Misschien Brann opzoeken.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:43 schreef FRseezu het volgende:
Net laatste ep gezien. Dus, Arya gaat achter de Wall varen. Waarom wilt ze daar naar toe?
Kijk je de serie wel?quote:Op maandag 16 juni 2014 11:43 schreef FRseezu het volgende:
Net laatste ep gezien. Dus, Arya gaat achter de Wall varen. Waarom wilt ze daar naar toe?
Ze gaat naar Braavos hoor.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:43 schreef FRseezu het volgende:
Nee, Arya gaat naar Braavos en de Free Cities.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:43 schreef FRseezu het volgende:
Beter oplettenquote:Op maandag 16 juni 2014 11:43 schreef FRseezu het volgende:
Niks scoren om te scoren. Een aandachtig kijker heeft genoeg hints gezien dat de verhouding tussen Brienne en Sandor niet zo ver uit elkaar ligt als jij wil beweren, en die wond van Sandor laat je echt niet zo maar buiten beschouwing.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:43 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, dat gebeurde niet, ik was blij dat Arya eindelijk van hem af was. Probeer niet te scoren om te scoren, dat staat je niet.
quote:Op maandag 16 juni 2014 11:56 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Tyrion en ook Arya naar de free cities, alle afgevalligen en alleenstaanders naar de free cities, dadelijk samen met Dany, krijg je alle favorieten in één legerDany als koningin, Tyrion hand of the Queen, Arya kings guard, Jon Snow master of the wall
eind goed al goed
Zijn er mensen met Jon en Dany als favorieten?quote:Op maandag 16 juni 2014 11:56 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Tyrion en ook Arya naar de free cities, alle afgevalligen en alleenstaanders naar de free cities, dadelijk samen met Dany, krijg je alle favorieten in één legerDany als koningin, Tyrion hand of the Queen, Arya kings guard, Jon Snow master of the wall
eind goed al goed
D&D? George RR Martin toch?quote:Op maandag 16 juni 2014 11:55 schreef Khaleesi het volgende:
D&D's wil is toch wet, of wij dat nou willen of niet.
Ik geloof niet dat Daenerys de throne wint, sowieso gaat het geen vrouw wordenquote:Op maandag 16 juni 2014 11:56 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
eind goed al goed
D&D luisteren niet naar Gurm.quote:
Goed hè?quote:Op maandag 16 juni 2014 11:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik snapte dat einde niet helemaal? Arya geeft een muntje van ijzer en opeens doet die kapitein alles voor haar?
Lannisters zijn zo goed als uitgespeeld, dat zullen de Tyrell's nu ook wel doorhebben. Tywin wist wel hoe je het spel moest spelen, Cercei laat haar gevoelens teveel spreken, en Jamie is een softie geworden en mist de kennis die Tyrion heeft, ik vermoed dat de Lannisters niet lang in kings landing blijven zitten.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:53 schreef pervertedhermit het volgende:
Mooie aflevering behalve dat gare bran gedoe. Stannis is weer een serieus gevaar met zijn nieuwe leger terwijl er nu een stel kneuzen het Lannister leger leiden en het geld op is. En Glegane die Brienne ff volop in der kut schopt.
quote:Op maandag 16 juni 2014 11:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik snapte dat einde niet helemaal? Arya geeft een muntje van ijzer en opeens doet die kapitein alles voor haar?
quote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 11:59 schreef Discombobulate het volgende:
Dany mag van mij nu wel doodgaan met die kut draken van d'r.
Ik ben overgestapt naar #TeamStannis
Welkom bij #TeamStannis.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:59 schreef Discombobulate het volgende:
Dany mag van mij nu wel doodgaan met die kut draken van d'r.
Ik ben overgestapt naar #TeamStannis
Dat muntje is haar gegeven door die ene Faceless Man. Jgar nogwat. Hij vertelde haar dat men wist wat dit zou betekenen.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ikquote:Op maandag 16 juni 2014 11:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn er mensen met Jon en Dany als favorieten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |