Als een homo ja.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:17 schreef Helpmefok het volgende:
Ik gun het deze man. Komt heel lief, zacht en vriendelijk over.
Ik heb zo het idee dat het hem weinig doet.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:17 schreef OverRated het volgende:
Die mannen doen ook alleen maar mee voor de zoenen van Escha
Homoooquote:Op zondag 15 juni 2014 23:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb zo het idee dat het hem weinig doet.
Vrouwen zoals jij zijn zo dom dat dat de hoofdreden is dat jullie beter in de keuken kunnen blijvenquote:Op zondag 15 juni 2014 23:17 schreef zeebeschuit het volgende:
Gewoon 2x gezoend door Escha. je kan haar bijna zijn minnares noemen!
Daar was Carlo mannelijk bij!quote:Op zondag 15 juni 2014 23:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb zo het idee dat het hem weinig doet.
Ik snap de functionele waarde er ook niet van. Ze proberen echt elke euro eruit te zuigenquote:Op zondag 15 juni 2014 23:17 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Gijp is niet blij met dit format. Terecht.
je bent zelf domquote:Op zondag 15 juni 2014 23:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Vrouwen zoals jij zijn zo dom dat dat de hoofdreden is dat jullie beter in de keuken kunnen blijven
Snap niet waarom dat curved is.. dat is toch kut?quote:Op zondag 15 juni 2014 23:18 schreef OverRated het volgende:
Heeft er al iemand van jullie een Samsung curved Ultra HD OLED weetikveelwatnogmeer tv gekocht?
Zelfs dat grappig bedoelde item over Boskamp was gewoon een reclame-item voor zo'n curve tv.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:18 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Ik snap de functionele waarde er ook niet van. Ze proberen echt elke euro eruit te zuigen.
Waarom valt mijn verbinding dan om de haverklap weg?quote:
Ja.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Snap niet waarom dat curved is.. dat is toch kut?
Dit gaat Danny niet leuk vinden.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:17 schreef zeebeschuit het volgende:
Gewoon 2x gezoend door Escha. je kan haar bijna zijn minnares noemen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |