Zijn moeder is toch gewoon een hoer?quote:Op maandag 16 juni 2014 12:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat viel me ook al op, ja. Misschien dat zij meer weet over hem? Misschien is ze zijn moeder wel.
Nee, dat einde zou me ook niet verbazen. Sluwe kerel, die Peter.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:07 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Dat heb ik met Stannis, vind zijn verhaal wel interessant maar niet mijn favoriet. Hij is een beetje te blind voor de troon, zijn enige doel is de troon. Hij roemt eerst Ned voor zijn eer, en vervloekt daarna zijn zoon Robb, hij had samen moeten gaan met Robb, Robb king of the North, en Stannis de restmaar ja was het misschien zo voorbij geweest. Maar ja hij is wel de true king
ach als Dany, Jon, Arya, Tyrion dood zijn staat Stannis op één
![]()
Maar op dit tempo en gezien wat er nog kan gaan komen is de ellende begonnen met Littlefinger en zou me niet meer verbazen dat op het einde van de rit hij op de troon zit, end shot voor de serie
Dat is al iets logischer.quote:
Jij bent echt een vrouwenhater hè? Pfffquote:Op maandag 16 juni 2014 12:07 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ok leuk, maar volgens mij moet je de lunch gaan voorbereiden dus ga maar terug naar de keuken
Geen idee. Dat wist Ned, maar die kan het niet meer vertellen hequote:Op maandag 16 juni 2014 12:12 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Zijn moeder is toch gewoon een hoer?
Dus nog meer incestquote:Op maandag 16 juni 2014 12:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat viel me ook al op, ja. Misschien dat zij meer weet over hem? Misschien is ze zijn moeder wel.
Ik dacht me te herinneren dat Ned dat juist heeft verteld aan Jon?quote:Op maandag 16 juni 2014 12:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen idee. Dat wist Ned, maar die kan het niet meer vertellen he.
Nee, vraag maar aan Karinaquote:Op maandag 16 juni 2014 12:13 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Jij bent echt een vrouwenhater hè? Pfff
Robb wilde de ijzeren troon toch ook niet? Die wilde alleen wraak op de Lannisters volgens mij.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En Robb had geen recht, geen aanspraak.
Ik denk niet dat Ned iemand is die naar de hoeren gaat.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:12 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ned heeft het nooit verteld. In het begin van seizoen 1 beloofde hij alleen dat hij het ooit zou vertellen als hij Jon kwam opzoeken bij de wall.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:14 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik dacht me te herinneren dat Ned dat juist heeft verteld aan Jon?
Dany moet eerst haar draakjes volledig onder controle krijgen, ik raad haar deze man aan:quote:Op maandag 16 juni 2014 12:12 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Er komen nog minimaal 4 seizoenen hè? De boekenserie heet niet voor niets 'A Song of Ice and Fire', dus Daenerys is nog lang niet over haar hoogtepunt heen.
Robb wilde koning zijn van het Noorden. Dat kan je als Stannis zijnde natuurlijk niet zomaar accepteren.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Robb wilde de ijzeren troon toch ook niet? Die wilde alleen wraak op de Lannisters volgens mij.
Als ik jou was zou ik maar geen spoilers en voorspellingen lezen over wie de moeder van Jon Snow zou kunnen zijnquote:Op maandag 16 juni 2014 12:12 schreef TwyLight het volgende:
[..]
In dit geval D&D omdat Brienne vs. Sandor denk ik uit hun koker kwam, niet die van GRRM.quote:
Ik ga het denk ik vullen met het opnieuw bekijken van alle seizoenen. Ben echt een hoop vergetenquote:Op maandag 16 juni 2014 12:16 schreef DaMart het volgende:
En toch twijfel ik weer of ik de leegte tot het volgende seizoen zal gaan opvullen met het lezen van alle boeken.
Dew it.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:16 schreef DaMart het volgende:
En toch twijfel ik weer of ik de leegte tot het volgende seizoen zal gaan opvullen met het lezen van alle boeken.
Hmm, herinner me dat dan blijkbaar verkeerdquote:Op maandag 16 juni 2014 12:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ned heeft het nooit verteld. In het begin van seizoen 1 beloofde hij alleen dat hij het ooit zou vertellen als hij Jon kwam opzoeken bij de wall.
Dat was zijn hoofddoel, eerst Ned vrij, daarna wraak, daarna king of the North, alleen had hij de Frey's nooit moeten verraden, en Cat had Jamie nooit moeten vrijlaten zodat hij niet een gesprekje kon aangaan met house Bolton. Jamie zei nog voordat hij vertrok op zijn paard 'Give my regards to Rob Stark" (se03ep08) ep voor de Red Weddingquote:Op maandag 16 juni 2014 12:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Robb wilde de ijzeren troon toch ook niet? Die wilde alleen wraak op de Lannisters volgens mij.
Kan ik je aanraden, met alle voorkennis van de serie nu vallen je zoveel kleine dingen op en dat er al zoveel tactische opmerkingen zijn geweest om een kleine voorspelling te kunnen maken wat er gebeurd.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:16 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik ga het denk ik vullen met het opnieuw bekijken van alle seizoenen. Ben echt een hoop vergeten
zomg dat zou echt hemels zijn.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:21 schreef TwyLight het volgende:
Ik wou eigenlijk dat ik oblivious was over de hele GoT rage en de serie pas ontdekt had als alle seizoenen al uitgezonden waren en dan gewoon binge watchingtelkens zo lang wachten zuigt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |