hey! Mijn toekomstige ex!quote:
Hij ziet er niet echt hetero uit anders...quote:
Mag ik toch ook niet meer?quote:Op maandag 16 juni 2014 09:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij ziet er niet echt hetero uit anders...
Er mag zo veel niet...quote:
Zand in je kierquote:Op maandag 16 juni 2014 14:42 schreef Dirk. het volgende:
Over 7 dagen van nu lig ik te neuken op een Frans strand. Woooooooo!
Slim!quote:
in Singapore inderdaad. Land met de meeste wetten volgens mijquote:
En ook met een paar domme wetten.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
in Singapore inderdaad. Land met de meeste wetten volgens mij
En geen orale seks tenzij het voorspel is.quote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 17:19 schreef wonderer het volgende:
"Ik was bezig met voorspel, meneer de rechter, maar toen kwam ie per ongeluk klaar"
Waarschijnlijk omdat je hem zonder makeup en alles niet zou herkennen?quote:Op maandag 16 juni 2014 20:49 schreef Andyvie het volgende:
Die mister Holland blijkt dus gewoon in Wageningen te wonen!
Waarom heb ik hem dan nog nooit in het echt gezien
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 09:58 schreef Dirk. het volgende:
Is dat die jongen hierboven, met die plaat op z'n arm?
Volgens mij had ie geen tattoo.quote:Op zondag 15 juni 2014 19:36 schreef Peter het volgende:
Mister Nederland (niet de worldverkiezing gewonnen)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Demian Overduyn
Hehe, ik verdiep me daar allemaal niet in. Maar noemt hij dit mannelijk dan?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:25 schreef Dirk. het volgende:
https://www.facebook.com/(...)2070834858897&type=1.
.
.
Ik ben met hem eens dat de scene net zo afwijzend kan optreden tegen "anderen" als de rest van de maatschappij, maar die bullshit van "door de extravaganten durven de normalen niet meer uit de kast te komen" heb ik nu wel gehad.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:25 schreef Dirk. het volgende:
https://www.facebook.com/(...)2070834858897&type=1.
.
.
I hear you, maar dat gebeurt buiten de gayscene toch net zoveel? Zodra je je koop boven 't maaiveld uitsteekt... Of dat nou echt een 'homoding' is?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:35 schreef wonderer het volgende:
Ik ben met hem eens dat de scene net zo afwijzend kan optreden tegen "anderen" als de rest van de maatschappij,
Daar ben ik het inderdaad ookwel helemaal mee eens ja. Ik kreeg immers ook meteen een kanonnade over me heen hier toen ik zei dat ik de GayPride oninteressant vondquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben met hem eens dat de scene net zo afwijzend kan optreden tegen "anderen" als de rest van de maatschappij, maar die bullshit van "door de extravaganten durven de normalen niet meer uit de kast te komen" heb ik nu wel gehad.
Ja, dat gebeurt helaas overal. In plaats van dat die energie gebruikt wordt om mensen te laten inzien dat het gedrag van de ene [persoon uit een minderheidsgroep] niet bepalend is voor de andere [persoon uit een minderheidsgroep], wordt het verspild aan gedragspolitiequote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:37 schreef Dirk. het volgende:
[..]
I hear you, maar dat gebeurt buiten de gayscene toch net zoveel? Zodra je je koop boven 't maaiveld uitsteekt... Of dat nou echt een 'homoding' is?
Je kreeg de volle laag vanwege je woordkeus en oordelen, niet omdat je het oninteressant vond.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:41 schreef Apenbeest het volgende:
[..]
Daar ben ik het inderdaad ookwel helemaal mee eens ja. Ik kreeg immers ook meteen een kanonnade over me heen hier toen ik zei dat ik de GayPride oninteressant vond
Dat viel allemaal wel mee. Als alle homofoben zo ''homofoob'' als ik waren hadden de homo's het erg gemakkelijk in deze wereld.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je kreeg de volle laag vanwege je woordkeus en oordelen, niet omdat je het oninteressant vond.
Ik ben gewoon niet zo flaboyant als jij. Zou jij naar een gothic feest gaan als het je niet aantrok, je het gevoel had dat je daar een vreemde eend in de bijt zou zijn? En wel eerlijk zijn dan.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:47 schreef Dirk. het volgende:
Je was er nog nooit geweest, ambieerde ook niet om te gaan, en toch wist je precies wat je ervan vond. Dat is toch ongegrond ergens over oordelen?
Dat klopt, ik zou daar inderdaad niet heengaan. De muziek trekt me niet, de kleding niet en de mentaliteit niet. Ik dénk alleen dat jij in dit geval nog weleens verbaasd zou kunnen zijn. Maar dat zoek je zelf maar uit.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:55 schreef Apenbeest het volgende:
Ik ben gewoon niet zo flaboyant als jij. Zou jij naar een gothic feest gaan als het je niet aantrok, je het gevoel had dat je daar een vreemde eend in de bijt zou zijn? En wel eerlijk zijn dan.
Ook dat ben ik met je eens. Zo heb ik een (wellicht ongegronde) hekel aan Marokkaanse jeugd. Verschil is wel dat ik geen Marokkaan ben.quote:Vooroordelen heeft iedereen wel. Dat is menselijk. Doen alsof je totaal onbevooroordeeld bent is ook maar schijnheilig.
Ga dan ontdekken!quote:Zeker heb ik ook niet alle wijsheid in pacht. Ik ben ''nog'' jong en weet ook niet alles van de wereld.
die kloppen dan ook niet, anders kan de helft t land uitquote:Op maandag 16 juni 2014 17:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
En ook met een paar domme wetten.
[ afbeelding ]
http://www.dumblaws.com/laws/international/singapore
echt wel. Sites werken allemaal gewoon op internet.quote:
Ik zou die gastjes wel doen, overigens.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:01 schreef Dirk. het volgende:
Zo heb ik een (wellicht ongegronde) hekel aan Marokkaanse jeugd.
Heb je van horen zeggen, uiteraard! oo<.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:02 schreef Ang3l het volgende:
echt wel. Sites werken allemaal gewoon op internet.
Juist vanwege deze boten is de pride nog steeds nodig. Omdat je wel homo mag zijn, maar niet jezelf en bij voorkeur ook niet zichtbaar. Tolerantie komt niet met voorwaarden, dat geldt voor iedereen, ook als ze met leren chaps op een boot staan of elke dag een ander neuken.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:02 schreef Dirk. het volgende:
Hoe dan ook, iedereen die denkt dat onderstaand beeld tolerantie en acceptatie in de weg staat heeft het mis. Daar is decennia aan Pride geschiedenis het bewijs van. Simpel.
[ afbeelding ]
O. Dan heb ik t mis. Sorry dirkquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:02 schreef Dirk. het volgende:
Hoe dan ook, iedereen die denkt dat onderstaand beeld tolerantie en acceptatie in de weg staat heeft het mis. Daar is decennia aan Pride geschiedenis het bewijs van. Simpel.
[ afbeelding ]
uiteraard dirk. Uiteraardquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:03 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Heb je van horen zeggen, uiteraard! oo<.
Half. Ja. Meer de selectieve media aandacht. Maar dat wil niet zeggen dat dat soort boten er daarom niet mogen zijn.quote:
Het is niet hun fout dat de mensen denken dat alle homo's zo zijn.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Half. Ja. Meer de selectieve media aandacht. Maar dat wil niet zeggen dat dat soort boten er daarom niet mogen zijn.
hear hearquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Juist vanwege deze boten is de pride nog steeds nodig. Omdat je wel homo mag zijn, maar niet jezelf en bij voorkeur ook niet zichtbaar. Tolerantie komt niet met voorwaarden, dat geldt voor iedereen, ook als ze met leren chaps op een boot staan of elke dag een ander neuken.
Dit. En al WAREN alle homo's zo, wat dan nog?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:09 schreef wonderer het volgende:
Het is niet hun fout dat de mensen denken dat alle homo's zo zijn.
Ik vind t wat dubbel. "je voorkeur duidelijk maken". Het is de gay pride. Dus met voorkeur bedoelen we dan hetzelfde geslacht. Dat je voorkeur daarnaast een string is of een leren tuigje.... Hoort dat er dan ook bij? Mijn seksuele voorkeur is wat ik ben. Of ik daarna op een versartile of top of bottom bood of pis boot of leren boot wil staan vind ik persoonlijk wat anders en misschien iets voor privé. Niet dat ik zo preuts ben hoor, maar goed, ik vind t niet passen bij een politiek statement wat je met de pride aan t maken bent.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee. Dat is de media.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Een poosje geleden ging het hierover opquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:14 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind t wat dubbel. "je voorkeur duidelijk maken". Het is de gay pride. Dus met voorkeur bedoelen we dan hetzelfde geslacht. Dat je voorkeur daarnaast een string is of een leren tuigje.... Hoort dat er dan ook bij? Mijn seksuele voorkeur is wat ik ben. Of ik daarna op een versartile of top of bottom bood of pis boot of leren boot wil staan vind ik persoonlijk wat anders en misschien iets voor privé. Niet dat ik zo preuts ben hoor, maar goed, ik vind t niet passen bij een politiek statement wat je met de pride aan t maken bent.
Draagt t bij aan acceptatie? Nee. Draagt t bij aan tolerantie? Misschien. Je hoort genoeg mensen "klagen" over dat soort boten. Zowel homo als hetero. Draagt t dan dus bij? Nee. Hebben die mensen gelijk? Nee. Maar dat is een andere vraag.
Mijn antwoord of de pride op deze manier bijdraagt aan tolerantie en acceptatie is dus nog steeds nee.
Geeft niks hoor, normaal typ je ook verrot.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:16 schreef Ang3l het volgende:
Ik typ verrot want op m'n telefoon en snel.
Je hebt een punt. Maar je moet begrijpen dat bepaalde horror verhalen die ik heb gehoord me ook een beetje terughoudend maken. Zo vertelde een jongen op het internet me dat de beiden keren dat hij naar een homotent was geweest mannen maar te pas en te onpas aan hem gingen zitten en het ongewenst allemaal nogal intiem werd.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:01 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Dat klopt, ik zou daar inderdaad niet heengaan. De muziek trekt me niet, de kleding niet en de mentaliteit niet. Ik dénk alleen dat jij in dit geval nog weleens verbaasd zou kunnen zijn. Maar dat zoek je zelf maar uit..
[..]
Ook dat ben ik met je eens. Zo heb ik een (wellicht ongegronde) hekel aan Marokkaanse jeugd. Verschil is wel dat ik geen Marokkaan ben..
[..]
Ga dan ontdekken!. En vorm dan je oordeel. Echt, ik beloof je dat er zoveel leuks is. Juist als je jong bent! En blijk je het toch niks te vinden (dat Bear Necessity, of wat dan ook) nou ja, dan ben je 15 euro lichter en dan ga je door naar het volgende. Er is vast íets wat je leuk vindt. Of niet, whateverrrr.
.
Volgens mij vind ik Afghanen over het algemeen leuker. Althans, ik denk dat ik er een beetje inzicht in heb gekregen wat wat is. Hehe.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:03 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Ik zou die gastjes wel doen, overigens..
Op de lange termijn: ja.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn antwoord of de pride op deze manier bijdraagt aan tolerantie en acceptatie is dus nog steeds nee.
ik geloof niet dat er geen kip meer zou opkijken als Madonna of Beyoncé of welke bekende dan ook nog zon boek zou uitbrengen. Sommige dingen veranderen niet.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:18 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Een poosje geleden ging het hierover op. gay.nl
.
Daar was een vent die de vergelijking trok met Madonna's boek SEX uit 1992. Moest dat nou, daar zat toch ook niemand op te wachten?
En dat was ook zo, iedereen sprak de grootste schande van dat boek. En inmiddels kijkt geen kip. er meer van op. En ik denk dat het met de Pride ook zo werkt.
Oh, ik heb geen idee wat het verschil is. Zolang het enigszins Arabisch oogt vind ik alles prima.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:19 schreef Apenbeest het volgende:
Volgens mij vind ik Afghanen over het algemeen leuker. Althans, ik denk dat ik er een beetje inzicht in heb gekregen wat wat is. Hehe.
Maar er bestaat ook nog zoiets als verschillen in normen en waarden. Iedereen heeft recht op zijn eigen mening, ook mensen die niet van bepaalde leefgewoontes houden. Tolerantie is niet hetzelfde als alles leuk moeten vinden.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Juist vanwege deze boten is de pride nog steeds nodig. Omdat je wel homo mag zijn, maar niet jezelf en bij voorkeur ook niet zichtbaar. Tolerantie komt niet met voorwaarden, dat geldt voor iedereen, ook als ze met leren chaps op een boot staan of elke dag een ander neuken.
Misschien wil ik wel helemaal niet dat t normaal wordt om in je string op straat te paraderen. Wat ik wel wil is dat t kan zonder dat iemand je in elkaar rost. Ik ben niet zo van t alles moet maar openbaar mogen. Net zoals dat ik vind dat je alles moet KUNNEN zeggen, maar niet alles HOEFT te zeggen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Op de lange termijn: ja.
Want hoe vaker dit soort dingen gezien worden, hoe normaler het wordt. Wat de boer niet kent dat vreet ie niet, dus moet je het hem blijven voorzetten, anders blijft het onbekend.
Alle revolutie stuit aanvankelijk op weerstand.
ik hou niet van t word tolereren. Ik ben voor accepteren. Maar ook accepteren werkt beide kanten op. Je mag dingen mooi vinden, maar ook niet mooi. Of in dit geval gepast vinden of vinden dat er een tijd en plaats voor alles is.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:21 schreef Apenbeest het volgende:
[..]
Maar er bestaat ook nog zoiets als verschillen in normen en waarden. Iedereen heeft recht op zijn eigen mening, ook mensen die niet van bepaalde leefgewoontes houden. Tolerantie is niet hetzelfde als alles leuk moeten vinden.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:21 schreef Apenbeest het volgende:
[..]
Maar er bestaat ook nog zoiets als verschillen in normen en waarden. Iedereen heeft recht op zijn eigen mening, ook mensen die niet van bepaalde leefgewoontes houden. Tolerantie is niet hetzelfde als alles leuk moeten vinden.
Het gaat ook niet per se om die string, maar om de diversiteit. Iedereen is anders, iedereen uit zich anders, en dat moet zichtbaar blijven.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien wil ik wel helemaal niet dat t normaal wordt om in je string op straat te paraderen. Wat ik wel wil is dat t kan zonder dat iemand je in elkaar rost. Ik ben niet zo van t alles moet maar openbaar mogen. Net zoals dat ik vind dat je alles moet KUNNEN zeggen, maar niet alles HOEFT te zeggen.
Het gaat mij wel om die string. Iedereen is anders maar niet alles hoeft openlijk op straat. Vind ik. Dus t gaat me er wel degelijk om.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
[..]
Het gaat ook niet per se om die string, maar om de diversiteit. Iedereen is anders, iedereen uit zich anders, en dat moet zichtbaar blijven.
Alleen dan moeten de media er dus niet een of twee boten uitpikken want dan gaat het mis. Daarom juist zou iedereen eens naar amsterdam moeten gaan om het zelf te zien. Zo divers
Is dat zo?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:35 schreef Ang3l het volgende:
Als een hetero wijf in string over straat loopt denkt ook half Nederland "nou nou moet dat nou? Ze is best lekker maar dit is misschien wat too much".
Ja. Dat denk ik wel. Er zullen zat hetero gastjes denken "whoooh check die stelten onder die piskelk!" maar als je ze zou vragen of ze t normaal vinden zo op straat... Dan denk ik dat de meesten toch heel eerlijk nee zullen zeggen.quote:
Ja, als je in je string boodschappen gaat doen wel. Maar tijdens een groots feest? Bij Carnaval zou er ook niemand raar van opkijken, toch?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:35 schreef Ang3l het volgende:
Als een hetero wijf in string over straat loopt denkt ook half Nederland "nou nou moet dat nou? Ze is best lekker maar dit is misschien wat too much". Maar als r een homo is moet t ineens kunnen in t kader van diversiteit en acceptatie. Je mag er dan ook niks van zeggen want dan ben je intolerant en een homo hater of een verrader van je eigen soort. Ik vind DAT dus ook met twee maten meten. Alles werkt twee kanten op.
Ik vind alles zo dubbel de laatste tijd. Soms weet ik het zelf niet meer. Ergens snap ik Dirk's instelling ook wel. Herken ik er zelfs iets in van mezelf. Dat wanneer mensen je vertellen dat iets niet mag je ze er nog wel eens extra mee zult confronteren. Hoewel ik het in dit geval niet zal doen omdat ik er zelf niet zeker genoeg over ben.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
[..]
Het gaat ook niet per se om die string, maar om de diversiteit. Iedereen is anders, iedereen uit zich anders, en dat moet zichtbaar blijven.
Alleen dan moeten de media er dus niet een of twee boten uitpikken want dan gaat het mis. Daarom juist zou iedereen eens naar amsterdam moeten gaan om het zelf te zien. Zo divers
Voortschrijdend inzichtquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:39 schreef Apenbeest het volgende:
[..]
Ik vind alles zo dubbel de laatste tijd. Soms weet ik het zelf niet meer. Ergens snap ik Dirk's instelling ook wel. Herken ik er zelfs iets in van mezelf. Dat wanneer mensen je vertellen dat iets niet mag je ze er nog wel eens extra mee zult confronteren. Hoewel ik het in dit geval niet zal doen omdat ik er zelf niet zeker genoeg over ben.
En in zekere zin wordt iedereen ook wel gebrainwasht over wat wel en niet moet kunnen. Ervaren we daarom bepaalde dingen ook als shockerend terwijl ze dat niet eens echt zijn. Zo ook een man in een string. Het is niet iets dat ik mooi vind maar het feit dat het me zo shockeert heeft waarschijnlijk meer met mijn eigen angsten en onzekerheden te maken.
Conchita Wurst is al helemaal zo'n voorbeeld. Ik was vanaf het begin fel anti toen ik de vrouw met baard zag. Vond het weer een stereotypering van homoseksuelen en zag haar als iemand die het voor iemand als mezelf juist lastiger maakt in deze maatschappij.
Maar uiteindelijk besefte ik me dat zij niet de verantwoordelijke is voor andermans stereotypering naar homoseksuelen. Als mensen dingen negatief willen zien doen ze dat toch wel. En waarom zou zij zich moeten inhouden om iemand als mij goed voor de dag te laten komen. Ze heeft zelf immers net zo goed het recht te zijn wie ze wil zijn. En naar een paar keer haar verschijning te hebben gezien doet het me helemaal niets meer en vind ik de shock eigenlijk wel meevallen.
Dusja, zoals gezegd, dubbel.
Jawel.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, als je in je string boodschappen gaat doen wel. Maar tijdens een groots feest? Bij Carnaval zou er ook niemand raar van opkijken, toch?
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Voortschrijdend inzicht
Jij komt er wel
''Koning''. Die titel bevalt me welquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:40 schreef Ang3l het volgende:
And those are my two cents. Keurig onderbouwd. Niet zoals die apen koning.
Echt? Ok. Dan weet ik het ook niet. Ik heb er zelf geen problemen mee, als ze maar geen overlast veroorzaken. En ik vind ook wel dat je ballen moet hebben om zo open en bloot voor iedereen te kijk te gaan staan.quote:
Tsss. Discriminatie. Waarom mag alleen iemand met ballen dat?!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Echt? Ok. Dan weet ik het ook niet. Ik heb er zelf geen problemen mee, als ze maar geen overlast veroorzaken. En ik vind ook wel dat je ballen moet hebben om zo open en bloot voor iedereen te kijk te gaan staan.
Hij moet nog naar bewijzen dat ie een beest isquote:
Ahaha. Die formulering kan ook anders uitgelegd worden jaquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tsss. Discriminatie. Waarom mag alleen iemand met ballen dat?!
Oh, hoe dat dan..?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij moet nog naar bewijzen dat ie een beest is
In een leren string op een bootquote:
Neh. Ik vind een string lelijk bij een man.quote:
quote:
Ik moet zeggen dat een man in een jockstrap toch meer charmes heeft dan een man in een string. Zeker als ie een lekkere dikke kont heeftquote:
Ja, nog zes weken om afgetraind te wordenquote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:08 schreef Apenbeest het volgende:
Ik moet zeggen dat een man in een jockstrap toch meer charmes heeft dan een man in een string. Zeker als ie een lekkere dikke kont heeft
NOG meer? Beest.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:08 schreef wonderer het volgende:
Ja, nog zes weken om afgetraind te worden
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |