hoe liet hij zich 'anaal nemen' door het westen dan?quote:Op zondag 15 juni 2014 23:22 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Het maak totaal niet uit of jij "de schuld" op het Westen wil schuiven.
Deze discussie ging over Saddam en als Saddam zich "anaal liet nemen" door het Westen was Saddam dus niet bepaald een held.
quote:Op zondag 15 juni 2014 23:29 schreef Stimorol- het volgende:
Dit topic is echt honing voor Isis losers.
Het was juist hartstikke slim van het Westen en eerder kritiek naar Saddam toe. Als je een idioot vindt die bereid is 8 jaar jouw oorlog uit te voeren met zijn buurman en jij hem wapens levert...tsjaah..pakken die kans. Dan zou ik het ook doen. Saddam heeft er niets mee gewonnen want de Iraanse republiek bestaat vandaag de dag nog. En de Iraanse Republiek was veel zwakker zowel qua militaire apparatuur als gebrek aan steun van grote landen. Het laat ook zien dat de man niet bijster intelligent was naar mijn mening. En daar zijn wel meer voorbeelden van aan te wijzen. Meedogenloos was hij wel, maar zonder intelligentie eindig je dan toch in je eigen land ergens diep onder de grond verstopt onder een put.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:22 schreef Pharmacist het volgende:
Het maak totaal niet uit of jij "de schuld" op het Westen wil schuiven.
Deze discussie ging over Saddam en als Saddam zich "anaal liet nemen" door het Westen was Saddam dus niet bepaald een held.
Moet je niet aan mij vragen zaid, dat was niet mijn bewering, maar Aloualou's bewering.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:29 schreef zaid het volgende:
hoe liet hij zich 'anaal nemen' door het westen dan?
Lees je posts eens door. Je claimde eerder voor ze te zijn?quote:Op zondag 15 juni 2014 23:29 schreef De_Ilias het volgende:
Underdog, hoe kom jij erbij dat ik ISIS promoot en of steun? Dat is pure onzin!
Het klopt wel dat ISIS en ik een gezamenlijke vijand hebben maar dat betekent niet dat ik ISIS steun in al hun daden en doen.
Ik snap sowieso niet hoe Saddam ooit dacht dat hij Iran de baas kon. Echt, Iran heeft ruim 2x zoveel inwoners en een terrein dat ontzettend goed te verdedigen is. Anyway, we zijn het dus eens mbt Saddamquote:Op zondag 15 juni 2014 23:31 schreef Aloulou het volgende:
Het was juist hartstikke slim van het Westen en eerder kritiek naar Saddam toe. Als je een idioot vindt die bereid is 8 jaar jouw oorlog uit te voeren met zijn buurman en jij hem wapens levert...tsjaah..pakken die kans. Dan zou ik het ook doen. Saddam heeft er niets mee gewonnen want de Iraanse republiek bestaat vandaag de dag nog. Het laat ook zien dat de man niet bijster intelligent was naar mijn mening. En daar zijn wel meer voorbeelden van aan te wijzen. Meedogenloos was hij wel, maar zonder intelligentie eindig je dan toch in je eigen land ergens diep onder de grond verstopt onder een put.
Allahu akbartwitter:RamiAlLolah twitterde op zondag 15-06-2014 om 23:27:17#Alarabiya: Tribe fighters spokesperson: Our military operations toward #Baghdad have begun.. #Iraq #ISIS reageer retweet
waar?quote:Op zondag 15 juni 2014 23:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Lees je posts eens door. Je claimde eerder voor ze te zijn?
Hij werd een belachelijke kansloze domme uitputtende oorlog ingejaagd door het Westen en de golfarabieren.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:29 schreef zaid het volgende:
[..]
hoe liet hij zich 'anaal nemen' door het westen dan?
Je steunt ISIS in dit conflict.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:29 schreef De_Ilias het volgende:
Underdog, hoe kom jij erbij dat ik ISIS promoot en of steun? Dat is pure onzin!
Het klopt wel dat ISIS en ik een gezamenlijke vijand hebben maar dat betekent niet dat ik ISIS steun in al hun daden en doen.
Omdat ze toevallig behoren tot de opstandelingen ja, maar hun ideologie is onzin vind ik. Is dat erg dan? maakt mij dat "ziek" dan?quote:
De ideologische haat die jij met hun deelt maakt je ziek.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:36 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Omdat ze toevallig behoren tot de opstandelingen ja, maar hun ideologie is onzin vind ik. Is dat erg dan? maakt mij dat "ziek" dan?
Oh pls. Je claimde dat er twee partijen zijn waaruit je kon kiezen. Zodoende besloot jij voor isis te kiezen, want je bent soenniet. De andere partij is sjiietisch, zodoende viel de keuze op isis. Remember?quote:
Zullen we sjiietische boeken lezen, dan zul je zien dat er geen ziekelijke ideologie op deze aarde bestaat dan die van hun.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:37 schreef Peunage het volgende:
[..]
De ideologische haat die jij met hun deelt maakt je ziek.
Je juicht om mensen die geëxecuteerd zijn! Barbaars dat je daar om kan juichen.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:36 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Omdat ze toevallig behoren tot de opstandelingen ja, maar hun ideologie is onzin vind ik. Is dat erg dan? maakt mij dat "ziek" dan?
Ja, het maakt je een opportunist.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:36 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Maar het is niet barbaars als ISIS leden worden geëxecuteerd?quote:Op zondag 15 juni 2014 23:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je juicht om mensen die geëxecuteerd zijn! Barbaars dat je daar om kan juigen.
twitter:ragipsoylu twitterde op zondag 15-06-2014 om 23:35:53NATO secretary-general Rasmussen is in Ankara to meet President Gul, PM Erdogan and other counterparts #iraq #turkey reageer retweet
Nee, je hoeft geen boeken te lezen, je moet op zoek gaan naar de sjiitische ISIS. Daarmee zeg ik niet dat ISIS soennitisch is, want gelukkig verwerpt de overgrote meerderheid hen.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:39 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Zullen we sjiietische boeken lezen, dan zul je zien dat er geen ziekelijke ideologie op deze aarde bestaat dan die van hun.
Zoals reeds gemeld, ik maak geen onderscheid daarin. Of het een soenniet of sjiiet is, het is walgelijk.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:39 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Maar het is niet barbaars als ISIS leden worden geëxecuteerd?
iran riep op om saddam af te zetten en wou een puppet regime installeren. khomeiniquote:Op zondag 15 juni 2014 23:25 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Leg mij eens uit waarom die gerechtvaardigd waren. Jij doet de bewering, de bewijslast ligt bij jou. Volgens mij ben je flink geindoctrineerd; Irak was de aggressor.
twitter:IrakTurkmenleri twitterde op zondag 15-06-2014 om 23:38:54Please hear our voice! Turkmens in Iraq are under #ISIL's threat!#SaveTurkmen @UN http://t.co/L6Dga1C3sN reageer retweet
Vriend, Iran kwam net uit een revolutie en was uitgeput en gedesoriënteerd. No way dat ze een oorlog gaan starten. Ga geen geschiedenis vervalsen, die oorlog is niet zo heel lang geleden gebeurd en het staat gewoon vast dat Irak de oorlog begon, op aandringen van de Golfarabieren en de VS.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:43 schreef zaid het volgende:
[..]
iran riep op om saddam af te zetten en wou een puppet regime installeren. khomeinizei dan ook na zijn terugkeer naar teheran dat saddam bij de top van zijn vijanden staat. hij kon van alles gaan doen..
koeweit verraadde irak door geld te eisen terwijl hij juist koeweit verdedigd had tegen de iraanse agressie. koeweit en de VS probeerde de iraakse economie te vernietigen. (daar is bewijs van dmv een document!) zie wat koeweit met de olie deed. ze stalen zelfs olie van Irak.
Wtf? kan iemand dit bevestigen?twitter:RamiAlLolah twitterde op zondag 15-06-2014 om 23:44:46#BreakingNews Tribe fighters shelling #Baghdad airport with tens of mortars.. #Iraq #ISIS reageer retweet
Turkmenen zijn sunni toch?quote:Op zondag 15 juni 2014 23:44 schreef Eagle_99 het volgende:
twitter:IrakTurkmenleri twitterde op zondag 15-06-2014 om 23:38:54Please hear our voice! Turkmens in Iraq are under #ISIL's threat!#SaveTurkmen @UN http://t.co/L6Dga1C3sN reageer retweet
dat was zijn eigen beslissing dat het westen hem steunde betekend niet dat hij zich 'anaal laat nemen' door het westen.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:34 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hij werd een belachelijke kansloze domme uitputtende oorlog ingejaagd door het Westen en de golfarabieren.
Sjiieten?quote:Op zondag 15 juni 2014 23:49 schreef Stimorol- het volgende:
Waarom staan zij under attack van die hufters dan. Ik snap t even niet
Tal Afar is vanavond ingenomen door ISIS, een bijna volledig door Turkmenen bewoonde stad. 25% daarvan zijn sjiieten.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:49 schreef Stimorol- het volgende:
Waarom staan zij under attack van die hufters dan. Ik snap t even niet
Hoe weet je dat zo zeker? Ik heb ook berichten gezien dat het leger nog aanwezig is.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:51 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Tal Afar is vanavond ingenomen door ISIS, een bijna volledig door Turkmenen bewoonde stad. 25% daarvan zijn sjiieten.
Wat een bullshit. Het was een ordinairy land grab.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:43 schreef zaid het volgende:
iran riep op om saddam af te zetten en wou een puppet regime installeren. khomeinizei dan ook na zijn terugkeer naar teheran dat saddam bij de top van zijn vijanden staat. hij kon van alles gaan doen..
koeweit verraadde irak door geld te eisen terwijl hij juist koeweit verdedigd had tegen de iraanse agressie. koeweit en de VS probeerde de iraakse economie te vernietigen. (daar is bewijs van dmv een document!) zie wat koeweit met de olie deed. ze stalen zelfs olie van Irak.
Het wordt overal gemeld, ook door de Turkmenen zelf? Maar ik hoop dat het klopt wat je zegt. Heel graag zelfs.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zo zeker? Ik heb ook berichten gezien dat het leger nog aanwezig is.
25% daarvan is dus morgen dood waarschijnlijkquote:Op zondag 15 juni 2014 23:51 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Tal Afar is vanavond ingenomen door ISIS, een bijna volledig door Turkmenen bewoonde stad. 25% daarvan zijn sjiieten.
als het zo 'uitgeput en gedesoriënteerd' was hadden ze de oorlog niet gewonnen.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:45 schreef Peunage het volgende:
[..]
Vriend, Iran kwam net uit een revolutie en was uitgeput en gedesoriënteerd. No way dat ze een oorlog gaan starten. Ga geen geschiedenis vervalsen, die oorlog is niet zo heel lang geleden gebeurd en het staat gewoon vast dat Irak de oorlog begon, op aandringen van de Golfarabieren en de VS.
Dat verhaal met Koeweit klopt deels. Irak kwam uit een 8 jaar durende oorlog met Iran, met meer dan een miljoen soldaten. Die moesten betaald worden, schulden moesten betaald worden, infrastructuur moest opgebouwd worden, etc.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:52 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Het was een ordinairy land grab.
De rest, zelfs als ik aanneem dat het waar is, is geen reden tot een sneak attack invasie. Er wordt zoveel gezegd. Hoeveel Moslimlanden hebben wel niet gezegd dat Israel "bij de top van zijn vijanden staat"? Vind jij dat Israel nu het recht heeft die landen binnen te vallen?
Je kan trouwens ook precies zien wat Saddam van Iran wilde afsnoepen op de kaart; het stukje dat niet door de bergen goed te verdedigen is, en dat is ook goed gedocumenteerd.
[ afbeelding ]
Ik wil ook wel eens een bron zien mbt dat Koeweit verhaal. Voor zover ik weet is Koeweit ontzettend zwak en ontzettend rijk en ging het gewoon om expansie. In beide gevallen was Irak de aggressor.
twitter:IrakTurkmenleri twitterde op zondag 15-06-2014 om 23:56:15Turkmens in Iraq are under terrorism threat. Tonight, the situation in Tal Afar may become worser! @hrw#SaveTurkmen http://t.co/rayqNP7kCP reageer retweet
Dat zijn steeds 2 of 3 dezelfde. Niemand gaat er gelukkig op in.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:58 schreef Zith het volgende:
Al die moslims in dit topic die met elkaar vechten over wie de betere moslim is
iran ging wel wat verder en tevens maakt het uit over wie het gaat. israel heeft geen enkel recht.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:52 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Het was een ordinairy land grab.
De rest, zelfs als ik aanneem dat het waar is, is geen reden tot een sneak attack invasie. Er wordt zoveel gezegd. Hoeveel Moslimlanden hebben wel niet gezegd dat Israel "bij de top van zijn vijanden staat"? Vind jij dat Israel nu het recht heeft die landen binnen te vallen?
Je kan trouwens ook precies zien wat Saddam van Iran wilde afsnoepen op de kaart; het stukje dat niet door de bergen goed te verdedigen is, en dat is ook goed gedocumenteerd.
[ afbeelding ]
Ik wil ook wel eens een bron zien mbt dat Koeweit verhaal. Voor zover ik weet is Koeweit ontzettend zwak en ontzettend rijk en ging het gewoon om expansie. In beide gevallen was Irak de aggressor.
Zonder die idioten zouden we nu pas in deel 49 ofzo zitten.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:58 schreef Zith het volgende:
Al die moslims in dit topic die met elkaar vechten over wie de betere moslim is
"airport" van Bagdad wordt op dit moment aangevallen door mortiergeschut!!!twitter:ahlalsunna2 twitterde op maandag 16-06-2014 om 00:02:22الله اكبر مطار بغداد تحت نيران قصف الابطال قلنا لكم هذولاء أحفاد الفاروق عمر #iraq reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |