren ^O^
  maandag 16 juni 2014 @ 14:53:57 #224
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_141152530
Mijn vriendin is ook een paardenmeisje, maar buiten het feit dat ze het met een vriendin wel eens tot in den treure over paarden heeft als ik erbij ben en ik er dan wat nutteloos bij zit, heb ik er eigenlijk niet zo'n last van. Maar ze deelt een paard met haar oom en dat paard staat lekker in de wei en heeft echt niet dagelijks ontzettend veel onderhoud nodig. Ik heb liever dat ze een hobby zoals dit heeft dan dat ze niets doet en alleen maar dingen samen wil doen.
Don't let my username fool you...
pi_141152554
quote:
2s.gif Op maandag 16 juni 2014 14:51 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Het schijnt dat als je bv. 60 uur in de week werkt mensen daar last van kunnen hebben :D
Klopt. Was bij mij echter niet het geval. Ik ben dat gaan doen omdat dat toen beter te combineren was met de alleenstaande zorg voor mijn kinderen; mooi onder schooltijd. De enkele keren dat ik in de weekeinden moest werken gingen ze gewoon mee, mochten ze even op een shetlander en vonden dat geweldig. Jammer alleen dat het zo slecht verdient.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')