Ikke welquote:
Wat hebben olifanten met dit plaatje te maken?....ik zie geen afgehakte slurfen ofzo.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Neh...
Ik zat vanmiddag in dat topic van die olifanten en daar waren foto's
quote:Op zondag 15 juni 2014 21:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ikke wel
Maar ik ben te lief om hem te gebruiken.
Die mods van het WK forum houden dat soort topics ook in de gaten he.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:29 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... dan is het goedmaaar je moet niet alles zo serieus nemen
![]()
hoe kwam die Mod daar dan?
Neh... in dat andere topic wel, maar goed maakt verder niet uit...quote:Op zondag 15 juni 2014 21:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat hebben olifanten met dit plaatje te maken?....ik zie geen afgehakte slurfen ofzo.
quote:Op zondag 15 juni 2014 21:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook geen vakantie naar Ivoorkust voor jou?
Maar geregeld...
Dag, Agnetha!quote:Op zondag 15 juni 2014 21:34 schreef Gewas het volgende:
[..]
Die mods van het WK forum houden dat soort topics ook in de gaten he.![]()
Als je het niet zo bedoeld had vind ik het verder goed.Ik ga nu offline want ik ga voetbal kijken.
Vertel eens wat meer over jouw vroegere reputatie....ik ben wel benieuwd.quote:
Oké, ik zal je geen sukkel meer noemenquote:Op zondag 15 juni 2014 21:34 schreef Gewas het volgende:
[..]
Als je het niet zo bedoeld had vind ik het verder goed.Ik ga nu offline want ik ga voetbal kijken.
FANN bedoelt het altijd slecht....niet te vertrouwen die meid.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:34 schreef Gewas het volgende:
[..]
Er was een mod met een schare trollvrienden die me niet mocht, ik reageerde daar niet goed op. Tegenwoordig kunnen we door een deur, en ik laat nu meer van me afglijden dus mensen reageren ook niet meer.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:35 schreef Kingstown het volgende:
Vertel eens wat meer over jouw vroegere reputatie....ik ben wel benieuwd.
Je komt nu over als een nette- en brave mevrouw op middelbare leeftijd.
Niets is wat het lijkt, neem dat maar van mij aanquote:Op zondag 15 juni 2014 21:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vertel eens wat meer over jouw vroegere reputatie....ik ben wel benieuwd.
Je komt nu over als een nette- en brave mevrouw op middelbare leeftijd.
Sukkel!quote:Op zondag 15 juni 2014 21:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
FANN bedoelt het altijd slecht....niet te vertrouwen die meid.
quote:Op zondag 15 juni 2014 21:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Er was een mod met een schare trollvrienden die me niet mocht, ik reageerde daar niet goed op. Tegenwoordig kunnen we door een deur, en ik laat nu meer van me afglijden dus mensen reageren ook niet meer.
Jij heet Leo, je bent 58, komt uit Haarlem en bent vrachtwagenchauffeur?quote:Op zondag 15 juni 2014 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niets is wat het lijkt, neem dat maar van mij aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |