hey! Mijn toekomstige ex!quote:
Hij ziet er niet echt hetero uit anders...quote:
Mag ik toch ook niet meer?quote:Op maandag 16 juni 2014 09:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij ziet er niet echt hetero uit anders...
Er mag zo veel niet...quote:
Zand in je kierquote:Op maandag 16 juni 2014 14:42 schreef Dirk. het volgende:
Over 7 dagen van nu lig ik te neuken op een Frans strand. Woooooooo!
Slim!quote:
in Singapore inderdaad. Land met de meeste wetten volgens mijquote:
En ook met een paar domme wetten.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
in Singapore inderdaad. Land met de meeste wetten volgens mij
En geen orale seks tenzij het voorspel is.quote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 17:19 schreef wonderer het volgende:
"Ik was bezig met voorspel, meneer de rechter, maar toen kwam ie per ongeluk klaar"
Waarschijnlijk omdat je hem zonder makeup en alles niet zou herkennen?quote:Op maandag 16 juni 2014 20:49 schreef Andyvie het volgende:
Die mister Holland blijkt dus gewoon in Wageningen te wonen!
Waarom heb ik hem dan nog nooit in het echt gezien
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 09:58 schreef Dirk. het volgende:
Is dat die jongen hierboven, met die plaat op z'n arm?
Volgens mij had ie geen tattoo.quote:Op zondag 15 juni 2014 19:36 schreef Peter het volgende:
Mister Nederland (niet de worldverkiezing gewonnen)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Demian Overduyn
Hehe, ik verdiep me daar allemaal niet in. Maar noemt hij dit mannelijk dan?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:25 schreef Dirk. het volgende:
https://www.facebook.com/(...)2070834858897&type=1.
.
.
Ik ben met hem eens dat de scene net zo afwijzend kan optreden tegen "anderen" als de rest van de maatschappij, maar die bullshit van "door de extravaganten durven de normalen niet meer uit de kast te komen" heb ik nu wel gehad.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:25 schreef Dirk. het volgende:
https://www.facebook.com/(...)2070834858897&type=1.
.
.
I hear you, maar dat gebeurt buiten de gayscene toch net zoveel? Zodra je je koop boven 't maaiveld uitsteekt... Of dat nou echt een 'homoding' is?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:35 schreef wonderer het volgende:
Ik ben met hem eens dat de scene net zo afwijzend kan optreden tegen "anderen" als de rest van de maatschappij,
Daar ben ik het inderdaad ookwel helemaal mee eens ja. Ik kreeg immers ook meteen een kanonnade over me heen hier toen ik zei dat ik de GayPride oninteressant vondquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben met hem eens dat de scene net zo afwijzend kan optreden tegen "anderen" als de rest van de maatschappij, maar die bullshit van "door de extravaganten durven de normalen niet meer uit de kast te komen" heb ik nu wel gehad.
Ja, dat gebeurt helaas overal. In plaats van dat die energie gebruikt wordt om mensen te laten inzien dat het gedrag van de ene [persoon uit een minderheidsgroep] niet bepalend is voor de andere [persoon uit een minderheidsgroep], wordt het verspild aan gedragspolitiequote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:37 schreef Dirk. het volgende:
[..]
I hear you, maar dat gebeurt buiten de gayscene toch net zoveel? Zodra je je koop boven 't maaiveld uitsteekt... Of dat nou echt een 'homoding' is?
Je kreeg de volle laag vanwege je woordkeus en oordelen, niet omdat je het oninteressant vond.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:41 schreef Apenbeest het volgende:
[..]
Daar ben ik het inderdaad ookwel helemaal mee eens ja. Ik kreeg immers ook meteen een kanonnade over me heen hier toen ik zei dat ik de GayPride oninteressant vond
Dat viel allemaal wel mee. Als alle homofoben zo ''homofoob'' als ik waren hadden de homo's het erg gemakkelijk in deze wereld.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je kreeg de volle laag vanwege je woordkeus en oordelen, niet omdat je het oninteressant vond.
Ik ben gewoon niet zo flaboyant als jij. Zou jij naar een gothic feest gaan als het je niet aantrok, je het gevoel had dat je daar een vreemde eend in de bijt zou zijn? En wel eerlijk zijn dan.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:47 schreef Dirk. het volgende:
Je was er nog nooit geweest, ambieerde ook niet om te gaan, en toch wist je precies wat je ervan vond. Dat is toch ongegrond ergens over oordelen?
Dat klopt, ik zou daar inderdaad niet heengaan. De muziek trekt me niet, de kleding niet en de mentaliteit niet. Ik dénk alleen dat jij in dit geval nog weleens verbaasd zou kunnen zijn. Maar dat zoek je zelf maar uit.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:55 schreef Apenbeest het volgende:
Ik ben gewoon niet zo flaboyant als jij. Zou jij naar een gothic feest gaan als het je niet aantrok, je het gevoel had dat je daar een vreemde eend in de bijt zou zijn? En wel eerlijk zijn dan.
Ook dat ben ik met je eens. Zo heb ik een (wellicht ongegronde) hekel aan Marokkaanse jeugd. Verschil is wel dat ik geen Marokkaan ben.quote:Vooroordelen heeft iedereen wel. Dat is menselijk. Doen alsof je totaal onbevooroordeeld bent is ook maar schijnheilig.
Ga dan ontdekken!quote:Zeker heb ik ook niet alle wijsheid in pacht. Ik ben ''nog'' jong en weet ook niet alles van de wereld.
die kloppen dan ook niet, anders kan de helft t land uitquote:Op maandag 16 juni 2014 17:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
En ook met een paar domme wetten.
[ afbeelding ]
http://www.dumblaws.com/laws/international/singapore
echt wel. Sites werken allemaal gewoon op internet.quote:
Ik zou die gastjes wel doen, overigens.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:01 schreef Dirk. het volgende:
Zo heb ik een (wellicht ongegronde) hekel aan Marokkaanse jeugd.
Heb je van horen zeggen, uiteraard! oo<.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:02 schreef Ang3l het volgende:
echt wel. Sites werken allemaal gewoon op internet.
Juist vanwege deze boten is de pride nog steeds nodig. Omdat je wel homo mag zijn, maar niet jezelf en bij voorkeur ook niet zichtbaar. Tolerantie komt niet met voorwaarden, dat geldt voor iedereen, ook als ze met leren chaps op een boot staan of elke dag een ander neuken.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:02 schreef Dirk. het volgende:
Hoe dan ook, iedereen die denkt dat onderstaand beeld tolerantie en acceptatie in de weg staat heeft het mis. Daar is decennia aan Pride geschiedenis het bewijs van. Simpel.
[ afbeelding ]
O. Dan heb ik t mis. Sorry dirkquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:02 schreef Dirk. het volgende:
Hoe dan ook, iedereen die denkt dat onderstaand beeld tolerantie en acceptatie in de weg staat heeft het mis. Daar is decennia aan Pride geschiedenis het bewijs van. Simpel.
[ afbeelding ]
uiteraard dirk. Uiteraardquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:03 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Heb je van horen zeggen, uiteraard! oo<.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |