Hij viel mij er op aan.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En wat hij zegt, het is appels met peren natuurlijk. Jij (Ouder1) deed dat onder werktijd, voor een ander is het een hobby naast nog 32 of 40 uur werk. Dus dat is qua beslag wat het op je omgeving legt niet bepaald vergelijkbaar natuurlijk.
Maar goed, het is ondertussen eerder regel dan uitzondering dat je je eigen situaties, hersenspinsels, of belevingen als feit aan de wereld wil presenteren
Ja dus is het totaal niet te vergelijken met de situatie die in dit topic geschetst wordt, dus gebruik dan niet jouw ervaring als lichtend voorbeeld van hoe het geen invloed heeft op je omgeving.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:54 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Klopt. Was bij mij echter niet het geval. Ik ben dat gaan doen omdat dat toen beter te combineren was met de alleenstaande zorg voor mijn kinderen; mooi onder schooltijd. De enkele keren dat ik in de weekeinden moest werken gingen ze gewoon mee, mochten ze even op een shetlander en vonden dat geweldig. Jammer alleen dat het zo slecht verdient.
Ok, maar ga je nou nog die 20 uur overwerk die de man mist aanvullen, of dat is zeker anders hé? Want hij moet natuurlijk wel wat over hebben voor haarquote:
Dit is er inderdaad eentje van het type 'het paard is de enige met wie ik echt een band heb'quote:Op maandag 16 juni 2014 14:57 schreef Bayora het volgende:
Dit is zo'n vet mormel wat een paardenmeisje is.
Zie je zo. Geen gevoel voor mode, dikke zwemband en een liefde voor paarden. Puur voor het plezier. Niet om iets te bereiken in de sport. Zulke wijven
[ afbeelding ]
OHNOES. Hij viel mij er op aan :|.quote:
hahahaquote:Op maandag 16 juni 2014 14:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dit is er inderdaad eentje van het type 'het paard is de enige met wie ik echt een band heb'
Ik heb nu al meelij met dat paard..quote:Op maandag 16 juni 2014 14:57 schreef Bayora het volgende:
Zie je zo. Geen gevoel voor mode, dikke zwemband en een liefde voor paarden. Puur voor het plezier. Niet om iets te bereiken in de sport. Zulke wijven
[ afbeelding ]
Dat ook ja, of tenminste; een relatie met iemand die NIET die passie ook deelt.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:00 schreef LesMiserables het volgende:
En toon mij iemand die ouder dan 15 is en 3 uur per dag in haar hobby steekt zonder deze professioneel te beoefenen en ik toon jou iemand die verkeerde prioriteiten heeft en niet geschikt is voor een relatie. CMON SON.
Lees ff terug. Ik heb aangegeven dat er verschillen zijn afhankelijk van soort stalling en service, maar dat het voor mensen met alleen stalling en zonder service gewoon tijdrovend is vanuit verantwoordelijkheid jegens dat dier dat afhankelijk is. Geen obsessie zoals voetbal maar een tijdrovende verantwoordelijkheid.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:55 schreef Loveless85 het volgende:
Ja dus is het totaal niet te vergelijken met de situatie die in dit topic geschetst wordt, dus gebruik dan niet jouw ervaring als lichtend voorbeeld van hoe het geen invloed heeft op je omgeving.
Nog nooit zoveel generalisaties in 1 post gelezen. Ik hoop dat jij geen echte ouder bent. Daar verwacht ik toch een lager troll gehalte van. Heb je toevallig vervelende ervaringen met voetbal kijkende ex vriendjes ? Vertel er eens wat meer over ...quote:Op maandag 16 juni 2014 15:04 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Lees ff terug. Ik heb aangegeven dat er verschillen zijn afhankelijk van soort stalling en service, maar dat het voor mensen met alleen stalling en zonder service gewoon tijdrovend is vanuit verantwoordelijkheid jegens dat dier dat afhankelijk is. Geen obsessie zoals voetbal maar een tijdrovende verantwoordelijkheid.
Ook heb ik eerder aangegeven dat de term 'paardenmeisje' niet erg handig is gekozen omdat zo'n manege-ganger zonder eigen paard dus wél een obsessie heeft zoals voetbal als ze elke dag naar de manege toegaat.
Ik houd me dus prima aan het topic. Maar als men dan persoonlijk gaat worden dan is er geen enkele reden om ook mijn persoonlijke situatie van toen aan te halen.
Je hebt manegeruiters; die hoeven doorgaans maar één dagdeel per week aan hun hobby te besteden, paardenmeisjes; vrouwen en meisjes die veel tijd aan paarden besteden (nodig of niet), paardeneigenaren die een verantwoording hebben naar dat dier en tenslotte nog de Pennymeisjes die helemaal hoteldebotel zijn van alles wat met paarden te maken heeft maar er de ballen verstand van hebben. En de profs natuurlijk. Dan is het (ook) werk.
Natuurlijk worden als die meisjes al van jongs af aan geïndoctrineerd met My Little Pony. Dus op een gegeven moment weten ze niet meer beter.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:00 schreef LesMiserables het volgende:
En toon mij iemand die ouder dan 15 is en 3 uur per dag in haar hobby steekt zonder deze professioneel te beoefenen en ik toon jou iemand die verkeerde prioriteiten heeft en niet geschikt is voor een relatie. CMON SON.
Jij stelt dat een paardenmeisje maar minder tijd aan haar paard moet gaan besteden omdat het vriendje meer aandacht wil. Lijkt mij een vrij eenzijdige 'oplossing'. Ook stel jij dat hij daar dus niet aan mee hoeft te betalen om dat mogelijk te maken. Nog eenzijdiger.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ok, maar ga je nou nog die 20 uur overwerk die de man mist aanvullen, of dat is zeker anders hé? Want hij moet natuurlijk wel wat over hebben voor haar
Ik heb nergens gezegd dat dat zomaar moet. Ik roep ongeveer al 20 posts lang dat ik vind dat zoiets bespreekbaar moet zijn. Dat geldt dus inderdaad net zo goed voor jouw voorbeeld, zoals ik net al zei.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:07 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Jij stelt dat een paardenmeisje maar minder tijd aan haar paard moet gaan besteden omdat het vriendje meer aandacht wil. Lijkt mij een vrij eenzijdige 'oplossing'. Ook stel jij dat hij daar dus niet aan mee hoeft te betalen om dat mogelijk te maken. Nog eenzijdiger.
Dus trek ik de vergelijking door naar zo'n work-a-holic van een man. Het lijkt mij dat die in jou gedachtegang ook maar minder moet gaan werken als zijn vriendin meer aandacht wil. Of is dat dan opeens niet zo logisch?
Ik weet het niet... Ergens heb ik het gevoel dat echte 'paardenmeisjes' gemiddeld minder overgewicht hebben dan 'met vriendje bankhang en/of zuip meisjes'...quote:Op maandag 16 juni 2014 14:57 schreef Bayora het volgende:
[ afbeelding ]
Kwartiertje fietsen van huisquote:Op maandag 16 juni 2014 14:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat deden ze dan allemaal met die paarden? Stonden ze ver weg?
Ken er 2 van 19/20quote:
Nou, zat dikke mensen te paard. Het is een sport waarbij je bijna helemaal niks afvalt.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:08 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ik weet het niet... Ergens heb ik het gevoel dat echte 'paardenmeisjes' gemiddeld minder overgewicht hebben dan 'met vriendje bankhang en/of zuip meisjes'...
Heel veel topsporters hebben hun sport als hobby (onbetaald) en besteden minimaal 3 uur per dag aan hun sport.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:00 schreef LesMiserables het volgende:
Ik denk eerder dat het paard al het "noeste" arbeid doet..quote:Op maandag 16 juni 2014 15:08 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ik weet het niet... Ergens heb ik het gevoel dat echte 'paardenmeisjes' gemiddeld minder overgewicht hebben dan 'met vriendje bankhang en/of zuip meisjes'...
Wat snap je niet aan 'niet professioneel beoefenen'quote:Op maandag 16 juni 2014 15:11 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Heel veel topsporters hebben hun sport als hobby (onbetaald) en besteden minimaal 3 uur per dag aan hun sport.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |