Dat vond ik inderdaad ook helemaal geweldig om te zien. Allen de arm om de schouders en allemaal het keihard het wilhelmus meezingen, de bank incluus. Dat heb ik nog nooit gezien zo bij het NL-11, was ook een kippenvelmomentje voor mij. De groepsspirit zit er echt goed inquote:Op zondag 15 juni 2014 23:22 schreef Groby het volgende:
weet jij misschien waar het filmpje van het wilhelmus is? echt kippevel moment waarbij iedereen meezong
Die heb ik ook gebruikt, zoals je kan zien. Maar ik heb het geluid eronder uit gehaald, zie je DM.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:22 schreef Groby het volgende:
weet jij misschien waar het filmpje van het wilhelmus is? echt kippenvel moment waarbij iedereen meezong
idd, helaas zongen de spelers te snel... of ging de melodie te langzaamquote:Op zondag 15 juni 2014 23:24 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dat vond ik inderdaad ook helemaal geweldig om te zien. Allen de arm om de schouders en allemaal het keihard het wilhelmus meezingen, de bank incluus. Dat heb ik nog nooit gezien zo bij het NL-11, was ook een kippenvelmomentje voor mij. De groepsspirit zit er echt goed in
dank!quote:Op zondag 15 juni 2014 23:30 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Die heb ik ook gebruikt, zoals je kan zien. Maar ik heb het geluid eronder uit gehaald, zie je DM.
Link?quote:Op zondag 15 juni 2014 23:04 schreef Vasion het volgende:
Ik heb zelf ook een edit gemaakt, maar het is niet gelukt zoals ik dat wilde helaas.
De interviews wilde ik onder het muziekje zetten, maar dat mislukte compleet.
Dus om het filmpje wat variatie te geven heb ik er foto's tussen geplakt.
Maar jouw video ziet er geweldig uit. Netjes.
Thxquote:Op zondag 15 juni 2014 23:07 schreef BrandX het volgende:
Tof gedaan!
En ik heb inmiddels de beelden al honderd keer gezien geloof ik, maar het blijft elke keer weer helemaal genieten
Bedankt, FCB.quote:
Thxquote:
quote:Op zondag 15 juni 2014 23:07 schreef BrandX het volgende:
Tof gedaan!
En ik heb inmiddels de beelden al honderd keer gezien geloof ik, maar het blijft elke keer weer helemaal genieten
Die zijn meer van de Jeroen Greuter en Frank Snoeks typetjes.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:38 schreef Bramito het volgende:
Heel gaaf! Mijn collega's vinden hem minder
Nee, dat zijn Spanjaardenquote:Op maandag 16 juni 2014 11:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Die zijn meer van de Jeroen Greuter en Frank Snoeks typetjes.
John Williams - Munich 1972quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |