Geen seks op straat? Schandalig meid!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:33 schreef Ang3l het volgende:
O. En met dat illegaal zijn en oppassen en homo's en levenslang valt t allemaal reuze mee. Heb al twee keer seks had en de gays zijn weg lief en behulpzaam. Er zijn ook gewoon gay Bars en sauna's. No big deal. Alleen niet op straat. Thats it.
Oh vandaar...quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:35 schreef Renesite het volgende:
Nee gekkie. Mijn maandverbandje is niet gewisseld
Zucht. Nee. T is geen new Orléans nee.quote:
Heeeeel weeeeeinig gezien hoor. Geen eigenlijk. Tenminste, geen blanke vrouwen. Nergens. Echt nergens.quote:
Ik vind 't tof, want [AfwijkendVanDeNorm].quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:13 schreef Bartjebart het volgende:
[ afbeelding ]
De luchtigere versie van het Juichpak
[ afbeelding ]
http://www.lindanieuws.nl(...)ie-van-het-juichpak/
Wie wil?
Zei ik toch?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:33 schreef Ang3l het volgende:
O. En met dat illegaal zijn en oppassen en homo's en levenslang valt t allemaal reuze mee. Heb al twee keer seks had en de gays zijn weg lief en behulpzaam. Er zijn ook gewoon gay Bars en sauna's. No big deal. Alleen niet op straat. Thats it.
Maar je moet daar wel, zoals deze meneer, een goed lichaam voor hebbenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:42 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Ik vind 't tof, want [AfwijkendVanDeNorm].
Hoe goed is goed?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar je moet daar wel, zoals deze meneer, een goed lichaam voor hebben
Toch wel zoals meneer hierboven...quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:13 schreef Bartjebart het volgende:
[ afbeelding ]
De luchtigere versie van het Juichpak
[ afbeelding ]
http://www.lindanieuws.nl(...)ie-van-het-juichpak/
Wie wil?
Nummer 14 van wat?quote:Op zondag 15 juni 2014 00:13 schreef Bartjebart het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een leukerd
De nummer 14 van Engeland...
Van Engeland.quote:
Wat in Engeland? De hitlijst van Engeland, de rijkste man van Engeland, de meest gewilde bachelor van Engeland..?quote:
Gewoon de nummer 14.quote:Op zondag 15 juni 2014 14:05 schreef Apenbeest het volgende:
[..]
Wat in Engeland? De hitlijst van Engeland, de rijkste man van Engeland, de meest gewilde bachelor van Engeland..?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |