Hoop wel dat GGMM al inkopen heeft gedaan, alhoewel zijn voorraadkast waarschijnlijk vol ligt met zakjes tijgernootjes.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:39 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Die gaan we helemaal vetmesten op ons verjaardagsfeest.
Typisch FOK! gesprek dit weerquote:
Hij komt wel uit een echt Amsterdams voetbalgeslacht. Zijn neef speelde bij de Volenwijckers.quote:
Messi speelt gewoon, daarom juist.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:38 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Die 1-5 van Nederland kwam ook uit een blinde hoek. Evenals de winst van Costa Rics.
Of is Messi geblesseerd?
Bestaat niet bij livetopics kneusquote:
De koelkast zal ook volgepropt zijn met zalmsalades.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoop wel dat GGMM al inkopen heeft gedaan, alhoewel zijn voorraadkast waarschijnlijk vol ligt met zakjes tijgernootjes.
Je moeder speelde ook graag met de Volenwijckersquote:Op zondag 15 juni 2014 22:40 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij komt wel uit een echt Amsterdams voetbalgeslacht. Zijn neef speelde bij de Volenwijckers.
quote:Op zondag 15 juni 2014 22:41 schreef Paul het volgende:
OH JA OH JA EEN DJ VAN SLAM FM HEEFT ME GERETWEET IK BEN BEROEMPT AAN HET WORDEN HOU ME VAST GGMM WIL JIJ M'N MANAGER WORDEN
Paul wat ben je prachtigquote:Op zondag 15 juni 2014 22:41 schreef Paul het volgende:
OH JA OH JA EEN DJ VAN SLAM FM HEEFT ME GERETWEET IK BEN BEROEMPT AAN HET WORDEN HOU ME VAST GGMM WIL JIJ M'N MANAGER WORDEN
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |