SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.________________________________________________________________________________
VI Oranje meet
Wanneer: woensdag 25 juni.
Waar: Kurhaus, Scheveningen.
Hoe laat begint het: je moet om 17:00 uur aanwezig zijn, dan begint de BBQ
Tot hoe laat duurt het: de uitzending van VI Oranje duurt tot 22:00 uur, daarna kun je nog een wedstrijd bekijken, maar je kunt ook erna naar huis natuurlijk.
Wie komen er:
Johannes_Vermeer
Karina
Littlerabbit
Mexicanobakker
Mortaxx
Paxcon
sp3c
mrstylo - ovb
Wil je mee, laat het even weten in dit topic.
Reserveringsformulier:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 juni 2014 23:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Blind is een buitengewoon aantrekkelijk man
En jij een homo.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Lijkt wat op jouquote:Op zondag 15 juni 2014 23:13 schreef Littlerabbit het volgende:
zou hem doenquote:Op zondag 15 juni 2014 23:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat beeld raak ik nooit meer kwijt nu.quote:
Zo, dat zal hem leren.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:15 schreef Helpmefok het volgende:
Cholera
Aandachtshoer,
Rottyfstraal
Lekker
Op.
HMF weer terugquote:Op zondag 15 juni 2014 23:15 schreef Helpmefok het volgende:
Cholera
Aandachtshoer,
Rottyfstraal
Lekker
Op.
Wij walgen van jou.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik walg van de commercialiteit van dit programma.
quote:
Als een homo ja.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:17 schreef Helpmefok het volgende:
Ik gun het deze man. Komt heel lief, zacht en vriendelijk over.
Ik heb zo het idee dat het hem weinig doet.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:17 schreef OverRated het volgende:
Die mannen doen ook alleen maar mee voor de zoenen van Escha
Homoooquote:Op zondag 15 juni 2014 23:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb zo het idee dat het hem weinig doet.
Vrouwen zoals jij zijn zo dom dat dat de hoofdreden is dat jullie beter in de keuken kunnen blijvenquote:Op zondag 15 juni 2014 23:17 schreef zeebeschuit het volgende:
Gewoon 2x gezoend door Escha. je kan haar bijna zijn minnares noemen!
Daar was Carlo mannelijk bij!quote:Op zondag 15 juni 2014 23:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb zo het idee dat het hem weinig doet.
Ik snap de functionele waarde er ook niet van. Ze proberen echt elke euro eruit te zuigenquote:Op zondag 15 juni 2014 23:17 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Gijp is niet blij met dit format. Terecht.
je bent zelf domquote:Op zondag 15 juni 2014 23:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Vrouwen zoals jij zijn zo dom dat dat de hoofdreden is dat jullie beter in de keuken kunnen blijven
Snap niet waarom dat curved is.. dat is toch kut?quote:Op zondag 15 juni 2014 23:18 schreef OverRated het volgende:
Heeft er al iemand van jullie een Samsung curved Ultra HD OLED weetikveelwatnogmeer tv gekocht?
Zelfs dat grappig bedoelde item over Boskamp was gewoon een reclame-item voor zo'n curve tv.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:18 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Ik snap de functionele waarde er ook niet van. Ze proberen echt elke euro eruit te zuigen.
Waarom valt mijn verbinding dan om de haverklap weg?quote:
Ja.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Snap niet waarom dat curved is.. dat is toch kut?
Dit gaat Danny niet leuk vinden.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:17 schreef zeebeschuit het volgende:
Gewoon 2x gezoend door Escha. je kan haar bijna zijn minnares noemen!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Voegt ook niks toe geloof ik:quote:Op zondag 15 juni 2014 23:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Snap niet waarom dat curved is.. dat is toch kut?
Ach dat had je 2 jaar geleden ook, Johan met zijn 3d bril.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:19 schreef marcodej het volgende:
[..]
Zelfs dat grappig bedoelde item over Boskamp was gewoon een reclame-item voor zo'n curve tv.
Zag er wel stoer uit. Johan was toen weer zo jong als hij zich voelt.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ach dat had je 2 jaar geleden ook, Johan met zijn 3d bril.
Die 3D hype is gelukkig ook snel weer gaan liggen.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ach dat had je 2 jaar geleden ook, Johan met zijn 3d bril.
Emile komt niet langs?quote:Op zondag 15 juni 2014 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit gaat Danny niet leuk vinden.
[ afbeelding ]
Emile Schelvis heeft dan ook een Kurhausverbod.
quote:Op zondag 15 juni 2014 23:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig maarquote:
Gelukkig wel inderdaadquote:Op zondag 15 juni 2014 23:20 schreef OverRated het volgende:
[..]
Die 3D hype is gelukkig ook snel weer gaan liggen.
paul in the dark op ad.nlquote:Op zondag 15 juni 2014 23:20 schreef Zipportal het volgende:
Arno op AD.nl
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)d&utm_medium=twitter
Paul in the dark op AD.nlquote:Op zondag 15 juni 2014 23:20 schreef Zipportal het volgende:
Arno op AD.nl
quote:Op zondag 15 juni 2014 23:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jouw selfies zijn over het algemeen bijzonder aantrekkelijk ja.
Paulquote:Op zondag 15 juni 2014 23:20 schreef Zipportal het volgende:
Arno op AD.nl
Paulquote:Op zondag 15 juni 2014 23:20 schreef Zipportal het volgende:
Arno op AD.nl
Issie toch een beetje beroemdquote:
;')quote:Op zondag 15 juni 2014 23:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Paul in the dark is helemaal the man.
Snap waarom Gramulanion hem volgt
GGMM ;')
Mijn foto op Scheveningen is afgelopen week gepubliceerd door RTL, de NOS en meer dan 10 kranten.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Paul
Oke, dit is wel baas.
Overtreft Gramulanion op de Telegraaf.
Waar ging dat over?quote:Op zondag 15 juni 2014 23:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Paul
Oke, dit is wel baas.
Okequote:Op zondag 15 juni 2014 23:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mijn foto op Scheveningen is gepubliceerd door RTL, de NOS en meer dan 10 kranten.
quote:Op zondag 15 juni 2014 23:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Straks gaat hij nog denken dat hij fans heeft.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Danny heeft Emile dan ook vervolgens flink toegetakeld.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit gaat Danny niet leuk vinden.
[ afbeelding ]
Emile Schelvis heeft dan ook een Kurhausverbod.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 juni 2014 23:23 schreef GGMM het volgende:
[..]http://www.telegraaf.nl/p(...)t_excuses_aan__.htmlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gramulanion
Of "iemand" zoals de lezers van de telegraaf hem ook wel kennen.
quote:Op zondag 15 juni 2014 23:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wij zijn vanaf nu vijanden.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Paul
Oke, dit is wel baas.
quote:Op zondag 15 juni 2014 23:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)t_excuses_aan__.html
Gramulanion
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa MIJN TWEET IN HET ADDDDD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 15 juni 2014 23:20 schreef Zipportal het volgende:
Arno op AD.nl
Ze haakten echter weer af toen je een tweet plaatste op zondag.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:24 schreef marcodej het volgende:
Ik heb weleens met een tweet het Katholiek Nieuwsblad gehaald. Dat leverde mij drie nieuwe volgers op.
Gelukkig blijft hij er zo bescheiden onder.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Altijd een beetje zijn droom geweest.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zondag 15 juni 2014 23:25 schreef Paul het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa MIJN TWEET IN HET ADDDDD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik moest lachenquote:
Gelukkig leggen ze de grap nog even uit.quote:
quote:Op zondag 15 juni 2014 23:25 schreef Paul het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa MIJN TWEET IN HET ADDDDD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)048-8f110c669468.mp4quote:Op zondag 15 juni 2014 23:23 schreef tralalala het volgende:
Is het mp4'tje van de vroege show er al?
De Chef sport zou de Chef voetbal inderdaad tot de orde moeten roepen.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Chef sport van de NOS pakt hem wel hard aan zeg
Een pak op zijn donder.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Chef sport zou de Chef voetbal inderdaad tot de orde moeten roepen.
quote:Op zondag 15 juni 2014 23:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Chef sport zou de Chef voetbal inderdaad tot de orde moeten roepen.
Stinho Derksquote:
Dankquote:Op zondag 15 juni 2014 23:26 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)048-8f110c669468.mp4
Submit deze ook ff dan. Na 2 jaar mag het wel weerquote:Op zondag 15 juni 2014 23:27 schreef Paul het volgende:
Hallo zijn jullie mijn tweetactie vergeten met Sneijder?
Het AD en ik zijn matties4life
FOK!ker haalt de krant met Sneijder-actie
In the base.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:27 schreef Paul het volgende:
Wie moet er deze keer in de base dan?quote:Op zondag 15 juni 2014 23:28 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Submit deze ook ff dan. Na 2 jaar mag het wel weer
the basequote:Op zondag 15 juni 2014 23:27 schreef Paul het volgende:
Vermeulen uit de base.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie moet er deze keer in de base dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |