abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 juni 2014 @ 07:59:30 #1
277865 Sejt
Ondertitel
pi_141141853

Welkom in het grote Fok! als speler topic. In dit topic transformeren we onszelf in een speler aangemaakt in het beroemde spel Football Manager.

Word jij de nieuwe Messi of CR7? Of blijf je het eeuwige talent?

Dit topic is een vervolg op het succes uit 2013.

In Football Manager wordt een aparte database aangemaakt met de aangemelde users als speler. Zodra alle spelers ingeladen zijn, gaat de host als werkloze manager op vakantie. Gaandeweg zullen er zogenaamde updates gegeven worden, waarin de host bijzonderheden plaatst, overzichten van stats, een carrière of bedenk het zo gek maar. Uiteindelijk zal iedereen zich afvragen of ze op weg zijn om die wereldster te worden!

In de FM Editor word je aangemaakt als speler met een aantal vooraf bepaalde eigenschappen. Denk aan de club die je zelf kan kiezen, een aantal eigenschappen (attributes) en andere details. Zie de rest van deze OP voor de regels en verdelingen.

Eens per speljaar zal er een overzicht worden geplaatst van alle deelnemers, waar je de ontwikkeling van je speler kan volgen.

Daarnaast zal er 3 maal per jaar een screen van de zogenaamde shortlist geplaatst worden in het fok topic. Deze shortlists bevatten alle relevante informatie over de prestaties van je aangemaakte speler, zoals goals, assists, rating, transferwaarde, enzovoorts.
Gedurende de vorige rondes gebruikten we een externe website voor het plaatsen van gegevens, maar dat zal nu volledig op fok gebeuren. Dit vereist dat er niet gespamt wordt door iedereen. Het een en ander zal via pm gebeuren om de kwaliteit van het topic te waarborgen.

Tussendoor mag je kleinere updates aanvragen, mits met mate. De spelleider moet het spel wel kunnen laten lopen en niet alleen screens posten.

Tijdens het inschrijven moet je 1 van de volgende scenario's en een bijbehorende club kiezen om mee te beginnen.

Scenario 1: Je bent net 15 jaar geworden met een CA op 80 en PA op 180.
Scenario 2: Je bent net 15 jaar geworden met een CA op 80 en PA tussen 170 en 190 gegenereerd door een RNG*.

*RNG = Random Number Generator

Dit is vergelijkbaar met de grotere talenten in Europa. Hoe je je als talent ontwikkelt, is echter volledig afhankelijk van je keuze aan het begin. Kom je aan spelen toe en ontwikkel je je het beste?

Een club kiezen staat grotendeels vrij, zolang de gekozen club in één van de gegeven competities uitkomt. Dit zijn de mogelijke competities:

Belgium - Second league
Denmark - Superliga
England - Sky Bet League 1 of Championship
France - Ligue 2
Germany - Bundesliga 2
Holland - Jupiler League
Iceland - Premier division
Italy - Serie B
Spain - LIGA adelante
Sweden - Premier division

Inschrijving geschiedt helemaal via pm naar Sejt. Wees gerust, ook als je geen antwoord krijgt binnen 5 minuten zal je inschrijving niet verloren gaan. Iedereen die een pm stuurt, mag ervan uit gaan dat hij antwoord krijgt.
Vul de volgende lijst zorgvuldig in. De host voorbehoudt zich het recht om eventuele fouten te wijzigen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verdeel hierna in totaal 100 punten over je technische, mentale en fysieke vaardigheden met een minimale waarde van 10 voor een enkele vaardigheid. Degene, die geen waarde van je ontvangen, zullen automatisch worden berekend naar aanleiding van een aantal factoren door FM.
Als je tweevoetig bent, mag je maar 95 punten besteden.
SPOILER: Techniek
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Mentaal
SPOILER: Fysiek
Verdeel nu 30 punten over de verborgen vaardigheden. Iedereen krijgt een waarde van 5 voor blessure gevoeligheid.
SPOILER: Verborgen vaardigheden
Als laatste moet je 100 punten verdelen over alle persoonlijkheid attributen. Je moet een waarde geven voor elk attribuut.
SPOILER: Persoonlijkheid
Bekijk de volgende lijst van Preferred Moves voor de vertaling Nederlands-Engels:

SPOILER
Voorbeeld van een inschrijving:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
Voornaam: Frencky
Achternaam: Fokkit
Geboorteplaats en -land: Amsterdam, Nederland
Nationaliteit: Nederlands
Eventuele 2e nationaliteit: Amerikaans
Gesproken talen (max. 2): Nederlands, Engels
Ik kies scenario: 2
Club: Fortuna Sittard
Eerste contract loopt: 3 jaar
Primaire positie: MC
Secundaire positie: AMC
Links- of rechtsvoetig: Rechts
Lengte: 170
Gewicht: 69
2 Preferred moves: Tries killer balls, Stops play
Techniek: 14 Passing, 13 First touch, 15 Technique
Mentaal: 14 Creativity, 15 Off the ball
Fysiek: 15 Stamina, Strength 14
Verborgen eigenschappen: Consistency 14, Important matches 16
Persoonlijkheid:  8 Adaptability, 18 Ambition, 6 Controversy, 10 Loyalty, 15 Pressure, 20 Professionalism, 10 Sportsmanship, 13 Temperament

Na ongeveer 15 seizoenen worden alle carrieres bekeken. Wie heeft de hoogste waarde? Wie speelt bij een wereldclub en wie heeft er een hoofdprijs gewonnen? Wie van ons is een wereldster geworden? En bij sommige rondes, welk team heeft de meeste prijzen gepakt?

1. Ik speel nooit FM. Mag ik meedoen?
Jazeker. Iedereen is welkom. Vul de gegevens in met een reply en vraag eventueel als iets niet duidelijk is.

2. Ik heb de deadline gemist! Kan ik nog meedoen?
Helaas, de database wordt aangemaakt aan het begin van het spel. Je zult moeten wachten op de volgende keer dat iemand een game aanmaakt.

3. Moet ik mijn eigen naam invullen?
Nee. Voor mijn part speel je als Kees Koekenbakker. Als je jezelf maar kunt herkennen!

4. Waar staat PA en CA voor?
PA staat voor Potential Ability (wat je kan halen) en CA staat voor Current Ability (wat je nu bent).

5. Hoe werkt de PA (Potential Ability) in FM?
Deze site (http://www.guidetofootbal(...)lity-and-performance) geeft een goede uitleg.

6. Waarom mag ik niet in andere competities starten?
We hebben een selectie gemaakt van begincompetities die gelijkwaardig zijn ter bescherming van jezelf. Iedereen zal nu redelijk snel een basisplaats kunnen afdwingen.

7. Waar meten we mee aan het einde?
Een voetballer kan niet op 1 eigenschap of resultaat beoordeelt worden, dus zullen we naar het totaalplaatje moeten kijken.

8. Mijn speler heeft ineens mindere attributes! Hoe kan dit?
Ook al vult de host je opgegeven waardes voor attributes in, dan nog kan het zo zijn, dat Football Manager het wat aanpast. Dit naar aanleiding van je CA en/of PA. Dit is niet te voorkomen; het gebeurt echter voor iedereen en wordt daardoor niet als oneerlijk gezien.

9. Hoe kan ik dat voorkomen? Heb je tips?
Vul je waardes realistisch in. FM balanceert de waardes bij het aanmaken van je speler, dus een speler met 20 voor finishing, zal uiteindelijk misschien maar 15 finishing krijgen en daarnaast nog een lage waarde in bijvoorbeeld techniek. Dat wil je niet, dus dan kan je beter maar iets van 15 voor finishing geven om te beginnen.

SPOILER: Silv - Sjon Beton
SPOILER: Aguero - Duck-hwan Kwak
SPOILER: Drizzt_DoUrden - Ragnar Asgardsson
SPOILER: Hermanna - Long Kok
SPOILER: IkeDubaku99 - Do Ping
SPOILER: MMUFC - Pu-Si Mao
SPOILER: Sejt - Sum-Ting Wong
SPOILER: Superniger - Inferno Bonecrusher
SPOILER: TornadoDK - Yu Ri Choi
SPOILER: Toiletgebruiker - Kim II II-Sung
SPOILER: Ciscus - Yick-Sun Park
SPOILER: HamburgerHenk - Henk Hamburger
SPOILER: ambiance - Mi-Suk Dong
SPOILER: Happel - Ham Woo Sung
SPOILER: SiebeJ - Gesundheit Hwa-Chi
SPOILER: Racerblade - Reaper Harbinger
SPOILER: Anoonumos - Han Solo
SPOILER: stalybridge - Sergei Bon Hwa
SPOILER: PBateman1978 - Dieter Schlappschwanz
SPOILER: PierreTT - Hau-Yoo Baek-Young
SPOILER: Hobbel_Rob - Han Ki-Pang-ki
SPOILER: Swaytje - Sway Swiftfoot
SPOILER: xminator - Chin Tu Fat
SPOILER: Super-B - Patrizio Babiski
SPOILER: DeHovenier - Alexis 'The Saint' Sainrimat
Inschrijvingen zijn gesloten! Better luck next time bitch.

[ Bericht 8% gewijzigd door Sejt op 18-06-2014 12:05:42 ]
I love my mispoken words.
  maandag 16 juni 2014 @ 08:24:03 #2
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_141142038
*O*
Half bezopen is weggegooid geld.
  maandag 16 juni 2014 @ 08:29:55 #3
277865 Sejt
Ondertitel
pi_141142093
Dank voor het overlaten van de OP aan mij. ^O^

De inschrijvingen zijn geopend! We willen zoveel mogelijk spelers, dus schrijf je in. *O*
pi_141142782
w/
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  maandag 16 juni 2014 @ 09:30:16 #5
239294 PierreTT
pi_141142862
quote:
4s.gif Op maandag 16 juni 2014 08:29 schreef Sejt het volgende:
Dank voor het overlaten van de OP aan mij. ^O^

De inschrijvingen zijn geopend! We willen zoveel mogelijk spelers, dus schrijf je in. *O*
Mijn speler zal zich vanavond bij het onoverwinnelijke leger voegen :)

Hoop ook vanavond iedereen met pensioen te hebben in de huidige savegame, zodat ik de laatste updates kan geven :)
pi_141148187
Zal het weer zo snel gaan als de vorige ronde?
Children of the night. What music they make.
  maandag 16 juni 2014 @ 12:57:28 #7
277865 Sejt
Ondertitel
pi_141148315
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 12:54 schreef DeHovenier het volgende:
Zal het weer zo snel gaan als de vorige ronde?
Geen idee, ligt een beetje aan de host, die we nog moeten vinden. :)
  maandag 16 juni 2014 @ 12:59:04 #8
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_141148371
Kijk, dit zie ik graag. Inschrijving volgt vanavond.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  maandag 16 juni 2014 @ 13:00:08 #9
277865 Sejt
Ondertitel
pi_141148403
Brengt mij bij het volgende: ik zoek nog:

• Iemand die de database kan aanmaken in de officiële editor van FM. Kost ongeveer 2-3 uur en het is een precies werkje.
• Host(s). Ik wil een deel wel zelf doen, al heb ik niet heel veel tijd (werk, huis, gezin). Het beste is 2 of 3 hosts, die elkaar kunnen afwisselen. (de game kan je uploaden)

Voor beide jobs heb je een officiële versie van FM14 nodig.
pi_141149075
Oh ik ben blijkbaar de enige tot nu toe met een "goede" nationaliteit :o
pi_141149408
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 13:20 schreef HamburgerHenk het volgende:
Noord-Korea is het enige goede land man. _O_
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_141149695
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 13:20 schreef HamburgerHenk het volgende:
Racist.
pi_141149907
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 13:29 schreef Silv het volgende:

[..]

Noord-Korea is het enige goede land man. _O_
ja nu wel ja met al die toptalenten
pi_141151064
Dat iemand niet mag praten verwacht je eerder in Noord-Korea!
Gesproken taal: geen :)

pi_141151331
quote:
4s.gif Op maandag 16 juni 2014 13:00 schreef Sejt het volgende:

• Iemand die de database kan aanmaken in de officiële editor van FM. Kost ongeveer 2-3 uur en het is een precies werkje.
• Host(s). Ik wil een deel wel zelf doen, al heb ik niet heel veel tijd (werk, huis, gezin). Het beste is 2 of 3 hosts, die elkaar kunnen afwisselen. (de game kan je uploaden)

Kan je ook beter in de OP zetten.
  maandag 16 juni 2014 @ 14:22:59 #16
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_141151436
Ik zie dat het Noord-Koreaans elftal bijna vol zit. Maar er moeten toch ook reserves in of zie ik dat verkeerd? Krijg je nog concurrentie ook, dat is alleen maar leuk.
Elite
Tegen TTIP
  maandag 16 juni 2014 @ 14:26:19 #17
277865 Sejt
Ondertitel
pi_141151553
quote:
14s.gif Op maandag 16 juni 2014 14:22 schreef Happel het volgende:
Ik zie dat het Noord-Koreaans elftal bijna vol zit. Maar er moeten toch ook reserves in of zie ik dat verkeerd? Krijg je nog concurrentie ook, dat is alleen maar leuk.
Dat kan inderdaad. Zuid Korea zit nog lang niet vol echter. Lijkt me leuk om die ook vol te krijgen, maar iedereen mag natuurlijk zelf uit maken wat hij doet.

quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 14:20 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Kan je ook beter in de OP zetten.
Ik herhaal het wel een paar keer, eventueel na de start. Database maak ik zelf wel woensdag - heb net vrij genomen voor die dag.

[ Bericht 29% gewijzigd door Sejt op 16-06-2014 14:32:38 ]
  maandag 16 juni 2014 @ 14:31:55 #18
277865 Sejt
Ondertitel
pi_141151735
Inschrijvingen zijn verkort tot woensdag 12u!! ('s middags)
pi_141151923
quote:
14s.gif Op maandag 16 juni 2014 14:26 schreef Sejt het volgende:

[..]

Dat kan inderdaad. Zuid Korea zit nog lang niet vol echter. Lijkt me leuk om die ook vol te krijgen, maar iedereen mag natuurlijk zelf uit maken wat hij doet.

[..]

Ik herhaal het wel een paar keer, eventueel na de start. Database maak ik zelf wel woensdag - heb net vrij genomen voor die dag.
Speciaal daarvoor? :o
  maandag 16 juni 2014 @ 14:41:24 #20
277865 Sejt
Ondertitel
pi_141152077
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 14:36 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Speciaal daarvoor? :o
Nee, gek o|O
Auto moet naar de garage en moet wat overwerk inhalen van de afgelopen weken. Ideaal als je (projectleider) grotendeels zelf je uren kan invullen. :)
Dan is de keuze snel gemaakt en valt alles keurig samen - want 's avonds speelt Oranje ook nog eens!
pi_141152106
quote:
14s.gif Op maandag 16 juni 2014 14:41 schreef Sejt het volgende:

[..]

Nee, gek o|O
Auto moet naar de garage en moet wat overwerk inhalen van de afgelopen weken. Ideaal als je (projectleider) grotendeels zelf je uren kan invullen. :)
Dan is de keuze snel gemaakt en valt alles keurig samen - want 's avonds speelt Oranje ook nog eens!
Ik dacht al :D

Vanavond wordt ook een leuke wedstrijd, Duitsland tegen CR7 en co.
pi_141154090
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 14:14 schreef ambiance het volgende:

[ afbeelding ]
Yick is een beetje een bijzonder geval. Hij klikt met zijn tong en doet een beetje aan gebarentaal. Hij is op zijn 12e in het ruhrgebied gevonden. Achteraf bleek hij opgevoed te zijn door een familie otters.
  maandag 16 juni 2014 @ 15:44:22 #23
277865 Sejt
Ondertitel
pi_141154257
quote:
1s.gif Op maandag 16 juni 2014 15:38 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Yick is een beetje een bijzonder geval. Hij klikt met zijn tong en doet een beetje aan gebarentaal. Hij is op zijn 12e in het ruhrgebied gevonden. Achteraf bleek hij opgevoed te zijn door een familie otters.
Hoe kom je erop _O-
  maandag 16 juni 2014 @ 16:15:32 #24
239294 PierreTT
pi_141155409
quote:
1s.gif Op maandag 16 juni 2014 15:38 schreef Ciscus het volgende:

[..]

_O-
pi_141157348
quote:
4s.gif Op maandag 16 juni 2014 13:00 schreef Sejt het volgende:

Ik wil eventueel wel een deel doen. Dat zal dan wel vanaf volgende week maandag zijn ivm werk enzo.
pi_141157534
Even nog een x posten :P We hebben wat meer Zuid- Koreanen nodig!

Noord Korea: Dark Side
GK
RB: Ambiance
CB: Sejt
CB superniger
LB SiebeJ
MR TornadoDK
MC Silv
MC Stalybridge
ML PierreTT
ST IkeDubaku99
ST Toiletgebruiker

Zuid-Korea: Light Side
GK
RB
CB:
CB
LB
MR
MC Ciscus
MC MMUFC
ML
ST Hermanna
ST Aguero
  maandag 16 juni 2014 @ 17:45:18 #27
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_141158725
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 17:11 schreef Hermanna het volgende:
Even nog een x posten :P We hebben wat meer Zuid- Koreanen nodig!

GK
CB superniger
LB SiebeJ
MR TornadoDK
MC Silv
MC Stalybridge
ML PierreTT
ST IkeDubaku99
ST Toiletgebruiker

GK
RB: Happel
CB:
CB
LB
MR
MC Ciscus
MC MMUFC
ML
ST Hermanna
ST Aguero
RB voor Zuid-Korea, check.
Elite
Tegen TTIP
pi_141160880
quote:
14s.gif Op maandag 16 juni 2014 17:45 schreef Happel het volgende:

[..]

RB voor Zuid-Korea, check.
Yeah!

Komt nu allen!!
  maandag 16 juni 2014 @ 18:35:48 #29
239294 PierreTT
pi_141161351
Even nog een update, er zijn nog geen nieuwe pensioenplannen. Telvanni zit zonder club en weigert consequent alle aanboden van Italiaanse Serie-B-teams :D

pi_141161679
quote:
10s.gif Op maandag 16 juni 2014 18:35 schreef PierreTT het volgende:
Even nog een update, er zijn nog geen nieuwe pensioenplannen. Telvanni zit zonder club en weigert consequent alle aanboden van Italiaanse Serie-B-teams :D

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
O, Cis wilde graag de jupilerleague winnen en n zit hij bij Fortuna Sittard....worden ze kampioen??
  maandag 16 juni 2014 @ 18:41:04 #31
239294 PierreTT
pi_141161786
quote:
1s.gif Op maandag 16 juni 2014 18:39 schreef Ciscus het volgende:

[..]

O, Cis wilde graag de jupilerleague winnen en n zit hij bij Fortuna Sittard....worden ze kampioen??
Ik durf het niet zeker te zeggen :D

maandag 16 juni 2014 @ 18:41:43 #32
239294 PierreTT
pi_141161828
Iedereen is nu trouwens 34. Gaat niet lang meer duren :D
  maandag 16 juni 2014 @ 18:45:22 #33
277865 Sejt
Ondertitel
pi_141162014
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 17:06 schreef SiebeJ het volgende:

[..]

Ik wil eventueel wel een deel doen. Dat zal dan wel vanaf volgende week maandag zijn ivm werk enzo.
Volgende week komt prima uit. ^O^
pi_141162395
Sergei alleen nog maar wat invalbeurten bij City.

Wel 120 caps!!!!
pi_141162413
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 18:41 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Ik durf het niet zeker te zeggen :D

[ afbeelding ]
Hmm...

Wel boven AZ!
  maandag 16 juni 2014 @ 18:53:54 #36
239294 PierreTT
pi_141162535
Kabouter en JP, 34 jaar en nog eens voor 1 a 2 jaar tekenen _O_
pi_141162595
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Paolo Fabiano da Silva speelt zonder contract bij Real Madrid? Of is hij trainer ofzo?
  maandag 16 juni 2014 @ 18:56:23 #38
239294 PierreTT
pi_141162654
quote:
1s.gif Op maandag 16 juni 2014 18:55 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Paolo Fabiano da Silva speelt zonder contract bij Real Madrid? Of is hij trainer ofzo?
Ja!

pi_141162908
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 14:14 schreef ambiance het volgende:

[ afbeelding ]
Ik zie nu pas dat wij dus bij hetzelfde team beginnen :P Een Noord en Zuid Koreaan in hetzelfde team.
pi_141163005
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
77k per week cashen in Qatar _O_
#superniger2020
pi_141163156
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 19:01 schreef Hermanna het volgende:

[..]

Ik zie nu pas dat wij dus bij hetzelfde team beginnen :P Een Noord en Zuid Koreaan in hetzelfde team.
Oja haha
Maarre...wel twee Zuid Koreanen...
pi_141163270
quote:
1s.gif Op maandag 16 juni 2014 19:06 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Oja haha
Maarre...wel twee Zuid Koreanen...
Ohja, fck. Keek naar de naam Ambiance :P

[ Bericht 3% gewijzigd door Hermanna op 16-06-2014 19:17:07 ]
  maandag 16 juni 2014 @ 19:28:12 #43
239294 PierreTT
pi_141164460
Update in juli 2034: Telvanni is assistent-coach zonder club, Rudi is verkast naar Noordwijk, Zidane naar Haifa :D

maandag 16 juni 2014 @ 19:30:44 #44
239294 PierreTT
pi_141164624
Teun kan 1000 AT Apps halen :o
pi_141164641
>Is looking for a new club

Neeeee gewoon stoppen nu. Mooi geweest.
pi_141164850
Afbouwen in Israël :')
#superniger2020
pi_141165036
Cis maakt eindelijk de meeste minuten in een seizoen. Ik ben benieuwd wie er als laatste stopt.
  maandag 16 juni 2014 @ 19:50:41 #48
239294 PierreTT
pi_141166083
Telvanni is ondertussen coach geworden bij Verona :D
pi_141166106
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 19:28 schreef PierreTT het volgende:
Update in juli 2034: Telvanni is assistent-coach zonder club, Rudi is verkast naar Noordwijk, Zidane naar Haifa :D

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Zou je nog een screenshot kunnen doen? Ben benieuwd waarom Polak nog 2,4M waard is..
  maandag 16 juni 2014 @ 19:53:59 #50
239294 PierreTT
pi_141166346
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 19:50 schreef SiebeJ het volgende:

[..]

Zou je nog een screenshot kunnen doen? Ben benieuwd waarom Polak nog 2,4M waard is..
Shortlist bedoel je? Polak is nu niks meer waard want hij is ineens weggegaan bij PSG blijkbaar.

pi_141166497
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 19:53 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Shortlist bedoel je? Polak is nu niks meer waard want hij is ineens weggegaan bij PSG blijkbaar.

[ afbeelding ]
Ik bedoelde eigenlijk van de spelerstats
  maandag 16 juni 2014 @ 19:56:51 #52
239294 PierreTT
pi_141166569
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 19:55 schreef SiebeJ het volgende:

[..]

Ik bedoelde eigenlijk van de spelerstats
Moment..
  maandag 16 juni 2014 @ 19:57:14 #53
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_141166594
Rijkaard die naar Noordwijk gaat. _O-
  maandag 16 juni 2014 @ 20:00:43 #54
239294 PierreTT
pi_141166808
Alles wat nog speelt en kan spelen op 2 september 2034

SPOILER
pi_141166981
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 20:00 schreef PierreTT het volgende:
Alles wat nog speelt en kan spelen op 2 september 2034

SPOILER
Zitten nog best een paar aardige spelers tussen als je naar hun leeftijd kijkt.

Welke clubs hebben er interesse?
  maandag 16 juni 2014 @ 20:05:48 #56
239294 PierreTT
pi_141167114
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 20:03 schreef SiebeJ het volgende:

[..]

Zitten nog best een paar aardige spelers tussen als je naar hun leeftijd kijkt.

Welke clubs hebben er interesse?
Voor Jacques:

pi_141167260
Makina gaat dus ook al met pensioen.
pi_141167267
Zidane heeft nog wel redelijke stats
#superniger2020
pi_141167330
Rijkaard is wel iets te dik nu.
  maandag 16 juni 2014 @ 20:10:47 #60
239294 PierreTT
pi_141167399
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 20:09 schreef Ciscus het volgende:
Allemaal spieren
pi_141168048
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 20:09 schreef Ciscus het volgende:
Hij is ook nog steeds een vrij rappe speler :')
pi_141168099
Mentaal is Zidane nog keigoed. _O_
#superniger2020
  maandag 16 juni 2014 @ 20:36:16 #63
239294 PierreTT
pi_141169192
31 januari 2035, Polak is naar Sion en JP tekent weer een nieuw contract 8)7
Makarna is coach geworden, van Gogh is Head of Youth Development, beiden zonder club :D

pi_141169435
Teun Kabouter is toch wel de held van deze rond hoor. _O_

Alhoewel Sergei en Ramos een betere interland carrière hebben.
pi_141169591
Binnen 2 seizoenen is iedereen met pensioen :P
pi_141169803
26 wedstrijden :o
#superniger2020
  maandag 16 juni 2014 @ 20:47:23 #67
277865 Sejt
Ondertitel
pi_141170138
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 20:36 schreef PierreTT het volgende:
31 januari 2035, Polak is naar Sion en JP tekent weer een nieuw contract 8)7
Makarna is coach geworden, van Gogh is Head of Youth Development, beiden zonder club :D

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Kabouter bijna op 1000 all-time wedstrijden. ^O^
  maandag 16 juni 2014 @ 21:09:06 #68
239294 PierreTT
pi_141172236
1 juni 2035, Ramos is naar Fc Midtjylland, Kabouter speelt nog steeds voor Oranje en Barcelona en is regelmatig "on fire" voor beiden 8)7 , Sergei tekent een jaar extra bij Man City

pi_141172344
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 21:09 schreef PierreTT het volgende:
1 juni 2035, Ramos is naar Fc Midtjylland, Kabouter speelt nog steeds voor Oranje en Barcelona en is regelmatig "on fire" voor beiden 8)7 , Sergei tekent een jaar extra bij Man City

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Kabouter, de nieuwe Puyol :D
pi_141172463
Zidane _O_
#superniger2020
pi_141172572
9 spelers nog actief. _O_
#superniger2020
pi_141172604
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 21:10 schreef SiebeJ het volgende:

[..]

Kabouter, de nieuwe Puyol :D
Hé, dat is een belediging voor Kabouter. 8-)
pi_141172860
Stelletje bejaarden.
  Moderator / Redactie FP maandag 16 juni 2014 @ 21:16:52 #74
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_141172945
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 19:50 schreef PierreTT het volgende:
Telvanni is ondertussen coach geworden bij Verona :D
Bazig _O_
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_141173285
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 21:16 schreef Hermanna het volgende:
Stelletje bejaarden.
Is toch mooi man. _O_
#superniger2020
pi_141173510
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 21:20 schreef superniger het volgende:

[..]

Is toch mooi man. _O_
Niet als je eigen speler al jaren geleden met pensioen is gegaan ;( Ik had liever dat die nog coach was geworden :P
pi_141174133
Lekker realistisch om naar Denemarken te gaan na bijna 20 jaar Real.
USA of Qatar zou ik nog kunnen begrijpen.
  maandag 16 juni 2014 @ 21:31:36 #78
239294 PierreTT
pi_141174142
En weer eentje gestopt ;(

pi_141174785
Wie hebben allemaal een WK gewonnen? alleen Zidane en Jean Pierre met Frankrijk toch?
#superniger2020
pi_141174925
Cis heeft met Manchester United in 8 jaar alleen de Capital One Cup gewonnen?
  maandag 16 juni 2014 @ 21:43:10 #81
239294 PierreTT
pi_141175001
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 21:40 schreef superniger het volgende:
Wie hebben allemaal een WK gewonnen? alleen Zidane en Jean Pierre met Frankrijk toch?
Yep. Spanje heeft ooit het EK gewonnen :)
  maandag 16 juni 2014 @ 21:43:59 #82
239294 PierreTT
pi_141175057
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 21:42 schreef Hermanna het volgende:
Klopt ook
  maandag 16 juni 2014 @ 21:44:47 #83
239294 PierreTT
pi_141175108
Oke Teun, op je 36e nog even naar Arsenal :D

pi_141175284
Sergei heeft in zijn nadagen bij city nog heel wat prijzen gepakt!
  maandag 16 juni 2014 @ 21:49:01 #85
239294 PierreTT
pi_141175403
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 21:47 schreef stalybridge het volgende:
Sergei heeft in zijn nadagen bij city nog heel wat prijzen gepakt!
Zeker!

pi_141175872
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 21:42 schreef Hermanna het volgende:
Ja, wat zonde dat hij naar Manchester is gegaan. Ik heb die jongen een beetje gevolgd en hij was zelden een onbetwiste basisspeler. Toch een mooie carriere.
  maandag 16 juni 2014 @ 22:25:53 #87
239294 PierreTT
pi_141177754
2 februari 2036, Sergei is verkast naar Ipswich, Polak gaat naar Atalanta in juli, Ramos naar Bologna in juli en JP heeft nog maar een jaar bijgetekend :D
Rudi is ondertussen gestopt en is de coach van Heracles ^O^

pi_141177973
Middlesbrough contracteert jong talent Hwa-Chi Gesundheit

LIECHTENSTEIN - Het is voor veel voetbalkenners misschien een vreemde keuze, maar het scoutingsapparaat van Middlesbrough heeft een piepjonge Koreaan gevonden bij FC Balzers uit het Alpenstaatje Liechtenstein. Volgens de scouts kan de Liechtensteinse Noord-Koreaan zowel op de links als rechtsbackpositie uit de voeten.

'Nadat mijn vader uit Korea naar Europa is gevlucht, heeft mijn moeder hem toevalligerwijs gevonden in een alpenweide waar hij zich verstopt had. Het was meteen liefde op het eerste gezicht' aldus Gesundheit. Opmerkelijk genoeg stelt Gesundheit zich wel beschikbaar om voor zijn Aziatische vaderland uit te komen. Volgens insiders rendeert Hwa-Chi Gesundheit het best onder een strak regime.

maandag 16 juni 2014 @ 22:30:04 #89
239294 PierreTT
pi_141178082
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 22:28 schreef SiebeJ het volgende:
Middlesbrough contracteert jong talent Hwa-Chi Gesundheit

LIECHTENSTEIN - Het is voor veel voetbalkenners misschien een vreemde keuze, maar het scoutingsapparaat van Middlesbrough heeft een piepjonge Koreaan gevonden bij FC Balzers uit het Alpenstaatje Liechtenstein. Volgens de scouts kan de Liechtensteinse Noord-Koreaan zowel op de links als rechtsbackpositie uit de voeten.

'Nadat mijn vader uit Korea naar Europa is gevlucht, heeft mijn moeder hem toevalligerwijs gevonden in een alpenweide waar hij zich verstopt had. Het was meteen liefde op het eerste gezicht' aldus Gesundheit. Opmerkelijk genoeg stelt Gesundheit zich wel beschikbaar om voor zijn Aziatische vaderland uit te komen. Volgens insiders rendeert Hwa-Chi Gesundheit het best onder een straks regime.

[ afbeelding ]
:D _O-
pi_141178283
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 22:25 schreef PierreTT het volgende:
2 februari 2036, Sergei is verkast naar Ipswich, Polak gaat naar Atalanta in juli, Ramos naar Bologna in juli en JP heeft nog maar een jaar bijgetekend :D
Rudi is ondertussen gestopt en is de coach van Heracles ^O^

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Misschien nog een transfer voor Zidane. _O_
#superniger2020
pi_141178856
Wat is er met de AT app? Teun opeens nog maar 700+
  maandag 16 juni 2014 @ 22:43:12 #92
239294 PierreTT
pi_141179024
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 22:40 schreef stalybridge het volgende:
Wat is er met de AT app? Teun opeens nog maar 700+
Huh? Begint dat nu al net zo hard te buggen als de awards van Ramos? :? :? Even kijken.
  maandag 16 juni 2014 @ 22:54:54 #93
239294 PierreTT
pi_141179929
Raar. Op 1 juni 2035 had hij er 964. In seizoen 2035-2036 heeft hij 31 apps gehad voor Arsenal. Dan staat hij nu op 995. Seizoen 2036-2037 is net begonnen, het is 2 juli 2036. Dus nog 5 apps, dan heeft hij de 1000 :)
pi_141180039
Waarom maken we eigenlijk geen Hall of Fame :P? Na elke editie komen de beste erin.
pi_141180097
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 22:56 schreef Hermanna het volgende:
Waarom maken we eigenlijk geen Hall of Fame :P? Na elke editie komen de beste erin.
Prima, voor deze ronde nomineer ik Ze Romao.
  maandag 16 juni 2014 @ 23:00:31 #96
239294 PierreTT
pi_141180301
Situatie op 9 juli 2036 :D

pi_141180399
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 23:00 schreef PierreTT het volgende:

[ afbeelding ]
Ik speel weer in Frankrijk en mijn waarde is gestegen. _O_
#superniger2020
  maandag 16 juni 2014 @ 23:02:28 #98
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_141180442
Coach worden van Heracles. Er zijn slechtere clubs voor een beginnende coach. _O_
  maandag 16 juni 2014 @ 23:02:44 #99
239294 PierreTT
pi_141180465
Tering, 30/6/2037 loopt van iedereen het contract af, hopelijk is het dan klaar _O-
Valeron is trouwens nu ook gestopt, is coach!
  maandag 16 juni 2014 @ 23:03:22 #100
239294 PierreTT
pi_141180519
Ik hoop ook dat Teun die 5 apps nog binnenhaalt dit seizoen!
pi_141180541
Maldini _O_
Zanetti _O_
Ramos _O_

In de Serie A kan je als back nog wel tot je 40e door.
pi_141180613
Teun Kabouter verdient een plek in de Hall of Fame met meeste apps. :P
pi_141182087
Misschien moeten we een paar categorieën verzinnen:

1. Jongste debutant a-cap
2. Hoogste transferbedrag (niet waarde)
3. In meeste landen gespeeld
4. Meeste prijzen gewonnen
5. Meeste wedstrijden gespeeld
6. Grootste pechvogel
7. Mr. Loyaliteit
8. Oudste a-international

Zoiets, alleen dan iets leuker.
pi_141182145
quote:
1s.gif Op maandag 16 juni 2014 23:26 schreef Ciscus het volgende:

6. Grootste pechvogel
7. Mr. Loyaliteit

Elke ronde één persoon bij een categorie?
pi_141182280
quote:
1s.gif Op maandag 16 juni 2014 23:26 schreef Ciscus het volgende:

6. Grootste pechvogel
7. Mr. Loyaliteit

Langst bij 1 club
#superniger2020
pi_141182298
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 23:29 schreef superniger het volgende:

[..]

Langst bij 1 club
Dat is Mr. Loyaliteit :P
pi_141182312
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 23:30 schreef Hermanna het volgende:

[..]

ah
#superniger2020
pi_141182469
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 23:30 schreef Hermanna het volgende:

[..]

De Babiski-award
pi_141182512
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 23:27 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Elke ronde één persoon bij een categorie?
Ja, dus dat wordt nog wat...of een top 3?
pi_141182870
Zijn al die dingen nog na te chekken dan :P?
  maandag 16 juni 2014 @ 23:41:32 #111
239294 PierreTT
pi_141182899
Situatie 31 december 2036. Kabouter is vertrokken naar Hannover :)

Zidane, 25 apps _O_

Kabouter is dus ook over de grens van 1000 apps gegaan _O_
  maandag 16 juni 2014 @ 23:43:44 #112
239294 PierreTT
pi_141183014
Nu snel door naar 1 juli 2037, dan heeft niemand meer een contract _O-
  maandag 16 juni 2014 @ 23:44:13 #113
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_141183040
Rijkaard heeft een fiks salaris gekregen bij zijn nieuwe club als trainer.
  maandag 16 juni 2014 @ 23:44:33 #114
239294 PierreTT
pi_141183059
quote:
19s.gif Op maandag 16 juni 2014 23:44 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Rijkaard heeft een fiks salaris gekregen bij zijn nieuwe club als trainer.
Rijke tata!
pi_141183129
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 23:43 schreef PierreTT het volgende:
Nu snel door naar 1 juli 2037, dan heeft niemand meer een contract _O-
Met die Kabouter weet je het nooit
  Moderator / Redactie FP maandag 16 juni 2014 @ 23:48:29 #116
Rawr
pi_141183312
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 23:00 schreef PierreTT het volgende:

[ afbeelding ]
Dafuq, nu ineens speler van Siena? :D
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_141183352
Ze Romao ging op zn 22ste al met pensioen, even teruggezocht :P
  maandag 16 juni 2014 @ 23:53:38 #118
239294 PierreTT
pi_141183623
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 23:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Nee, je bent al tijdenlang coach!
pi_141183668
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 23:49 schreef Hermanna het volgende:
Ze Romao ging op zn 22ste al met pensioen, even teruggezocht :P
Pensioen pensioen..het was meer een carrièreswitch, denk ik.
Doet zijn 'eigenaar' weer mee?
  dinsdag 17 juni 2014 @ 00:19:16 #120
239294 PierreTT
pi_141185140
quote:
1s.gif Op maandag 16 juni 2014 23:45 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Met die Kabouter weet je het nooit
Pffff....

dinsdag 17 juni 2014 @ 00:20:37 #121
239294 PierreTT
pi_141185198
Polak, Kabouter en Zidane blijven doorvoetballen...

dinsdag 17 juni 2014 @ 00:21:19 #122
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_141185245
Wat een die-hards zijn het toch.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 00:21:50 #123
239294 PierreTT
pi_141185276
Speciaal voor deze drie hardcore veteranen

dinsdag 17 juni 2014 @ 00:24:18 #124
239294 PierreTT
pi_141185399
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 23:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

pi_141185401
Wie gaat het eerste record pakken als langst doorgaande voetballer :P Polak voetbalde tot zijn 34ste als A-International.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 00:24:42 #126
239294 PierreTT
pi_141185411
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 00:24 schreef Hermanna het volgende:
Wie gaat het eerste record pakken als langst doorgaande voetballer :P Polak voetbalde tot zijn 34ste als A-International.
Dat gaan we vandaag niet meer weten, ik ga naar bed :')
pi_141185505
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 00:24 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Dat gaan we vandaag niet meer weten, ik ga naar bed :')
Bedankt voor de updates _O_
#superniger2020
  dinsdag 17 juni 2014 @ 00:28:21 #128
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_141185557
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 00:27 schreef superniger het volgende:

[..]

dinsdag 17 juni 2014 @ 00:28:31 #129
239294 PierreTT
pi_141185563
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 00:27 schreef superniger het volgende:

[..]

Haha geen probleem, ben zelf ook benieuwd :D Maar ik moet morgen nog belachelijk veel doen voordat ik eindelijk op vakantie kan :P
pi_141185616
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 00:28 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Haha geen probleem, ben zelf ook benieuwd :D Maar ik moet morgen nog belachelijk veel doen voordat ik eindelijk op vakantie kan :P
Komt er op het eind ook nog een overzicht van clubgeschiedenis en prijzenkast etc.?
#superniger2020
  dinsdag 17 juni 2014 @ 00:31:10 #131
239294 PierreTT
pi_141185666
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 00:29 schreef superniger het volgende:

[..]

Komt er op het eind ook nog een overzicht van clubgeschiedenis en prijzenkast etc.?
Absoluut :) Als Kabouter eindelijk eens met pensioen gaat, maar misschien ga ik die voor de anderen maar eens bouwen alvast...
  dinsdag 17 juni 2014 @ 09:07:38 #132
89522 ambiance
Aaaaargh!
pi_141189978
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 00:20 schreef PierreTT het volgende:
Polak, Kabouter en Zidane blijven doorvoetballen...

[ afbeelding ]
Ze blijven maar doorvoetballen :) Gaat iemand tot zijn 40e het volhouden?

Van Gogh dus coach bij Eindhoven :s)
  dinsdag 17 juni 2014 @ 09:17:59 #133
277865 Sejt
Ondertitel
pi_141190135
De inschrijvingen zijn nog iets meer dan 1 dag open!
Stuur je inschrijvingsformulier in pm naar mij voor 12uur woensdagmiddag om mee te doen in de volgende ronde.
  Redactie Games dinsdag 17 juni 2014 @ 10:08:50 #134
206706 crew  Racerblade
pi_141191260
Tof dat dit topic nog bestaat! :D Even inschrijven. :9
pi_141191392
Oh vet, Teun blijft bezig. Op z'n 36e nog naar Arsenal. _O_
  dinsdag 17 juni 2014 @ 10:15:35 #136
277865 Sejt
Ondertitel
pi_141191460
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 10:08 schreef Racerblade het volgende:
Tof dat dit topic nog bestaat! :D Even inschrijven. :9
Yo! Leuk dat je weer meedoet. :)
  Redactie Games dinsdag 17 juni 2014 @ 10:42:22 #137
206706 crew  Racerblade
pi_141192234
Reaper Harbinger meldt zich, een boomlange verdediger met veel kracht en agressie. Hij heeft niet echt speciale vaardigheden, maar is vooral intimiderend. Eén directe blik in de ogen van Harbinger en de aanvallers rennen spontaan van hem weg.

Nu even de UI weer aanpassen. :9
  dinsdag 17 juni 2014 @ 10:45:20 #138
277865 Sejt
Ondertitel
pi_141192319
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 10:42 schreef Racerblade het volgende:
Reaper Harbinger meldt zich, een boomlange verdediger met veel kracht en agressie. Hij heeft niet echt speciale vaardigheden, maar is vooral intimiderend. Eén directe blik in de ogen van Harbinger en de aanvallers rennen spontaan van hem weg.

[ afbeelding ]

Kolere, die gaat het record gele en rode kaarten verpulveren :D >:)
  Redactie Games dinsdag 17 juni 2014 @ 10:49:45 #139
206706 crew  Racerblade
pi_141192431
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 10:45 schreef Sejt het volgende:

[..]

Kolere, die gaat het record gele en rode kaarten verpulveren :D >:)
I aim to hurt. :D
pi_141192519
GK
CB superniger
LB SiebeJ
MR TornadoDK
MC Silv
MC Stalybridge
ML PierreTT
ST IkeDubaku99
ST Toiletgebruiker

GK
RB
CB:
CB Racerblade
LB
MR
MC Ciscus
MC MMUFC
ML Anoonumos
ST Hermanna
ST Aguero

Even inschrijven
  dinsdag 17 juni 2014 @ 11:00:13 #141
277865 Sejt
Ondertitel
pi_141192769
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 10:52 schreef Anoonumos het volgende:
GK
CB superniger
LB SiebeJ
MR TornadoDK
MC Silv
MC Stalybridge
ML PierreTT
ST IkeDubaku99
ST Toiletgebruiker

GK
RB
CB:
CB Racerblade
LB
MR
MC Ciscus
MC MMUFC
ML Anoonumos
ST Hermanna
ST Aguero
Als we uit gaan van deze lijst, dan mis ik nog de inschrijvingen van stalybridge, PierreTT en Anoonumos.
pi_141193106
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 10:42 schreef Racerblade het volgende:

[ afbeelding ]

"Assuming direct control."
  dinsdag 17 juni 2014 @ 11:15:06 #143
89522 ambiance
Aaaaargh!
pi_141193276
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 10:52 schreef Anoonumos het volgende:
GK
CB superniger
LB SiebeJ
MR TornadoDK
MC Silv
MC Stalybridge
ML PierreTT
ST IkeDubaku99
ST Toiletgebruiker

GK
RB
CB:
CB Racerblade
LB
MR
MC Ciscus
MC MMUFC
ML Anoonumos
ST Hermanna
ST Aguero

Even inschrijven
Waar blijven de keepers ;)
pi_141193376
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 11:15 schreef ambiance het volgende:

[..]

Waar blijven de keepers ;)
Die kan je ook nog wel leeg laten eventueel. Al krijgt Zuid waarschijnlijkere een betere keeper dan Noord dan.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 11:23:48 #145
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_141193591
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 11:00 schreef Sejt het volgende:

[..]

Als we uit gaan van deze lijst, dan mis ik nog de inschrijvingen van stalybridge, PierreTT en Anoonumos.
De parel van Rotterdam, Ham Woo Sung, is RB bij Zuid-Korea.
Elite
Tegen TTIP
  dinsdag 17 juni 2014 @ 11:24:22 #146
277865 Sejt
Ondertitel
pi_141193611
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 11:17 schreef Anoonumos het volgende:

[..]

Die kan je ook nog wel leeg laten eventueel. Al krijgt Zuid waarschijnlijkere een betere keeper dan Noord dan.
Om het fair te maken, kunnen we overwegen dat ik 'dummy' deelnemers maak, zodat beide landen evenveel en even goede talenten hebben - ook voor de keeper posities.
De dummy deelnemers zijn dan van niemand, maar zullen dezelfde inschrijving volgen met vergelijkbare begin stats.

Namen: Dum-Mi Won, Dum-Mi Too, Dum-Mi Thri, etc. ;)

Wat vinden jullie daarvan?
  dinsdag 17 juni 2014 @ 11:25:37 #147
277865 Sejt
Ondertitel
pi_141193657
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 11:23 schreef Happel het volgende:

[..]

De parel van Rotterdam, Ham Woo Sung, is RB bij Zuid-Korea.
Dus dit:
GK
RB Ambiance
CB Sejt
CB superniger
LB SiebeJ
MR TornadoDK
MC Silv
MC Stalybridge
ML PierreTT
ST IkeDubaku99
ST Toiletgebruiker

GK
RB Happel
CB
CB Racerblade
LB
MR
MC Ciscus
MC MMUFC
ML Anoonumos
ST Hermanna
ST Aguero
pi_141193719
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 11:24 schreef Sejt het volgende:

[..]

Om het fair te maken, kunnen we overwegen dat ik 'dummy' deelnemers maak, zodat beide landen evenveel en even goede talenten hebben - ook voor de keeper posities.
De dummy deelnemers zijn dan van niemand, maar zullen dezelfde inschrijving volgen met vergelijkbare begin stats.

Goed plan. Denk niet dat iemand zelf een keeper aan wil maken namelijk.
pi_141193800
quote:

[..]

Ik ben geen voorstander voor dummy spelers.
#superniger2020
  dinsdag 17 juni 2014 @ 11:31:32 #150
277865 Sejt
Ondertitel
pi_141193875
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 11:29 schreef superniger het volgende:

[..]

Ik ben geen voorstander voor dummy spelers.
Ok. Argumenten? :P
pi_141193899
Wat mij betreft geen dummy's. Dan moet er maar iemand keeper worden! Zoniet, dan krijgt Noord een slechte keeper. Dat is dan maar zo.

Mijn inschrijving komt er aan hoor!
pi_141195708
quote:

[..]

Anders maak je mijn maar een zuid koreaan als 2e nationaliteit. Met AMR als secondary position kom ik misschien wel op de MR plek terecht.
pi_141195879
Van mij hoeven dummy's ook niet. Als niemand een keeper wil maken, hebben we gewoon een keeper uit het spel.
pi_141196161
Zoals iemand al opperde, misschien extra punten voor een keeper geven om het aantrekkelijker te maken? Ik zou het dan wel overwegen iig.
Daarnaast heeft een keeper ook andere vaardigheden toch? misschien handig om daar even een printscreen van te maken voor als iemand keeper wilt worden.
No bitch to me
pi_141196569
Omdat zijn ouders aanvankelijk nog in de communistische heilstaat geloofden kreeg Bon Hwa de Russische voornaam Sergei. Door gebeurtenissen waar zijn ouders nooit meer over hebben willen praten, ontvluchten zijn ouders vlak na zijn geboorte het land, en vestigen zich in Duitsland.

Volledig gedesillusioneerd ontwijken ze de grote groepen Noord Koreanen die zich ooit in de voormalige DDR hebben gevestigd en kiezen een stad die qua naam het meeste lijkt op hun voormalige woonplaats Hamsung, namelijk Hamburg.

In zijn jeugd wordt Sergei fan van lokale club St. Pauli. Hij gaat helemaal op in de (extreem)linkse supportersgroep van St. Pauli. Door het geromantiseerde beeld van het communisme wil Sergei, tot groot verdriet van zijn ouders, voor Noord Korea uit komen.

Zijn grote dromen. In het 1e van St. Pauli komen en promoveren en voor Noord Korea spelen, hopelijk zorgt het laatste niet voor een breuk in de familie.
pi_141196844
SiebeJ moet nog e.e.a. aanpassen!

quote:
Hidden Attributes: Consistency 20 / Dirtiness 7 / Versatility 3
pi_141198305
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:07 schreef stalybridge het volgende:
SiebeJ moet nog e.e.a. aanpassen!

[..]

Dat is toch alleen bij fysiek, mentaal en technisch. Ook bij hidden attributes kan je onder de 10 blijven, net zoals bij personal stats
pi_141198775
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:49 schreef SiebeJ het volgende:

[..]

Dat is toch alleen bij fysiek, mentaal en technisch. Ook bij hidden attributes kan je onder de 10 blijven, net zoals bij personal stats
Uit de OP:

quote:
Verdeel nu 30 punten over de verborgen vaardigheden met een minimale waarde van 10 voor een enkele vaardigheid. Iedereen krijgt een waarde van 5 voor blessure gevoeligheid.
pi_141199846
Gaan we dit x over de 20 inschrijvingen :P?
  dinsdag 17 juni 2014 @ 14:46:41 #160
333483 Aguero
oooooooo
pi_141200278
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 00:21 schreef PierreTT het volgende:
Speciaal voor deze drie hardcore veteranen

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Teun tussen 2020 en 2035 10 keer kampioen geworden met Barça.
Citius, Altius, Fortius.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 14:55:47 #161
277865 Sejt
Ondertitel
pi_141200561
Ik merk dat er meer tegen zijn dan voor de dummies. Dat doe ik dus niet morgen.

quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:49 schreef SiebeJ het volgende:

[..]

Bij nader inzien is alleen 'Dirtiness' potentieel positief om een lage waarde in te hebben. De minimale waarde van 10 grens was voornamelijk ingevoerd om de mogelijkheid tot cheaten (lage waardes geven in onbelangrijke stats) tegen te gaan, maar dat is bij hidden stats niet echt van toepassing.
Consistency, important matches, versatility hebben allen baat bij een hoge waarde. Injury proneness krijgt men standaard een waarde van 5.

Dus bij deze is de minimale grens van 10 voor hidden stats verwijderd. Dirtiness kan je namelijk ook gedeeltelijk als positief zien voor een verdediger.

[ Bericht 14% gewijzigd door Sejt op 17-06-2014 15:04:43 ]
  dinsdag 17 juni 2014 @ 15:18:03 #162
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_141201347
Aguero, bedankt voor de DM.

Sejt, heb je mijn speler gestuurd!
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 15:20:05 #163
239294 PierreTT
pi_141201429
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 11:00 schreef Sejt het volgende:

[..]

Komt eraan. Even doorsimuleren en ondertussen koffer inpakken :D
  dinsdag 17 juni 2014 @ 15:25:18 #164
277865 Sejt
Ondertitel
pi_141201661
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 15:18 schreef PBateman1978 het volgende:
Aguero, bedankt voor de DM.

Sejt, heb je mijn speler gestuurd!
Top ^O^ Welkom terug!
  dinsdag 17 juni 2014 @ 15:26:07 #165
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_141201702
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 15:25 schreef Sejt het volgende:

[..]

Top ^O^ Welkom terug!
Had geen idee dat 't weer begonnen was, maar altijd leuk dus ik ben er weer bij! :)
pi_141202042
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 11:32 schreef stalybridge het volgende:
Wat mij betreft geen dummy's. Dan moet er maar iemand keeper worden! Zoniet, dan krijgt Noord een slechte keeper. Dat is dan maar zo.

Mijn inschrijving komt er aan hoor!
Aks zuid-koreaan zeg ik: no dum mi!!!

Wij winnen toch wel
  dinsdag 17 juni 2014 @ 15:44:48 #167
239294 PierreTT
pi_141202371
Hau-Yoo Baek-Young is verstuurd Sejt ^O^
  dinsdag 17 juni 2014 @ 15:50:46 #168
277865 Sejt
Ondertitel
pi_141202589
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 15:44 schreef PierreTT het volgende:
_O-
Hij doet mee tijdens je vakantie. ^O^
pi_141202591
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 15:44 schreef PierreTT het volgende:
Hou je bek
#superniger2020
  dinsdag 17 juni 2014 @ 16:29:07 #170
311661 CarlosJacques
Lekker sterk!
pi_141203968
Hey iedereen! Leuk dat deze serie weer begonnen is, en dank voor de DMetjes! Ik heb helaas geen tijd om deze ronde mee te doen aangezien ik over een paar dagen op vakantie ga. Geen Badr Hari deze ronde dus, maar ga de serie zeker na mn vakantie terug lezen :P Mocht er een ronde 2 komen dan ben ik zeker weer van de partij.

Veel plezier. ^O^
pi_141204019
We zitten al op de 20 inschrijvingen! Hopelijk nog een paar Zuid- Koreanen die zich willen inschrijven :P

GK
RB
CB:
CB Racerblade
LB
MR
MC Ciscus
MC MMUFC
ML Anoonumos
ST Hermanna
ST Aguero

Noord-Korea heeft alleen nog een keeper nodig.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 16:33:47 #172
239294 PierreTT
pi_141204128
Man man man, er komt echt geen einde aan :'(

pi_141204256
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 16:33 schreef PierreTT het volgende:

[ afbeelding ]
_O_
#superniger2020
  dinsdag 17 juni 2014 @ 16:38:41 #174
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_141204287
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 16:33 schreef PierreTT het volgende:

[ afbeelding ]
In de voetsporen van Rudi Rijkaard.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 16:41:16 #175
239294 PierreTT
pi_141204389
Maar wacht eens, het lijkt er wel op dat...
  dinsdag 17 juni 2014 @ 16:42:07 #176
239294 PierreTT
pi_141204417

En Kabouter is ook gestopt, maar wordt coach!

dinsdag 17 juni 2014 @ 16:43:24 #177
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_141204474
Rijkaard coach bij Helmond Sport. Polak die nog steeds voetbalt. :D
  dinsdag 17 juni 2014 @ 17:01:44 #178
333483 Aguero
oooooooo
pi_141205158
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 16:42 schreef PierreTT het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Hoe staat het eigenlijk met Fabiono's trainerscarrière, gaat hij al richting het eerste?
Citius, Altius, Fortius.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 17:03:07 #179
239294 PierreTT
pi_141205206
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 17:01 schreef Aguero het volgende:

[..]

Hoe staat het eigenlijk met Fabiono's trainerscarrière, gaat hij al richting het eerste?

^O^
pi_141205242
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 16:42 schreef PierreTT het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Mooie carrière heeft Zidane gehad ^O^
Goede prijzenkast ook _O_
#superniger2020
  dinsdag 17 juni 2014 @ 17:05:57 #181
172006 Hobbel_Rob
keep it up!
pi_141205316
Ik dank jullie hartelijk voor de uitnodiging. Ik wil me wel aanmelden als rechter middenvelder van Zuid Korea. Zal vanavond mijn speler aanmaken, zodat er ook tijd is om eventuele foutjes te corrigeren.

Heb mijn naam er maar even bijgezet:

GK
RB
CB:
CB Racerblade
LB
MR Hobbel_rob
MC Ciscus
MC MMUFC
ML Anoonumos
ST Hermanna
ST Aguero

Nu nog even over een naam en het type middenvelder dat ik wil maken nadenken.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 17:06:08 #182
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_141205323
Mag ik de stats van Rijkaard als coach?
  dinsdag 17 juni 2014 @ 17:08:02 #183
239294 PierreTT
pi_141205390
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 17:06 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Mag ik de stats van Rijkaard als coach?
  dinsdag 17 juni 2014 @ 17:08:54 #184
333483 Aguero
oooooooo
pi_141205429
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 17:03 schreef PierreTT het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

^O^
Goed bezig. _O_
Citius, Altius, Fortius.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 17:10:22 #185
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_141205509
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 17:08 schreef PierreTT het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Thanks. ^O^
pi_141205890
Zidane is niet wereldberoemd geworden maar heeft wel een Worldcup en Confederations cup gewonnen beetje raar :P
  dinsdag 17 juni 2014 @ 17:23:41 #187
239294 PierreTT
pi_141206064
Stats van Polak :o

pi_141206088
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 17:19 schreef Hermanna het volgende:
Zidane is niet wereldberoemd geworden maar heeft wel een Worldcup en Confederations cup gewonnen beetje raar :P
Minachting :{
#superniger2020
  dinsdag 17 juni 2014 @ 18:02:04 #189
239294 PierreTT
pi_141207499
Dat was het, 1 juli 2039, iedereen is coach of gestopt :)

dinsdag 17 juni 2014 @ 18:03:30 #190
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_141207555
Rijkaard weer coach bij een andere club. Wat is deze? :D
pi_141207559
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 18:02 schreef PierreTT het volgende:

[ afbeelding ]
Bedankt voor het hosten, was zeer goed te volgen en steeds leuke updates! _O_
  dinsdag 17 juni 2014 @ 18:04:42 #192
239294 PierreTT
pi_141207618
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 18:03 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Bedankt voor het hosten, was zeer goed te volgen en steeds leuke updates! _O_
Dank je wel! Voor de volgende ronde moet iemand anders het doen :P
pi_141207777
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 18:02 schreef PierreTT het volgende:

[ afbeelding ]
Leuk, Sergei coach bij Feyenoord!

Mag ik zijn stats als coach?
pi_141207899
Zidane is coach bij Lyon _O_
#superniger2020
  dinsdag 17 juni 2014 @ 18:16:50 #195
172006 Hobbel_Rob
keep it up!
pi_141208136
Zo, mijn speler is klaar. hij komt zo jou kant op Sejt.

Han ki-pan-ki zal gaan schitteren bij Sparta.

Nu lekker even België kijken.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 18:17:20 #196
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_141208154
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 18:16 schreef Hobbel_Rob het volgende:

Die naam, wat grappig. :D _O-
  dinsdag 17 juni 2014 @ 18:21:01 #197
172006 Hobbel_Rob
keep it up!
pi_141208320
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 18:17 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Die naam, wat grappig. :D _O-
Uiteraard ook geboren in Shanghai :+
  dinsdag 17 juni 2014 @ 19:05:29 #198
277865 Sejt
Ondertitel
pi_141210857
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 18:16 schreef Hobbel_Rob het volgende:

Toegevoegd ^O^ Welkom terug!
pi_141217564
Zo ongeveer :P?

Teun Kabouter Its over 1000! apps
6. Grootste pechvogel
Ze Ramoa, met 23 jaar gestopt met voetballen en een eigen zaak gestart.
7. Mr. Loyaliteit
Basbiski Feyenoord 10 jaar?
pi_141219685
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 17:23 schreef PierreTT het volgende:
Stats van Polak :o

[ afbeelding ]
_O_
  dinsdag 17 juni 2014 @ 21:44:40 #201
239294 PierreTT
pi_141221522
Het spijt me, maar ik red het niet meer om alle overzichten te geven ;( Ik kan wel nu even de game uploaden en de link geven, zodat iedereen zelf kan kijken?
pi_141221750
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 21:44 schreef PierreTT het volgende:
Het spijt me, maar ik red het niet meer om alle overzichten te geven ;( Ik kan wel nu even de game uploaden en de link geven, zodat iedereen zelf kan kijken?
Prima toch
  dinsdag 17 juni 2014 @ 22:17:51 #203
239294 PierreTT
pi_141223668
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 21:47 schreef SiebeJ het volgende:

[..]

Prima toch
De ultieme savegame!

https://www.dropbox.com/s/t1k60g8kuux0629/FOK%212.fm
pi_141225468
Inschrijving ook verstuurd
pi_141226233
Niemand een keeper aanmaken voor Zuid of Noord -Korea? Na een geweldig optreden van Ochoa voor Mexico. :P
pi_141227717
Dank voor het uploaden van de savefile. Wilde deze wel graag zien.

Moderator / Redactie FP dinsdag 17 juni 2014 @ 23:28:04 #207
Rawr
pi_141228293
quote:
17s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 23:18 schreef Silv het volgende:
Dank voor het uploaden van de savefile. Wilde deze wel graag zien.

[ afbeelding ]
Wil je die ook even van Telvanni laten zien? O+
pi_141229438
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 23:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Wil je die ook even van Telvanni laten zien? O+
pi_141230701
Yick-Sun heeft besloten toch zijn moeders achternaam aan te nemen. Zijn adoptievader Anton Bob Smizzlbaum is daar niet blij mee.

Sejt, wil je Smizzlbaum ruilen met Park. (Toch een held van me: Ji-Sung Park)
pi_141230826
15 jaar bij 1 club gespeeld en aanvoerder van Frankrijk. _O_
#superniger2020
pi_141231655
'Something of a legend' :')
  woensdag 18 juni 2014 @ 08:07:13 #212
277865 Sejt
Ondertitel
pi_141233951
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juni 2014 00:20 schreef Ciscus het volgende:
Yick-Sun heeft besloten toch zijn moeders achternaam aan te nemen. Zijn adoptievader Anton Bob Smizzlbaum is daar niet blij mee.

Sejt, wil je Smizzlbaum ruilen met Park. (Toch een held van me: Ji-Sung Park)
Done. ^O^
pi_141234338
Bedankt voor de DM, Aguero .
pi_141234884
GK
RB
CB:
CB Racerblade
LB Xminator
MR Hobbel_rob
MC Ciscus
MC MMUFC
ML Anoonumos
ST Hermanna
ST Aguero
  woensdag 18 juni 2014 @ 09:16:19 #215
277865 Sejt
Ondertitel
pi_141234928
Voor iedereen die voor Noord of Zuid Korea wil gaan spelen, let er wel op dat een eventuele 2e nationaliteit roet in het eten kan gooien.
pi_141235189
Ik ga me zodirect inschrijven. Kan dat nog? Heb net een presentatie gehad voor een project op school. Ben zodirect pas thuis.
  woensdag 18 juni 2014 @ 09:31:15 #217
172006 Hobbel_Rob
keep it up!
pi_141235251
quote:
4s.gif Op woensdag 18 juni 2014 09:16 schreef Sejt het volgende:
Voor iedereen die voor Noord of Zuid Korea wil gaan spelen, let er wel op dat een eventuele 2e nationaliteit roet in het eten kan gooien.
Een geboorteplaats buiten Korea heeft daar neem ik aan geen invloed op?
Of krijg je dan automatisch de nationaliteit van dat land ook mee?
pi_141235252
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 09:28 schreef Super-B het volgende:
Ik ga me zodirect inschrijven. Kan dat nog? Heb net een presentatie gehad voor een project op school. Ben zodirect pas thuis.
Je hebt tot 12 uur vanmiddag.
#superniger2020
  woensdag 18 juni 2014 @ 09:32:20 #219
277865 Sejt
Ondertitel
pi_141235281
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 09:31 schreef Hobbel_Rob het volgende:

[..]

Een geboorteplaats buiten Korea heeft daar neem ik aan geen invloed op?
Of krijg je dan automatisch de nationaliteit van dat land ook mee?
Als je een bepaalde nationaliteit opgegeven hebt, dan voer ik dat in en dan zou je geboorteplaats niet van invloed moeten zijn. Maar als je een 2e nationaliteit hebt, dan kan je speler kiezen om voor dat land te spelen.
  woensdag 18 juni 2014 @ 09:33:35 #220
172006 Hobbel_Rob
keep it up!
pi_141235311
quote:
14s.gif Op woensdag 18 juni 2014 09:32 schreef Sejt het volgende:

[..]

Als je een bepaalde nationaliteit opgegeven hebt, dan voer ik dat in en dan zou je geboorteplaats niet van invloed moeten zijn. Maar als je een 2e nationaliteit hebt, dan kan je speler kiezen om voor dat land te spelen.
Oke mooizo, dan kan Han ki-pang-ki gewoon uit shanghai blijven komen :P
pi_141235430
Yick heeft bij spreektaal 'geen'.

Zou dat überhaupt kunnen en vervolgens ook invloed hebben op de prestaties?
pi_141235640
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 09:38 schreef Ciscus het volgende:
Yick heeft bij spreektaal 'geen'.

Zou dat überhaupt kunnen en vervolgens ook invloed hebben op de prestaties?
Vorige ronde heeft niemand een taal gekozen (stond niet in het lijstje).
Neem aan dat het dan wordt bepaald naar aanleiding van nationaliteit, geboorteplaats en/of club.
pi_141236213
Op woensdag 18 juni 2014 09:47 schreef Anoonumos het volgende:

[..]

Vorige ronde heeft niemand een taal gekozen (stond niet in het lijstje).
Neem aan dat het dan wordt bepaald naar aanleiding van nationaliteit, geboorteplaats en/of club.
[/quote]

Aha ok

Gomawayo, joeunirmanyitgirbaraeyo!
  woensdag 18 juni 2014 @ 10:59:14 #224
277865 Sejt
Ondertitel
pi_141237673
De inschrijvingen zijn nog 1 uur open. Dus als je nog wil mee doen, dan moet je snel zijn!

Alle huidige inschrijvingen zijn al ingevoerd in de database, dus we kunnen bijna direct beginnen.

Er zijn nog wel 2 deelnemers, die een ongeldige club hebben gekozen, zijnde Silv en TornadoDK.
pi_141238059
quote:
4s.gif Op woensdag 18 juni 2014 10:59 schreef Sejt het volgende:
De inschrijvingen zijn nog 1 uur open. Dus als je nog wil mee doen, dan moet je snel zijn!

Alle huidige inschrijvingen zijn al ingevoerd in de database, dus we kunnen bijna direct beginnen.

Er zijn nog wel 2 deelnemers, die een ongeldige club hebben gekozen, zijnde Silv en TornadoDK.
Noord Koreanen zeker?
  woensdag 18 juni 2014 @ 11:17:53 #226
277865 Sejt
Ondertitel
pi_141238363
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juni 2014 11:10 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Noord Koreanen zeker?
Het gaat erom dat Silv bij Toulouse wil beginnen. Toulouse speelt in de Ligue1, en alleen Ligue2 is beschikbaar. Zefde geldt voor TornadoDK met Racing Genk die een divisie te hoog speelt.
pi_141238396
Ik maak nog een speler aan, dus nog niet beginnen svp.
  woensdag 18 juni 2014 @ 11:19:31 #228
277865 Sejt
Ondertitel
pi_141238433
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 11:18 schreef DeHovenier het volgende:
Ik maak nog een speler aan, dus nog niet beginnen svp.
Je hebt nog 40 minuten. :P
  Moderator / Redactie FP woensdag 18 juni 2014 @ 11:19:56 #229
Rawr
pi_141238451
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juni 2014 11:10 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Noord Koreanen zeker?
  woensdag 18 juni 2014 @ 11:22:58 #230
277865 Sejt
Ondertitel
pi_141238567
Hmm heb de database even getest. Nu zie ik dat Koreaanse namen omgedraaid worden in FM. Mijn speler heet bijvoorbeeld Sum-Ting Wong, maar ziet er zo uit:

Die moet ik dus allemaal even omdraaien.
pi_141238685
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 11:22 schreef Sejt het volgende:
Hmm heb de database even getest. Nu zie ik dat Koreaanse namen omgedraaid worden in FM. Mijn speler heet bijvoorbeeld Sum-Ting Wong, maar ziet er zo uit:

[ afbeelding ]

Die moet ik dus allemaal even omdraaien.
Lol, dat vind ik echt klasse van FM. In Korea heb je altijd de familienaam eerst. Dat ze daar rekening mee houden zeg!

quote:
A Korean name consists of a family name followed by a given name, as used by the Korean people in both North Korea and South Korea
https://en.wikipedia.org/wiki/Korean_name

[ Bericht 17% gewijzigd door stalybridge op 18-06-2014 11:36:21 ]
  woensdag 18 juni 2014 @ 11:44:41 #232
277865 Sejt
Ondertitel
pi_141239290
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 11:26 schreef stalybridge het volgende:

[..]

Lol, dat vind ik echt klasse van FM. In Korea heb je altijd de familienaam eerst. Dat ze daar rekening mee houden zeg!

[..]

https://en.wikipedia.org/wiki/Korean_name
Top inderdaad, maar ik heb dus bijna iedereen even aan moeten passen. Anders ziet het er zo raar uit in alle nieuws berichten. :)

Nog 15 minuten Hovv!!
pi_141239702
quote:
14s.gif Op woensdag 18 juni 2014 11:44 schreef Sejt het volgende:

[..]

Top inderdaad, maar ik heb dus bijna iedereen even aan moeten passen. Anders ziet het er zo raar uit in alle nieuws berichten. :)

Nog 15 minuten Hovv!!
Ik heb een pm verzonden met mijn speler naar je Sejt. :)
pi_141239749
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 11:57 schreef Super-B het volgende:

[..]

Ik heb een pm verzonden met mijn speler naar je Sejt. :)
Mooi, op tijd!
pi_141239802
DOORRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
#superniger2020
  Moderator / Redactie FP woensdag 18 juni 2014 @ 12:00:36 #237
Rawr
pi_141239821
AAAAAAND... TIME!
  woensdag 18 juni 2014 @ 12:01:49 #238
277865 Sejt
Ondertitel
pi_141239856
Inschrijvingen zijn gesloten!!
  Moderator / Redactie FP woensdag 18 juni 2014 @ 12:02:19 #239
Rawr
pi_141239876
Schiet eens op met die screens joh.
  woensdag 18 juni 2014 @ 12:03:56 #240
277865 Sejt
Ondertitel
pi_141239926
quote:
10s.gif Op woensdag 18 juni 2014 12:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Schiet eens op met die screens joh.
Zelf.

Drumroll...

[ Bericht 9% gewijzigd door Sejt op 18-06-2014 12:14:53 ]
  woensdag 18 juni 2014 @ 12:18:51 #241
277865 Sejt
Ondertitel
pi_141240328
Damn, vergeten de database van vanmorgen te mergen met de latere toevoegingen/veranderingen. Duurt nog even wat langer. :{
  woensdag 18 juni 2014 @ 12:19:52 #242
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_141240356
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 12:18 schreef Sejt het volgende:
Damn, vergeten de database van vanmorgen te mergen met de latere toevoegingen/veranderingen. Duurt nog even wat langer. :{
Fuck die gasten :{w
Elite
Tegen TTIP
pi_141240406
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 12:18 schreef Sejt het volgende:
:')
  woensdag 18 juni 2014 @ 12:21:49 #244
277865 Sejt
Ondertitel
pi_141240408
quote:
14s.gif Op woensdag 18 juni 2014 12:19 schreef Happel het volgende:

[..]

Fuck die gasten :{w
>:)
We proberen het opnieuw.

:') Database ziet er goed uit, maar als ik de game start, zie ik de laatste veranderingen niet. Duurt ff...

Nu werkt 't. Ik kan o.a. The Saint zien :)

[ Bericht 10% gewijzigd door Sejt op 18-06-2014 12:35:28 ]
pi_141240805
quote:
14s.gif Op woensdag 18 juni 2014 12:21 schreef Sejt het volgende:

[..]

>:)
We proberen het opnieuw.

:') Database ziet er goed uit, maar als ik de game start, zie ik de laatste veranderingen niet. Duurt ff...

Nu werkt 't. Ik kan o.a. The Saint zien :)
*O*

Er loopt ook nog een andere Sainrimat rond, bij PSG. Die is niet van mij :P
  woensdag 18 juni 2014 @ 12:44:39 #246
277865 Sejt
Ondertitel
pi_141241042
Hèhè eindelijk lijkt alles goed te staan. Toen ik alle spelers zag, bleek dat sommige van ons als enige speelbare speler in het team zat. Dus ik moest de optie "Add players to playable teams" nog aanvinken. Maar alle goede dingen hebben tijd nodig. :)
pi_141241084
Kunnen we ook wedden op wie er als eerst met pensioen gaat? :D
#superniger2020
  woensdag 18 juni 2014 @ 12:52:27 #248
277865 Sejt
Ondertitel
pi_141241272
TornadoDK: Yu Ri Choi

SPOILER
IkeDubaku99 - Do Ping

SPOILER
Toiletgebruiker - Kim II Il-Sung

SPOILER
Drizzt_DoUrden - Ragnar Asgardsson

SPOILER
HamburgerHenk - Henk Hamburger

SPOILER
Hermanna - Long Kok

SPOILER
Ciscus - Yick-Sun Park

SPOILER
  woensdag 18 juni 2014 @ 13:01:52 #249
277865 Sejt
Ondertitel
pi_141241555
SiebeJ - Gesundheit Hwa-Chi

SPOILER
Racerblade - Reaper Harbinger

SPOILER
DeHovenier - The Saint

SPOILER
superniger - Inferno Bonecrusher

SPOILER
Sejt - Sum-Ting Wong

SPOILER
stalybridge - Sergei Bon Hwa

SPOILER
pi_141241662
Nu al een half miljoen waard _O_
pi_141241687
Kim II Il- Sung is een soortgelijke speler als Morten Rasmussen. ....als dat geen prachtcarriere wordt.....
  woensdag 18 juni 2014 @ 13:07:51 #252
277865 Sejt
Ondertitel
pi_141241750
PBateman1978 - Dieter Schlappschwanz

SPOILER
Swaytje - Sway Swiftfoot

SPOILER
Aguero - Duck-hwan Kwak

SPOILER
Happel - Ham Woo Sung

SPOILER
Silv - Sjon Beton

SPOILER
ambiance - Mi-Suk Dong

SPOILER
Hobbel_Rob - Han Ki-Pang-ki

SPOILER
pi_141241786
Gelukkig zit Yick Sun - Park ook in het team anders voelt Long Kok zich te emo.
pi_141241865
Dieter, Dieter, Dieter _O_
pi_141241887
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 13:08 schreef Hermanna het volgende:
Zul je zien dat 1 vd 2 binnen een half jaar wordt
verkocht. Maar vooralsnog matties!
  woensdag 18 juni 2014 @ 13:14:04 #256
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_141241956
Ik lijk qua speler op Kevin van Diermen. Mijn leven kan niet meer stuk, O+
Elite
Tegen TTIP
pi_141241968
Wie is die hele boze, die vooral gaat hakken?
  woensdag 18 juni 2014 @ 13:14:40 #258
277865 Sejt
Ondertitel
pi_141241975
MMUFC - Pu-Si Mao

SPOILER
xminator - Chin Tu Fat

SPOILER
Anoonumos - Han Solo

SPOILER
PierreTT - Hau-Yoo Baek-Young

SPOILER
Super-B - Patrizio Babiski

SPOILER
Bij Babiski is wat fout gegaan met de database, denk ik. Hij is clubloos, maar 8 clubs hebben interesse in hem:

Ik laat het er maar bij. Als ik het zou corrigeren, dan zou iedereen een nieuwe speler krijgen, dat is bijna niet te overzien.
pi_141241988
quote:
14s.gif Op woensdag 18 juni 2014 13:14 schreef Happel het volgende:
Ik lijk qua speler op Kevin van Diermen. Mijn leven kan niet meer stuk, O+
Ik zag het ook ja. Hilarisch
  woensdag 18 juni 2014 @ 13:16:14 #260
277865 Sejt
Ondertitel
pi_141242038
Daarnaast is de Serie B in Italië pas over 2 weken ingame ingeladen.
pi_141242040
Babiski weer naar Feyenoord haha
  woensdag 18 juni 2014 @ 13:19:17 #262
277865 Sejt
Ondertitel
pi_141242136
We gaan van start!!

pi_141242222
Communisten. :r
Citius, Altius, Fortius.
  woensdag 18 juni 2014 @ 13:21:53 #264
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_141242229
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 13:19 schreef Sejt het volgende:
We gaan van start!!

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan je het de volgende keer sorteren op nationaliteit? De autist in mij vindt dat fijn om zo te zien.
Elite
Tegen TTIP
pi_141242232
Naturel Fitness van 3 :')
  woensdag 18 juni 2014 @ 13:22:05 #266
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_141242240
Do Ping is te vergelijken met Sherjill MacDonald. Dit gaat een grootste carrière worden.
  woensdag 18 juni 2014 @ 13:23:33 #267
277865 Sejt
Ondertitel
pi_141242288
Valse start Han Solo!

pi_141242310
Meeste salaris en wedstrijdpremie. _O_
  woensdag 18 juni 2014 @ 13:27:15 #269
277865 Sejt
Ondertitel
pi_141242412
Babiski gaat naar...

SPOILER
pi_141242442
quote:
10s.gif Op woensdag 18 juni 2014 13:27 schreef Sejt het volgende:
Babiski gaat naar...

SPOILER
_O-
#superniger2020
  woensdag 18 juni 2014 @ 13:29:57 #271
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_141242502
quote:
Babiski gaat naar...

SPOILER
Zal Super-B leuk vinden. _O-
  woensdag 18 juni 2014 @ 13:30:51 #272
277865 Sejt
Ondertitel
pi_141242527
quote:
10s.gif Op woensdag 18 juni 2014 13:29 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Het spijt me oprecht. ;(
Maar het is ook een beetje leuk. >:)
pi_141242539
quote:
Babiski gaat naar...

SPOILER
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 13:28 schreef superniger het volgende:

[..]

_O-
quote:
10s.gif Op woensdag 18 juni 2014 13:29 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Hahaha :D Mooie keus. Was sowieso mijn tweede keus! :)
  woensdag 18 juni 2014 @ 13:31:59 #274
277865 Sejt
Ondertitel
pi_141242573
Swiftfoot even niet zo snel.

pi_141242589
Cool heb nu al de meeste waarde :D
  woensdag 18 juni 2014 @ 13:32:29 #276
277865 Sejt
Ondertitel
pi_141242590
Sjon (nog) niet van beton.

pi_141242617
Injuryproneness staat toch wel op 5 bij iedereen :P?
pi_141242623
Yes! Blessurenieuws, houden we van. _O-
  woensdag 18 juni 2014 @ 13:33:37 #279
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_141242635
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 13:33 schreef Hermanna het volgende:
Dit dus.
  woensdag 18 juni 2014 @ 13:33:48 #280
277865 Sejt
Ondertitel
pi_141242644
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 13:33 schreef Hermanna het volgende:
Yep. Maak je geen zorgen. :)
pi_141242725
De nederlanders vallen meteen geblesseerd uit.. Zwak volk zijn we toch ook :(
  woensdag 18 juni 2014 @ 13:37:05 #282
277865 Sejt
Ondertitel
pi_141242749
Ragnar laat zien hoe het moet:

Hwa-Chi is er ook vroeg bij!

woensdag 18 juni 2014 @ 13:37:40 #283
277865 Sejt
Ondertitel
pi_141242777
Duck-hwan kwakte naar verluid tegen de grond.

woensdag 18 juni 2014 @ 13:42:15 #284
277865 Sejt
Ondertitel
pi_141242930
Dieter doet zijn naam eer aan.

woensdag 18 juni 2014 @ 13:42:45 #285
277865 Sejt
Ondertitel
pi_141242954
The crowd purrs like a cat!

woensdag 18 juni 2014 @ 13:43:19 #286
277865 Sejt
Ondertitel
pi_141242973
Goede prestaties Han Solo bij jeugd leveren debuut op.

woensdag 18 juni 2014 @ 13:44:13 #287
277865 Sejt
Ondertitel
pi_141243004
Henk kan even aan de hamburgers.

pi_141243009
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 13:08 schreef Hermanna het volgende:
Zit ook zo'n Noord Koreaans spelertje bij Middlesborough. ..
  woensdag 18 juni 2014 @ 13:44:38 #289
277865 Sejt
Ondertitel
pi_141243018
Park aanvoerder bij de jeugd.

pi_141243175
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 13:44 schreef Sejt het volgende:
Henk kan even aan de hamburgers.

[ afbeelding ]
Neeeeeeee :(
  woensdag 18 juni 2014 @ 13:50:22 #291
277865 Sejt
Ondertitel
pi_141243209
Choi maakt z'n debuut bij het 1e.

woensdag 18 juni 2014 @ 13:50:45 #292
277865 Sejt
Ondertitel
pi_141243220
Babiski past zich vlot aan.

woensdag 18 juni 2014 @ 13:51:54 #293
277865 Sejt
Ondertitel
pi_141243266
Een aantal spelers zijn al minuten aan het maken:

woensdag 18 juni 2014 @ 13:53:01 #294
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_141243294
Go Do Ping.
pi_141243346
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 13:51 schreef Sejt het volgende:

[ afbeelding ]
Zou de clubnaam in dit lijstje erbij kunnen? Of is er geen ruimte voor?

Goed bezig voor de rest! *O*
  woensdag 18 juni 2014 @ 13:54:47 #296
277865 Sejt
Ondertitel
pi_141243358
League 1 in Engeland speelt vanaf nu in American Football kleding.

woensdag 18 juni 2014 @ 13:55:15 #297
277865 Sejt
Ondertitel
pi_141243378
Oi oi choi. Weer een blessure.

woensdag 18 juni 2014 @ 13:55:43 #298
277865 Sejt
Ondertitel
pi_141243393
Tu Fat gaat afvallen door alle gespeelde minuten!

pi_141243401
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 13:51 schreef Sejt het volgende:

[ afbeelding ]
Toch raar dat Kim Ill Sung als goddelijke dictator niet altijd in de basis staat!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')