Je doet het beter dan Corrie en GGMM, en dat zonder mod rechten.quote:
Hoezo?quote:Op zondag 15 juni 2014 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat dom.
Geel is wel overdreven hoor.
Nee gisteren al bij Uruguayquote:
Rot alsjeblieft op.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:43 schreef Raptor1985 het volgende:
En geholpen door die FIFA, het was te verwachten... Schijtland. Dikke schwalbe, Hij loopt tegen die verdediger aan niet andersom.
Je bent fan van Heracles, dus verbaas me er over dat je voetbal uberhaupt leuk vindt.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:
tering![]()
daarom begin ik voetbal te haten.
allemaal overachting![]()
en maar geld verdienen
Waarom hier geel voor geven, tis maar een duwtje in de rug.quote:
Kijk morgen nog even rustig de herhaling, dan krijg je een andere mening.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:43 schreef Raptor1985 het volgende:
En geholpen door die FIFA, het was te verwachten... Schijtland. Dikke schwalbe, Hij loopt tegen die verdediger aan niet andersom.
geen grapjes maken hequote:Op zondag 15 juni 2014 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent fan van Heracles, dus verbaas me er over dat je voetbal uberhaupt leuk vindt.
Scoringskans ontnemen?quote:Op zondag 15 juni 2014 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom hier geel voor geven, tis maar een duwtje in de rug.
Troost je, ik heb Costa rica, nu al spijt van.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:44 schreef VMSDKR het volgende:
Ik heb wel Honduras ingevuld als ploeg met meeste tegendoelpunten. Wat dat betreft is dit natuurlijk erg gunstig.
Je bent nog serieus ook he? wat lief en naïefquote:Op zondag 15 juni 2014 21:44 schreef hottentot het volgende:
[..]
Kijk morgen nog even rustig de herhaling, dan krijg je een andere mening.
Die eer gaat naar Spanjequote:Op zondag 15 juni 2014 21:44 schreef VMSDKR het volgende:
Ik heb wel Honduras ingevuld als ploeg met meeste tegendoelpunten. Wat dat betreft is dit natuurlijk erg gunstig.
quote:
Zo begon NL-Spa toch ook!quote:Op zondag 15 juni 2014 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Klaar. Jammer, nu wordt de 2e helft een zaadpatijr
Nou ja, zij doen ook hun best hoorquote:Op zondag 15 juni 2014 21:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je doet het beter dan Corrie en GGMM, en dat zonder mod rechten.
Je zou een geweldige opvolger van mij zijn.
Daar viel geen rode kaart voor een team dat in een helft nul kansen kreeg.quote:
onterechtquote:Op zondag 15 juni 2014 21:45 schreef Replicat het volgende:
Wat triest, al die 'favorieten' krijgen onterecht een penalty, er zit een LUCHTje aan
Deze pingel is niet onterecht.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:45 schreef Replicat het volgende:
Wat triest, al die 'favorieten' krijgen onterecht een penalty, er zit een LUCHTje aan
Gewoon terecht.quote:
Wanneer je full schrijft samen met een ander woord valt de dubbele 'l' weg.quote:
Maar Hondurasquote:
Dit is de meest terechte penalty sinds het begrip penalty is uitgevonden.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:45 schreef Replicat het volgende:
Nul kansen? Sneijder vergeten alleen tegen Casillas?quote:Op zondag 15 juni 2014 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar viel geen rode kaart voor een team dat in een helft nul kansen kreeg.
Bedankt!quote:Op zondag 15 juni 2014 21:46 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Wanneer je full schrijft samen met een ander woord valt de dubbele 'l' weg.
Je zegt dus It's full, maar it's wonderful...
Bij deze
Boeie.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:46 schreef GGMM het volgende:
Gramulanion en ik worden een beetje moe van iedereen die deze pingel onterecht vindt.
D'r op en d'r over lijkt mequote:
quote:Op zondag 15 juni 2014 21:45 schreef Replicat het volgende:
Terecht. Maar een overdreven duik.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:46 schreef GGMM het volgende:
Gramulanion en ik worden een beetje moe van iedereen die deze pingel onterecht vindt.
Dit dus.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:46 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Dit is de meest terechte penalty sinds het begrip penalty is uitgevonden.
Ohja...nja die rode kaart snap ik niet zoquote:Op zondag 15 juni 2014 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar viel geen rode kaart voor een team dat in een helft nul kansen kreeg.
Zou nog wel eens kunnen gebeuren, zijn grote stuntelaars daar achterin.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:45 schreef hottentot het volgende:
[..]
Troost je, ik heb Costa rica, nu al spijt van.
ben benieuwd of het van NED-POR paar jaar terug gaat overtreffenquote:Op zondag 15 juni 2014 21:46 schreef Max23 het volgende:
Hier gaan nog vele kaarten volgen in de 2e helft
Jij had de herhaling nog niet gezien?quote:Op zondag 15 juni 2014 21:43 schreef Raptor1985 het volgende:
Tis direct rood of niets.quote:
En België dinsdagquote:Op zondag 15 juni 2014 21:45 schreef HPLC het volgende:
Brazilië, Spanje en Frankrijk een cadeau. Alleen nog Argentinië vanavond en dan is het rijtje compleet.
Dat zegt slechts een enkelingquote:Op zondag 15 juni 2014 21:47 schreef Lothiriel het volgende:
Waarom zegt iedereen dat het onterecht is?![]()
Zo terecht als wat, gewoon een duw = scoringskans ontnemen = geel en penalty = 2de geel dus rood. Simpel als wat.
En een gevechtjequote:Op zondag 15 juni 2014 21:46 schreef Max23 het volgende:
Hier gaan nog vele kaarten volgen in de 2e helft
Frankrijk he , pure onderbuikgevoelensquote:Op zondag 15 juni 2014 21:47 schreef Lothiriel het volgende:
Zo terecht als wat, gewoon een duw = scoringskans ontnemen = geel en penalty = 2de geel dus rood. Simpel als wat.
Meerdere keren. Was geen penalty. punt uit.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:47 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Jij had de herhaling nog niet gezien?
Ik had er ook maar 3quote:Op zondag 15 juni 2014 21:47 schreef Zorro het volgende:
2 kaarten in deze wedstrijd was een ietwat te laag ingeschat aantal geloof ik.
Idd, Kutfransenquote:Op zondag 15 juni 2014 21:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Frankrijk he , pure onderbuikgevoelens
Cumquote:Op zondag 15 juni 2014 21:47 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Wie neemt de pingels bij Argentinië? Messi of Kun?
Omdat Frankrijk...quote:Op zondag 15 juni 2014 21:47 schreef Lothiriel het volgende:
Graag gedaanquote:
Messi heeft dat hele team in zijn macht, joh.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:47 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Wie neemt de pingels bij Argentinië? Messi of Kun?
"Punt uit" op een forum. Altijd een goed ideequote:Op zondag 15 juni 2014 21:47 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Meerdere keren. Was geen penalty. punt uit.
Scoringskans ontnemen of gewoon een overtreding in de 16. Ik vind dat geforceerd gele kaarten geven voor penalties zo irritant.quote:
Als ik jou was zou ik zometeen net doen alsof je aan het trollen was.quote:
RAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarquote:Op zondag 15 juni 2014 21:47 schreef Max23 het volgende:
NOS over het volkslied:
http://teletekst-data.nos.nl/webtekst?p=806
Gewaagd hoor.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Netjes.
Ik denk dat dit ook wel binnen is.
[ afbeelding ]
HAHAHAHAHAHHAAHHA neequote:Op zondag 15 juni 2014 21:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ga je maar aftrekken op Giel ofzo.
Weet ik dank jequote:Op zondag 15 juni 2014 21:48 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
"Punt uit" op een forum. Altijd een goed idee
Aight.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:48 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Messi heeft dat hele team in zijn macht, joh.
Wat heeft Argentinië met die andere drie te maken?quote:Op zondag 15 juni 2014 21:45 schreef HPLC het volgende:
Brazilië, Spanje en Frankrijk een cadeau. Alleen nog Argentinië vanavond en dan is het rijtje compleet.
Ik denk dat alles spontaan dichtgroeitquote:Op zondag 15 juni 2014 21:49 schreef Geo4kant het volgende:
Als die Arno boven op je kruipt dan wordt je kut toch zo droog als de sahara ..
Denk dat Arno altijd wel een flesje GHB bij zich heeft.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:49 schreef Geo4kant het volgende:
Als die Arno boven op je kruipt dan wordt je kut toch zo droog als de sahara ..
Ja?quote:
quote:Op zondag 15 juni 2014 21:49 schreef Cavaliers het volgende:
Petitie om Raptor1985 te royeren.
Co sign.
Erg he?quote:
Ja ik zit nu ook al te laag, had er drie. Ben benieuwd of iemand deze goed gaat hebben.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:47 schreef Zorro het volgende:
2 kaarten in deze wedstrijd was een ietwat te laag ingeschat aantal geloof ik.
Argentinië gaat het nog lastig genoeg krijgen.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Netjes.
Ik denk dat dit ook wel binnen is.
[ afbeelding ]
http://www.telegraaf.nl/t(...)campaign=twitterfeedquote:FIFA blundert met volksliederen
Van onze Telesportredactie
Een opmerkelijke situatie voorafgaand aan Frankrijk - Honduras. Wegens technische problemen in het Estádio Beira-Rio in Porto Alegre werden de volksliederen overgeslagen.
De Franse fans in het stadion lieten het er niet bij zitten en brachten zelf maar de 'Marseillaise' ten gehore. De spelers van beide landen schudden elkaar maar gelijk de hand.
De FIFA hield zich stil over het incident. Op het liveblog van de wereldvoetbalbond werd met geen woord gerept over het overslaan van de volksliederen.
Wat?quote:
quote:Op zondag 15 juni 2014 21:49 schreef Cavaliers het volgende:
Petitie om Raptor1985 te royeren.
Co sign.
nigga fuck yo pronoquote:Op zondag 15 juni 2014 21:50 schreef banaantjeEE het volgende:
Deze match mag gerust op 2-0 eindigen... heb ik extra punten voor mijn prono
4 geel, 0 rood had ik.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:50 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ja ik zit nu ook al te laag, had er drie. Ben benieuwd of iemand deze goed gaat hebben.
Sletjes zonder assquote:Op zondag 15 juni 2014 21:50 schreef IkStampOpTacos het volgende:
WK in lingerie op Veronica jongens!
quote:
quote:Op zondag 15 juni 2014 21:51 schreef Paxcon het volgende:
Ze krijgen ons niet klein, omdat we dat al zijn![]()
bazentekst
Krijgt nog wel staartjequote:Op zondag 15 juni 2014 21:50 schreef Paul het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)campaign=twitterfeed
Ik kijk wel naar Seedorfquote:
Zingt Valbuena ook altijd.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:51 schreef Paxcon het volgende:
Ze krijgen ons niet klein, omdat we dat al zijn![]()
bazentekst
Beter dan reclame.quote:
quote:Op zondag 15 juni 2014 21:47 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Net zo'n gluipkop als capo Sepp iddquote:
quote:
Met je achterhoofd tegen een stoeprand aangetyfd?quote:Op zondag 15 juni 2014 21:47 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Ja, en wetende dat je al geel hebt...quote:Op zondag 15 juni 2014 21:52 schreef ChuckTaylor. het volgende:
maar ja, honduras is gewoon helemaal nergens, dan verdien je niks. Palacio wat een randdebiel is het ook, 2x pogba aanvallen
10 minuten zijn ook te weinig.quote:
no shitquote:Op zondag 15 juni 2014 21:53 schreef alors het volgende:
Wat is dat WK in Lingerie slecht en kinderachtig zeg
En toen hij nog geen international was zat hij ook op de bank te kijken denk ik.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:52 schreef Cavaliers het volgende:
Gio zat in 98 ook op de bank. Foutieve AH reclame.
quote:Op zondag 15 juni 2014 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met je achterhoofd tegen een stoeprand aangetyfd?
quote:Op zondag 15 juni 2014 21:53 schreef alors het volgende:
Andy en de Meyde huehueheuequote:Op zondag 15 juni 2014 21:53 schreef alors het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |