SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe gezellig met ons mee![]()
![]()
Conspiracy theorists of the world, believers in the hidden hands of the Rothschilds and the Masons and the Illuminati, we skeptics owe you an apology. You were right. The players may be a little different, but your basic premise is correct: The world is a rigged game.
Matt Taibbi
En hier weer verder
Ja. Mee eens. Een update is in order.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:47 schreef theguyver het volgende:
[..]![]()
![]()
word trouwens wel keer tijd voor een nieuw gedichtje
WTF! Wie ben JIJ!?quote:Op maandag 16 juni 2014 11:40 schreef sararaats het volgende:
en het gaat maar niet over met die urineweginfectie. het ergste is dat ik een probleem heb met een fatsoenlijk urinestaaltje af te leveren. mja morgen nieuwe poging.
blugh
Heb je je kuurtje wel afgemaakt? Zo ja, terug naar de dokter Sara.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:40 schreef sararaats het volgende:
en het gaat maar niet over met die urineweginfectie. het ergste is dat ik een probleem heb met een fatsoenlijk urinestaaltje af te leveren. mja morgen nieuwe poging.
blugh
Dan gaan we JUICHEN hequote:Op maandag 16 juni 2014 11:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zou wat zijn he?
Geen toetertjes en koekoeks genoeg.
kuurtje afgemaakt jaquote:Op maandag 16 juni 2014 11:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb je je kuurtje wel afgemaakt? Zo ja, terug naar de dokter Sara.
Nou als het nog niet over is na een kuur is het dus niet goedgekomen. Dan moet je misschien een ander kuurtje. Laat het ff checken joh.quote:
Nee, over jou natuurlijkquote:Op maandag 16 juni 2014 11:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goedemorgen allen![]()
Jij ook al? Van de finale soms? En dat 'we' wonnen?
quote:Op maandag 16 juni 2014 11:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, over jou natuurlijk
Maar eerlijk kan ik het me niet herinneren, maar weet wel dat het heerlijk was.
quote:Op maandag 16 juni 2014 12:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]![]()
Zie TT
Ik droom regelmatig over FOK! en over de mensen van de SC.
Sara had het over een zakje medicijn wat ze moest oplossen. Dat vind ik vreemd maar misschien geven ze in België andere medicijnen voor een urineweginfectie.quote:
Wellicht was het fosfomycine. Kan inderdaad zijn dat 1ste keus in België anders is.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Sara had het over een zakje medicijn wat ze moest oplossen. Dat vind ik vreemd maar misschien geven ze in België andere medicijnen voor een urineweginfectie.
En blijkbaar heeft het niet geholpen want ze is er nog steeds niet vanaf.
En ik maar denken dat alleen in NL de artsen er niks van kunnenquote:Op maandag 16 juni 2014 13:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Sara had het over een zakje medicijn wat ze moest oplossen. Dat vind ik vreemd maar misschien geven ze in België andere medicijnen voor een urineweginfectie.
quote:Op maandag 16 juni 2014 13:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
En ik maar denken dat alleen in NL de artsen er niks van kunnen
Laat Starla dit maar niet horenquote:Op maandag 16 juni 2014 13:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
En ik maar denken dat alleen in NL de artsen er niks van kunnen
Jaaquote:
Uitzondering bevestigt de regelquote:Op maandag 16 juni 2014 13:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Laat Starla dit maar niet horen
edit: te laat!
Ja heb er zo'n zin inquote:Op maandag 16 juni 2014 13:41 schreef Divje het volgende:
[..]
JaaLekker rustig weekend gehad, beetje voetbal kijken, jointje erbij. Heerlijk! Vanavond Duitsland - Portugal kijken met wat Portugese vrienden, die weer heerlijke hapjes gaan bereiden
Ben jij alweer een beetje opgeladen voor woensdag?
Zonder meer. Maar de denkfout ligt in de opvatting dat artsen 'alles zouden moeten kunnen genezen'.quote:
Dat is wel een goeie maar soms heb ik het idee dat (huis)artsen zelf die opvatting ook hebben en dan niet doorverwijzen.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:59 schreef starla het volgende:
[..]
Zonder meer. Maar de denkfout ligt in de opvatting dat artsen 'alles zouden moeten kunnen genezen'.
En als dat niet zo is, dan is het weer een complot van BadPharma, want een medicijn tegen kanker bestaat natuurlijk al decennia!
En je zal ze de kost geven die de kuur niet afmaken. Zo stom is dat.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:53 schreef starla het volgende:
Alsof een arts er iets kan doen dat een bacterie mogelijk resistent is (mits niet abundant voorgeschreven antibiotica).
http://www.apotheek.nl/Me(...)x?mId=10704&rId=1781quote:Op maandag 16 juni 2014 13:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
het was ook niet voor je reetquote:Op maandag 16 juni 2014 14:08 schreef sararaats het volgende:
[..]
http://www.apotheek.nl/Me(...)x?mId=10704&rId=1781
hielp geen reet
Eens, maar huisartsen hebben een verdomd lastige functie, vergis je daar niet in. Die moeten in 10 minuten beslissen of het wel mee valt, of dat iemand doorverwezen moet worden.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is wel een goeie maar soms heb ik het idee dat (huis)artsen zelf die opvatting ook hebben en dan niet doorverwijzen.
nee weet ik. ik had toch moeten aandringen voor een echografie maar hield me in. verdomme toch.quote:
sorry saar inkoppertje..quote:Op maandag 16 juni 2014 14:14 schreef sararaats het volgende:
[..]
nee weet ik. ik had toch moeten aandringen voor een echografie maar hield me in. verdomme toch.
Fosfomycine dus, dacht ik al. In principe een prima medicijn. Maar nogmaals: is er al een kweek bekend?quote:Op maandag 16 juni 2014 14:08 schreef sararaats het volgende:
[..]
http://www.apotheek.nl/Me(...)x?mId=10704&rId=1781
hielp geen reet
morgen nieuw staaltje binnenbrengen.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:17 schreef starla het volgende:
[..]
Fosfomycine dus, dacht ik al. In principe een prima medicijn. Maar nogmaals: is er al een kweek bekend?
Maar wat liet het eerste 'straatlje' zien?quote:Op maandag 16 juni 2014 14:19 schreef sararaats het volgende:
[..]
morgen nieuw staaltje binnenbrengen.
was niet genoeg maar wel urineweginfectie.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:19 schreef starla het volgende:
[..]
Maar wat liet het eerste 'straatlje' zien?![]()
quote:Op maandag 16 juni 2014 14:19 schreef starla het volgende:
[..]
Maar wat liet het eerste 'straatlje' zien?![]()
Ja, anders had je geen antibioticum gekregen. Even kweekje afwachten dus.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:22 schreef sararaats het volgende:
[..]
was niet genoeg maar wel urineweginfectie.
geeft niks want ik kan er best tegen. zolang het niet TE grof is.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:29 schreef theguyver het volgende:
sorry ben beetje in flauwe bui vandaag![]()
sorry saar
quote:Op maandag 16 juni 2014 14:30 schreef sararaats het volgende:
[..]
geeft niks want ik kan er best tegen. zolang het niet TE grof is.
Staan daar prima. Het alziende oog hoort bij de Illuminati.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:37 schreef theguyver het volgende:
[..]zou ik nooit doen meisie, ik ken mijn grenzen.
btw is gelukt lavje foto's staan er op. alleen verkeerde topic geloof ik
moet je na gaan was maar bij 2 winkel geweest door beetje tijd gebrek.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Staan daar prima. Het alziende oog hoort bij de Illuminati.
Maar past op meerdere topics, daar heb je gelijk in.
Duitslandquote:Op maandag 16 juni 2014 18:04 schreef Lavenderr het volgende:
Wat een mooi volkslied heeft Portugal
Duitsland vind ik ook erg mooi.
Goedenavond luitjes, wie denken jullie dat er gaat winnen?
Ik denk zelf Duitsland.
Omdat je deze->quote:Op maandag 16 juni 2014 18:09 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Duitsland is juist heel goed.
oh guttekequote:Op maandag 16 juni 2014 18:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Omdat je deze->erbij zette dacht ik dat je Duitsland niet goed vond.
Dat wel, dom dom domquote:Op maandag 16 juni 2014 19:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wordt ze ook wel makkelijk gemaakt door die Portugese no brainers
blijft toch vreemd dat ze met zulke spelers nooit echt een knap team kunnen vormenquote:Op maandag 16 juni 2014 19:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wordt ze ook wel makkelijk gemaakt door die Portugese no brainers
Idd. Ronaldo in je team, je zou toch denken..quote:Op maandag 16 juni 2014 19:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
blijft toch vreemd dat ze met zulke spelers nooit echt een knap team kunnen vormen
Ik zie al een heel tafereel van sjiieten tegen soennieten voor me met AK47ers en kromzwaardenquote:
Ik hoop werkelijk dat je gelijk hebtquote:Op maandag 16 juni 2014 19:58 schreef theguyver het volgende:
Schumi is net op tijd uit zijn coma ontwaakt om duitsland portugal in de pan te zien hakken!!!
4-0 voor duitsland EINDSTAND, en ja schumi is ontwaakt.. vanochtend geen grapje..quote:Op maandag 16 juni 2014 19:59 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Ik hoop werkelijk dat je gelijk hebt
Dat moet een vrouw ook doen.quote:
wat zal jij een smerige keuken hebben, heb je m wel gekeken?quote:
Alleen de foto. Zit een misdaadfilm te kijken. Had even geen zin in voetbal.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:05 schreef theguyver het volgende:
[..]
wat zal jij een smerige keuken hebben, heb je m wel gekeken?
Mja dat ie uit de coma is weet ik, maar in welke staat?quote:Op maandag 16 juni 2014 20:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
4-0 voor duitsland EINDSTAND, en ja schumi is ontwaakt.. vanochtend geen grapje..
Ohio? Texas?quote:Op maandag 16 juni 2014 22:40 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Mja dat ie uit de coma is weet ik, maar in welke staat?
Waarom niet?quote:Op maandag 16 juni 2014 22:51 schreef Scrummie het volgende:
Mag ik hier eigenlijk reclame maken voor de hobby site van me pa?
Hij lag toch in Zwitserland?quote:Op maandag 16 juni 2014 22:40 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Mja dat ie uit de coma is weet ik, maar in welke staat?
Hij maakt spoetniks. Dus, als je duivenliefhebbers of vogels ofzo kent, hij maakt van die rennetjes, en spoedniks ervoorquote:Op maandag 16 juni 2014 22:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom niet?
Wat is zijn hobby? #durftevragen
Duiven. Love them/ Heb jaren achter elkaar nestjes gehad. Nu niet meer dankzij mijn nieuwe schutting. Klotezooiquote:Op maandag 16 juni 2014 22:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hij maakt spoetniks.. Dus, als je duivenliefhebbers of vogels ofzo kent, hij maakt van die rennetjes, en spoedniks ervoor
Yep, zijn lieve beestjes! Doen geen vlieg kwaadquote:Op maandag 16 juni 2014 22:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Duiven. Love them/ Heb jaren achter elkaar nestjes gehad. Nu niet meer dankzij mijn nieuwe schutting. Klotezooi
Oh, nee, dat mag niet . Maar je vader kan wel een add voor een dag aanschaffen op FOK! Ik meen voor 20 euro.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hij maakt spoetniks.. Dus, als je duivenliefhebbers of vogels ofzo kent, hij maakt van die rennetjes, en spoedniks ervoor
Dacht ik al!quote:Op maandag 16 juni 2014 23:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, nee, dat mag niet . Maar je vader kan wel een add voor een dag aanschaffen op FOK! Ik meen voor 20 euro.
sorryquote:Op maandag 16 juni 2014 23:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dacht ik al!Link heb ik weg gehaald
Nog niets! Zet VI net opquote:
Ik vind haar een nogal bijdehand en van zichzelf overtuigd typje. Maar kan het mis hebben. Ze ziet er wel leuk uit.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nog niets! Zet VI net op![]()
Buiten VI om: een beetje dommig en niet leuk.
Jij?
Wat je zegt klopt vast aardig, want ik denk hetzelfde inmiddels.. jeetjequote:Op maandag 16 juni 2014 23:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind haar een nogal bijdehand en van zichzelf overtuigd typje. Maar kan het mis hebben. Ze ziet er wel leuk uit.
We zijn het we vaker eens he Scrum?quote:Op maandag 16 juni 2014 23:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat je zegt klopt vast aardig, want ik denk hetzelfde inmiddels.. jeetje.
Yepquote:Op maandag 16 juni 2014 23:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We zijn het we vaker eens he Scrum?
Ik ben dol op VI. Wát men ook zegt.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yep. Nu en dan
. Ze doet nu echt irritant dom. Maar goed, niet aan irriteren, gewoon genieten van de rest.
Gasten snappen het gewoon niet, het is écht puur genieten, elke keer weer. Geloof dat we verslaafd zijn.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ben dol op VI. Wát men ook zegt.
Weet het wel zeker. En weet je? Ik vind het een heerlijke verslavingquote:Op maandag 16 juni 2014 23:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gasten snappen het gewoon niet, het is écht puur genieten, elke keer weer. Geloof dat we verslaafd zijn.
Ik ook! Zijn we het alweer eens, verdorie.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Weet het wel zeker. En weet je? Ik vind het een heerlijke verslaving
Die Sierd daarnet met die vuilniswagen en die honden. Moet zo om hem lachenquote:Op maandag 16 juni 2014 23:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ook! Zijn we het alweer eens, verdorie.
Prachtig hequote:Op maandag 16 juni 2014 23:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die Sierd daarnet met die vuilniswagen en die honden. Moet zo om hem lachen
dat droge.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Prachtig he. Sierd is tof. Had ik niet verwacht!
Echt een held wordt dat he? Moet ook zo om hem lachenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:29 schreef Divje het volgende:
Ik wil een Oranje shirtje met S. de Vos op de achterkant
Die reclames duren me net even te lang, gisteren weer wat vlagen gezien, was vandaag uitgenodigd om te gaan maar toch maar nee gezegdquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt een held wordt dat he? Moet ook zo om hem lachenHij redt VI.
Blijf VI geweldig vinden hoor. Het is net een uurtje in de kroeg. Beetje kletsen over voetbal en van alles en nog wat. Juist die steeds terugkerende dingen maken het-voor mij-zo leuk.
Zo zonde ja, die reclames. Maar ja, ze kunnen niet anders natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die reclames duren me net even te lang, gisteren weer wat vlagen gezien, was vandaag uitgenodigd om te gaan maar toch maar nee gezegd
Sierd is altijd een held geweest, maar nu bereikt hij pas écht grote hoogtes.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt een held wordt dat he? Moet ook zo om hem lachenHij redt VI.
Blijf VI geweldig vinden hoor. Het is net een uurtje in de kroeg. Beetje kletsen over voetbal en van alles en nog wat. Juist die steeds terugkerende dingen maken het-voor mij-zo leuk.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:29 schreef Divje het volgende:
Ik wil een Oranje shirtje met S. de Vos op de achterkant
bedankt jij, ik ga er meteen een bestellen, dat ik daar niet eerder aan gedacht hebquote:
Hahaquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:51 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
bedankt jij, ik ga er meteen een bestellen, dat ik daar niet eerder aan gedacht heb
Aan de ene kant wel, aan de andere kant ben je ook niet meer dan levend decor, ik werd pas gisteren gebeld, een maat van me kent één van de regisseurs, waarschijnlijk hadden mensen afgezegd. Kwam me net even niet goed uit plus dat ik dan met de auto zou moeten gaan, zonder drank lijkt het me toch best moeilijk zo'n avond.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo zonde ja, die reclames. Maar ja, ze kunnen niet anders natuurlijk.
Jammer joh, lijkt me echt leuk om zoiets eens mee te maken.
Ja, genoeg redenen om dit keer over te slaan.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel, aan de andere kant ben je ook niet meer dan levend decor, ik werd pas gisteren gebeld, een maat van me kent één van de regisseurs, waarschijnlijk hadden mensen afgezegd. Kwam me net even niet goed uit plus dat ik dan met de auto zou moeten gaan, zonder drank lijkt het me toch best moeilijk zo'n avond.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die reclames duren me net even te lang, gisteren weer wat vlagen gezien, was vandaag uitgenodigd om te gaan maar toch maar nee gezegd
Iddquote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ah leuk! Dat wordt lachen met Bossie
De wedstrijd van nu is mooier he? Hard, dat welquote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Idd. Al hebben ze wel gewonnen uiteindelijk. Vond het niet veel, maar toch.
Het is wat met die ouwe opa's en oma's, maar m'n oma is vandaag 80 gewordenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De wedstrijd van nu is mooier he? Hard, dat wel![]()
Het was mooi met het volkslied , kippenvel
Gefeliciteerd met je oma. Mooie leeftijd. Is ze nog gezond en goed bij de pinken?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is wat met die ouwe opa's en oma's, maar m'n oma is vandaag 80 geworden. Zit nu net thuis en schakel nu in, net wel volkslied gezien, die kunnen dat wel die Braziliaantjes, mooi hoor
Dank je! Ze is nog gezond, maar ze kan nogal... klagen hahah. Klinkt fout maar ze is kerngezond eigenlijk maar doet van niet. Verder is 't een lieve vrouw hoor.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je oma. Mooie leeftijd. Is ze nog gezond en goed bij de pinken?
Oh klagen. Ja, dat hebben veel heel oude mensen he? Maar is het wel goed daar waar ze woont? Zorgen ze goed voor haar?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dank je! Ze is nog gezond, maar ze kan nogal... klagen hahah. Klinkt fout maar ze is kerngezond eigenlijk maar doet van niet. Verder is 't een lieve vrouw hoor.
Ze doet alles nog zelfquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh klagen. Ja, dat hebben veel heel oude mensen he? Maar is het wel goed daar waar ze woont? Zorgen ze goed voor haar?
Oh dat is helemaal geweldig. Zonder hulp? Kan ze alles nog zelf doen dan? Boodschappen en schoonmaken?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ze doet alles nog zelf. Woont dus alleen. Opa is 7 jaar geleden overleden. Tijd vliegt, hadden we 't nog over vanavond.
Ja, al krijgt ze af en toe wel hulp gewoon van de familie, maar is niet nodig.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh dat is helemaal geweldig. Zonder hulp? Kan ze alles nog zelf doen dan? Boodschappen en schoonmaken?
Top hoor.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, al krijgt ze af en toe wel hulp gewoon van de familie, maar is niet nodig.
Weet niet! Zet 'm nu aan dus dan zie ik hetquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Top hoor.
Nog steeds 0-0 he.
Zou Bossie er vanavond bij VI wel bij zijn? Hij was toch in België?
Het was retespannend! Nee Bossie is er niet bij. Hansie wel.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Weet niet! Zet 'm nu aan dus dan zie ik het. Wel topwedstrijd hoor, lekker spannend. Gunde het de Mexicanen ook wel.
Ook goed, voor een keertje. Hoop wel dat Bossie morgen ofzo er weer isquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het was retespannend! Nee Bossie is er niet bij. Hansie wel.
Idd. Prima ploeg. Zelfs ietsje beter dan Brazilië dacht ik.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:57 schreef Insomnia_ het volgende:
goede ploeg mexico
helemaal niets mis mee
Ja, je mist die man gewoon als hij er niet is hequote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ook goed, voor een keertje. Hoop wel dat Bossie morgen ofzo er weer is
Spannend he?quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:18 schreef theguyver het volgende:
vanaaf mogen we weer, goeie morgen peeps
![]()
Jazeker, word vanavond mooi in de stad weer kijken, nu eerst potje MK8quote:
quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Tarado. Wat is jouw voorspelling voor vanavond?
Ik denk ook dat het een moeizame strijd gaat worden. 1-0 denk (en hoop) ik.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:42 schreef Tarado het volgende:
[..]stugge wedstrijd maar wel winst 3-1 of zo
Jij nog gefeliciteerd met jouw land Sara. Goed!quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:51 schreef sararaats het volgende:
ik hoop dat jullie winnen anders zorg ik er wel voor hihi
Voordeel is dat die Ozzies moeten winnen anders kunnen ze naar huis, in principe moeten die ruimtes te benutten zijn en met de huidige vorm van Robben en RvP kan het niet anders dan dat je daar een paar kansen van maakt.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het een moeizame strijd gaat worden. 1-0 denk (en hoop) ik.
Jij bent inmiddels beter?quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:51 schreef sararaats het volgende:
ik hoop dat jullie winnen anders zorg ik er wel voor hihi
bwah gaat wel. staaltje is voor onderzoek naar het labo.quote:
haha dank je. vanavond duim ik voor jullie. ik heb 2 armbadjes geloomed. 1 oranje en een Nederlandse vlag.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij nog gefeliciteerd met jouw land Sara. Goed!
Stond een hoop druk op bij België, hopelijk volgende keer wat relaxter en beter, wel tragisch die gast die van dat standbeeld af is gevallen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:11 schreef sararaats het volgende:
[..]
bwah gaat wel. staaltje is voor onderzoek naar het labo.
[..]
haha dank je. vanavond duim ik voor jullie. ik heb 2 armbadjes geloomed. 1 oranje en een Nederlandse vlag.
Oh? Vertel eensquote:Op woensdag 18 juni 2014 12:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Stond een hoop druk op bij België, hopelijk volgende keer wat relaxter en beter, wel tragisch die gast die van dat standbeeld af is gevallen.
handig is het niet maar blijft lulligquote:Op woensdag 18 juni 2014 13:50 schreef sararaats het volgende:
[..]
http://www.hln.be/hln/nl/(...)est-in-Brussel.dhtml
eigenlijk een beetje lomp
Komt wel goed hoorquote:Op woensdag 18 juni 2014 16:59 schreef Lavenderr het volgende:
en...zjn jullie al nerveus?
Ik wel een beetje eerlijk gezegd. Hoop op een mooie wedstrijd en natuurlijk op winst
vond er geen flikker aan, maar ik had ook niet beter verwachtquote:Op woensdag 18 juni 2014 19:58 schreef Scrummie het volgende:
Godsallemachtig, wat was dat slecht. Kan niet eens blij zijn met de overwinning. Je knalt er op deze manier gewoon keihard uit de volgende ronde.
Echt he. Wat vreselijk slecht.quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:58 schreef Scrummie het volgende:
Godsallemachtig, wat was dat slecht. Kan niet eens blij zijn met de overwinning. Je knalt er op deze manier gewoon keihard uit de volgende ronde.
Die scheidsrechter was ook waardeloos. Die kan beter bij een orkest gaan spelen. Fluitgrage kwal.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:04 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
vond er geen flikker aan, maar ik had ook niet beter verwacht
wat een mietjes zijn het toch tegenwoordig, was het altijd al zo erg, de hele tijd proberen die scheidsrechter op te lichten enzo te triest
En wat zat jij de kloten zeg, op het live-topicquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:04 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
vond er geen flikker aan, maar ik had ook niet beter verwacht
wat een mietjes zijn het toch tegenwoordig, was het altijd al zo erg, de hele tijd proberen die scheidsrechter op te lichten enzo te triest
Pak 'm lavquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En wat zat jij de kloten zeg, op het live-topic
Ja, bizar gewoon. Ben er echt chagrijnig van.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt he. Wat vreselijk slecht.
En zeker, op deze manier vliegen we er uit.
ow jee het beest is los,quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dan lijkt het wel alsof ze bij VI naar een andere wedstrijd hebben zitten kijkenquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, bizar gewoon. Ben er echt chagrijnig van.
Thnx gelukkig had ik al paar baantjes geleerd in de winkelquote:
Heb 't over geslagen maar echt? Meen je. Normaal benutten ze ELKE kans om ze af te kraken en nu zijn ze positief?quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dan lijkt het wel alsof ze bij VI naar een andere wedstrijd hebben zitten kijken
Ik vond ze echt veel te positief.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heb 't over geslagen maar echt? Meen je. Normaal benutten ze ELKE kans om ze af te kraken en nu zijn ze positief?
Ga ik ook ff doen denk. Hehe, die spanning ook elke keer.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Personeel van 't Kurhaus heeft vast wat door 't drinken gedaan daar.
haha ja moest gewoonquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk dat Spanje wel hersteld is eigenlijk, 2-1 ofzoiets.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ga ik ook ff doen denk. Hehe, die spanning ook elke keer.
Oh en wat denk je van Spanje-Chili? 0-3?
Ik vind ze bij vlagen heel goed spelen. Gun ze eigenlijk wel een overwinning.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik denk dat Spanje wel hersteld is eigenlijk, 2-1 ofzoiets.
Ik ook wel! Bijzonder goed team. Goeie spelers, toffe coach, alleen hou niet zo van dat gerol en gejank elke keer van die Spanjaarden. Maar daar maken alle voetballers zich tegenwoordig schuldig aan. Heel vervelend. Heb wel eens gedacht om heel het voetbal aan de kant te gooien daardoor, maar ja.. Feyenoord hequote:Op woensdag 18 juni 2014 21:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind ze bij vlagen heel goed spelen. Gun ze eigenlijk wel een overwinning.
Ja Feyenoord. Je cluppie.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ook wel! Bijzonder goed team. Goeie spelers, toffe coach, alleen hou niet zo van dat gerol en gejank elke keer van die Spanjaarden. Maar daar maken alle voetballers zich tegenwoordig schuldig aan. Heel vervelend. Heb wel eens gedacht om heel het voetbal aan de kant te gooien daardoor, maar ja.. Feyenoord he
Zo, dat gaat hard dan. Zet 'm toch maar even aan dan. Was voetbal moe hahaha..quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja Feyenoord. Je cluppie.
Jammer dat Spanje alweer met 2-0 achter staat. Had ze beter gegund. Dit is funest voor hun zelfvertrouwen.
Waar is dat? Ergens in het universum?quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:55 schreef Untermenschlich het volgende:
jongens hiernaartoe wil ik op vakantie
[ afbeelding ]
Ga je mee L met je kutibiza?
Ik zit nu te hopen dat ze nog gelijk kunnen spelen, maar ben bang van niet.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:58 schreef Scrummie het volgende:
Zet je wel aan 't denken die tussenstand van Spanje; was Nederland zo goed vrijdag de 2e helft, of zag Spanje het helemaal niet meer zitten en scoorden we daardoor aan de lopende band? Is vanavond de standaard van Oranje?
Ik ga niet weeer die discussie met je hebben.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waar is dat? Ergens in het universum?
KutIbiza? Tsssss. Kan wel merken dat je er nog nooit geweest bent.
Tingo.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:35 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Ik ga niet weeer die discussie met je hebben.
Waar denk je? Op de koninklijke kont van Max natuurlijkquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:36 schreef Scrummie het volgende:
https://twitter.com/NOS/status/479344468521676800/photo/1
Waar zou Dirk zijn handje nu weer zitten?
Nope.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:44 schreef Untermenschlich het volgende:
jaja hier ga jij naar toe
[ afbeelding ]
je had ook hier kunnen zijn
[ afbeelding ]
Dat is dus exact wat ik dachtquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waar denk je? Op de koninklijke kont van Max natuurlijk
quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waar denk je? Op de koninklijke kont van Max natuurlijk
Hij zal gedacht hebben: wat de burgemeester van Amstelveen kon, kan ik ook. Hoop wel dat als Wim-Alex het gezien heeft dat hij hem een koek geeftquote:
Hahaha ja, dat zou wel briljant zijn jaquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij zal gedacht hebben: wat de burgemeester van Amstelveen kon, kan ik ook. Hoop wel dat als Wim-Alex het gezien heeft dat hij hem een koek geeftala Bossie
![]()
Moet je ook niet teveel doenquote:Op donderdag 19 juni 2014 10:44 schreef theguyver het volgende:
Goeie morgen, ik ga weer even hardlopen zo
al te lang niet gedaan
hoezo?quote:Op donderdag 19 juni 2014 11:39 schreef Untermenschlich het volgende:
het zal wel feest zijn daar in brazilie
Niet altijd,met alle corrupties.quote:Op donderdag 19 juni 2014 11:42 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
wk toch, groots gebeuren, zowieso wel een feestland volgens mij...
nee tuurlijk, dikke ellende daar volgens mij, die kloof tussen rijk en arm etc. Maar van wat ik heb begrepen alsnog een feestland, zal wel veel ontsnapping zijn, of de zon weet ik veel, maar ik heb veel brazilianen mogen ontmoeten en die hebben me veel verteldquote:Op donderdag 19 juni 2014 11:43 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Niet altijd,met alle corrupties.
Dat is wel mooi.quote:Op donderdag 19 juni 2014 11:46 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
nee tuurlijk, dikke ellende daar volgens mij, die kloof tussen rijk en arm etc. Maar van wat ik heb begrepen alsnog een feestland, zal wel veel ontsnapping zijn, of de zon weet ik veel, maar ik heb veel brazilianen mogen ontmoeten en die hebben me veel verteld
maar ik krijg toch altijd zon oppervlakkig gevoel erbij, ook als ik die beelden van carnaval daar zie, komt op mij niet echt oprecht over, net zoals dat carnaval hier niet oprecht op me over komt, dus daar zijn ze uitbundiger dat wel, maar nog steeds laag gehalte van bewustzijnquote:
Wat nou genant??quote:Op donderdag 19 juni 2014 11:50 schreef Untermenschlich het volgende:
dit soort shit komt gewoon op nationale tv daar, hoe genant, ja die wijven zijn best lekker, maar hoe oppervlakkig en vies is dit eigenlijk wel niet?
niet?quote:
Brazilië is merendeel katholiek.quote:Op donderdag 19 juni 2014 11:57 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
niet?
Kijk wat er met het vrouwbeeld word gedaan. Dit is precies waarom ik geen kinderen wil, stel dat ik een dochter zou krijgen en die ziet dat overal om zich.. oh zo moet ik worden, zo gaan mensen me aardig vinden, zo krijg iets gedaan in het leven etc etc
Whut??quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:00 schreef Untermenschlich het volgende:
daar op tv lachen ze verleidelijk in de camera, maar als de show voorbij huilen ze zich de ogen uit hun kop, als ze weer in de kont worden geneukt door hun producer, dan terug naar hun sloppenwijkjes met een tasje dure kleertjes die ze gekregen hebben, ja zo zie ik het wel voor me daar
-edit, gedraag je-quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:00 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Brazilië is merendeel katholiek.
Niet klagen
[..]
Whut??
Ben je er weleens geweest? Je veronderstelling klopt weinig vanquote:Op donderdag 19 juni 2014 12:00 schreef Untermenschlich het volgende:
daar op tv lachen ze verleidelijk in de camera, maar als de show voorbij huilen ze zich de ogen uit hun kop, als ze weer in de kont worden geneukt door hun producer, dan terug naar hun sloppenwijkjes met een tasje dure kleertjes die ze gekregen hebben, ja zo zie ik het wel voor me daar
ach wat weet jij, dat is toch allemaal zo logisch als wat dat het ongeveer zo zal gaanquote:Op donderdag 19 juni 2014 12:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben je er weleens geweest? Je veronderstelling klopt weinig van
Likewise likewise!!quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK joh, geen zin in een discussie met een ignorant
OK maar als er iemand met onzin komt mag ik er toch wel wat van zeggen?quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:03 schreef theguyver het volgende:
Jongens houd het een beetje netjes hierzo daarvoor heben we een speciaal topic voor wk schoonmaak actie
Anders moet lavje weer boos worden, en die heb ik liever niet boos zeker niet in de SC
Ja hoor, dat was geheel legitiem.quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK maar als er iemand met onzin komt mag ik er toch wel wat van zeggen?
Ik zie deze nu pas. Heeft Maxima daar nou een grote *kuch komkommer in haar hand ?quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:07 schreef theguyver het volgende:
[..]Das wel heel laag scrum..
ondertussen in de kleedkamers
[ afbeelding ]
komkommer leren handtasquote:Op donderdag 19 juni 2014 13:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zie deze nu pas. Heeft Maxima daar nou een grote *kuch komkommer in haar hand ?
Ziet er wat vreemd uit ja en W.A. heeft vaak hoofdpijnquote:Op donderdag 19 juni 2014 13:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze heeft hem zo raar vast waardoor het heel anders lijkt
Max niet!quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ziet er wat vreemd uit ja en W.A. heeft vaak hoofdpijn
Ik kan het gewoon niet bevatten weet je dat? Word er treurig van.quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:40 schreef Scrummie het volgende:
Man man man, waar moet dit heen.. http://www.geenstijl.nl/m(...)op_niet_vanzelf.html
Word er onderhand een beetje simpel van, niemand die ingrijpt, niemand die nog iets doet. Van de week al dat ventje uit Rotterdam wat een meisje gewoon een schop tegen dr hoofd geeft, nu dit weer, en het gebeurt zoveel vaker zonder dat het gefilmd word.
Ja dat dus.. elke keer weer bij dat soort berichten. Frustrerend. Had er bij willen zijn, ik had er niet naar gekeken en doen alsof m'n neus bloed. Nooit gedaan ook.quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kan het gewoon niet bevatten weet je dat? Word er treurig van.
En kwaad.
Wat moet er van dat soort kinderen worden? Het wordt ook steeds erger en ze beginnen steeds jongerquote:Op donderdag 19 juni 2014 13:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja dat dus.. elke keer weer bij dat soort berichten. Frustrerend. Had er bij willen zijn, ik had er niet naar gekeken en doen alsof m'n neus bloed. Nooit gedaan ook.
Ook dat ja, houd m'n hart vast voor de samenleving over een jaar of 15. Misschien al wel sneller. Waar je vroeger wel baldadigheid had, wat er ook bij hoort, of zelfs wat vandalisme (we zijn allemaal jong) en vroeger werden ook klappen uitgedeeld, maar heel anders dan dit. Of misschien word ik gewoon oud, kan ook natuurlijk, maar met de achteruitgaande economie waar geen einde aankomt, de asociale samenleving, zie ik ons eindigen zoals Amerika op dit moment; een domme en luie en dikke jeugd, die liever een ander een schop op z'n hoofd geeft dan dat ie hallo zegt.quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat moet er van dat soort kinderen worden? Het wordt ook steeds erger en ze beginnen steeds jonger
tasje met taser!quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zie deze nu pas. Heeft Maxima daar nou een grote *kuch komkommer in haar hand ?
Ja, daar ben ik ook heel bang voor.quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ook dat ja, houd m'n hart vast voor de samenleving over een jaar of 15. Misschien al wel sneller. Waar je vroeger wel baldadigheid had, wat er ook bij hoort, of zelfs wat vandalisme (we zijn allemaal jong) en vroeger werden ook klappen uitgedeeld, maar heel anders dan dit. Of misschien word ik gewoon oud, kan ook natuurlijk, maar met de achteruitgaande economie waar geen einde aankomt, de asociale samenleving, zie ik ons eindigen zoals Amerika op dit moment; een domme en luie en dikke jeugd, die liever een ander een schop op z'n hoofd geeft dan dat ie hallo zegt.
Hoe issiee?quote:
Hier word ik niet alleen heel kwaad om, idd ook angstig, het lijkt wel de orde van de dag om iemand neer te schoppen. Dit viswijf gaat nog lang door met schoppenquote:Op donderdag 19 juni 2014 13:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kan het gewoon niet bevatten weet je dat? Word er treurig van.
En kwaad.
Ik kan er amper naar kijken. Ja, angstig word je er van.quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:00 schreef Divje het volgende:
[..]
Hoe issiee?
[..]
Hier word ik niet alleen heel kwaad om, idd ook angstig, het lijkt wel de orde van de dag om iemand neer te schoppen. Dit viswijf gaat nog lang door met schoppengrr
scherpquote:
zag ook al op FB voorbij komen, dat knaapje zal de komende maanden nog lastig worden gevallen, en terrecht ..quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kan er amper naar kijken. Ja, angstig word je er van.
Sterker nog, dit soort schoppartijen worden vaak geplanned om te filmen. Want stoer!quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:31 schreef theguyver het volgende:
[..]
zag ook al op FB voorbij komen, dat knaapje zal de komende maanden nog lastig worden gevallen, en terrecht ..
vroeger zag je het niet zoveel want tegenwoordig heeft gewoon iedereen wel een camera bij zich..
Jup als verspreid word zijn ze vaak zelf de sjaak!quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Sterker nog, dit soort schoppartijen worden vaak geplanned om te filmen. Want stoer!
Gelukkig zijn ze vaak zo domquote:Op donderdag 19 juni 2014 14:35 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jup als verspreid word zijn ze vaak zelf de sjaak!
Ik weet niet of het nu meer voorkomt dan vroegerquote:Op donderdag 19 juni 2014 16:09 schreef theguyver het volgende:
http://www.vkmag.com/maga(...)_kopschoppend_meisje
en nog een ... jeugd van tegenwoordig![]()
Had wel eens ruzzie maar natrappen!!quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet niet of het nu meer voorkomt dan vroeger
Nee natuurlijk niet maar door dat filmen zie je het nu veel vaker maar geen idee of het ook vaker voorkomtquote:Op donderdag 19 juni 2014 16:15 schreef theguyver het volgende:
[..]
Had wel eens ruzzie maar natrappen!!
Dat zou ik nooit doen, is zelfs mij nooit overkomen,
tijdje terug was er ook een vage rage in GB en de VS om gewoon random people in 1 slag KO te slaan die gewoon simpel voorbij liepen, wie weet een nieuwe rage .. normaal ben ik wel van rages op de hoogte.. maar dit... damn...quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet maar door dat filmen zie je het nu veel vaker maar geen idee of het ook vaker voorkomt
Ja, ook feli's van mij. Goed gedaan!quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:05 schreef theguyver het volgende:
gefeliciteerd El_matador met bereiken van de 2e ronde.
Hi Lavenderrquote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Tarado . Mooie wedstrijden vanavond?
Italië-Costa Rica lijkt me top. Ik hou van het Italiaanse voetbal.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hi Lavenderr
Italië - Costa Rica en Zwitserland - Frankrijk, niet verkeerd dus
Echt he. Klote is dat.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:52 schreef Divje het volgende:
Nondeju. Mensen die een dag voor een evenement afzeggenen niemand die mee kan of wil. Geen zin om in m'n eentje te gaan
guffetumme.
Erg klote, heb met m'n domme kop ook geen annuleringsverzekering afgesloten op de kaartjes.. Straks maar ff bellen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt he. Klote is dat.
Hoe is het verder met je Div? Nog steeds trainen of schiet dat er een beetje bij in de laatste tijd?
Goed bezig jij! Blij voor jequote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:07 schreef Divje het volgende:
[..]
Erg klote, heb met m'n domme kop ook geen annuleringsverzekering afgesloten op de kaartjes.. Straks maar ff bellen.
Verder gaat het wel goedtrainen heb ik al een half jaar denk ik niet meer gedaan.. Zit veel op de mountainbike en fiets dan zo'n 15-20 km, heerlijk is dat.. Ben nog steeds bezig met aankomen, die sportschool komt wel weer..
Met jou ook alles goed?
Thanksquote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goed bezig jij! Blij voor je![]()
Ja, gaat goed hoor. Weer helemaal in de tredmolen na de vakantie. Zou wel weer willen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |