Is daar iets vreemds aan dan?quote:
Goeie! Ik heb Etsu en Slobeend ook gezien. Koekoek!quote:Op zondag 15 juni 2014 22:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb Cee in het echt gezien...ha!! daar heb je niet van terug!!
quote:Op zondag 15 juni 2014 22:45 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Er zijn hier zelfs mensen die graag een beter VBL zouden zien, maar vervolgens in de livetopics gaan roepen om te trollen in het Feyenoordtopic.
Zou je haar geven?quote:Op zondag 15 juni 2014 22:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Toen merkte ik dat je er moeite voor moest doen..quote:
Ik heb 3-0quote:Op zondag 15 juni 2014 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Fuck.
Ik dacht dat ik FRA3-0HON had, maar het blijkt FRA2-0HON.
Lief zijn, Cee is tof en een knappe vrouw!quote:
Nou nou nou.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
spanning is ook volledig wegquote:Op zondag 15 juni 2014 22:46 schreef hafcfan het volgende:
Eerste wedstrijd waarbij ik haast niet heb gekeken.
Ik Zwitserland...quote:Op zondag 15 juni 2014 22:46 schreef hafcfan het volgende:
Eerste wedstrijd waarbij ik haast niet heb gekeken.
twitter:paulinthedark twitterde op zondag 15-06-2014 om 21:04:52Loooooooooooooooooool ik hele tijd heen en weer spoelen voor de volksliederen. HEBBEN ZE HET DUS GEWOON OVERGESLAGEN #FRAHON reageer retweet
Dat vroeg ik toch?quote:Op zondag 15 juni 2014 22:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Lief zijn, Cee is tof en een knappe vrouw!
Nee, ik voel me helemaal niet op mijn pik getrapt, maar ik word hier toch ingehuurd voor me mening? Jij om te presenteren, en ik voor mijn mening. En mensen met een mening die zijn er niet zoveel, presentators genoeg.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
haha iemand is op z'n pik getrapt
Als ik een man was.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |