abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141151880
quote:
12s.gif Op maandag 16 juni 2014 14:34 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Sorry, ik wist niet dat het je zusje was en ze zei dat ze ouder was.. ;(
Gewoon meteen om ID vragen en zeggen dat 12 de minimum leeftijd is.
pi_141151900
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 14:35 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Ja, erg he, die vriendjes die aandacht willen in een relatie. Ze verpesten ook alles! Jij wilt gewoon lekker een vrije tijds ebsteding als je even wat tijd over hebt naast de opleiding en dat paard en hij zit maar te zeiken dat hij bij je wilt zijn. Verdom die vervelende vriendjes ook! je zou bijna vergeten waar je het voor doet!
de seks

ofcourse
pi_141151928
Pfff, ik weet niet of je wel eens zo een paardenlul gezien hebt maar me dunkt dat weinig mannen daar aan kunnen tippen....
pi_141151942
quote:

[..]

Ja, erg he, die vriendjes die aandacht willen in een relatie. Ze verpesten ook alles! Jij wilt gewoon lekker een vrije tijds ebsteding als je even wat tijd over hebt naast de opleiding en dat paard en hij zit maar te zeiken dat hij bij je wilt zijn. Verdom die vervelende vriendjes ook! je zou bijna vergeten waar je het voor doet!
Precies, die mannen moeten natuurlijk niet vergeten dat ze er puur en alleen zijn voor de klusjes in en rond het huis, en het vuilnis buiten te zetten. En als ze dat braaf doen mogen ze de eerste vrijdag van de maand er misschien een keer overheen. Wel met het licht uit, en even snel missionaris hé...

Al die kapsones, dat ze ineens tijd willen, samen leuke willen doen, bah, ze verwachten echt dat de vrouwen hun paard, vriendinnen, avondjes BH's verbranden, werk, high tea's, en dildo parties even opzij zetten hé. Hoe durven ze toch! :')
pi_141152051
Moest lachen.
  Redactie Games maandag 16 juni 2014 @ 14:42:04 #206
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_141152096
quote:
10s.gif Op maandag 16 juni 2014 14:35 schreef Bayora het volgende:

[..]

Gewoon meteen om ID vragen en zeggen dat 12 de minimum leeftijd is.
Jammer maar helaasch, het was een "volwassen" meid naar waarheid. Ik had het natuurlijk al kunnen ruiken van te voren, maar goed volgens mij waren m'n zintuigen uit balans.. :')
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  maandag 16 juni 2014 @ 14:42:25 #207
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_141152109
quote:
2s.gif Op maandag 16 juni 2014 14:37 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Precies, die mannen moeten natuurlijk niet vergeten dat ze er puur en alleen zijn voor de klusjes in en rond het huis, en het vuilnis buiten te zetten. En als ze dat braaf doen mogen ze de eerste vrijdag van de maand er misschien een keer overheen. Wel met het licht uit, en even snel missionaris hé...

Al die kapsones, dat ze ineens tijd willen, samen leuke willen doen, bah, ze verwachten echt dat de vrouwen hun paard, vriendinnen, avondjes BH's verbranden, werk, high tea's, en dildo parties even opzij zetten hé. Hoe durven ze toch! :')
:D
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_141152139
quote:
9s.gif Op maandag 16 juni 2014 14:42 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Jammer maar helaasch, het was een "volwassen" meid naar waarheid. Ik had het natuurlijk al kunnen ruiken van te voren, maar goed volgens mij waren m'n zintuigen uit balans.. :')
Jaaaaaaaja!

Nee maar dat zijn wel de eckte paardenmeisjes. Vaak een sociale achterstand doordat ze liever met paarden om gaan dan mensen. :r
pi_141152184
En dan het liefste een roze rijbroek hebben en het paard ook in het roze is.
Ik zoek een foto voor het beeld.
  Redactie Games maandag 16 juni 2014 @ 14:45:03 #210
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_141152203
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 14:43 schreef Bayora het volgende:

[..]

Jaaaaaaaja!

Nee maar dat zijn wel de eckte paardenmeisjes. Vaak een sociale achterstand doordat ze liever met paarden om gaan dan mensen. :r
Zal me niet verbazen dat ze hun seksuele voorlichting ook al heel vroeg van paarden hebben mee gekregen..
pi_141152210
quote:
2s.gif Op maandag 16 juni 2014 14:33 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Echt, ga breien ofzo, je maakt je echt belachelijk met je eenzijdige belichting. Wat iemand hierboven al zo mooi verwoorde; het is OOK gewoon de verantwoording van de dame in kwestie alleen een relatie aan te gaan als je er genoeg tijd voor hebt / kan maken.

Plus kan het ook zomaar zijn dat het meisje de relatie zo leuk vindt dat zij minder tijd bij haar paard wil doorbrengen.

STEL JE TOCH EENS VOOR ZEG :D
Je bent grappig als je over eenzijdige belichting begint. Jij bent zelf zo eenzijdig als de pest.

Maar laten we dan de andere kant eens belichten. Man en vrouw hebben een relatie en hij werkt 60 uur per week. Moet hij dan ook maar minder gaan werken omdat zij meer aandacht wil?
pi_141152291
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 14:45 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Je bent grappig als je over eenzijdige belichting begint. Jij bent zelf zo eenzijdig als de pest.

Maar laten we dan de andere kant eens belichten. Man en vrouw hebben een relatie en hij werkt 60 uur per week. Moet hij dan ook maar minder gaan werken omdat zij meer aandacht wil?
Je kan er op z'n minst over lullen lijkt me, maar dat veeg jij direct iedere keer van de tafel.

Want in je mooie scenario moet ZIJ dat maar aanvullen dan toch? Als hij die overuurtjes niet meer pakt omdat ZIJ dat niet wil, dan vergoed zij die gemiste inkomsten dus? Want ja, als hij wil dat zij minder bij haar paard is, mag HIJ de kosten voor een betere stalling/verzorging bekostigen :+
pi_141152295
quote:

[..]

Ja, erg he, die vriendjes die aandacht willen in een relatie. Ze verpesten ook alles! Jij wilt gewoon lekker een vrije tijds besteding als je even wat tijd over hebt naast de opleiding en dat paard en hij zit maar te zeiken dat hij bij je wilt zijn. Verdom die vervelende vriendjes ook! je zou bijna vergeten waar je het voor doet!
Grappig hoe je op de man aan het spelen bent en de plank volkomen misslaat terwijl je gewoon in het topic had kunnen lezen dat ik eigen paarden (ja, meervoud) had toen ik met paarden werkte en mijn omgeving daar dus geen last van had. _O-
  maandag 16 juni 2014 @ 14:48:10 #214
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_141152314
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 14:45 schreef Ouder1 het volgende:
Moet hij dan ook maar minder gaan werken omdat zij meer aandacht wil?
Nee, hij kan minder gaan werken omdat HIJ graag bij dat meisje wil zijn
pi_141152315
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 14:47 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Grappig hoe je op de man aan het spelen bent en de plank volkomen misslaat terwijl je gewoon in het topic had kunnen lezen dat ik eigen paarden (ja, meervoud) had toen ik met paarden werkte en mijn omgeving daar dus geen last van had. _O-
Vindt jij ja, je omgeving kunnen we het helaas niet vragen, nietwaar?
pi_141152322
quote:
9s.gif Op maandag 16 juni 2014 14:45 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Zal me niet verbazen dat ze hun seksuele voorlichting ook al heel vroeg van paarden hebben mee gekregen..
Act normal.
pi_141152350
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 14:47 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Omdat het jouw baan was, ik heb het heus wel gelezen. Niet iedereen heeft het als baan dus jouw situatie is totaal niet vergelijkbaar.
  Redactie Games maandag 16 juni 2014 @ 14:50:34 #218
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_141152403
Wie graag met paarden wil werken moet maar gewoon bij de bereden politie gaan.
pi_141152407
quote:
10s.gif Op maandag 16 juni 2014 14:48 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Vindt jij ja, je omgeving kunnen we het helaas niet vragen, nietwaar?
De zorg voor mijn eigen paarden ging in werktijd, hoe kan de omgeving daar dan last van hebben door te weinig aandacht?
pi_141152446
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 14:50 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

De zorg voor mijn eigen paarden ging in werktijd, hoe kan de omgeving daar dan last van hebben door te weinig aandacht?
Het schijnt dat als je bv. 60 uur in de week werkt mensen daar last van kunnen hebben :D
  Redactie Games maandag 16 juni 2014 @ 14:51:50 #221
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_141152453
quote:
15s.gif Op maandag 16 juni 2014 14:48 schreef Bayora het volgende:

[..]

Act normal.
Sorry
pi_141152468
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 14:49 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Omdat het jouw baan was, ik heb het heus wel gelezen. Niet iedereen heeft het als baan dus jouw situatie is totaal niet vergelijkbaar.
Dan is het wel super dom om mij daar op aan te vallen. 8)7
pi_141152497
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 14:49 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

En wat hij zegt, het is appels met peren natuurlijk. Jij (Ouder1) deed dat onder werktijd, voor een ander is het een hobby naast nog 32 of 40 uur werk. Dus dat is qua beslag wat het op je omgeving legt niet bepaald vergelijkbaar natuurlijk.

Maar goed, het is ondertussen eerder regel dan uitzondering dat je je eigen situaties, hersenspinsels, of belevingen als feit aan de wereld wil presenteren ^O^
  maandag 16 juni 2014 @ 14:53:57 #224
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_141152530
Mijn vriendin is ook een paardenmeisje, maar buiten het feit dat ze het met een vriendin wel eens tot in den treure over paarden heeft als ik erbij ben en ik er dan wat nutteloos bij zit, heb ik er eigenlijk niet zo'n last van. Maar ze deelt een paard met haar oom en dat paard staat lekker in de wei en heeft echt niet dagelijks ontzettend veel onderhoud nodig. Ik heb liever dat ze een hobby zoals dit heeft dan dat ze niets doet en alleen maar dingen samen wil doen.
Don't let my username fool you...
pi_141152554
quote:
2s.gif Op maandag 16 juni 2014 14:51 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Het schijnt dat als je bv. 60 uur in de week werkt mensen daar last van kunnen hebben :D
Klopt. Was bij mij echter niet het geval. Ik ben dat gaan doen omdat dat toen beter te combineren was met de alleenstaande zorg voor mijn kinderen; mooi onder schooltijd. De enkele keren dat ik in de weekeinden moest werken gingen ze gewoon mee, mochten ze even op een shetlander en vonden dat geweldig. Jammer alleen dat het zo slecht verdient.
pi_141152580
quote:
2s.gif Op maandag 16 juni 2014 14:53 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

En wat hij zegt, het is appels met peren natuurlijk. Jij (Ouder1) deed dat onder werktijd, voor een ander is het een hobby naast nog 32 of 40 uur werk. Dus dat is qua beslag wat het op je omgeving legt niet bepaald vergelijkbaar natuurlijk.

Maar goed, het is ondertussen eerder regel dan uitzondering dat je je eigen situaties, hersenspinsels, of belevingen als feit aan de wereld wil presenteren ^O^
Hij viel mij er op aan.
pi_141152594
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 14:54 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Klopt. Was bij mij echter niet het geval. Ik ben dat gaan doen omdat dat toen beter te combineren was met de alleenstaande zorg voor mijn kinderen; mooi onder schooltijd. De enkele keren dat ik in de weekeinden moest werken gingen ze gewoon mee, mochten ze even op een shetlander en vonden dat geweldig. Jammer alleen dat het zo slecht verdient.
Ja dus is het totaal niet te vergelijken met de situatie die in dit topic geschetst wordt, dus gebruik dan niet jouw ervaring als lichtend voorbeeld van hoe het geen invloed heeft op je omgeving.

Sterker nog, jij bent JUIST een voorbeeld van iemand die wél aanpassingen heeft gedaan om rekening te houden met z'n omgeving, en vervolgens ben je hier aan het prediken dat er echt geen concessies te doen zijn, en mannen maar niet moeten zeiken :D
pi_141152608
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 14:55 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Hij viel mij er op aan.
Ok, maar ga je nou nog die 20 uur overwerk die de man mist aanvullen, of dat is zeker anders hé? Want hij moet natuurlijk wel wat over hebben voor haar :7
pi_141152617
het probleem met paardenmeisjes, zijn de paarden. -O-
een vraag is geen vraag meer als je het antwoord al weet!
pi_141152640
Dit is zo'n vet mormel wat een paardenmeisje is.
Zie je zo. Geen gevoel voor mode, dikke zwemband en een liefde voor paarden. Puur voor het plezier. Niet om iets te bereiken in de sport. Zulke wijven :r

pi_141152669
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 14:57 schreef Bayora het volgende:
Zie je zo. Geen gevoel voor mode, dikke zwemband en een liefde voor paarden. Puur voor het plezier. Niet om iets te bereiken in de sport. Zulke wijven :r

[ afbeelding ]
Dit is er inderdaad eentje van het type 'het paard is de enige met wie ik echt een band heb'
pi_141152720
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 14:55 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Hij viel mij er op aan.
OHNOES. Hij viel mij er op aan :|.

Welkom op fora, waar men soms sarcastische stukjes schrijft. Als je niet doorhad dat mijn stukje en dat wat eronder stond zo geschreven waren en meer als een portret diende van de wijze waarop jij paardenmeisjes in een relatie afschildert dan heb je een zwaar leven. Dat is namelijk hoe jij het omschreef (aww geen tijd voor studie/paard/lol_vrouwendingen).
pi_141152723
quote:
9s.gif Op maandag 16 juni 2014 14:57 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dit is er inderdaad eentje van het type 'het paard is de enige met wie ik echt een band heb'
hahaha
pi_141152774
En toon mij iemand die ouder dan 15 is en 3 uur per dag in haar hobby steekt zonder deze professioneel te beoefenen en ik toon jou iemand die verkeerde prioriteiten heeft en niet geschikt is voor een relatie. CMON SON.
  Redactie Games maandag 16 juni 2014 @ 15:01:12 #235
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_141152784
quote:

[ afbeelding ]
Ik heb nu al meelij met dat paard..
pi_141152888
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 15:00 schreef LesMiserables het volgende:
En toon mij iemand die ouder dan 15 is en 3 uur per dag in haar hobby steekt zonder deze professioneel te beoefenen en ik toon jou iemand die verkeerde prioriteiten heeft en niet geschikt is voor een relatie. CMON SON.
Dat ook ja, of tenminste; een relatie met iemand die NIET die passie ook deelt.

Al heb je als man zijnde natuurlijk ook wel een paar ogen en oren en hoor je er vrij snel uit te zijn en niet iets serieus te beginnen met zo iemand.
pi_141152890
quote:
2s.gif Op maandag 16 juni 2014 14:55 schreef Loveless85 het volgende:
Ja dus is het totaal niet te vergelijken met de situatie die in dit topic geschetst wordt, dus gebruik dan niet jouw ervaring als lichtend voorbeeld van hoe het geen invloed heeft op je omgeving.
Lees ff terug. Ik heb aangegeven dat er verschillen zijn afhankelijk van soort stalling en service, maar dat het voor mensen met alleen stalling en zonder service gewoon tijdrovend is vanuit verantwoordelijkheid jegens dat dier dat afhankelijk is. Geen obsessie zoals voetbal maar een tijdrovende verantwoordelijkheid.
Ook heb ik eerder aangegeven dat de term 'paardenmeisje' niet erg handig is gekozen omdat zo'n manege-ganger zonder eigen paard dus wél een obsessie heeft zoals voetbal als ze elke dag naar de manege toegaat.
Ik houd me dus prima aan het topic. Maar als men dan persoonlijk gaat worden dan is er geen enkele reden om ook mijn persoonlijke situatie van toen aan te halen.

Je hebt manegeruiters; die hoeven doorgaans maar één dagdeel per week aan hun hobby te besteden, paardenmeisjes; vrouwen en meisjes die veel tijd aan paarden besteden (nodig of niet), paardeneigenaren die een verantwoording hebben naar dat dier en tenslotte nog de Pennymeisjes die helemaal hoteldebotel zijn van alles wat met paarden te maken heeft maar er de ballen verstand van hebben. En de profs natuurlijk. Dan is het (ook) werk.
pi_141152948
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 15:04 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Lees ff terug. Ik heb aangegeven dat er verschillen zijn afhankelijk van soort stalling en service, maar dat het voor mensen met alleen stalling en zonder service gewoon tijdrovend is vanuit verantwoordelijkheid jegens dat dier dat afhankelijk is. Geen obsessie zoals voetbal maar een tijdrovende verantwoordelijkheid.
Ook heb ik eerder aangegeven dat de term 'paardenmeisje' niet erg handig is gekozen omdat zo'n manege-ganger zonder eigen paard dus wél een obsessie heeft zoals voetbal als ze elke dag naar de manege toegaat.
Ik houd me dus prima aan het topic. Maar als men dan persoonlijk gaat worden dan is er geen enkele reden om ook mijn persoonlijke situatie van toen aan te halen.

Je hebt manegeruiters; die hoeven doorgaans maar één dagdeel per week aan hun hobby te besteden, paardenmeisjes; vrouwen en meisjes die veel tijd aan paarden besteden (nodig of niet), paardeneigenaren die een verantwoording hebben naar dat dier en tenslotte nog de Pennymeisjes die helemaal hoteldebotel zijn van alles wat met paarden te maken heeft maar er de ballen verstand van hebben. En de profs natuurlijk. Dan is het (ook) werk.
Nog nooit zoveel generalisaties in 1 post gelezen. Ik hoop dat jij geen echte ouder bent. Daar verwacht ik toch een lager troll gehalte van. Heb je toevallig vervelende ervaringen met voetbal kijkende ex vriendjes ? Vertel er eens wat meer over ...
  Redactie Games maandag 16 juni 2014 @ 15:06:48 #239
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_141152973
quote:
Natuurlijk worden als die meisjes al van jongs af aan geïndoctrineerd met My Little Pony. Dus op een gegeven moment weten ze niet meer beter.
pi_141152993
quote:
2s.gif Op maandag 16 juni 2014 14:56 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ok, maar ga je nou nog die 20 uur overwerk die de man mist aanvullen, of dat is zeker anders hé? Want hij moet natuurlijk wel wat over hebben voor haar :7
Jij stelt dat een paardenmeisje maar minder tijd aan haar paard moet gaan besteden omdat het vriendje meer aandacht wil. Lijkt mij een vrij eenzijdige 'oplossing'. Ook stel jij dat hij daar dus niet aan mee hoeft te betalen om dat mogelijk te maken. Nog eenzijdiger.

Dus trek ik de vergelijking door naar zo'n work-a-holic van een man. Het lijkt mij dat die in jou gedachtegang ook maar minder moet gaan werken als zijn vriendin meer aandacht wil. Of is dat dan opeens niet zo logisch?
pi_141153018
Ik vind het wel echt too much als je een baan van 40 uur hebt en daarnaast een eigen paard voor 4/5 dagen.. Dat is echt lastig te combineren.
pi_141153034
Hoeveel geld verdient ze precies met dat paard ? Ohh ... geen geld zeg je ? Het is geen noodzaak maar een hobby/luxe ? Ohh ... ja vergelijkbaar met een baan inderdaad.
pi_141153041
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 15:07 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Jij stelt dat een paardenmeisje maar minder tijd aan haar paard moet gaan besteden omdat het vriendje meer aandacht wil. Lijkt mij een vrij eenzijdige 'oplossing'. Ook stel jij dat hij daar dus niet aan mee hoeft te betalen om dat mogelijk te maken. Nog eenzijdiger.

Dus trek ik de vergelijking door naar zo'n work-a-holic van een man. Het lijkt mij dat die in jou gedachtegang ook maar minder moet gaan werken als zijn vriendin meer aandacht wil. Of is dat dan opeens niet zo logisch?
Ik heb nergens gezegd dat dat zomaar moet. Ik roep ongeveer al 20 posts lang dat ik vind dat zoiets bespreekbaar moet zijn. Dat geldt dus inderdaad net zo goed voor jouw voorbeeld, zoals ik net al zei.

Daarentegen was jij nogal uitgesproken en moest de man het maar bekostigen als hij wilde dat zijn vriendin minder tijd bij haar paard doorbracht en daardoor betaalde verzorging moest worden ingeschakeld. Dus logisch gevolg daarvan zou zijn dat de dame in deze kwestie dan de gederfde inkomsten door minder werk vergoed, niet?
pi_141153043
quote:

[ afbeelding ]
Ik weet het niet... Ergens heb ik het gevoel dat echte 'paardenmeisjes' gemiddeld minder overgewicht hebben dan 'met vriendje bankhang en/of zuip meisjes'...
pi_141153068
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 14:23 schreef Chai het volgende:

[..]

Wat deden ze dan allemaal met die paarden? Stonden ze ver weg?
Kwartiertje fietsen van huis :'). Allemaal obsessief met die beesten :p.

Ben blij dat ik er vanaf ben, en zou echt nooit meer een relatie aangaan met een vrouw die een paard heeft.

En dan vind ik het rijden op zo'n beest nog best leuk om te doen xD
  maandag 16 juni 2014 @ 15:10:04 #246
409503 awiebo
bûter, brea en griene tsiis...
pi_141153080
quote:
11s.gif Op maandag 16 juni 2014 14:02 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

die zijn 9........
Ken er 2 van 19/20 ;)
den Rijn neder quam ... inder wilder Neder Sassen lant ... ende om dattet soo couden lant is, soo dedent die Romeynen Vrieslant hieten
pi_141153088
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 15:08 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ik weet het niet... Ergens heb ik het gevoel dat echte 'paardenmeisjes' gemiddeld minder overgewicht hebben dan 'met vriendje bankhang en/of zuip meisjes'...
Nou, zat dikke mensen te paard. Het is een sport waarbij je bijna helemaal niks afvalt.
pi_141153119
quote:
Heel veel topsporters hebben hun sport als hobby (onbetaald) en besteden minimaal 3 uur per dag aan hun sport.
  Redactie Games maandag 16 juni 2014 @ 15:11:42 #249
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_141153137
quote:

[..]

Ik denk eerder dat het paard al het "noeste" arbeid doet..
pi_141153148
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 15:11 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Heel veel topsporters hebben hun sport als hobby (onbetaald) en besteden minimaal 3 uur per dag aan hun sport.
Wat snap je niet aan 'niet professioneel beoefenen'
pi_141153162
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 15:11 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Topsport. HOW DOES IT WORK ?!
  maandag 16 juni 2014 @ 15:12:24 #252
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_141153165
quote:
10s.gif Op maandag 16 juni 2014 15:11 schreef Loveless85 het volgende:

Vandaar dat ze er "onbetaald" neerzet :+
pi_141153192
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 15:06 schreef LesMiserables het volgende:
Nog nooit zoveel generalisaties in 1 post gelezen.
Benoem ze eens.
pi_141153236
quote:
7s.gif Op maandag 16 juni 2014 15:12 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Vandaar dat ze er "onbetaald" neerzet :+
Ja, maar het is dus hun sport, die ze ook nog als hobby hebben, dus dan is het ineens geen sport meer ofzo?

Dus als de man uit haar voorbeeld die 20 uur overwerk geen 'werk' noemt, maar 'zijn baan ook nog als hobby uitoefenen', dan is het ook goed? :D
  Redactie Games maandag 16 juni 2014 @ 15:14:41 #255
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_141153260
Gelukkig bestaat er nog iets als bokt.nl daar kan men slachtofferhulp zoeken..
pi_141153276
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 15:12 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Benoem ze eens.
Nope. Generalisaties. HOW DOES IT WORK ?! Neem een voorbeeld aan mij en stop met dit topic te trollen. Als je niet aan het trollen bent, dan is er geen hoop meer. (lol_voetbalobsessie).
  maandag 16 juni 2014 @ 15:16:26 #257
108913 Godshand
guide4you
pi_141153325
Paardenmeisjes zijn meestal knettergeil (zie Erodome _O_ ) en knap.

Maar meestal zijn het types die verder volstrekt niet bij mij passen en ik niet bij hen. Meestal types met veel make-up, bacootjes drinken in Top40 muziek draaiende tenten, 4x per jaar naar een Piratenfeest en continu "Laf joe Sgat" whatsappen naar hun vriendinnen.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_141153326
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 15:09 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Kwartiertje fietsen van huis :'). Allemaal obsessief met die beesten :p.

Ben blij dat ik er vanaf ben, en zou echt nooit meer een relatie aangaan met een vrouw die een paard heeft.

En dan vind ik het rijden op zo'n beest nog best leuk om te doen xD
Dan moet gem. 1,5 u per dag voldoende zijn. Tenzij ze ook zelf moesten voeren dagelijks.
quote:

[..]

Dat valt tegen. Overgewicht hindert je niet per se zodanig bij het beoefenen van de sport (kan wel je houding beïnvloeden) dat je sowieso onderaan het klassement eindigt. Ongezonde levensstijl kom je ook veel tegen.
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 15:10 schreef Bayora het volgende:

[..]

Nou, zat dikke mensen te paard. Het is een sport waarbij je bijna helemaal niks afvalt.
Het is een sport waarnaast veel mensen heel ongezond leven, omdat dat er op amateurniveau nog wel uit kan. Bij springen (L/M of hoger) zie ik trouwens weinig dikkerdjes, dan mis je waarschijnlijk iets teveel snelheid en lichaamscontrole.
pi_141153331
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 15:10 schreef Bayora het volgende:

[..]

Oww.. Ik was voor ik met die paarden bezig was stevig, toen graatmager en nu ik gestopt ben komen de kilo's langzaam maar zeker ook weer terug.
Zal dan ook wel aan het niveau en de mate van zelf verzorgen van je paard liggen.
pi_141153375
quote:
10s.gif Op maandag 16 juni 2014 15:11 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Professioneel: betaald. Amateur: onbetaald.

Wat valt daar aan te snappen?
pi_141153398
Ah, weer een Ouder1topic.
Ja doei.
pi_141153415
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 15:16 schreef Chai het volgende:

[..]

Dan moet gem. 1,5 u per dag voldoende zijn. Tenzij ze ook zelf moesten voeren dagelijks.

[..]

Dat valt tegen. Overgewicht hindert je niet per se zodanig bij het beoefenen van de sport (kan wel je houding beïnvloeden) dat je sowieso onderaan het klassement eindigt. Ongezonde levensstijl kom je ook veel tegen.

[..]

Het is een sport waarnaast veel mensen heel ongezond leven, omdat dat er op amateurniveau nog wel uit kan. Bij springen (L/M of hoger) zie ik trouwens weinig dikkerdjes, dan mis je waarschijnlijk iets teveel snelheid en lichaamscontrole.
En dat je je knieën niet tegen het zadel kan houden. Te dikke bovenbenen. Dan schieten die voorbij het zadel en ben je sneller je evenwicht kwijt.

Maar vooral die manegemeisjes. Of die oude wijven :r
pi_141153416
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 15:18 schreef motorbloempje het volgende:
En het ging best ok eerst. :'(
pi_141153432
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 15:18 schreef motorbloempje het volgende:
Is dit een confirmed troll ? Slotje erop dan oO<
pi_141153461
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 15:17 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Professioneel: betaald. Amateur: onbetaald.

Wat valt daar aan te snappen?
Het feit dat je het weer onnodig moeilijk probeert te maken met een professional die dan ook nog op amateurbasis zijn sport uitoefenend. Zo moeilijk was het niet; als je als 'hobbyist' onevenredig veel tijd (zeg >3 uur per dag, iedere dag) besteed aan een hobby kan je je afvragen of je relatiemateriaal bent als de andere persoon je passie voor die hobby niet deelt.

Maar dat is uiteraard te simpel, dan moeten weer komen met iemand die het zowel beroepsmatig en als hobbyist beoefent.
pi_141153499
Dit paarden meisje is het nooit verleerd :')

Roze zweep _O-
  Redactie Games maandag 16 juni 2014 @ 15:21:12 #267
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_141153504
Laten we niet nog een topic starten.. :')
pi_141153535
quote:
2s.gif Op maandag 16 juni 2014 15:19 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Het feit dat je het weer onnodig moeilijk probeert te maken met een professional die dan ook nog op amateurbasis zijn sport uitoefenend. Zo moeilijk was het niet; als je als 'hobbyist' onevenredig veel tijd (zeg >3 uur per dag, iedere dag) besteed aan een hobby kan je je afvragen of je relatiemateriaal bent als de andere persoon je passie voor die hobby niet deelt.

Maar dat is uiteraard te simpel, dan moeten weer komen met iemand die het zowel beroepsmatig en als hobbyist beoefent.
quote:
Wie begon er over?
pi_141153546
Het gaat hier over fucking paardenmeisjes met een paardenbek die een penny agenda hebben en in hun vrije tijd met een stinkbroek rondlopen en een zilveren ketting met een gegraveerde hanger met een foto van hun Black Beauty hebben waar elke pener van elke man terstond zal imploderen. Niet over professionals. FFS :')
Ja doei.
pi_141153587
Onbetaalde professionals welteverstaan.
  Moderator / Redactie FP maandag 16 juni 2014 @ 15:23:32 #271
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_141153595
Persoonlijk niks mis met paardenmeisjes, maar dan moeten ze niet gaan zeiken als ik in hun ogen 'teveel' op de motor zit terwijl ze zelf dag en nacht met het paard op stal gaan. En o wee als je er wat van zegt :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_141153610
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 15:22 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

[..]

Wie begon er over?
Wat zeg ik nou? Er werd een simpele situatie geschetst, de post van LesMiserables dus, en dan moet jij het weer onnodig gaan lopen compliceren door te komen met iemand die het zowel als sport en als hobby uitoefent.

En als het dan even iets te heet onder de voetjes wordt reageert mevrouw gewoon niet meer, want op deze gaat ook geen antwoord meer komen hé;

quote:
2s.gif Op maandag 16 juni 2014 15:08 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ik heb nergens gezegd dat dat zomaar moet. Ik roep ongeveer al 20 posts lang dat ik vind dat zoiets bespreekbaar moet zijn. Dat geldt dus inderdaad net zo goed voor jouw voorbeeld, zoals ik net al zei.

Daarentegen was jij nogal uitgesproken en moest de man het maar bekostigen als hij wilde dat zijn vriendin minder tijd bij haar paard doorbracht en daardoor betaalde verzorging moest worden ingeschakeld. Dus logisch gevolg daarvan zou zijn dat de dame in deze kwestie dan de gederfde inkomsten door minder werk vergoed, niet?
pi_141153745
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 15:22 schreef motorbloempje het volgende:
Het gaat hier over fucking paardenmeisjes met een paardenbek die een penny agenda hebben en in hun vrije tijd met een stinkbroek rondlopen en een zilveren ketting met een gegraveerde hanger met een foto van hun Black Beauty hebben waar elke pener van elke man terstond zal imploderen.
Dit:

Of dit:

:W
pi_141153746
En ik zie dat Ouder1 zich weer, en nog steeds, belachelijk aan het maken is. Some things never change.

Ehh .. ontopic .. het gaat niet specifiek om het houden van een paard als hobby, maar om elke hobby waar zodanig veel tijd en energie in gestoken wordt dat het een obsessie wordt en ten koste gaat van andere zaken (opleiding, werk, relatie, sociale contacten).

En helaas komt dat, door de aandacht en verzorging die zo'n beest nodig heeft, bij paardrijden een stuk vaker voor dan een andere sport of hobby.
"Pools are perfect for holding water"
pi_141153804
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 15:28 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Dit:
[ afbeelding ]
Of dit:
[ afbeelding ]
:W
Ah we krijgen de selectieve feitjes weer, net zoals met het 'HIJ ZAL OOK JALOERS OP JE KIND ZIJN DAN!!!' gebeuren.

Moeilijk zeg, google een lelijke pot die motor rijdt, en een lekker wijf met een paard. Guttegut, je hebt je punt gemaakt zeg, wat heb je ons de mond gesnoerd :|W
pi_141153805
Ik zou die tweede chick gewoon hard geven als ik er niet aan vast zit hoor.
pi_141153815
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 15:30 schreef LesMiserables het volgende:
Ik zou die tweede chick gewoon hard geven als ik er niet aan vast zit hoor.
Ik vind alleen de URL wat dubieus...
pi_141153829
Massagepaard? Wtf? :')
Ja doei.
pi_141153840
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 15:31 schreef motorbloempje het volgende:
Massagepaard? Wtf? :')
Ach ja, massagestaaf dit dat
  Redactie Games maandag 16 juni 2014 @ 15:31:49 #280
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_141153846
Hoezo krijgen die beesten niet teveel aandacht.. :')
pi_141153910
quote:
2s.gif Op maandag 16 juni 2014 15:30 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ah we krijgen de selectieve feitjes weer, net zoals met het 'HIJ ZAL OOK JALOERS OP JE KIND ZIJN DAN!!!' gebeuren.

Moeilijk zeg, google een lelijke pot die motor rijdt, en een lekker wijf met een paard. Guttegut, je hebt je punt gemaakt zeg, wat heb je ons de mond gesnoerd :|W
> Ik zeg niets want dan krijg ik een permaban van Motorbloempje, waar dat bloempje vandaan komt snap ik echter niet<
pi_141153937
Ik kan niet eens bannen joh, gek! :')

En ik ook niet. Of nou ja, ik had toen ik me met dit account registreerde wél een perm(zondera)ban. Dus het moest een debiele naam zijn. Dat is gelukt.

Kom er alleen niet meer vanaf.

Ach ja.
Ja doei.
pi_141153975
jaja komt ie

dit:

of dit:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 16 juni 2014 @ 15:35:49 #284
37769 erodome
Zweefteef
pi_141153982
quote:
1s.gif Op maandag 16 juni 2014 14:07 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Dus eigenlijk zijn paardemeisjes niet geschikt voor relaties?
Niet voor mensen die alleen maar saai op de bank willen zitten en zelf geen leuke hobby's hebben nee.

Maar goed, net bij de paarden geweest, heb er 2 tegelijk gedaan en de ander had een dagje vrij, nu de hele dag nog voor me dus. Meer dan zat tijd om een relatie te onderhouden. Het valt allemaal wel mee, zolang je maar kan accepteren als partner zijnde dat iemand die verplichting heeft van ergens tussen een uur en de 2 uur per dag(en dan soms een dagje niet).
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_141154009
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 15:34 schreef motorbloempje het volgende:
Ik kan niet eens bannen joh, gek! :')

En ik ook niet. Of nou ja, ik had toen ik me met dit account registreerde wél een perm(zondera)ban. Dus het moest een debiele naam zijn. Dat is gelukt.

Kom er alleen niet meer vanaf.

Ach ja.
Wel nogal grof om je dan zo over paardenmeisjes uit te laten als je dat van jezelf weet.
pi_141154015
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 15:33 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

> Ik zeg niets want dan krijg ik een permaban van Motorbloempje, waar dat bloempje vandaan komt snap ik echter niet<
We zijn nu op het punt waar je jezelf helemaal klem hebt geluld en nergens meer serieus op ingaat?
pi_141154045
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 15:35 schreef Bayora het volgende:
jaja komt ie

dit:
[ afbeelding ]

of dit:
[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is geen paardenmeisje _O- Zit duidelijk voor het eerst van haar leven op een paard!
pi_141154083
Inb4 'ga toch kaften'.
Ja doei.
  maandag 16 juni 2014 @ 15:38:38 #289
37769 erodome
Zweefteef
pi_141154087
quote:
10s.gif Op maandag 16 juni 2014 14:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ow, als we toch bezig zijn met zeiken. Kunnen al die paardenmeisjes al die posters en fotolijstjes met hun paard weghalen uit de woon/slaapkamer, want dat schrikt ook enigszins af als je voor het eerst bij ze op bezoek komt.. :')
Misschien moet je eens ophouden meisjes te versieren van onder de 12, dat helpt al heel erg tegen dat soort zaken...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_141154108
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 15:38 schreef erodome het volgende:

[..]

Misschien moet je eens ophouden meisjes te versieren van onder de 12, dat helpt al heel erg tegen dat soort zaken...
*padum psssj* :D
Ja doei.
  Redactie Games maandag 16 juni 2014 @ 15:39:22 #291
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_141154113
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 15:38 schreef erodome het volgende:

[..]

Die grap was al gemaakt.. :')

Of ze moeten gewoon eens opgroeien
pi_141154115
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 15:37 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Dat is geen paardenmeisje _O- Zit duidelijk voor het eerst van haar leven op een paard!
Hoezo niet? Moet je perse paardrijden om iemand te zijn die van paarden houdt.
  maandag 16 juni 2014 @ 15:40:42 #293
37769 erodome
Zweefteef
pi_141154159
quote:
2s.gif Op maandag 16 juni 2014 14:33 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Echt, ga breien ofzo, je maakt je echt belachelijk met je eenzijdige belichting. Wat iemand hierboven al zo mooi verwoorde; het is OOK gewoon de verantwoording van de dame in kwestie alleen een relatie aan te gaan als je er genoeg tijd voor hebt / kan maken.

Plus kan het ook zomaar zijn dat het meisje de relatie zo leuk vindt dat zij minder tijd bij haar paard wil doorbrengen.

STEL JE TOCH EENS VOOR ZEG :D
Dat gebeurd zelfs heel erg vaak, zo rond het 16de levensjaar van meisjes worden er heel wat paarden verkocht omdat het meisje tijd aan andere zaken wil besteden, vriendjes en uitgaan voornamelijk.
pi_141154163
Maar aangezien Ouder1 uit eigen ervaring vertelt, misschien kan je een aloud mysterie oplossen; komen vrouwen nu daadwerkelijk klaar van op zo'n zadel zitten, en dat beest dan in volle draf een eind laten hollen?
pi_141154167
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 15:35 schreef erodome het volgende:

[..]

Niet voor mensen die alleen maar saai op de bank willen zitten en zelf geen leuke hobby's hebben nee.

Maar goed, net bij de paarden geweest, heb er 2 tegelijk gedaan en de ander had een dagje vrij, nu de hele dag nog voor me dus. Meer dan zat tijd om een relatie te onderhouden. Het valt allemaal wel mee, zolang je maar kan accepteren als partner zijnde dat iemand die verplichting heeft van ergens tussen een uur en de 2 uur per dag(en dan soms een dagje niet).
Maar jij hebt er volgens mij ook geen fulltime baan naast, toch? Dat scheelt natuurlijk enorm.
pi_141154187
quote:
10s.gif Op maandag 16 juni 2014 15:40 schreef Loveless85 het volgende:
Maar aangezien Ouder1 uit eigen ervaring vertelt, misschien kan je een aloud mysterie oplossen; komen vrouwen nu daadwerkelijk klaar van op zo'n zadel zitten, en dat beest dan in volle draf een eind laten hollen?
Nee.
Dat zijn echte trollen.

inb4: zelf geprobeerd :')
nee :r
  maandag 16 juni 2014 @ 15:42:07 #297
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_141154197
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 15:39 schreef Bayora het volgende:

[..]

Hoezo niet? Moet je perse paardrijden om iemand te zijn die van paarden houdt.
Volgensmij moet je wel paardrijden om een paardenmeisje te zijn :P
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_141154198
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 15:41 schreef Bayora het volgende:

[..]

Nee.
Jij bent geen Ouder1
pi_141154211
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 15:40 schreef erodome het volgende:

[..]

Dat gebeurd zelfs heel erg vaak, zo rond het 16de levensjaar van meisjes worden er heel wat paarden verkocht omdat het meisje tijd aan andere zaken wil besteden, vriendjes en uitgaan voornamelijk.
Dat lijkt me ook ja, de echte paardenmeisjes, die als ze in de puberteit raken toch ook ineens wel veel interesse krijgen in de wereld om hun heen.
pi_141154219
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 15:42 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Volgensmij moet je wel paardrijden om een paardenmeisje te zijn :P
Neu.

SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')