Oh ja, dankjewel. Dat was alweer zo lang geleden he, dan vergeet je wel eens watquote:Op maandag 16 juni 2014 12:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Welkom bij #TeamStannis.
[..]
Dat muntje is haar gegeven door die ene Faceless Man. Jgar nogwat. Hij vertelde haar dat men wist wat dit zou betekenen.
Excuses dat ik een scene van twee seizoenen geleden niet meer helder voor de geest heb, oh alwetende.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Als je had opgelet had je het geweten.
Brienne vergelijken met een dom blondje.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
En dan? Een dom blondje wint ook niet ineens van Badr Hari als hij geblesseerd is
[..]
De Mountain stond niet alleen bekend om kracht, ook om zijn behendigheid, snelheid, vechtskills, etc.
quote:Op maandag 16 juni 2014 12:00 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Ik
#TeamFreeCitiesDragonSquad
Geen probleem Johannes.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh ja, dankjewel. Dat was alweer zo lang geleden he, dan vergeet je wel eens wat
Ja, over dat onderwerp waren we inmiddels al klaar, dom blondjequote:Op maandag 16 juni 2014 12:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Brienne vergelijken met een dom blondje.
Ik ben nu ook voor #TeamStannisquote:Op maandag 16 juni 2014 11:59 schreef Discombobulate het volgende:
Dany mag van mij nu wel doodgaan met die kut draken van d'r.
Ik ben overgestapt naar #TeamStannis
Jon is in de vorige aflevering wel wat interessanter geworden, Dany word elke keer minder interessant.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn er mensen met Jon en Dany als favorieten?
Stannis mag ook wel winnen ja, toch ook een beetje een overwinning voor Nederland want Carice van Houten!quote:
Welkom, welkom.quote:
Brann wellicht wel, Daenerys heeft haar hoogtepunt wel gehad toen ze met Kal Drogo was (pun intended) maar ze heeft ook nu wel haar beste tijd gehad. Misschien dat die draakjes nog wel leuks gaan doen.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:04 schreef Chewie het volgende:
[..]
Jon is in de vorige aflevering wel wat interessanter geworden, Dany word elke keer minder interessant.
Maar ik denk dat Dany en (vooral) Bran pas belangrijker worden tegen het eind.
Bedankt Kaneelstokjequote:Op maandag 16 juni 2014 12:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oké. Ik heb helemaal niks met die 2. Vind ze vervelend.
[..]
Geen probleem Johannes.
Ik niet.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, over dat onderwerp waren we inmiddels al klaar, dom blondje
Dat heb ik met Stannis, vind zijn verhaal wel interessant maar niet mijn favoriet. Hij is een beetje te blind voor de troon, zijn enige doel is de troon. Hij roemt eerst Ned voor zijn eer, en vervloekt daarna zijn zoon Robb, hij had samen moeten gaan met Robb, Robb king of the North, en Stannis de restquote:Op maandag 16 juni 2014 12:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oké. Ik heb helemaal niks met die 2. Vind ze vervelend.
[..]
Geen probleem Johannes.
Ok leuk, maar volgens mij moet je de lunch gaan voorbereiden dus ga maar terug naar de keukenquote:
Drogo heeft toen i.e.g. meerdere hoogtepunten gehad.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Brann wellicht wel, Daenerys heeft haar hoogtepunt wel gehad toen ze met Kal Drogo was (pun intended) maar ze heeft ook nu wel haar beste tijd gehad. Misschien dat die draakjes nog wel leuks gaan doen.
Hehe. Ik vond het wel meevallen. Maar ik snapte niet waar ze opeens vandaan kwamen.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:05 schreef 2Happy4U het volgende:
Vond die skeletten er wel heel slecht uitzien.Alsof het uit de jaren '80 kwam.
Gelukkig leeft Hodor nog.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bedankt Kaneelstokje#TeamHodor
Robb was een usurper.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:07 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Dat heb ik met Stannis, vind zijn verhaal wel interessant maar niet mijn favoriet. Hij is een beetje te blind voor de troon, zijn enige doel is de troon. Hij roemt eerst Ned voor zijn eer, en vervloekt daarna zijn zoon Robb, hij had samen moeten gaan met Robb, Robb king of the North, en Stannis de restmaar ja was het misschien zo voorbij geweest. Maar ja hij is wel de true king
ach als Dany, Jon, Arya, Tyrion dood zijn staat Stannis op één
![]()
Maar op dit tempo en gezien wat er nog kan gaan komen is de ellende begonnen met Littlefinger en zou me niet meer verbazen dat op het einde van de rit hij op de troon zit, end shot voor de serie
In de boeken zijn het wights.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe. Ik vond het wel meevallen. Maar ik snapte niet waar ze opeens vandaan kwamen.
We hebben nog geen skeletten gezien toch? Waarom lagen ze daar random onder het ijs, te wachten op mensen?
Dat viel me ook al op, ja. Misschien dat zij meer weet over hem? Misschien is ze zijn moeder welquote:Op maandag 16 juni 2014 12:07 schreef FRseezu het volgende:
Zag kort ook nog Melisandre geil kijkend naar Jon Snow, heeft zij plannen met hem.
Er komen nog minimaal 4 seizoenen hè? De boekenserie heet niet voor niets 'A Song of Ice and Fire', dus Daenerys is nog lang niet over haar hoogtepunt heen.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Brann wellicht wel, Daenerys heeft haar hoogtepunt wel gehad toen ze met Kal Drogo was (pun intended) maar ze heeft ook nu wel haar beste tijd gehad. Misschien dat die draakjes nog wel leuks gaan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |